Shoutbox 0 nowych PW 


21 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Pierwsze w PL rs4 na meskich turbinach, 543 hp 662 nm etap zimowy zakonczony wykres str 17
Wojtek
post Wed, 13 Jan 2010 - 10:55
Post #301


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





JJacek jak nie wierzysz w inzynierskie fuckupy to zobacz sobie na glownym temat o silnikach fsi smile.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 13 Jan 2010 - 10:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Nikolas
post Wed, 13 Jan 2010 - 11:04
Post #302


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Wiem że M3 ma silnik wolnossący smile.gif Dałem przykład - może nie zbyt trafny, ale chodziło mi o wykonanie...

Just już wszystko napisał, ja tylko dodam - gdyby auto miało wszystko idealnie dopasowane do podnoszenia mocy o 100 koni czy więcej to kosztowało by 3 x tyle co RS4 i tunerzy nie mieli by co robić wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Wed, 13 Jan 2010 - 12:15
Post #303


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(freebsd @ Wed, 13 Jan 2010 - 10:55) *
JJacek jak nie wierzysz w inzynierskie fuckupy to zobacz sobie na glownym temat o silnikach fsi smile.gif

Oczywiście że błędy są. Tylko, że często są nimi określane rzeczy, które z błędami nie mają nic wspólnego, a wynikają z nie wystarczającej wiedzy w danym temacie. Tego typu rzeczy przewijają się ciągle. To może być jeden z przykładów, kilka innych już się tutaj pojawiło na tym forum (nie potwierdzone zarzuty).
Co do silników FSI i ich problemu to się nie wypowiadam bo nie mam w tym temacie odpowiedniej wiedzy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Wed, 13 Jan 2010 - 12:34
Post #304


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Mysle ze temat spoola to nie temat przewodni tego kolektora. K04 jakby nie patrzec to mala sprezarka wiec spokojnie wstawalaby przy tych samych obrotach na wiekszej srednicy ( chyba ze by sie jakos dziwnie mial rozprężać ) . Na calym swiecie ludzie uwazaja to za shit wiec nie ma co sie zastanawiac tylko trzeba wymieniac . Mialem 2 albo 3 auta ktorym kawalki takiego kolektora wpadly i zmielily sprezarke bo potrafia one oprocz tego brzeczenia odrywac sie . M3 to inna bajka . Kto mial przyjemnosc rozbierac ten motor ( szczegolnie e46 , i nowe m5 ) ten wie o czym mowie. Dokladnosc , solidnosc , te wypolerowane kanalki robia wrazenie , tylko dlaczego tak malo miesa jest miedzy cylindrami sad.gif


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 13 Jan 2010 - 12:54
Post #305


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Sportmile - odnosnie seryjnych kolektorow to wlasnie ktos madry mi kiedys powiedzial ze przy zmianie sprezarek z k03 na k04 powinno sie dawac nowe "seryjne" kolektory lub wyspawac cos ciekawszego bo tak jak wspomniales lubia sie kruszyc ,a konkretnie urywaja sie takie drobne kuleczki ktore sa w srodku w tych kolektorach , po czym przyczepiaja sie do wirnikow , wirnik w tym momencie nie jest juz dobrze wywarzony i przy pelnym booscie ociera o obudowe , sprezarki poczatkowo piszcza a pozniej wylatuja w kosmos


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Wed, 13 Jan 2010 - 13:21
Post #306


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





padniety kolektor dry.gif


vs


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Wed, 13 Jan 2010 - 15:13
Post #307


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





dawalbym gdyby nie cena 2700 zl sztuka smile.gif .


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 13 Jan 2010 - 16:17
Post #308


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





widzialem wlasnie kiedys u nas allroda 2.7bt z wyjetym motorem i zmieniali turbiny bo mialy polamane lopatki wydechowe wiec bardzo mozliwe ze te kolektory sie jakos rozpadaja...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 16 Jan 2010 - 18:47
Post #309


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(szymonrs @ Wed, 13 Jan 2010 - 09:11) *
A może inżynierowie z AUDI zrobili takie małe średnice aby wykorzystać efekt Venturiego przyśpieszając spaliny pozwalając tym samym na lepszy spool-up sprężarek. Co do braku spawów(rurka w rurkę) to mogło chodzić o zmniejszenie zjawiska backpresure i cofania spalin do głowicy, przecież zewnętrzna osłona kolektora jest na szczelno pospawana do flansz(right?)... ale to tylko moje dywagacje bo aż trudno uwierzyć iż jest to przypadek/niedopatrzenie/fuckup AUDI.

A może chodziło o to, że w S/RS4 kolektory są tak zbudowane żeby oddawały jak najmniej ciepła pod maskę, bo jest tam niewiele miejsca przecież i wyższa temp. pod maską działa niekorzystnie na silnik, a te kolektory mają przecież rury w środku i blaszaną osłonę, tak więc najbardziej nagrzewają się rury w środku, a blaszana osłona poprzez powietrze się już tak szybko nie nagrzewa. Może po prostu niekorzystnie było spawać te rury wewnątrz bo spawy w takich warunkach nie zachowywały swoich parametrów. Ale są to i tak tylko moje spekulacje. Może mamy tu kogoś na forum z Ingolstadt laugh.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Fri, 22 Jan 2010 - 12:09
Post #310


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





nowy wykres. Dziekujemy vtg za udostepnienie hamowni



--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DEMISS
post Fri, 22 Jan 2010 - 13:05
Post #311


Frequent User
Dołączył: Tue, 30 October 2007
Skąd: mmz





o rzesz ty w czapke ohmy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PM MOTORSPORT
post Fri, 22 Jan 2010 - 13:05
Post #312


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Adam dlaczego wykres sie załamuje i nie dokrecone auto do 7000 .Czy to juz po strojeniu???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 22 Jan 2010 - 13:38
Post #313


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Piękny wykres! No i ten moment 624 Nm

Do tego 520 koni, chiński cooler i seryjny motor... ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif Jestem w szoku ohmy.gif ohmy.gif

Szacun Adam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Fri, 22 Jan 2010 - 15:03
Post #314


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





Maciek napewno byłeś wielokrotnie na hamowni i widziałeś jak kalibruje się skalę obrotów w zasadzie to co wpiszesz później będzie prezentowane na wykresie...........silnik kręci się do 7000rpm.....
Auto jest skończone narazie nie planujemy żadnych modów no chyba że właściciel sobie będzie życzył....myśle że jak na setup zimowy starczy biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Fri, 22 Jan 2010 - 15:27
Post #315


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(macpl @ Fri, 22 Jan 2010 - 15:03) *
Maciek napewno byłeś wielokrotnie na hamowni i widziałeś jak kalibruje się skalę obrotów w zasadzie to co wpiszesz później będzie prezentowane na wykresie


Ale tylko jedno ustawienie obrotow jest poprawne. Kazde inne przekłamuje wartosci momentu obrotowego. Czyli jezeli wartosci ktore wpisaliscie sa poprawne to znaczy ze moc spada powyrzej 6500tys obr i inaczej byc nie chce. Tak czy siak bardzo ladnie wyszlo. Gratuluje!!!


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 22 Jan 2010 - 15:27
Post #316


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Adam dlaczego wykres sie załamuje i nie dokrecone auto do 7000 .Czy to juz po strojeniu???



To było hamowane w trybie inercyjnym czy pod obciążeniem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Fri, 22 Jan 2010 - 16:26
Post #317


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





Piękny wynik ,gratki.


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Fri, 22 Jan 2010 - 18:33
Post #318


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





CYTAT(PatTDI @ Fri, 22 Jan 2010 - 15:27) *
Ale tylko jedno ustawienie obrotow jest poprawne. Kazde inne przekłamuje wartosci momentu obrotowego. Czyli jezeli wartosci ktore wpisaliscie sa poprawne to znaczy ze moc spada powyrzej 6500tys obr i inaczej byc nie chce. Tak czy siak bardzo ladnie wyszlo. Gratuluje!!!

Dzięki... biggrin.gif
A propos obrotów myślę że jest błąd ustawienia skali jest o ok 500rpm nie zauważyłem tego na hamowni byłem zajęty swoją klawiaturą.... biggrin.gif


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PM MOTORSPORT
post Fri, 22 Jan 2010 - 19:05
Post #319


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Macku i ty zostawiłes taki fakapik.Gratulacje strojenia. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Fri, 22 Jan 2010 - 20:32
Post #320


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(macpl @ Fri, 22 Jan 2010 - 18:33) *
Dzięki... biggrin.gif
A propos obrotów myślę że jest błąd ustawienia skali jest o ok 500rpm nie zauważyłem tego na hamowni byłem zajęty swoją klawiaturą.... biggrin.gif



Macie w tej chwili na oko ok. 100Nm wiecej przy 3000rpm niz na MAHA wczesniej, wiec walnac sie musieliscie w kalibracji obrotów - no chyba ze te kolektory tyle dały ? po tych kolekrotach czuc na drodze ze spreżarki wczesniej wstaja ?

Jak to wina kalibracji to do lochów z tym co obsługiwał hamownie bo odjał Wam obrotów a dodał Niuta wink.gif

Ładny wynik. Gratki.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 10:32