Shoutbox 0 nowych PW 


21 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Pierwsze w PL rs4 na meskich turbinach, 543 hp 662 nm etap zimowy zakonczony wykres str 17
Rafalek114
post Sun, 18 Oct 2009 - 09:48
Post #161


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Nurtuje mnie takie jedno pytanie .. nie wiem czy uzyskam na nie "normalna odp" tzn bez podtekstow ,ale i tak je zadam ... Dlaczego moc maksymalna jest tak nisko .... i jak daleko jest odcinka tzn seria czy jest przesunieta ??


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 18 Oct 2009 - 09:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kosiniak
post Sun, 18 Oct 2009 - 15:40
Post #162


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





jak to nisko?? 5700 to nisko??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 18 Oct 2009 - 16:22
Post #163


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(kosiniak @ Sun, 18 Oct 2009 - 15:40) *
jak to nisko?? 5700 to nisko??



biorac pod uwage ze odcinka jest na 6800-7000 ,to wydaje mi sie ze nisko ,ale ja sie nie znam i wlasnie dlatego zadalem pytanie . I ewentualnie czego to jest wina ..., ze np nie jest na 6400-6500(moc max)


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 18 Oct 2009 - 16:33
Post #164


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





poogladaj zatem inne wykresy, nawet s4ek po sofcie i popatrz gdzie jest maks moc, gdzie jest maks moment i tam znajdziesz odpowiedz............
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 18 Oct 2009 - 18:07
Post #165


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Generalnie mógłbym rzecz, iż taka w dużym uproszczeniu jest charakterystyka tego silnika.
U mnie ( choć to zupełnie inny silnik, ale też turbo benzyna ) moc max miałem przy 6kobr, a moment max przy 4,3kobr.

Taka odpowiedź Cie zadowala? wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PM MOTORSPORT
post Sun, 18 Oct 2009 - 20:43
Post #166


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Taka jest charakterystyka mometu i mocy nie bylo sesu krecic pewnie auta wyzej bo i tak by nic nie uroslo.Mysle ze chłopaki jeszcze wyciagna ten wykresik troszke wyzej i moc bedzie rosła do odcinki.Chyba ze cos w aucie blokuje i nie mozna osiagnac mocy wiekszej na wyzszych obrotach.Szczególnie ze doładowanie jak dzwon jest do konca wykresu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Sun, 18 Oct 2009 - 21:46
Post #167


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Mysle ze nie ma nam co blokowac w tej chwili wycielismy z wydechu wszystko co mozliwe. Jesli chodzi o zaspokojenie waszych zmartwien wkleje rs4 strojone w jetroniku przez Zbyszka. W tej chwili troche jest inny wykres bo Brt dodal cos od siebie ale mozna sobie porownac. Tutaj tez jak wol jest to samo
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...l=rs4+sportmile


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 18 Oct 2009 - 21:48
Post #168


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





ten typ tak ma wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PM MOTORSPORT
post Mon, 19 Oct 2009 - 09:31
Post #169


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Dziwne ze sie nie da był problem z wałkami jak sie przełanczały ale moc była do konca chociaz doładowanie leko spadało Adam zastanów sie nad kolektorami W tym rs4 były tez zrobony wydech ic autronic i zostały kolektory seria to o czyms swiadczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Mon, 19 Oct 2009 - 10:03
Post #170


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Nie wiem Maciek czy ty czytasz ze zrozumieniem bo po tym wykresie ktory jest wklejony wyzej widac ze moc spada od 5700 a nie jest do konca . Przelaczanie walkow to chyba z tego co pamietam byl problem sida. Jesli bedzie potrzeb zrobimy kolektory wydechowe , narazie takowej nie widze.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PM MOTORSPORT
post Mon, 19 Oct 2009 - 13:25
Post #171


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 November 2008





Nie wiem o co Adam ci chodzi rafałek 114 chciał się dowiedziec dlaczego moc i odcinka jest tak nisko to mu odpowiedziałem ze nie ma sensu wyżej krecic ani robic wykresu na hamowini
jak moc spada.Kosinak napisał ze s4 tak maja wiec wkleiłem wykres sida by pokazac ze pełna moc można osiagnac przy odcince.A ty wklejasz wykres rs4 i pokazujesz ze jest taka sama charakterystyka jak twoja.Sam sie naucz czytac.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Mon, 19 Oct 2009 - 13:29
Post #172


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(PM MOTORSPORT @ Mon, 19 Oct 2009 - 14:25) *
Nie wiem o co Adam ci chodzi rafałek 114 chciał sie dowiedziec dlaczego moc i odcinka jest tak nisko to mu odpowiedziałem ze nie ma sesu wyzej krecic ani robic wykresu na hamowini
jak moc spada.Kosinak napisał ze s4 tak maja wiec wkleiłem wykres sida by pokazac ze pełna moc mozna osiagnac przy odcince.A ty wklejasz wykres rs4 i pokazujesz ze jest taka sama charakterystyka jak twoja.Sam sie naucz czytac.

A Ty zwróć uwagę na pisownie, proszę. Trudno odszyfrować ten słowotok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 19 Oct 2009 - 14:27
Post #173


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(TOMEKKK @ Mon, 19 Oct 2009 - 13:29) *
A Ty zwróć uwagę na pisownie, proszę. Trudno odszyfrować ten słowotok


Też popieram poprawne pisanie w języku polskim, jednak w poście który cytujesz brakuje 4-5 przecinków i to tyle, więc przestań demonizować, że "trudno odszyfrować". Każdy z IQ większym od jednocyfrowego zrozumie wszystko po jednorazowym przeczytaniu tego postu.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Mon, 19 Oct 2009 - 15:30
Post #174


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





Maciek, gdzie ten twoj wykres z moca u gory?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Mon, 19 Oct 2009 - 15:48
Post #175


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





ja nie widze tez zadnego wykresu....chyba cos z linkiem nie tak
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Mon, 19 Oct 2009 - 15:58
Post #176


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





ale linku nie ma w ogole a nawet gdyby byl to nie znaczy ze wyjatek stanowi regole, wiekszosc ma moc w przedziale 5500-6000, rzadko jest inaczej!! Rafalek tak sie podniecales ze znasz GTO i ze ich audi takie mocne bylo to prosze zerknij na ich wykres http://digitun.pl/content/view/31/26/, twoj kolega tez zrobil to podobnie. Koledzy ci sie zmienieli i priorytety czy co?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PM MOTORSPORT
post Mon, 19 Oct 2009 - 16:37
Post #177


Frequent User
Dołączył: Wed, 26 November 2008





tu macie wykres
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...1385&st=120
jest w połowie strony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Mon, 19 Oct 2009 - 17:59
Post #178


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





a powiedz mi przyjacielu dlaczego wczesniej jak zesmy stroili to rs4 nie robiles problemow tylko teraz obudziles sie jak niedzwiedz ze snu zimowego smile.gif. Frekwencje pisania w moim watku masz wieksza niz w swoim o sidzie smile.gif Dziekuje za bezinteresowna pomoc naprawde .


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Mon, 19 Oct 2009 - 19:37
Post #179


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





gdyby to byl moj watek, wlasnie bym was prosil o wyluzowanie pośladków... ale nie jest, wiec spinajcie sie dalej tongue.gif

owszem, na tamtym wykresie sida moc rosla do konca.


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
intertuning
post Mon, 19 Oct 2009 - 19:42
Post #180


User
Dołączył: Thu, 09 November 2006
Skąd: Częstochowa





Ale wy tu "mata" ciśnienia , troszke luzu by się przydało wink.gif


--------------------
www.intertuning.fotolog.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 10:29