Shoutbox 0 nowych PW 


21 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Pierwsze w PL rs4 na meskich turbinach, 543 hp 662 nm etap zimowy zakonczony wykres str 17
Sportmile
post Thu, 15 Oct 2009 - 00:13
Post #121


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Sajnek gwarantuje ci ze nie wiesz co mowisz . Mialem na serwisie 4 szt rs6 2 z nich po abt 504 koni rzekomo. Na hamowni maha pokazywaly po 360-420 koni przez ta pieprzona temp w dolocie .


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 15 Oct 2009 - 00:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kosiniak
post Thu, 15 Oct 2009 - 02:26
Post #122


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





wybijaj katy i bedzie si! smile.gif i cicho bedzie nadal zobaczysz smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EVOPOWER
post Thu, 15 Oct 2009 - 07:52
Post #123


Rookie
Dołączył: Tue, 05 May 2009





Na te turbiny wybice katow nie wystarczy trzeba powiekrzyc wydech do 3 cale zeby auto odychalo. Ale to juz nie muj projekt wiec robcie co chcecie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 15 Oct 2009 - 08:35
Post #124


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





ładnie ładnie -
wkażdy pewnie robi zdziwo, że ten centralny IC chinol sobie świetnie radzi,
kiepskie oponie zbierał a tu działa - pewnie jakiś mega stop alu z NASA smile.gif

turbiny wcześnie wstają - podoba mi się to - chyba sobie takie kupie na zapas tongue.gif

działajcie z wydechem oby szybko, w środe Was odwiedze pewnie cool.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luckystrike1979
post Thu, 15 Oct 2009 - 08:47
Post #125


Super User
Dołączył: Sun, 13 January 2008
Skąd: Poznań





Panowie, po zakończonym projekcie możecie podać poglądowe koszty oraz wrzucić jakies foty dla potomnych...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 15 Oct 2009 - 08:49
Post #126


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Luckystrike1979 @ Thu, 15 Oct 2009 - 08:47) *
Panowie, po zakończonym projekcie możecie podać poglądowe koszty oraz wrzucić jakies foty dla potomnych...


he he - ja się w to nie bawie, szkoda gadać

2,7bi nie jest tani w tuningu w porównaniu do innych silników


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 15 Oct 2009 - 09:16
Post #127


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Pierwszy mit obalony ......... chinski cooler narazie daje rade. Co prawda nie tak jak nissens ale przy maxie w dolocie bylo 9 st wiecej niz w otoczeniu przy 4 pomiarze. Co do wydechu to leza moje downpipe 2.75 cala przechodzace w 2.25 wiec je zaloze najprawdopodobniej . Spadam wlasnie do pracy to robic . Wiecej info w piatek


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tacin rs
post Thu, 15 Oct 2009 - 18:03
Post #128


User
Dołączył: Sun, 13 September 2009
Skąd: Rzeszów





no wynik jak narazie chyba nie taki jakie byly oczekiwania?
ale mam nadzieje ze bedzie lepiej.
zacny projekt
gratki


--------------------
et 11.80 - Ryki 19.09.2009 AWD+ Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 15 Oct 2009 - 18:17
Post #129


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Kto ma powyżej 460 koni w S4/RS4 niech się wpisuje tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi1
post Thu, 15 Oct 2009 - 18:30
Post #130


Forum Killer
Dołączył: Sat, 30 December 2006
Skąd: Otrębusy





CYTAT(Nikolas @ Thu, 15 Oct 2009 - 18:17) *
Kto ma powyżej 460 koni w S4/RS4 niech się wpisuje tongue.gif

Dokładnie!!!
Tu naprawde jest już w tym momencie zajebiaszczo i nie ma się do czego przyp...


--------------------
[b]RS4[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 15 Oct 2009 - 18:34
Post #131


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





będzie więcej
te turbo przyjmną z 2,0bar a jest dopiero 1,5
500PS będzie - oby tylko silnik nie zaszwankował

ech - zawsze musi być ktoś pierwszy dry.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 15 Oct 2009 - 20:47
Post #132


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Spokojnie panowie jutro wszystko bedzie wiadomo. 2 barow nie bede dmuchal bo to seryjny silnik ale na 1.6 sie polasimy raczej. Wydech odetkamy zalozone downpipe 2x 2.75 cala przechodzace w 2.25 . i dalej seria na ostatnim tlumiku. Brzeczy brzydko naprawde jak m3 metalicznie , zamawiamy tlumik supersrinta . Mamy problem ze sprzeglem , po malej debacie przerobimy wysprzeglik moze to pomoze, bo bierze strasznie na gorze . Jutro wiecej info od 14 mamy hamownie w vtg


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Thu, 15 Oct 2009 - 21:03
Post #133


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





W drugim pomiarze widac 1.5bara, jaki zaplon?


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luckystrike1979
post Thu, 15 Oct 2009 - 21:05
Post #134


Super User
Dołączył: Sun, 13 January 2008
Skąd: Poznań





Jak wyglada masa wozu po modyfikacjach ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 15 Oct 2009 - 21:17
Post #135


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Piotrus spokojnie 1.5 ... 1.5 nie rowne , a co do wagi auta to nie mam pojecia , troche z niego wyrwalem ale nie za duzo


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 15 Oct 2009 - 21:20
Post #136


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





U mnie chyba jest podobne rozwiązanie wydechu z końcowym tłumikiem Supersprinta i brzmienie jest obłędne, więc napewno to będzie dobry wybór;-)



Jutro może uda mi się podjechać do VTG na wasz pomiar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Thu, 15 Oct 2009 - 21:25
Post #137


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





CYTAT(Sportmile @ Thu, 15 Oct 2009 - 21:17) *
Piotrus spokojnie 1.5 ... 1.5 nie rowne , a co do wagi auta to nie mam pojecia , troche z niego wyrwalem ale nie za duzo



Ja jestem zupelnie spokojny smile.gif

Pisales tylko, ze chcecie dobic do 1.6b, widze, ze 1.5b juz bylo i AFR calkiem OK, wiec zastanawiam sie co z zaplonem. Na jakim paliwie stroicie?
Ciekaw jestem co z tego wyjdzie i czy bede musial myslec o M3T, czy GT500 nadal wystarczy wink.gif

Pozdr!


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 15 Oct 2009 - 21:30
Post #138


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





wedlug loga bylo 1.4 a nie 1.5 , to nie wazne . Paliwo v power racing czyli standart , Afr byl z dupy na innovate na koncu 10.3 nam sie pokazalo wiec lipa jutro go zubozymy to pojawia sie nowe konie. Zaplon narazie jakis 15 czy 17 wiec spokojnie jest czym walczyc. Jak chcesz widzialem ze stoi na placu , poprosze gula to zrobimy jutro battle


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Thu, 15 Oct 2009 - 22:02
Post #139


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





No widzisz, bralem pod uwage dane z wykresu. Jesli jest jak mowisz, to faktycznie jeszcze spore pole do popisu.

Odn.GT500, to tam rowniez jeszcze bedzie strojenie smile.gif

Powodzenia!


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Thu, 15 Oct 2009 - 22:25
Post #140


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Nie wiem czym sie ekscytujemy narazie. Auto dostalo 1.2 bara i wyszlo 440 km. A na doladowaniu 1.4 czuc juz bylo ze sie dusi na wysokich obrotach, stad ten Nm a koni brak.

Jutro sie okaze ale moim zdaniem na 1.5 bara to juz niezly wynik bedzie. Te turbiny to nie sa takie malenstwa jak k04 i z nich wcale nie trzeba ladowac 2.0 bary na te 500 km.



--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 14 August 2025 - 05:57