![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
No niby tak ale ze mnie dziwny czlowiek i lubie budowac dziwne czesto niepotrzebne rzeczy.Od jakiegos tygodnia marzy mi sie taka maszynka w ktora wkladam 4 wtryski i moge sobie porownac ich wydajnosc , zobaczyc jak paliwo jest rozpylane do tego obieg zamkniety aby mozna bylo uzyc srodka czyszczacego itd. Chce miec mozliwosc regulacji cisnienia i czestotliwosci wlaczenia wtryskiwacza.Poki co zrobilem sobie statyw do ktorego przykrecilem seryjna listwe paliwowa z calibry (taka byla pod reka) podlaczona do pompy paliwa z imprezy.Z 4 plastikowych odwroconych butelek bez dna zrobilem sobie prowizoryczne pojemniki na rozpylana benzyne z szyjek weze i do pojemnika w ktorym byla pompa i tak testowalem 7 kompletow wtryskiwaczy.O dziwo nawet te najstarsze od dawna nie uzywane ladnie rozpylaly.Taka rozrywka na niedzielne przedpoludnie.
Korzystaja z okazji zapytam co sadzisz o takim preparacie do czyszczenia wtryskow : http://wynns.pl/top/view_product.php?product=649 Pozdrawiam, Konrad |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ja bym mierzyl krotkimi czasami otwarcia po 1.5ms i 2ms przerwy na zamkniecie iglicy... Poniewaz to da pewnosc ze wszystkie wtryskiwacze sa sprawne... Przy dlugim czasie towarcia (np. 50ms) bedzie pominiety efekt lania sie paliwa przy otwieraniu i zamykaniu elektrozaworu...
a po co 4 menzurki? wystarczy jedna i kazdy mierzyc tyle samo czasu ![]() np po 30 sek lub 1 min. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
Czy generator na ne555 da rade wytworzyc taki przebieg?
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak da sie zrobic generator o zmiennym wypelnienu:
np: http://www.krzysztofg.elb.vectranet.pl/pro...atora_ne555.htm jak masz od kogo porzyczec ecumastera mozesz to prosciej na nim zrobic wykrozystujac mape PWM i wyjscie mocy. Czy generator na ne555 da rade wytworzyc taki przebieg? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
Ecumaster zamontowany w samochodzie.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2004 ![]() |
rownie dobrze mozna to zrobic na avr-ku prosto latwo i przyjemnie
Pozdrawiam -------------------- Wskaźniki4w1 EGT, Boost, Temperatura i ciśnienie Oleju + Boost Kontroler
http://www.racingforum.pl/Wskazniki-do-projektow-budzetowych-4w1-EBC-t118442.html Wielokanałowy wskaźnik EGT http://www.racingforum.pl/Wielokanaowy-wskanik-EGT-t118766.html |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
To jak masz ecumastera to jestes w domu
![]() Wejdz do opcji Injection/Boost ustaw PWM freq na 28 i wlacz opcje fast PWM. Nastepnie na mapie Boost / Injection map wpisz np. 42% (to bedzie 42% wypelnienia, co przy czestotliwosci 280Hz da 1.5ms czas otwarcia wtrysku i 2ms czas na zamkniecie ) Wtryskiwacz podepnij pod Inj out (pin 16) i nie zapomnij dolozyc masy (power ground) pod pin 15. Ogolnie mozesz sobie ustawic dowolny czas otwarcia wtryskiwaczy.... Jadzwin rownie dobrze mozna to zrobic na avr-ku prosto latwo i przyjemnie Pozdrawiam -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
Ale nie musze podawac sygnalu z predkoscia obrotowa?sam sobie bedzie pracowal poza samochodem?
jesli chodzi o avr to zbyt trudne dla mnie. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak musisz mu podac tylko zasilanie..., mase na pin 15 i podpiac wtryskiwacz do pinu 16 i do +12V...
-------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
Super bardzo mnie to cieszy.Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.W sobote bede dalej probowal wtryski.Musze tylko mapy zgrac z ecumastera bo szkoda mi od nowa konwersacje robic.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
Wtryskiwacze sprawdzone i wyczyszczone.Kazdy komplet wlaczalem na okolo 15 min .5 litrow benzyny wymieszalem z czarnym srodkiem STP do czyszczenia wtryskow.Wszystkie zaczaly ladnie i rowno rozpylac.Wydajnosc maja taka sama.Wkladalem cala listwe z 4 wtryskami do 4 oddzielnych pojemnikow na taki sam okres czasu potem przelewalem benzyne do innego pojemnika z podzialka i porownywalem wydajnosc.We wszsytkich kompletach wyszla taka sama.Wtryskiwacze z 1.8 turbo VAG nie pracowaly dobrze przy 2,5 bara .Laly nie bylo jednolitego rozpylenia dopiero po zagieciu odplywu zaczaly normalnie pracowac.O dziwo wszystkie rozpylaja pod katem.Myslalem ze jest z nimi jakis problem ale okazalo sie ze wszystkie 4 rozpylaja dokladnie tak samo.Wszystkim dziekuja za dobre rady.Ecumaster okazal sie idealny do tego typu zabaw.
Korzystaja z okazji zapytam. Bede mial dodatkowa listwe wtryskowa ktorej chce uzywac w momecie pojawienia sie doladowania.Jak ja sterowac za pomoca ecumastera?Tak samo jak sprawdzalem wtryski?czy jest moze inna opcja?Samochod jest po konwersji na Map sensor. Czy to ze oryginalne wtryski maja 168 ccm a te ktore beda w dodatkowej listwie 360 ccm nie bedzie mialo zlego wplywu na sklad mieszanki?Wtryskiwacze zamontowane sa po drugiej stronie kanalow 10 cm za wtryskami oryginalnymi.Zamocowane pod katem okolo 45 stopni. Z gory dziekuje za odpowiedz. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 17:32 |