![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: z zaskoczenia ![]() |
Fotki strzelone przeze mnie w wolnych chwilach miedzy jezdzeniem
http://www.racingforum.pl/TimeAttack-runda...nan-t69278.html -------------------- Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD 1.48 @ Poznan AWD |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Nooo, wszyscy ladne czasy, niewiele mi zabraklo do 200sx. Czy speedster z czasem 1.52 to turbo? To ladnie, mam 4 miejsce w niedoladowanej 2WD i pierwsze w FWD hehe
Muzyk - ja mialem zupelnie inne odczucie - praktycznie ani razu nie mialem kolka zeby jechac za kims, a troche na to liczylem ze w tunelu za jakims evo sie zalapie. A z kolek zepsutych, to moze 2 takie mi sie zdarzyly. IMO tloku nie bylo, a wrecz bylo super. Ale moze miales odrobine pecha, zdarza sie ![]() Moj postulat - inne podzial klas - mam dwie propozycje 1 AWD FWD RWD niezaleznie czy turbo czy nie, byloby to dosc sprawiedliwe. W RWD sa mocne sprzety na turbinie, jak 200sx itp, a i mocne sprzety N/A jak m3 czy gt3, a w FWD roznice miedzy turbo a nie turbo sa spore, ale jeszcze nie tragiczne. Jednak roznica miedzy nawet super mocnym FWD, a porszakiem gt3 czy corvetta jest absolutnie nie do przeskoczenia. Wiec teraz mamy, vetta, rx7, gt3 i daleko daleko nic. To samo w turbo, sky, opel i 200sx a potem daleko sej. Walka w FWD bylaby duzo lepsza, tu ja, ceedy i sej i male roznice w czasach. W RWD tez ciekawie - vetka, sky, rx7, gt3, opel i wszystkie bardzo blisko siebie. Wtedy jest sens cisnac jak masz do nastepnego kilka dziesiatych, a nie 3-4 sekundy ![]() A drugiego podzialu zapomnialem. -------------------- pizzabrakes
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Zmian w klasach raczej nie planujemy.
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
F20C inside - Jacek ![]() ![]() jakiekolwiek wiecej info? gdzies ? cos poczytac ? VTEC rwd daje rade ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 16 December 2002 Skąd: POZNAN ![]() |
Witam.Dzieki za miła impreze.Tery jeszcze raz dzieki za odstapienie miejsca.Co do organizacji to ja bym nic nie dzielil nic nie zmienial.Jezdzenia naprawde wystarczajaco i gdyby nie jakis fuckup wieku mlodzienczego to dzien mega udany.Niestety udało mi sie pojechac tylko 1 kolko na slicku i to jak zaczeło padac
![]() CYTAT Witam.Dzieki za miła impreze.Tery jeszcze raz dzieki za odstapienie miejsca.Co do organizacji to ja bym nic nie dzielil nic nie zmienial.Jezdzenia naprawde wystarczajaco i gdyby nie jakis fuckup wieku mlodzienczego to dzien mega udany.Niestety udało mi sie pojechac tylko 1 kolko na slicku i to jak zaczeło padac ![]() CYTAT Moj postulat -inne podzial klas - mam dwie propozycje 1 AWD FWD RWD niezaleznie czy turbo czy nie, byloby to dosc sprawiedliwe. W RWD sa mocne sprzety na turbinie, jak 200sx itp, a i mocne sprzety N/A jak m3 czy gt3, a w FWD roznice miedzy turbo a nie turbo sa spore, ale jeszcze nie tragiczne. Jednak roznica miedzy nawet super mocnym FWD, a porszakiem gt3 czy corvetta jest absolutnie nie do przeskoczenia. Wiec teraz mamy, vetta, rx7, gt3 i daleko daleko nic. To samo w turbo, sky, opel i 200sx a potem daleko sej. Walka w FWD bylaby duzo lepsza, tu ja, ceedy i sej i male roznice w czasach. W RWD tez ciekawie - vetka, sky, rx7, gt3, opel i wszystkie bardzo blisko siebie. Wtedy jest sens cisnac jak masz do nastepnego kilka dziesiatych, a nie 3-4 sekundy Dla mnie kazdy podział jest OK , przeciez to nie wsmp.Jezdzimy dla funu i czasu , a nie napinki na pudło, no chyba ze jest inaczej.Czysto teoretycznie jak maja byc klasy to tylko pojemnosciowe a nie rozdzial napedu.Co to za roznica awd rwd fwd czy fd3 ![]() Odnosnie mojego projektu to był opisywany w dziale projektow.W skrocie FD3S , karoseria stock, silnik F20c stock, zawias hks Hyper-d reszta modyfikacji to koszmar szalonego spawacza.Czas jaki auto ma jezdzic to okolice 1.46-1.47 -------------------- Try tryt cos sie pali....chyba komputer.....nie on jest przeciez bezpieczyny w kondomie ..
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Fri, 23 March 2007 ![]() |
Nooo, wszyscy ladne czasy, niewiele mi zabraklo do 200sx. Czy speedster z czasem 1.52 to turbo? To ladnie, mam 4 miejsce w niedoladowanej 2WD i pierwsze w FWD hehe Muzyk - ja mialem zupelnie inne odczucie - praktycznie ani razu nie mialem kolka zeby jechac za kims, a troche na to liczylem ze w tunelu za jakims evo sie zalapie. A z kolek zepsutych, to moze 2 takie mi sie zdarzyly. IMO tloku nie bylo, a wrecz bylo super. Ale moze miales odrobine pecha, zdarza sie ![]() Z punktu widzenia moich prędkości, to nie za bardzo mam na kogo liczyć, że mi z przodu zrobi tunel aerodynamiczny ![]() Patrząc po czasach, od Ciebie było okokoło 2 razy mniej wolniejszych aut na torze niż ode mnie, więc zgodnie ze starą zasadą. Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia. Oczywiście, jakkolwiek będzie to i tak będzie fun. A w domku będę się mógł nacieszyć teoretycznym czasem złożonym z najlepszych sektorów pod warunkiem jak mi się logowanie w moim datalogerze nie wywali tak jak tym razem ![]() Dla ciekawości... Max prędkość na prostej ok 232 km/h. Mój liczniki w tym momencie pokazuje 246 km/h, bo jak każdy drogowy licznik, oszukuje o 6% |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: zza winkla ![]() |
A w domku będę się mógł nacieszyć teoretycznym czasem złożonym z najlepszych sektorów pod warunkiem jak mi się logowanie w moim datalogerze nie wywali tak jak tym razem A co się stało z DriftBoxem? Ogólnie jak oceniasz jego przydatność do pracy nad czasami? Robisz sobie potem analizy, patrzysz na zalogowany tor przejazdu względem mapy toru? Napisz coś więcej bo bardzo mnie interesuje praktyczna przydatność DB do wysiłków TimeAttackowych. -------------------- Nie jestem pilotem Kubicy więc się nie lansuję że go znam.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Fri, 23 March 2007 ![]() |
A co się stało z DriftBoxem? Ogólnie jak oceniasz jego przydatność do pracy nad czasami? Robisz sobie potem analizy, patrzysz na zalogowany tor przejazdu względem mapy toru? Napisz coś więcej bo bardzo mnie interesuje praktyczna przydatność DB do wysiłków TimeAttackowych. Driftbox zadziałał jak zwykle niezawodnie. Jego podstawowa zaleta jest taka, że jak sobie zaznaczysz punkt startowy, to po każdym przelocie start meta, będziesz miał wyświetlony czas bieżącego kółka. Analiza w domu. Prędkości maksymalne, przeciążenia boczne, wzdłużne w zasadzie minimum tego co niezbędne. Można nakładać na siebie kilka kółek i porównywać punkty dohamowań, rozpoczęcia wejścia w zakręt. Ma oczywiście trochę braków, ale za to kosztuje nie za wiele. Jakby co to na ich stronie jest chyba do ściągnięcia sofware do analizy i chyba przykładowe jazdy. A jak nie, to mogę coś podesłać od siebie. Ja natomiast kupiłem trochę bogatsze ustrojstwo z dodatkowym displayem, z całkiem innej firmy. Więcej możliwości, ale niełatwa instalacja... ogólnie, chyba przedobrzyłem. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Ja chcialbym w pierwszej kolejnosci podziekowac Piotrkowi, Forestowi i Jackowi ze zajeli sie moim zepsutym autem.... Dzieki chlopaki.
Byl to moj "pierwszy raz" i juz wiem ze wciagnelo mnie na maksa ![]() ![]() Tak to juz niestety jest jak sie konczy auto na ostatnia chwile i dociera i stroi w drodze do Poznania ![]() Inaczej sluzby porzadkowe mialy by sporo roboty przy usowaniu kobrowodow z toru ![]() W przyszlym sezonie mysle ze nie opuszcze zadnej imprezy bo radosc z jazdy po torze przerosla moje najsmielsze oczekiwania... Chcialbym jeszcze pogratulowac organizatorom bo impreza i atmostfera na niej panujaca byla swietna... Jadzwin -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Było baaardzo fajnie
Panowie, kawał dobrej roboty.. Atmosfera, uczestnicy - jak za starych dobrych czasów ![]() jak sobie zafunduję koła specjalnie na tor to przestanę mieć na co zwalać winę za słabe czas ![]() na przyszły sezon to plan podstawowy pozdr D -------------------- Econo
Speedster Turbo #4425 Volvo S80 D5 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 August 2004 Skąd: Płock/Warszawa ![]() |
Albert, Bullitt, dzieki, jak zwykle bylo super
![]() W pazdzierniku chyba odpuszczam, a na wiosne mam nadzieje pojawic sie na kolejnej edycji TA docelowym samochodem do TA ![]() -------------------- In Racing we trust
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
@Econo a światła sobie naprawiłeś ?
![]() Pozdrawiam Szare 350Z -------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Ktos moze jeszcze ma jakies fotki?
![]() -------------------- pizzabrakes
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Fri, 04 September 2009 Skąd: Pyrlandia ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
@Econo a światła sobie naprawiłeś ? ![]() Pozdrawiam Szare 350Z hehe, witam ![]() wyobraź sobie, że jednak padły obie żarówki na raz... naprawione wracałem na długich - są tak beznadziejne i nisko ustawione że mi nawet nikt nie zamrugał... -------------------- Econo
Speedster Turbo #4425 Volvo S80 D5 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Cały czas zapominacie że my instruktorzy jestesmy dla was i jesli nie dajecie rady z jakaś sekcją to za rekaw nas i do auta. Ostatnio jeden się przekonał że dwie małe podpowiedzi i parę dziesiątych znikneło
![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 03 November 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Lagadula,
Ty latasz tą 330d kombi ze zderzaczkiem Alpiny ? Biorę Cię na prawy w październiku ![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 October 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
a ja na lewy
![]() -------------------- Streetracing Team Wrocław
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Ołrajt !!
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 15:22 |