Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Time Attack - 06.09.2009 - i po imprezie, Czekamy na wasze opinie
ITR
post Mon, 07 Sep 2009 - 10:20
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: z zaskoczenia





Fotki strzelone przeze mnie w wolnych chwilach miedzy jezdzeniem
http://www.racingforum.pl/TimeAttack-runda...nan-t69278.html


--------------------
Girls are like cars you want every hot one that you see, but you only love yours.
9.439@244 1/4mile FWD
1.48 @ Poznan AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 07 Sep 2009 - 10:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
sajfer
post Mon, 07 Sep 2009 - 10:30
Post #22


Frequent User
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Warszawa





Nooo, wszyscy ladne czasy, niewiele mi zabraklo do 200sx. Czy speedster z czasem 1.52 to turbo? To ladnie, mam 4 miejsce w niedoladowanej 2WD i pierwsze w FWD hehe

Muzyk - ja mialem zupelnie inne odczucie - praktycznie ani razu nie mialem kolka zeby jechac za kims, a troche na to liczylem ze w tunelu za jakims evo sie zalapie. A z kolek zepsutych, to moze 2 takie mi sie zdarzyly.
IMO tloku nie bylo, a wrecz bylo super. Ale moze miales odrobine pecha, zdarza sie smile.gif

Moj postulat -
inne podzial klas - mam dwie propozycje
1
AWD
FWD
RWD
niezaleznie czy turbo czy nie, byloby to dosc sprawiedliwe. W RWD sa mocne sprzety na turbinie, jak 200sx itp, a i mocne sprzety N/A jak m3 czy gt3, a w FWD roznice miedzy turbo a nie turbo sa spore, ale jeszcze nie tragiczne.
Jednak roznica miedzy nawet super mocnym FWD, a porszakiem gt3 czy corvetta jest absolutnie nie do przeskoczenia.

Wiec teraz mamy, vetta, rx7, gt3 i daleko daleko nic. To samo w turbo, sky, opel i 200sx a potem daleko sej.
Walka w FWD bylaby duzo lepsza, tu ja, ceedy i sej i male roznice w czasach.
W RWD tez ciekawie - vetka, sky, rx7, gt3, opel i wszystkie bardzo blisko siebie. Wtedy jest sens cisnac jak masz do nastepnego kilka dziesiatych, a nie 3-4 sekundy smile.gif

A drugiego podzialu zapomnialem.



--------------------
pizzabrakes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Mon, 07 Sep 2009 - 10:32
Post #23


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Zmian w klasach raczej nie planujemy.


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Mon, 07 Sep 2009 - 10:38
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





CYTAT(ITR @ Mon, 07 Sep 2009 - 00:58) *
F20C inside - Jacek


ohmy.gif ohmy.gif

jakiekolwiek wiecej info? gdzies ? cos poczytac ?

VTEC rwd daje rade cool.gif


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JACEK
post Mon, 07 Sep 2009 - 11:01
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Mon, 16 December 2002
Skąd: POZNAN





Witam.Dzieki za miła impreze.Tery jeszcze raz dzieki za odstapienie miejsca.Co do organizacji to ja bym nic nie dzielil nic nie zmienial.Jezdzenia naprawde wystarczajaco i gdyby nie jakis fuckup wieku mlodzienczego to dzien mega udany.Niestety udało mi sie pojechac tylko 1 kolko na slicku i to jak zaczeło padac dry.gif .Z czasow ktore udało sie pojechac to zadowolony jestem tylko z 1.51 na starym 888r.
CYTAT
Witam.Dzieki za miła impreze.Tery jeszcze raz dzieki za odstapienie miejsca.Co do organizacji to ja bym nic nie dzielil nic nie zmienial.Jezdzenia naprawde wystarczajaco i gdyby nie jakis fuckup wieku mlodzienczego to dzien mega udany.Niestety udało mi sie pojechac tylko 1 kolko na slicku i to jak zaczeło padac dry.gif .Z czasow ktore udało sie pojechac to zadowolony jestem tylko z 1.51 na starym 888r.
CYTAT
Moj postulat -
inne podzial klas - mam dwie propozycje
1
AWD
FWD
RWD
niezaleznie czy turbo czy nie, byloby to dosc sprawiedliwe. W RWD sa mocne sprzety na turbinie, jak 200sx itp, a i mocne sprzety N/A jak m3 czy gt3, a w FWD roznice miedzy turbo a nie turbo sa spore, ale jeszcze nie tragiczne.
Jednak roznica miedzy nawet super mocnym FWD, a porszakiem gt3 czy corvetta jest absolutnie nie do przeskoczenia.

Wiec teraz mamy, vetta, rx7, gt3 i daleko daleko nic. To samo w turbo, sky, opel i 200sx a potem daleko sej.
Walka w FWD bylaby duzo lepsza, tu ja, ceedy i sej i male roznice w czasach.
W RWD tez ciekawie - vetka, sky, rx7, gt3, opel i wszystkie bardzo blisko siebie. Wtedy jest sens cisnac jak masz do nastepnego kilka dziesiatych, a nie 3-4 sekundy

Dla mnie kazdy podział jest OK , przeciez to nie wsmp.Jezdzimy dla funu i czasu , a nie napinki na pudło, no chyba ze jest inaczej.Czysto teoretycznie jak maja byc klasy to tylko pojemnosciowe a nie rozdzial napedu.Co to za roznica awd rwd fwd czy fd3 biggrin.gif .Norma jest klasa pojemnosciowa gdzie turbo liczymy po przeliczniku 1.7 .Wtedy powinno byc sprawiedliwie.
Odnosnie mojego projektu to był opisywany w dziale projektow.W skrocie FD3S , karoseria stock, silnik F20c stock, zawias hks Hyper-d reszta modyfikacji to koszmar szalonego spawacza.Czas jaki auto ma jezdzic to okolice 1.46-1.47


--------------------
Try tryt cos sie pali....chyba komputer.....nie on jest przeciez bezpieczyny w kondomie ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Muzyk
post Mon, 07 Sep 2009 - 11:08
Post #26


User
Dołączył: Fri, 23 March 2007





CYTAT(sajfer @ Mon, 07 Sep 2009 - 10:30) *
Nooo, wszyscy ladne czasy, niewiele mi zabraklo do 200sx. Czy speedster z czasem 1.52 to turbo? To ladnie, mam 4 miejsce w niedoladowanej 2WD i pierwsze w FWD hehe

Muzyk - ja mialem zupelnie inne odczucie - praktycznie ani razu nie mialem kolka zeby jechac za kims, a troche na to liczylem ze w tunelu za jakims evo sie zalapie. A z kolek zepsutych, to moze 2 takie mi sie zdarzyly.
IMO tloku nie bylo, a wrecz bylo super. Ale moze miales odrobine pecha, zdarza sie smile.gif


Z punktu widzenia moich prędkości, to nie za bardzo mam na kogo liczyć, że mi z przodu zrobi tunel aerodynamiczny biggrin.gif
Patrząc po czasach, od Ciebie było okokoło 2 razy mniej wolniejszych aut na torze niż ode mnie, więc zgodnie ze starą zasadą. Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia.
Oczywiście, jakkolwiek będzie to i tak będzie fun. A w domku będę się mógł nacieszyć teoretycznym czasem złożonym z najlepszych sektorów pod warunkiem jak mi się logowanie w moim datalogerze nie wywali tak jak tym razem angry.gif

Dla ciekawości... Max prędkość na prostej ok 232 km/h. Mój liczniki w tym momencie pokazuje 246 km/h, bo jak każdy drogowy licznik, oszukuje o 6%

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Keepsake
post Mon, 07 Sep 2009 - 12:25
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: zza winkla





CYTAT(Muzyk @ Mon, 07 Sep 2009 - 11:08) *
A w domku będę się mógł nacieszyć teoretycznym czasem złożonym z najlepszych sektorów pod warunkiem jak mi się logowanie w moim datalogerze nie wywali tak jak tym razem


A co się stało z DriftBoxem?

Ogólnie jak oceniasz jego przydatność do pracy nad czasami? Robisz sobie potem analizy, patrzysz na zalogowany tor przejazdu względem mapy toru? Napisz coś więcej bo bardzo mnie interesuje praktyczna przydatność DB do wysiłków TimeAttackowych.


--------------------
Nie jestem pilotem Kubicy więc się nie lansuję że go znam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Muzyk
post Mon, 07 Sep 2009 - 13:42
Post #28


User
Dołączył: Fri, 23 March 2007





CYTAT(Keepsake @ Mon, 07 Sep 2009 - 12:25) *
A co się stało z DriftBoxem?

Ogólnie jak oceniasz jego przydatność do pracy nad czasami? Robisz sobie potem analizy, patrzysz na zalogowany tor przejazdu względem mapy toru? Napisz coś więcej bo bardzo mnie interesuje praktyczna przydatność DB do wysiłków TimeAttackowych.


Driftbox zadziałał jak zwykle niezawodnie. Jego podstawowa zaleta jest taka, że jak sobie zaznaczysz punkt startowy, to po każdym przelocie start meta, będziesz miał wyświetlony czas bieżącego kółka.
Analiza w domu. Prędkości maksymalne, przeciążenia boczne, wzdłużne w zasadzie minimum tego co niezbędne. Można nakładać na siebie kilka kółek i porównywać punkty dohamowań, rozpoczęcia wejścia w zakręt. Ma oczywiście trochę braków, ale za to kosztuje nie za wiele.
Jakby co to na ich stronie jest chyba do ściągnięcia sofware do analizy i chyba przykładowe jazdy. A jak nie, to mogę coś podesłać od siebie.

Ja natomiast kupiłem trochę bogatsze ustrojstwo z dodatkowym displayem, z całkiem innej firmy. Więcej możliwości, ale niełatwa instalacja... ogólnie, chyba przedobrzyłem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Mon, 07 Sep 2009 - 20:26
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Ja chcialbym w pierwszej kolejnosci podziekowac Piotrkowi, Forestowi i Jackowi ze zajeli sie moim zepsutym autem.... Dzieki chlopaki.
Byl to moj "pierwszy raz" i juz wiem ze wciagnelo mnie na maksa smile.gif Niestety z powodu awari pompy oleju zakonczylem jazdy pod koniec 1szej sesji i mam ogromny niedosyt bo osiagniety czas byl daleki od tego co moglem zrobic wczoraj sad.gif
Tak to juz niestety jest jak sie konczy auto na ostatnia chwile i dociera i stroi w drodze do Poznania smile.gif Nie dosc ze stracilem hamulce ktore reanimowalismy u Jacka do 4 rano w sobote, to jeszcze jakis opilek metalu zablokowal zaworek obejsciowy pompy oleju co spowodowalo brak cisnienia oleju. Jakims cudem nie zdazylo sie to na torze tylko jak zjechalem i na wolnych obrotach studzilem turbine...
Inaczej sluzby porzadkowe mialy by sporo roboty przy usowaniu kobrowodow z toru smile.gif
W przyszlym sezonie mysle ze nie opuszcze zadnej imprezy bo radosc z jazdy po torze przerosla moje najsmielsze oczekiwania...

Chcialbym jeszcze pogratulowac organizatorom bo impreza i atmostfera na niej panujaca byla swietna...

Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Mon, 07 Sep 2009 - 22:19
Post #30


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





Czasy z poszczególnych okrążeń na Torze

http://www.rs6club.pl/misc/2009/TA_all.xls


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Econo
post Mon, 07 Sep 2009 - 22:22
Post #31


Frequent User
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Było baaardzo fajnie
Panowie, kawał dobrej roboty..
Atmosfera, uczestnicy - jak za starych dobrych czasów smile.gif

jak sobie zafunduję koła specjalnie na tor to przestanę mieć na co zwalać winę za słabe czas biggrin.gif
na przyszły sezon to plan podstawowy

pozdr
D


--------------------
Econo
Speedster Turbo #4425
Volvo S80 D5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frytol
post Mon, 07 Sep 2009 - 22:35
Post #32


Super User
Dołączył: Mon, 09 August 2004
Skąd: Płock/Warszawa





Albert, Bullitt, dzieki, jak zwykle bylo super smile.gif.

W pazdzierniku chyba odpuszczam, a na wiosne mam nadzieje pojawic sie na kolejnej edycji TA docelowym samochodem do TA smile.gif


--------------------
In Racing we trust
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zwierzak
post Tue, 08 Sep 2009 - 11:55
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Mon, 27 January 2003
Skąd: warszawa





@Econo a światła sobie naprawiłeś ? smile.gif
Pozdrawiam
Szare 350Z


--------------------

Kopnac to mozesz swoja starą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sajfer
post Wed, 09 Sep 2009 - 18:26
Post #34


Frequent User
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Warszawa





Ktos moze jeszcze ma jakies fotki? smile.gif


--------------------
pizzabrakes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
v72
post Wed, 09 Sep 2009 - 19:16
Post #35


User
Dołączył: Fri, 04 September 2009
Skąd: Pyrlandia





CYTAT(sajfer @ Wed, 09 Sep 2009 - 18:26) *
Ktos moze jeszcze ma jakies fotki? smile.gif


Ja mam , postaram się wrzucić na neta jeszcze w tym tygodniu ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Econo
post Wed, 09 Sep 2009 - 20:33
Post #36


Frequent User
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Zwierzak @ Tue, 08 Sep 2009 - 10:55) *
@Econo a światła sobie naprawiłeś ? smile.gif
Pozdrawiam
Szare 350Z


hehe, witam smile.gif
wyobraź sobie, że jednak padły obie żarówki na raz... naprawione
wracałem na długich - są tak beznadziejne i nisko ustawione że mi nawet nikt nie zamrugał...


--------------------
Econo
Speedster Turbo #4425
Volvo S80 D5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Wed, 16 Sep 2009 - 12:19
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Cały czas zapominacie że my instruktorzy jestesmy dla was i jesli nie dajecie rady z jakaś sekcją to za rekaw nas i do auta. Ostatnio jeden się przekonał że dwie małe podpowiedzi i parę dziesiątych znikneło smile.gif


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
idzik
post Wed, 16 Sep 2009 - 12:25
Post #38


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 November 2007
Skąd: Warszawa





Lagadula,

Ty latasz tą 330d kombi ze zderzaczkiem Alpiny ?

Biorę Cię na prawy w październiku wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titleist
post Wed, 16 Sep 2009 - 16:25
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 October 2003
Skąd: Wrocław





a ja na lewy wink.gif


--------------------
Streetracing Team Wrocław
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Wed, 16 Sep 2009 - 20:35
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Ołrajt !!


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 15:22