Shoutbox 0 nowych PW 


713 Stron V  « < 139 140 141 142 143 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
HMP_inc
post Fri, 07 Jan 2011 - 14:16
Post #2801


Forum Killer
Dołączył: Sun, 11 June 2006
Skąd: LU





A co w razie dzwona takim zestawem, gdy kierujacy posiada tylko B bez E? Skonczy sie na mandacie za brak uprawnien czy ubezpieczyciel odmowi wyplaty odszkodowania/pokrycia kosztow naprawy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 07 Jan 2011 - 14:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pavel
post Fri, 07 Jan 2011 - 14:31
Post #2802


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT(toivias @ Fri, 07 Jan 2011 - 13:45) *
kiedy stosuje się coś takiego? i co to zmienia? jest na forum jakiś temat opisujący to rozwiązanie?
nacięcia zawsze kieruje się w stronę świecy?


na moje oko to rysy/pęknięcia głowicy przygotowane do pospawania


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_toivias_*
post Fri, 07 Jan 2011 - 14:59
Post #2803









CYTAT(pavel @ Fri, 07 Jan 2011 - 14:31) *
na moje oko to rysy/pęknięcia głowicy przygotowane do pospawania

tego, że NIE jest tak jak piszesz, akurat jestem pewien.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
canar
post Fri, 07 Jan 2011 - 17:59
Post #2804


User
Dołączył: Wed, 09 December 2009





Panowie takie pytanie:

M50TUB25, po lekkiej kolizji w której silnik nie miał prawa ucierpieć auto stało z 1,5 miesiąca z czego nie było jeżdżone a tylko odpalane u blacharza po pewnie 2-3 tygodniach stania. Po odebraniu auta, słychać metaliczny dźwięk spod maski ok. 4,5-5 tys. obr/min. -zupełnie jak w hondzie jakiejśwink.gif Wcześniej tego napewno nie było-coś tam rezonuje. Napewno nie jest to vanos bo vanos tez wiem kiedy sie załącza i jest to inny dzwięk i auto inaczej jedzie, pozatym chodzi bardzo cicho. Wymieniana była maska i wygłuszenie jakoś słabo się trzyma i jest poszarpane-czy to może być przyczyną?Wcześniej tego dźwięku napewno nie było. Przy otwartej masce nic nie pokojącego nie słyszę tylko jeden wielki zwyczajny hałas jak kiedyśwink.gif Czy może to być poziom oleju? Jest ze 3 mm nad dolną kreską-jutro doleję. Any ideas?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Fri, 07 Jan 2011 - 21:42
Post #2805


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(toivias @ Fri, 07 Jan 2011 - 14:59) *
tego, że NIE jest tak jak piszesz, akurat jestem pewien.


Ja tez tak mysle.Jeszcze nie widzialem glowicy peknietej w taki sposob.zawsze pekniecia sie laczyly z jakims kanalem,a najczesciej z dwoma.Te naciecia sa akurat w tym miejscu gdzie tlok podchodzi bardzo blisko do glowicy,i z tamtad pewnie tymi kanalikami jest mieszanka kierowana na swiece tak jak napisal Neo3.Ciekawe na ile to pomaga...Szkoda ,ze nie mam teraz czasu,bo bym sprawdzil smile.gif


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Fri, 07 Jan 2011 - 21:50
Post #2806


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





CYTAT(toivias @ Fri, 07 Jan 2011 - 13:45) *
kiedy stosuje się coś takiego? i co to zmienia? jest na forum jakiś temat opisujący to rozwiązanie?
nacięcia zawsze kieruje się w stronę świecy?


Metric Mechanic kiedyś stosował (może nadal stosuje) coś co nazywa "surface turbulence". Wygląda to jak ponacinana komora spalania, więcej detali tu można przeczytać: http://www.metricmechanic.com/catalog/surface-turbulance.php

Tak w temacie modowania komory spalania to spotkałem się jeszcze z komorą która miała wyfrezowane małe otwory i przypominała strukturą piłkę do golfa. Czy to coś w praktyce daje? Nie wiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_toivias_*
post Sat, 08 Jan 2011 - 20:33
Post #2807









CYTAT(HMP_inc @ Fri, 07 Jan 2011 - 14:16) *
A co w razie dzwona takim zestawem, gdy kierujacy posiada tylko B bez E? Skonczy sie na mandacie za brak uprawnien czy ubezpieczyciel odmowi wyplaty odszkodowania/pokrycia kosztow naprawy?

To już ja mogę odpisać, że w razie dzwona mogą nie wypłacić odszkodowania, ponieważ załączasz ksero dokumentó uprawniających Cię do prowadzenia pojazdu, w razie jakiejkolwiek szkody.
CYTAT(pucek @ Fri, 07 Jan 2011 - 21:42) *
Ja tez tak mysle.Jeszcze nie widzialem glowicy peknietej w taki sposob.zawsze pekniecia sie laczyly z jakims kanalem,a najczesciej z dwoma.Te naciecia sa akurat w tym miejscu gdzie tlok podchodzi bardzo blisko do glowicy,i z tamtad pewnie tymi kanalikami jest mieszanka kierowana na swiece tak jak napisal Neo3.Ciekawe na ile to pomaga...Szkoda ,ze nie mam teraz czasu,bo bym sprawdzil smile.gif

trochę poszperałem i proszę tongue.gif
drugi post od góry potwierdza to co napisałeś
http://www.migweb.co.uk/forums/engines-tra...pictures-2.html
a tutaj jeszcze więcej info na temat
http://www.google.pl/#sclient=psy&hl=p...fa0a43073a43b04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Sun, 09 Jan 2011 - 17:19
Post #2808


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Czy wyniki z inercji/obciążeniówki mogą się jakos znacząco różnić jeśli chodzi o względnie słabego TDI (140hp) ?


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sun, 09 Jan 2011 - 20:55
Post #2809


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Jakieś drobne różnice mogą być, ale drobne. Ogólnie sposób pomiaru nie powinien mieć wpływu na wynik, prawda??


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarzyn
post Sun, 09 Jan 2011 - 21:49
Post #2810


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 September 2010
Skąd: Zabrze





Mogą być nawet spore różnice, ale nie muszą. A sposób pomiaru, oprócz czynników zewnętrznych, ma największy wpływ na wynik. (z mojej beczki- zmierz mikroamperowy prąd miernikiem z biedronki na zakresie 20A i laboratoryjnym mikroamperomierzem- jakich rzędów wielkości będą błędy? wink.gif Czy w pierwszym wypadku możemy mówić o pomiarze, czy raczej o bardzo luźnym szacunku? wink.gif )
Ogólnie obciążeniówka jest dokładniejsza jeśli chodzi o pomiary bezwzględne (czyli ile de facto auto posiada tej mocy), inercyjna jest w porządku, jeśli chcemy wykonać serię pomiarów i interesują nas wartości względne, np przyrost, czy też spadek mocy.
Poza tym obciążeniówka lepiej symuluje warunki drogowe moim zdaniem.



--------------------
Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
--------------------
"Kto hamuje, ten przegrywa"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arek-lin
post Mon, 10 Jan 2011 - 18:34
Post #2811


Super User
Dołączył: Sat, 03 February 2007
Skąd: Grudziądz/Gdańsk





Co oznacza z niemiecka "Ansaugrohrbeheizung; Kraftstoffpumpe" ? Chodzi mi o pierwszy wyraz, bo drugi to wiem, że to pompa paliwa. Przekaźnik z numerem 80 tak opisany zaczął mi "cykać" i nie wiem co z tym fantem zrobić. Auto to golf MKII 1.6 EZ


--------------------
Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarzyn
post Mon, 10 Jan 2011 - 18:54
Post #2812


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 September 2010
Skąd: Zabrze





Podgrzewanie kolektora dolotowego.


--------------------
Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
--------------------
"Kto hamuje, ten przegrywa"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arek-lin
post Mon, 10 Jan 2011 - 19:01
Post #2813


Super User
Dołączył: Sat, 03 February 2007
Skąd: Grudziądz/Gdańsk





Dzięki. Przejmować się tym cykaniem?


--------------------
Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Mon, 10 Jan 2011 - 19:19
Post #2814


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT(arek-lin @ Mon, 10 Jan 2011 - 18:34) *
Ansaugrohrbeheizung

podgrzewanie rury ssącej (dolotowej)

kolektor ssący (dolotowy) to "Ansaugkruemmer"


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bimmerkuba11
post Mon, 10 Jan 2011 - 22:59
Post #2815


Rookie
Dołączył: Tue, 17 June 2008
Skąd: Polska





Do czego służy w starych subaru imprezach n/a krótka dźwignia obok hamulca ręcznego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 10 Jan 2011 - 23:03
Post #2816









reduktor
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 11 Jan 2011 - 10:14
Post #2817


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ile waży jedna felga MOMO CORSE w 16 calach ?

wheelweight nie ma w spisie, moje google tez nie wie...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Tue, 11 Jan 2011 - 18:08
Post #2818


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





16'' to nie wiem,ale 17'' waży 8.9kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 11 Jan 2011 - 21:10
Post #2819


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(K@rol @ Tue, 11 Jan 2011 - 18:08) *
16'' to nie wiem,ale 17'' waży 8.9kg


dzięki, czyli raczej srednia, ale tez nie mega ciezka


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Badur
post Tue, 11 Jan 2011 - 21:52
Post #2820


User
Dołączył: Sun, 04 October 2009
Skąd: Gliwice





Witam

Zastanawia mnie konstrukcyjne zastosowanie (najczęściej) blaszanej przesłony wału?
z góry dzięki smile.gif

mniej więcej o coś takiego mi chodzi ( przykładowe foto z internetu)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

713 Stron V  « < 139 140 141 142 143 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 09:52