Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi... |
Fri, 07 Jan 2011 - 14:16
Post
#2801
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 11 June 2006 Skąd: LU |
A co w razie dzwona takim zestawem, gdy kierujacy posiada tylko B bez E? Skonczy sie na mandacie za brak uprawnien czy ubezpieczyciel odmowi wyplaty odszkodowania/pokrycia kosztow naprawy?
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 07 Jan 2011 - 14:16
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 07 Jan 2011 - 14:31
Post
#2802
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz |
kiedy stosuje się coś takiego? i co to zmienia? jest na forum jakiś temat opisujący to rozwiązanie? nacięcia zawsze kieruje się w stronę świecy? na moje oko to rysy/pęknięcia głowicy przygotowane do pospawania -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
gość_toivias_* |
Fri, 07 Jan 2011 - 14:59
Post
#2803
|
|
|
|
|
Fri, 07 Jan 2011 - 17:59
Post
#2804
|
|
User Dołączył: Wed, 09 December 2009 |
Panowie takie pytanie:
M50TUB25, po lekkiej kolizji w której silnik nie miał prawa ucierpieć auto stało z 1,5 miesiąca z czego nie było jeżdżone a tylko odpalane u blacharza po pewnie 2-3 tygodniach stania. Po odebraniu auta, słychać metaliczny dźwięk spod maski ok. 4,5-5 tys. obr/min. -zupełnie jak w hondzie jakiejś Wcześniej tego napewno nie było-coś tam rezonuje. Napewno nie jest to vanos bo vanos tez wiem kiedy sie załącza i jest to inny dzwięk i auto inaczej jedzie, pozatym chodzi bardzo cicho. Wymieniana była maska i wygłuszenie jakoś słabo się trzyma i jest poszarpane-czy to może być przyczyną?Wcześniej tego dźwięku napewno nie było. Przy otwartej masce nic nie pokojącego nie słyszę tylko jeden wielki zwyczajny hałas jak kiedyś Czy może to być poziom oleju? Jest ze 3 mm nad dolną kreską-jutro doleję. Any ideas? |
|
|
Fri, 07 Jan 2011 - 21:42
Post
#2805
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu |
tego, że NIE jest tak jak piszesz, akurat jestem pewien. Ja tez tak mysle.Jeszcze nie widzialem glowicy peknietej w taki sposob.zawsze pekniecia sie laczyly z jakims kanalem,a najczesciej z dwoma.Te naciecia sa akurat w tym miejscu gdzie tlok podchodzi bardzo blisko do glowicy,i z tamtad pewnie tymi kanalikami jest mieszanka kierowana na swiece tak jak napisal Neo3.Ciekawe na ile to pomaga...Szkoda ,ze nie mam teraz czasu,bo bym sprawdzil -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
Fri, 07 Jan 2011 - 21:50
Post
#2806
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 |
kiedy stosuje się coś takiego? i co to zmienia? jest na forum jakiś temat opisujący to rozwiązanie? nacięcia zawsze kieruje się w stronę świecy? Metric Mechanic kiedyś stosował (może nadal stosuje) coś co nazywa "surface turbulence". Wygląda to jak ponacinana komora spalania, więcej detali tu można przeczytać: http://www.metricmechanic.com/catalog/surface-turbulance.php Tak w temacie modowania komory spalania to spotkałem się jeszcze z komorą która miała wyfrezowane małe otwory i przypominała strukturą piłkę do golfa. Czy to coś w praktyce daje? Nie wiem. |
|
|
gość_toivias_* |
Sat, 08 Jan 2011 - 20:33
Post
#2807
|
|
A co w razie dzwona takim zestawem, gdy kierujacy posiada tylko B bez E? Skonczy sie na mandacie za brak uprawnien czy ubezpieczyciel odmowi wyplaty odszkodowania/pokrycia kosztow naprawy? To już ja mogę odpisać, że w razie dzwona mogą nie wypłacić odszkodowania, ponieważ załączasz ksero dokumentó uprawniających Cię do prowadzenia pojazdu, w razie jakiejkolwiek szkody. Ja tez tak mysle.Jeszcze nie widzialem glowicy peknietej w taki sposob.zawsze pekniecia sie laczyly z jakims kanalem,a najczesciej z dwoma.Te naciecia sa akurat w tym miejscu gdzie tlok podchodzi bardzo blisko do glowicy,i z tamtad pewnie tymi kanalikami jest mieszanka kierowana na swiece tak jak napisal Neo3.Ciekawe na ile to pomaga...Szkoda ,ze nie mam teraz czasu,bo bym sprawdzil trochę poszperałem i proszę drugi post od góry potwierdza to co napisałeś http://www.migweb.co.uk/forums/engines-tra...pictures-2.html a tutaj jeszcze więcej info na temat http://www.google.pl/#sclient=psy&hl=p...fa0a43073a43b04 |
|
|
Sun, 09 Jan 2011 - 17:19
Post
#2808
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa |
Czy wyniki z inercji/obciążeniówki mogą się jakos znacząco różnić jeśli chodzi o względnie słabego TDI (140hp) ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
Sun, 09 Jan 2011 - 20:55
Post
#2809
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory |
Jakieś drobne różnice mogą być, ale drobne. Ogólnie sposób pomiaru nie powinien mieć wpływu na wynik, prawda??
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
Sun, 09 Jan 2011 - 21:49
Post
#2810
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze |
Mogą być nawet spore różnice, ale nie muszą. A sposób pomiaru, oprócz czynników zewnętrznych, ma największy wpływ na wynik. (z mojej beczki- zmierz mikroamperowy prąd miernikiem z biedronki na zakresie 20A i laboratoryjnym mikroamperomierzem- jakich rzędów wielkości będą błędy? Czy w pierwszym wypadku możemy mówić o pomiarze, czy raczej o bardzo luźnym szacunku? )
Ogólnie obciążeniówka jest dokładniejsza jeśli chodzi o pomiary bezwzględne (czyli ile de facto auto posiada tej mocy), inercyjna jest w porządku, jeśli chcemy wykonać serię pomiarów i interesują nas wartości względne, np przyrost, czy też spadek mocy. Poza tym obciążeniówka lepiej symuluje warunki drogowe moim zdaniem. -------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
Mon, 10 Jan 2011 - 18:34
Post
#2811
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk |
Co oznacza z niemiecka "Ansaugrohrbeheizung; Kraftstoffpumpe" ? Chodzi mi o pierwszy wyraz, bo drugi to wiem, że to pompa paliwa. Przekaźnik z numerem 80 tak opisany zaczął mi "cykać" i nie wiem co z tym fantem zrobić. Auto to golf MKII 1.6 EZ
-------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
Mon, 10 Jan 2011 - 18:54
Post
#2812
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze |
Podgrzewanie kolektora dolotowego.
-------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
Mon, 10 Jan 2011 - 19:01
Post
#2813
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk |
Dzięki. Przejmować się tym cykaniem?
-------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
Mon, 10 Jan 2011 - 19:19
Post
#2814
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz |
Ansaugrohrbeheizung podgrzewanie rury ssącej (dolotowej) kolektor ssący (dolotowy) to "Ansaugkruemmer" -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
Mon, 10 Jan 2011 - 22:59
Post
#2815
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 June 2008 Skąd: Polska |
Do czego służy w starych subaru imprezach n/a krótka dźwignia obok hamulca ręcznego?
|
|
|
gość_bezduszny_* |
Mon, 10 Jan 2011 - 23:03
Post
#2816
|
|
reduktor
|
|
|
Tue, 11 Jan 2011 - 10:14
Post
#2817
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
ile waży jedna felga MOMO CORSE w 16 calach ?
wheelweight nie ma w spisie, moje google tez nie wie... -------------------- |
|
|
Tue, 11 Jan 2011 - 18:08
Post
#2818
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 |
16'' to nie wiem,ale 17'' waży 8.9kg
|
|
|
Tue, 11 Jan 2011 - 21:10
Post
#2819
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
16'' to nie wiem,ale 17'' waży 8.9kg dzięki, czyli raczej srednia, ale tez nie mega ciezka -------------------- |
|
|
Tue, 11 Jan 2011 - 21:52
Post
#2820
|
|
User Dołączył: Sun, 04 October 2009 Skąd: Gliwice |
Witam
Zastanawia mnie konstrukcyjne zastosowanie (najczęściej) blaszanej przesłony wału? z góry dzięki mniej więcej o coś takiego mi chodzi ( przykładowe foto z internetu) |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 09:52 |