![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#12921
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Dzięki panowie
![]() -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12922
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Szybkie pytanie nt. M5 E39 po lifcie - na co zwracać uwagę, jakie są najbardziej kosztowne awarie/rzeczy do wymiany po kupnie i po ile? Jeszcze podobne pytanie dot. M3 E36 3.2? Coś o vanosach kojarzę, co tam jeszcze może zaboleć? -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#12923
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12924
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
silnik wzdłużny 1.9 TDI z grypy VW ze skrzynią manualną 6b, mechanik przy wymianie silnika nie założył blachy/osłony która jest fabrycznie między blokiem a skrzynią biegów. nad rozrusznikiem można oglądać sobie koło dwumasowe. Czy brak tej osłony może być problematyczny w przyszłości? Czy ewentualne przecieki nie polecą na tarcz sprzęgła?
|
|
|
![]()
Post
#12925
|
|
User Dołączył: Tue, 15 August 2006 ![]() |
Master 2.3, 170km, 300k km.
Rozgrzany szarpie przy ruszaniu, poza tym wszystko w jak najlepszym porządku. Szarpie tylko dobrze rozgrzany, i tylko przy ruszaniu. Co się kończy? |
|
|
![]()
Post
#12926
|
|
Super User Dołączył: Fri, 20 June 2014 Skąd: Radzyń Chełmiński ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12927
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
Dystans jest, nie ma tylko tej cienkiej blachy. Zastanawiam się co będzie jak coś tam wpadnie
|
|
|
![]()
Post
#12928
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Dystans jest, nie ma tylko tej cienkiej blachy. Zastanawiam się co będzie jak coś tam wpadnie Witam, często spotykam, samochody z grupy vag bez tej osłony, (mowa tu o tym kawałeczku na przykręcanym na klucz M10). Jeśli tak, to nic nie szkodzi. Jeśli ktoś coś wrzuci, to będzie problem, a po za tym może być. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#12929
|
|
User Dołączył: Tue, 11 November 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Panowie taki problem zainstalowałem niedawno shortshifter w mini cooper s
Dzisiaj ruszajac dynamicznie zamyśliłem się jedynka, dwojka no i przy 5-6tys miss shift na 1 ![]() |
|
|
![]()
Post
#12930
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Jakies podejrzane odglosy z silnika?
-------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#12931
|
|
User Dołączył: Tue, 11 November 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Nie, normalnie chodzi... Martwi mie to pierd87#* w sensie zablokowane kola co moglo dostac najbardziej?
|
|
|
![]()
Post
#12932
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Master 2.3, 170km, 300k km. Rozgrzany szarpie przy ruszaniu, poza tym wszystko w jak najlepszym porządku. Szarpie tylko dobrze rozgrzany, i tylko przy ruszaniu. Co się kończy? Tarcza sprzęgła pokrzywiona raczej. Odnośnie Mini to na 90% nic się nie stało jeśli silnik na jałowych obrotach pracuje równiutko jak dawniej. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#12933
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Też mi się zdarzył w Megane misshift z 2 na 1 i to 2 albo 3 razy (wybieraki w tych autach są tragiczne), od razu jak się zorientowałem że zamiast 3 jest 1, to wysprzęgliłem i nic się nie stało, silnik chodzi jak wcześniej, ale co się strachu najadłem to moje
![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#12934
|
|
User Dołączył: Tue, 11 November 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Też mi się zdarzył w Megane misshift z 2 na 1 i to 2 albo 3 razy (wybieraki w tych autach są tragiczne), od razu jak się zorientowałem że zamiast 3 jest 1, to wysprzęgliłem i nic się nie stało, silnik chodzi jak wcześniej, ale co się strachu najadłem to moje ![]() Zablokowały Ci się przednie koła? |
|
|
![]()
Post
#12935
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Panowie taki problem zainstalowałem niedawno shortshifter w mini cooper s Dzisiaj ruszajac dynamicznie zamyśliłem się jedynka, dwojka no i przy 5-6tys miss shift na 1 ![]() Zrobilem to samo w megane i jezdzi do dzis a bylo to z 5 lat temu albo i lepiej |
|
|
![]()
Post
#12936
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Zablokowały Ci się przednie koła? Nie, koła się nie zablokowały. -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#12937
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
Zablokowały Ci się przednie koła? Na Twoim miejscu martwilbym sie glowica czy zawory sie nie spotkaly z tlokami. Ale jak Miś pisze na wolnych silnik pracuje gladko i jedzie normalnie to nic sie nie stalo. Skrzyni nie uszkodzisz w ten sposob. Jak nie robisz heel and toe przy agresywnej zmianie biegow tez kola sie blokuja. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#12938
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12939
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
masz dostep do palnika acetylonowego?
|
|
|
![]()
Post
#12940
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 18 April 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 03:19 |