![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#12881
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 22 March 2008 Skąd: Mazowieckie ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12882
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Czysto teoretycznie jak duża różnica w wytrzymałości na pogięcie, skuteczności hamowania itp. będzie pomiędzy tarczą: 350x36mm litą ,a 360x30 pływająca przy zacisku wielotłokowym?
|
|
|
![]()
Post
#12883
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 26 May 2014 ![]() |
Panowie nurtujące mnie pytanie od jakiegoś czasu mianowicie czy tunerzy jak stroją auta wyposażone w zmienne fazy na ssącym i wydechowym oraz zmienny skok zaworów VVT + VVL (BMW, Mercedes itp) też ingerują w te ustawienia i szukają najwydajniejszych ( nie najlepszych patrząc w perspektywie ekologii) konfiguracji na hamowni czy to się pomija ?
-------------------- MB C117 & ToyTota CT190
|
|
|
![]()
Post
#12884
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
@agresja co do strojenie to najczęściej uzyskuje się moc:
-przystosowując auto do lepszego paliwa, producenci w trosce o spalanie stukowe stroją auta bardzo bezpiecznie. -pomijając/naginając ekologie, po za centrum badawczym nie da się dokładnie sprawdzić jak bardzo ekologiczny jest silnik a badania na SKP są nic nie warte one wyłapują tylko największych trucicieli. Zmienne fazy rozrządu itp. są jak najbardziej ruszane żeby uzyskać większą moc, lepsze wstawanie motoru, liniowy przyrost mocy. Wszelkie modyfikacje są najczęściej wrogiem ekologi, przykład kopcący diesel bez katalizatora, dpf. |
|
|
![]()
Post
#12885
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
@agresja co do strojenie to najczęściej uzyskuje się moc: -przystosowując auto do lepszego paliwa, producenci w trosce o spalanie stukowe stroją auta bardzo bezpiecznie. -pomijając/naginając ekologie, po za centrum badawczym nie da się dokładnie sprawdzić jak bardzo ekologiczny jest silnik a badania na SKP są nic nie warte one wyłapują tylko największych trucicieli. Zmienne fazy rozrządu itp. są jak najbardziej ruszane żeby uzyskać większą moc, lepsze wstawanie motoru, liniowy przyrost mocy. Wszelkie modyfikacje są najczęściej wrogiem ekologi, przykład kopcący diesel bez katalizatora, dpf. Zapomniales o tym ze sporo tunerow to umie co najwyzej wgrac gotowca i tacy bardzo czesto wgl wylaczaja zmienna faze nawet w tak trudnym motorze i egzotycznym jak 1.8t ![]() |
|
|
![]()
Post
#12886
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Szybkie pytanie nt. M5 E39 po lifcie - na co zwracać uwagę, jakie są najbardziej kosztowne awarie/rzeczy do wymiany po kupnie i po ile?
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#12887
|
|
User Dołączył: Sun, 25 December 2005 Skąd: WW ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12888
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 17 August 2004 Skąd: Sochaczew ![]() |
Panowie, gdzie w Warszawie oddać auto na czyszczenie DPF? Chodzi o kompleksową usługę czyli zostawiam auto, oni wyciągają DPF, czyszczą, zakładają, kasują wartości dotyczące DPF z kompa i oddają auto.
Najlepiej zachodnie dzielnice. -------------------- '08 b8 3.0tdi
|
|
|
![]()
Post
#12889
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Mi robił użytkownik KIVI. Samo pranie to chyba outsourcing. W każdym razie, naprawa skuteczna i od A do Z - na czym mi zależało.
Warszawa Wola. |
|
|
![]()
Post
#12890
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
"Moj" mechanik wyciagnol silnik z budy z podejrzeniem koro ... tzn wydmuchania uszczelki z pod glawica i wyslal glowice do ( chyba szlifierni ) na sprawdzenie szczelnosci to teraz moje pytanie jak jest uszczelka wydmuchana to tego nie widac golym okiem ,? Czy po prostu uszczelki sa cale i sprawdzic chce czy glowice nie popekane?
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#12891
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
SONIC twój mechanik po rozebraniu silnika prawdopodobnie ujrzał uszczelki w dobrym stanie przez co wysłał głowice do sprawdzenia czy nie ma pęknięć.
|
|
|
![]()
Post
#12892
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
To jak uszczelki sa cale to jak popekaly glowice ?(albo jak to sie moglo stac? Silnik seria ale fakt ,szlem ile fabryka dala..
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#12893
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
najcześciej pękają od temperatury
-------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#12894
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Głowice pękają od:
-przegrzania -wad konstrukcyjnych -wad odlewniczych |
|
|
![]()
Post
#12895
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
Szybkie pytanie nt. M5 E39 po lifcie - na co zwracać uwagę, jakie są najbardziej kosztowne awarie/rzeczy do wymiany po kupnie i po ile? Na wszystko - to wóz specjalnej troski. To co możesz sprawdzic przed zakupem to vanosy czy nie halasuja oraz czy nie ma problemow z ich testem. Sprzęgło - dwumas, skrzynia, czy nie cieknie z dyfra i w jakim stanie jest gumowe sprzęgło wał - skrzynia. Vanosy regeneracja od 1500 do 10tys Panewki to bym zmienial od razu po kupnie - przyjrzałbym sie tez rozrzadowi wraz z prowadnicami. Caly rozrzad po rabatach to ~12tys + robocizna. Panewki ZTCP 1500 + sruby za iles tam wiadomo tarcze - klocki bo to też kosztuje pare tysiecy, opony to samo. lampy przednie czy nie latają w srodku (pekaja mocowania lamp - akurat latwa naprawa) Luz na kierownicy - przekladnia oryginalna kosztuje 8-9tys - uzywke srednio idzie dostac. tam nie ma maglownicy tylko slimakowa. Blacharka jak to w bmw - progi sprawdz |
|
|
![]()
Post
#12896
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: WGM ![]() |
CYTAT Caly rozrzad po rabatach to ~12tys serio tyle może rozrząd kosztować czy ktoś mnie wkręca |
|
|
![]()
Post
#12897
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
serio tyle może rozrząd kosztować czy ktoś mnie wkręca Troche ponioslo mnie ale jak spojrzalem w fakture to blisko tego. Policzylem juz z uszczelkami glowic i srubami bo przedni dekiel siedzi czesciowo na uszczelce od glowicy. Mozna zrobic bez sciagania tez ale ja sciagalem czapki |
|
|
![]()
Post
#12898
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Zawias przod na drazkach ma kazde V8 e39 tylko nie wiem jak z przelozeniem samej kolumny
|
|
|
![]()
Post
#12899
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Na wszystko - to wóz specjalnej troski. To co możesz sprawdzic przed zakupem to vanosy czy nie halasuja oraz czy nie ma problemow z ich testem. Sprzęgło - dwumas, skrzynia, czy nie cieknie z dyfra i w jakim stanie jest gumowe sprzęgło wał - skrzynia. Vanosy regeneracja od 1500 do 10tys Panewki to bym zmienial od razu po kupnie - przyjrzałbym sie tez rozrzadowi wraz z prowadnicami. Caly rozrzad po rabatach to ~12tys + robocizna. Panewki ZTCP 1500 + sruby za iles tam wiadomo tarcze - klocki bo to też kosztuje pare tysiecy, opony to samo. lampy przednie czy nie latają w srodku (pekaja mocowania lamp - akurat latwa naprawa) Luz na kierownicy - przekladnia oryginalna kosztuje 8-9tys - uzywke srednio idzie dostac. tam nie ma maglownicy tylko slimakowa. Blacharka jak to w bmw - progi sprawdz Dzięki za rzeczową odpowiedź. Mam parę pytań: 1. Co masz na myśli mówiąc test vanosów - mówisz o podłączeniu testera i zrobieniu diagnostyki skrajnych położeń lub czegoś podobnego? 2. Wnioskuję, ze są rózne stopnie usterek vanosów - możesz przybliżyć temat między 1.5k a 10k? 3. Jak trudno dostać się do prowadnic zeby ocenić ich stan? 4. Czy w tym modelu regeneruje sie przekladnie z sukcesami? Wygląda na to, że są 3 duże usterki po około 10 k max, o to mi chodziło, dzięki. Daj(cie) znać gdyby coś jeszcze przyszło do głowy. Pozdrawiam -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#12900
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
1.6 THP z DS3 lub 208, okolice 2015 roku to już zjadliwe czy dalej padaka i omijać z daleka?
-------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 23:54 |