Shoutbox 0 nowych PW 


715 Stron V  « < 62 63 64 65 66 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
kamil.k
post Tue, 08 Jun 2010 - 23:28
Post #1261


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





zależy jaki model czy szeroka czy waska lampa ale kojarze że wsadzali mniejsze niż 50Ah chyba że była wersja z full elektryka to pewnie tam wsadzali większe


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 08 Jun 2010 - 23:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cibor
post Tue, 08 Jun 2010 - 23:58
Post #1262


Forum Homee
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Warszawa





Wąska lampa, z elektrycznych rzeczy mam zapalniczkę i komputer:)
Znalazłem informacje że od 43Ah do 60Ah bodajże.. Niestety w mojej nazistowskiej książeczce nie ma nic na temat aku dokładniej.
Spodziewałem się, że jakaś 50tka.


--------------------
aryjska puszka 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Fri, 11 Jun 2010 - 11:49
Post #1263


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Z jakich ogólno dostepnych i łatwych w obróbce materiałów można wykonać adaptery pod zaciski?

Najlepiej żeby w miare łatwo ogarnąć w domowym garażu bez konieczności skomplikowanego rzeźbienia frezarką
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Fri, 11 Jun 2010 - 23:26
Post #1264









czy da sie calkiem wylaczyc kontrole trakcji w mercedesie w203?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Sun, 13 Jun 2010 - 20:39
Post #1265


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Sharan 2003r.Nie podnosi sie jedna szyba elektryczna.Stawiam na silniczek który ją podnosi lub włącznik.Jak najlepiej i najłatwiej to sprawdzic?
P.


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sun, 13 Jun 2010 - 20:54
Post #1266









a opuszcza sie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrUw@
post Mon, 14 Jun 2010 - 01:31
Post #1267


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2004
Skąd: Wrocław





CYTAT
a opuszcza sie?

pewnie tylko raz sie opuscila tongue.gif

Najprosciej to sprawdź najpierw bezpieczniki...
A potem sciagnij boczek z drzwi kostkw z silniczka i miernikiem/kontrolka sprawdź czy dochodzi prąd do silnika dalej juz chyba jasne...


--------------------
Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]

było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Mon, 14 Jun 2010 - 12:36
Post #1268


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





Sytuacja torowa. Jade mocnym RWD, niestety za dużo gazu i obraca mnie w zakręcie.
Czy podczas momentu kiedy samochód jedzie tyłem, koła kręcą się do przodu ? smile.gif

Czy dla bezpieczeństwa dyfra, lepiej podczas obracania wciskać heble w podłoge ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 14 Jun 2010 - 12:39
Post #1269


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





A nie lepiej sprzęgło wcisnąć od razu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 14 Jun 2010 - 12:47
Post #1270


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





W zależności od "siły" obrotu ja albo lekko hamując obracam auto 180 stopni az bedzie tylem do kierunku jazdy i wtedy ostrzej hamuje, jak mocno się zakręci to 360 i jedziemy dalej wink.gif robiłem tak przez poprzednie lata.. w sumie dużo razy rolleyes.gif i nic się nie stało z napędem smile.gif (bmw e36)


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Mon, 14 Jun 2010 - 13:02
Post #1271


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





CYTAT(Grzesi(E30)k @ Fri, 11 Jun 2010 - 11:49) *
Z jakich ogólno dostepnych i łatwych w obróbce materiałów można wykonać adaptery pod zaciski?

Najlepiej żeby w miare łatwo ogarnąć w domowym garażu bez konieczności skomplikowanego rzeźbienia frezarką

przyłączam sie do pytania


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Mon, 14 Jun 2010 - 13:30
Post #1272


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(rennen @ Mon, 14 Jun 2010 - 12:47) *
W zależności od "siły" obrotu ja albo lekko hamując obracam auto 180 stopni az bedzie tylem do kierunku jazdy i wtedy ostrzej hamuje, jak mocno się zakręci to 360 i jedziemy dalej wink.gif robiłem tak przez poprzednie lata.. w sumie dużo razy rolleyes.gif i nic się nie stało z napędem smile.gif (bmw e36)

No tak, ja zastanawiając się dopiero teraz nad tym co robią moje nogi w takiej sytuacji, stwierdziłem, że to coś czego nie kontroluje do końca a nie chciałbym przez brak elementarnej wiedzy zmielić coś.

CYTAT(siewcu @ Mon, 14 Jun 2010 - 12:39) *
A nie lepiej sprzęgło wcisnąć od razu ?

Wciśnięcie sprzęgła oszczędzi naprężeń/motor, ale co podczas takiego flipa dzieje się z mechanizmem różnicowym ? Dalej może się zmielić ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 14 Jun 2010 - 13:43
Post #1273


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Mechanizm różnicowy jest tylko po to by koła mogły kręcić się z różnymi prędkościami (lub nie mogły jeżeli jest to zblokowany mechanizm różnicowy czyli tzw "szpera") więc skoro nie mieli się jak próbujesz np iść bokiem z dodania gazu to na wciśniętym sprzęgle też nic mu raczej nie będzie. Napisz jeszcze jakie to auto, ale w bmw nic się nie dzieje, ludzie potrafią przejeździć cały sezon treningów i zawodów (niektórzy jeszcze okazjonalnie katują po ulicach) na zaspawanym seryjnym dyfrze, kupionym jako używka za przysłowiową czapkę śliwek.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Mon, 14 Jun 2010 - 14:20
Post #1274


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





BMW oczywiście, że ludziki jeżdzą to ja wiem bo sam to robie, tylko z nudów zacząłem się zastanawiać co dzieje sie z kołami w momencie flipa:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Mon, 14 Jun 2010 - 20:32
Post #1275


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Potrzebuje info o silniku 3.0 v8 M60. Awaryjność,spalanie,jak znosi gaz i takie ogólne info.
P.


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 14 Jun 2010 - 20:53
Post #1276


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Tarantula @ Mon, 14 Jun 2010 - 20:32) *
Potrzebuje info o silniku 3.0 v8 M60. Awaryjność,spalanie,jak znosi gaz i takie ogólne info.
P.

W budzie E34 z ręczną skrzynią biegów mój znajomy ma spalanie 15 litrów w mieście. Z tym, że on ma dobrą sztukę i pojęcie o jeździe (bez LPG). Ale to nie jest tak, że 20 jest nie do osiągnięcia smile.gif żebyś się później nie zdziwił.
A jak znosi gaz? Zależy od instalacji i użytkowania, nie słyszałem o specjalnych przeciwwskazaniach do tego motoru. Jak chcesz go tylko turlać na gazie to raczej nic mu nie będzie, a jak podeptać to przełączaj na Pb.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrUw@
post Mon, 14 Jun 2010 - 22:08
Post #1277


Super User
Dołączył: Sun, 11 January 2004
Skąd: Wrocław





dokladnie jak wyzej w miescie i przy dobrej nodze 20 łyknie... gazu ponoc dobrze zadne bmw nieznosi ale znam kilka takich vek ktore sie na gazie turlaja i nic im niejest... mimo iz niesa pierwszej swierzosci i to slychac odrazu smile.gif ogolnie silnik jest fajny i ma fajnie porozkladany moment mialem okazje troche nim sie turlac w e32 i bylbym zadowolony wzgledem spalanie/osiagi wink.gif a reszta zalezy od tego w jakiej budzie bedzie hulał i jak bedzie traktowany motor


--------------------
Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]

było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Tue, 15 Jun 2010 - 23:41
Post #1278


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





1. Co jest/byłoby szybsze na OSie - topowa B-grupa czy też topowe, współczesne WRC?

2. Czemu światła ksenonowe z takim opóźnieniem trafiły do ciężarówek, które robią przecież o wiele więcej kilometrów nocą niż przeciętna osobówka?


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Wed, 16 Jun 2010 - 00:11
Post #1279


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





1. Przy założeniu że opony założone będa odpowiednio z epok B grupy i współczesne, to B grupa zbierze bardzo tęgie baty.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Wed, 16 Jun 2010 - 11:58
Post #1280


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





No własnie o to mi chodziło - czy postęp w technologii budowy rajdówek (układ napędowy, zawieszenie, opony, aerodynamika) przyćmił miażdzącą przewagę mocy B-grupy. Dzięki.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post

715 Stron V  « < 62 63 64 65 66 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 23:16