![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1261
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski ![]() |
zależy jaki model czy szeroka czy waska lampa ale kojarze że wsadzali mniejsze niż 50Ah chyba że była wersja z full elektryka to pewnie tam wsadzali większe
-------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1262
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 17 September 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Wąska lampa, z elektrycznych rzeczy mam zapalniczkę i komputer:)
Znalazłem informacje że od 43Ah do 60Ah bodajże.. Niestety w mojej nazistowskiej książeczce nie ma nic na temat aku dokładniej. Spodziewałem się, że jakaś 50tka. -------------------- aryjska puszka 2.0
|
|
|
![]()
Post
#1263
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Z jakich ogólno dostepnych i łatwych w obróbce materiałów można wykonać adaptery pod zaciski?
Najlepiej żeby w miare łatwo ogarnąć w domowym garażu bez konieczności skomplikowanego rzeźbienia frezarką |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#1264
|
![]() |
czy da sie calkiem wylaczyc kontrole trakcji w mercedesie w203?
|
|
|
![]()
Post
#1265
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Sharan 2003r.Nie podnosi sie jedna szyba elektryczna.Stawiam na silniczek który ją podnosi lub włącznik.Jak najlepiej i najłatwiej to sprawdzic?
P. -------------------- :)
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#1266
|
![]() |
a opuszcza sie?
|
|
|
![]()
Post
#1267
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 11 January 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT a opuszcza sie? pewnie tylko raz sie opuscila ![]() Najprosciej to sprawdź najpierw bezpieczniki... A potem sciagnij boczek z drzwi kostkw z silniczka i miernikiem/kontrolka sprawdź czy dochodzi prąd do silnika dalej juz chyba jasne... -------------------- Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]
było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :) |
|
|
![]()
Post
#1268
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Sytuacja torowa. Jade mocnym RWD, niestety za dużo gazu i obraca mnie w zakręcie.
Czy podczas momentu kiedy samochód jedzie tyłem, koła kręcą się do przodu ? ![]() Czy dla bezpieczeństwa dyfra, lepiej podczas obracania wciskać heble w podłoge ? |
|
|
![]()
Post
#1269
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A nie lepiej sprzęgło wcisnąć od razu ?
|
|
|
![]()
Post
#1270
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
W zależności od "siły" obrotu ja albo lekko hamując obracam auto 180 stopni az bedzie tylem do kierunku jazdy i wtedy ostrzej hamuje, jak mocno się zakręci to 360 i jedziemy dalej
![]() ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#1271
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Z jakich ogólno dostepnych i łatwych w obróbce materiałów można wykonać adaptery pod zaciski? Najlepiej żeby w miare łatwo ogarnąć w domowym garażu bez konieczności skomplikowanego rzeźbienia frezarką przyłączam sie do pytania -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#1272
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
W zależności od "siły" obrotu ja albo lekko hamując obracam auto 180 stopni az bedzie tylem do kierunku jazdy i wtedy ostrzej hamuje, jak mocno się zakręci to 360 i jedziemy dalej ![]() ![]() ![]() No tak, ja zastanawiając się dopiero teraz nad tym co robią moje nogi w takiej sytuacji, stwierdziłem, że to coś czego nie kontroluje do końca a nie chciałbym przez brak elementarnej wiedzy zmielić coś. A nie lepiej sprzęgło wcisnąć od razu ? Wciśnięcie sprzęgła oszczędzi naprężeń/motor, ale co podczas takiego flipa dzieje się z mechanizmem różnicowym ? Dalej może się zmielić ? |
|
|
![]()
Post
#1273
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Mechanizm różnicowy jest tylko po to by koła mogły kręcić się z różnymi prędkościami (lub nie mogły jeżeli jest to zblokowany mechanizm różnicowy czyli tzw "szpera") więc skoro nie mieli się jak próbujesz np iść bokiem z dodania gazu to na wciśniętym sprzęgle też nic mu raczej nie będzie. Napisz jeszcze jakie to auto, ale w bmw nic się nie dzieje, ludzie potrafią przejeździć cały sezon treningów i zawodów (niektórzy jeszcze okazjonalnie katują po ulicach) na zaspawanym seryjnym dyfrze, kupionym jako używka za przysłowiową czapkę śliwek.
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#1274
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
BMW oczywiście, że ludziki jeżdzą to ja wiem bo sam to robie, tylko z nudów zacząłem się zastanawiać co dzieje sie z kołami w momencie flipa:)
|
|
|
![]()
Post
#1275
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 ![]() |
Potrzebuje info o silniku 3.0 v8 M60. Awaryjność,spalanie,jak znosi gaz i takie ogólne info.
P. -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#1276
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Potrzebuje info o silniku 3.0 v8 M60. Awaryjność,spalanie,jak znosi gaz i takie ogólne info. P. W budzie E34 z ręczną skrzynią biegów mój znajomy ma spalanie 15 litrów w mieście. Z tym, że on ma dobrą sztukę i pojęcie o jeździe (bez LPG). Ale to nie jest tak, że 20 jest nie do osiągnięcia ![]() A jak znosi gaz? Zależy od instalacji i użytkowania, nie słyszałem o specjalnych przeciwwskazaniach do tego motoru. Jak chcesz go tylko turlać na gazie to raczej nic mu nie będzie, a jak podeptać to przełączaj na Pb. |
|
|
![]()
Post
#1277
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 11 January 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
dokladnie jak wyzej w miescie i przy dobrej nodze 20 łyknie... gazu ponoc dobrze zadne bmw nieznosi ale znam kilka takich vek ktore sie na gazie turlaja i nic im niejest... mimo iz niesa pierwszej swierzosci i to slychac odrazu
![]() ![]() -------------------- Mechanika, Swapy, Naprawy [chwilwo zamknięci]
było bmw, były mercedesy teraz czas na ameryke :) |
|
|
![]()
Post
#1278
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
1. Co jest/byłoby szybsze na OSie - topowa B-grupa czy też topowe, współczesne WRC?
2. Czemu światła ksenonowe z takim opóźnieniem trafiły do ciężarówek, które robią przecież o wiele więcej kilometrów nocą niż przeciętna osobówka? -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#1279
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
1. Przy założeniu że opony założone będa odpowiednio z epok B grupy i współczesne, to B grupa zbierze bardzo tęgie baty.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#1280
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
No własnie o to mi chodziło - czy postęp w technologii budowy rajdówek (układ napędowy, zawieszenie, opony, aerodynamika) przyćmił miażdzącą przewagę mocy B-grupy. Dzięki.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 23:16 |