Shoutbox 0 nowych PW 


715 Stron V  « < 611 612 613 614 615 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Motoryzacyjne pytania i odpowiedzi...
SONIC
post Fri, 30 Nov 2018 - 03:09
Post #12241


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





do czego to ? po co ? brakuje 3 wymiaru smile.gif


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 30 Nov 2018 - 03:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
drag_op
post Fri, 30 Nov 2018 - 14:35
Post #12242


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 February 2009
Skąd: Oborniki Śląskie





Do pełnego projektu nie związanego z motoryzacją. Jeśli chodzi o grubość to jakiegoś ograniczenia nie mam. Kiedyś miałem nagrzewnicę z trabanta 1.1, była idealna.


--------------------
`05 Renault Sport Megane 225 5d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Fri, 30 Nov 2018 - 18:54
Post #12243


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





szerokość to grubość + długość + wysokość - tak najczęściej podaje się wymiary ... napisz dokładnie do czego i po co , to na bank ktos cos wymysli...


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rezor
post Fri, 30 Nov 2018 - 19:49
Post #12244


Forum Killer
Dołączył: Mon, 26 October 2015





Orientuję się ktoś od czego da radę wziąć zaciski na tył z ręcznym na lince pod tarcze o grubości 26mm, ostatecznie 22. Największe znalazłem od rx8 ale nie widzi mi się piłować klocki po 2mm smile.gif


--------------------
Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM
Praca: Rimac <TBD>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drag_op
post Fri, 30 Nov 2018 - 21:39
Post #12245


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 February 2009
Skąd: Oborniki Śląskie





@SONIC do chłodzenia wodnego peceta. Chodzi o wymiar który mi zmieści się na góre obudowy lub na front.


--------------------
`05 Renault Sport Megane 225 5d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Sat, 01 Dec 2018 - 01:04
Post #12246


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





Takie male to bedzie trudno ...moze chlodnica reduktora z freelandera ? Tyle ,ze chyba mala wydajnosc ... najlepiej rurka miedziana i zrobic spirale....


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sat, 01 Dec 2018 - 09:42
Post #12247


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





CYTAT(drag_op @ Fri, 30 Nov 2018 - 22:39) *
@SONIC do chłodzenia wodnego peceta. Chodzi o wymiar który mi zmieści się na góre obudowy lub na front.


szukaj chłodniczki oleju, na wzór mocal / setrab - chinczyk wystarczy dla Twoich zastosowań


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sun, 02 Dec 2018 - 02:15
Post #12248


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, panowie pacjęt to tym razem Reno kango z motorem 1,6 16V 70kW.
Po wymianie simeringów firmy cortego (bez sprężynowy), z simeringów wałka ssącego praktycznie leci ciurkiem, a wydechowy też średnio mi się widzi. Od razu jakoś dziwnie te simeringów wyglądały, bo część zewnętrzna jakoś nie dolegała do wałka.
Pomoże wymiana na takie że sprężynkami, czy może na taki o wymiar ciaśniejszy ?
Simeringi to 28x42x6 lub 7.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Sun, 02 Dec 2018 - 10:04
Post #12249


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





CYTAT(tomek 1980 @ Sun, 02 Dec 2018 - 02:15) *
Witam, panowie pacjęt to tym razem Reno kango z motorem 1,6 16V 70kV.
Po wymianie simeringów firmy cortego (bez sprężynowy), z simeringów wałka ssącego praktycznie leci ciurkiem, a wydechowy też średnio mi się widzi. Od razu jakoś dziwnie te simeringów wyglądały, bo część zewnętrzna jakoś nie dolegała do wałka.
Pomoże wymiana na takie że sprężynkami, czy może na taki o wymiar ciaśniejszy ?
Simeringi to 28x42x6 lub 7.
Pozdrawiam.


Źle założone uszczelniacze. Albo może ktoś dobrał po wymiarach a nie patrzył na kierunek obrotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
plastek
post Sun, 02 Dec 2018 - 11:44
Post #12250


Frequent User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





Znajomy miał ostatnio przygodę z wyciekiem oleju z misy ( pękła ) . Jechał z baaardzo niskim stanem ok 1km , ale kontrolka od cisnienia oleju mimo wszystko się nie paliła i silnik chodził cicho .

Czy przez bardzo mały poziom oleju ( max litr w misce pod sam koniec jazdy ) mogł się przytrzeć silnik? Na razie chodzi wszystko pięknie , zrobił autem 200km od tamtej pory i problemu nie ma. Kazałem mu sprawdzić olej w filtrze i ma tam parę mikro drobinek , ale śladowe ilości ( nie wiadomo czy ich wczesniej przed tym incydentem nie było )

Silnik z Turbo , z chłodnica oleju . Po jakim czasie film olejowy zanika z panewek? Z tego co mówi przejechał około 1000metrów spokojnie gdy miał wyciek i bardzo niski stan oleju. Na razie jeździć i obserwować olej? Czy ściagać misę i ogladać panewki ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Sun, 02 Dec 2018 - 15:17
Post #12251


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





Witam

Mój Focus Mk1 1.8 16V ZETEC z LPG na jałowych pracuje nie równo, trzęsie budą.
Świece i przewody nowe.

Zmierzyłem ciśnienie sprężania na zimnym silniku:
kolejność od rozrządu
1 cyl. - 13bar
2 cyl. - 13,5 bar
3 cyl. - 15 bar
4 cyl. - 10 bar

Wykonałem próbę olejową i na wszystkich cylindrach ciśnienie podniosło się o równe 2 bary.

Mam swoją teorię, ale nie chcę nic sugerować, także poproszę o Waszą opinię.




--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A d a m
post Sun, 02 Dec 2018 - 15:26
Post #12252


Super User
Dołączył: Sat, 26 November 2016
Skąd: Poznan





Andrzej87 sprawdź czy wszystkie podciśnienia są na miejscu w tych fokusach miałem z 10 przypadków gdzie wypięty przewód powodował nierówną prace silnika. Na wolnych obrotach rzucało silnikiem potem do odcinki szedł normalnie gdzieś z tyłu przy kolektorze ssącym od dołu wypina się podciśnienie/odpowietrzenie sam teraz dobrze nie pamiętam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prez_s
post Sun, 02 Dec 2018 - 22:00
Post #12253


Frequent User
Dołączył: Mon, 09 March 2009
Skąd: Warszawa





BMW F10 - po wymianie amortyzatorów przednich wraz z górnymi mocowaniami mechanik nie widzi potrzeby kontroli/ustawienia geometrii.
Ma rację czy szukać innego mechanika na przyszłość? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Sun, 02 Dec 2018 - 23:35
Post #12254


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





cokolwiek robisz w zawieszeniu to jedz na geometrie i zbieznosc


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Mon, 03 Dec 2018 - 08:20
Post #12255


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





A co sie tam miało niby przestawić? skoro nawet na poduszcze/górnym mocowaniu jest kołek ustalający?
Jeśli nie odkręcał żadnego z wahaczy do demontarzu to co ustawiać?


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej87
post Mon, 03 Dec 2018 - 20:11
Post #12256


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





W końcu sam rozwiązałem problem z samoczynnie podwyższającymi się obrotami, efektem tempomatu, brakiem hamowania silnikiem w Focusie MK1 1.8 16V dzięki angielskojęzycznemu forum.

Należy tak ustawić(przekręcić o kilka stopni) czujnik położenia przepustnicy (TPS), żeby na zamkniętej przepustnicy (puszczonym pedale gazu) podawał sygnał o wartości niższej niż 0,4V.
Można to sprawdzić na diagnostyce komputerowej lub poprzez podpięcie między wtyczkę, a czujnik miernik napięcia (ewentualnie w kabel się wbić igłą).
W większości przypadków, żeby tak go ustawić należy poszerzyć otwory w nim (zrobić tzw. fasolki) i obracać tak, żeby napięcie malało.

U mnie pomogło.
Problemem potrafi być też wiązka, wtyczka lub czujnik ciśnienia w układzie wspomagania, który odpowiada za podwyższanie obrotów.


Podajcie proszę Wasze typy dotyczące mojego problemu z nierównym ciśnieniem na cylindrach parę postów wyżej.


--------------------
Sprzedam części do E36, E39.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vegetagt
post Mon, 03 Dec 2018 - 20:36
Post #12257


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 October 2010





CYTAT(Skiba @ Mon, 03 Dec 2018 - 08:20) *
A co sie tam miało niby przestawić? skoro nawet na poduszcze/górnym mocowaniu jest kołek ustalający?
Jeśli nie odkręcał żadnego z wahaczy do demontarzu to co ustawiać?



O ile przy demontażu i późniejszym montazu tych samych częsci zawieszenia nigdy mi się nic nie przestawiało (w sposob widoczny, zawias na mcpersonie), to po wymianie samych amorów ciężko było utrzymać prosty tor jazdy. Może nowy amor w zamienniku miał ciutke inny wymiar, czy coś... Kontrola zbieżności/geometrii raczej obowiązkowo. Chyba, że opony szrot i ich nei szkoda wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Mon, 03 Dec 2018 - 20:50
Post #12258


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





CYTAT(Misior @ Sun, 02 Dec 2018 - 10:04) *
Źle założone uszczelniacze. Albo może ktoś dobrał po wymiarach a nie patrzył na kierunek obrotu.


Witam, rozmawiałem z dwoma znajomymi mechanikami i mieli to samo. Jeden również w reno i dopiero po montażu ori z ASO olej przestał wyciekać. Drugi stwierdził, że te uszczelniacze takie czasami się trafiają i najlepiej założyć właśnie taki ze sprężynką.
Akurat kierunek ruchu był brany pod uwagę. Założony, też raczej był poprawnie, samochód odstał nawet kilkadziesiąt godzin po montażu, przed odpaleniem, bo były robione jeszcze inne rzeczy.
Dziś po ponownym demontaży winowajcy wycieku zauważyłem, że na wałku są wzdłużne rysy, jak np. na wale, kiedy dostanie się jakiś syf między panewkę, a wał korbowy.
Panowie ryzykować z simeringiem ze sprężynką, czy może próbować o wymiar mniejszy zakładać ?
Szczerze się przyznam, że pierwszy raz mam taki przypadek, że po wymianie simeringa jest wyciek.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Mon, 03 Dec 2018 - 21:25
Post #12259


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





CYTAT(vegetagt @ Mon, 03 Dec 2018 - 21:36) *
O ile przy demontażu i późniejszym montazu tych samych częsci zawieszenia nigdy mi się nic nie przestawiało (w sposob widoczny, zawias na mcpersonie), to po wymianie samych amorów ciężko było utrzymać prosty tor jazdy. Może nowy amor w zamienniku miał ciutke inny wymiar, czy coś... Kontrola zbieżności/geometrii raczej obowiązkowo. Chyba, że opony szrot i ich nei szkoda wink.gif


Spójrz proszę jak wyglada zawias w F10 wink.gif


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Mon, 03 Dec 2018 - 23:01
Post #12260


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





Zakładając tą samą pojemność, czy rożny kształt tłumika środkowego (płaski, okrągły, trójkąt) może dawać różny dźwięk ? Tłumik końcowy seryjny, komorowy.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

715 Stron V  « < 611 612 613 614 615 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 18:52