![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#12241
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
do czego to ? po co ? brakuje 3 wymiaru
![]() -------------------- BMW E64 645i
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12242
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Do pełnego projektu nie związanego z motoryzacją. Jeśli chodzi o grubość to jakiegoś ograniczenia nie mam. Kiedyś miałem nagrzewnicę z trabanta 1.1, była idealna.
-------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#12243
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
szerokość to grubość + długość + wysokość - tak najczęściej podaje się wymiary ... napisz dokładnie do czego i po co , to na bank ktos cos wymysli...
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#12244
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Orientuję się ktoś od czego da radę wziąć zaciski na tył z ręcznym na lince pod tarcze o grubości 26mm, ostatecznie 22. Największe znalazłem od rx8 ale nie widzi mi się piłować klocki po 2mm
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#12245
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 February 2009 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
@SONIC do chłodzenia wodnego peceta. Chodzi o wymiar który mi zmieści się na góre obudowy lub na front.
-------------------- `05 Renault Sport Megane 225 5d
|
|
|
![]()
Post
#12246
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Takie male to bedzie trudno ...moze chlodnica reduktora z freelandera ? Tyle ,ze chyba mala wydajnosc ... najlepiej rurka miedziana i zrobic spirale....
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#12247
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
@SONIC do chłodzenia wodnego peceta. Chodzi o wymiar który mi zmieści się na góre obudowy lub na front. szukaj chłodniczki oleju, na wzór mocal / setrab - chinczyk wystarczy dla Twoich zastosowań -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#12248
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, panowie pacjęt to tym razem Reno kango z motorem 1,6 16V 70kW.
Po wymianie simeringów firmy cortego (bez sprężynowy), z simeringów wałka ssącego praktycznie leci ciurkiem, a wydechowy też średnio mi się widzi. Od razu jakoś dziwnie te simeringów wyglądały, bo część zewnętrzna jakoś nie dolegała do wałka. Pomoże wymiana na takie że sprężynkami, czy może na taki o wymiar ciaśniejszy ? Simeringi to 28x42x6 lub 7. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#12249
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Witam, panowie pacjęt to tym razem Reno kango z motorem 1,6 16V 70kV. Po wymianie simeringów firmy cortego (bez sprężynowy), z simeringów wałka ssącego praktycznie leci ciurkiem, a wydechowy też średnio mi się widzi. Od razu jakoś dziwnie te simeringów wyglądały, bo część zewnętrzna jakoś nie dolegała do wałka. Pomoże wymiana na takie że sprężynkami, czy może na taki o wymiar ciaśniejszy ? Simeringi to 28x42x6 lub 7. Pozdrawiam. Źle założone uszczelniacze. Albo może ktoś dobrał po wymiarach a nie patrzył na kierunek obrotu. |
|
|
![]()
Post
#12250
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
Znajomy miał ostatnio przygodę z wyciekiem oleju z misy ( pękła ) . Jechał z baaardzo niskim stanem ok 1km , ale kontrolka od cisnienia oleju mimo wszystko się nie paliła i silnik chodził cicho .
Czy przez bardzo mały poziom oleju ( max litr w misce pod sam koniec jazdy ) mogł się przytrzeć silnik? Na razie chodzi wszystko pięknie , zrobił autem 200km od tamtej pory i problemu nie ma. Kazałem mu sprawdzić olej w filtrze i ma tam parę mikro drobinek , ale śladowe ilości ( nie wiadomo czy ich wczesniej przed tym incydentem nie było ) Silnik z Turbo , z chłodnica oleju . Po jakim czasie film olejowy zanika z panewek? Z tego co mówi przejechał około 1000metrów spokojnie gdy miał wyciek i bardzo niski stan oleju. Na razie jeździć i obserwować olej? Czy ściagać misę i ogladać panewki ? |
|
|
![]()
Post
#12251
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
Witam
Mój Focus Mk1 1.8 16V ZETEC z LPG na jałowych pracuje nie równo, trzęsie budą. Świece i przewody nowe. Zmierzyłem ciśnienie sprężania na zimnym silniku: kolejność od rozrządu 1 cyl. - 13bar 2 cyl. - 13,5 bar 3 cyl. - 15 bar 4 cyl. - 10 bar Wykonałem próbę olejową i na wszystkich cylindrach ciśnienie podniosło się o równe 2 bary. Mam swoją teorię, ale nie chcę nic sugerować, także poproszę o Waszą opinię. -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#12252
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Andrzej87 sprawdź czy wszystkie podciśnienia są na miejscu w tych fokusach miałem z 10 przypadków gdzie wypięty przewód powodował nierówną prace silnika. Na wolnych obrotach rzucało silnikiem potem do odcinki szedł normalnie gdzieś z tyłu przy kolektorze ssącym od dołu wypina się podciśnienie/odpowietrzenie sam teraz dobrze nie pamiętam.
|
|
|
![]()
Post
#12253
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 09 March 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
BMW F10 - po wymianie amortyzatorów przednich wraz z górnymi mocowaniami mechanik nie widzi potrzeby kontroli/ustawienia geometrii.
Ma rację czy szukać innego mechanika na przyszłość? ![]() |
|
|
![]()
Post
#12254
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
cokolwiek robisz w zawieszeniu to jedz na geometrie i zbieznosc
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#12255
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
A co sie tam miało niby przestawić? skoro nawet na poduszcze/górnym mocowaniu jest kołek ustalający?
Jeśli nie odkręcał żadnego z wahaczy do demontarzu to co ustawiać? -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#12256
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
W końcu sam rozwiązałem problem z samoczynnie podwyższającymi się obrotami, efektem tempomatu, brakiem hamowania silnikiem w Focusie MK1 1.8 16V dzięki angielskojęzycznemu forum.
Należy tak ustawić(przekręcić o kilka stopni) czujnik położenia przepustnicy (TPS), żeby na zamkniętej przepustnicy (puszczonym pedale gazu) podawał sygnał o wartości niższej niż 0,4V. Można to sprawdzić na diagnostyce komputerowej lub poprzez podpięcie między wtyczkę, a czujnik miernik napięcia (ewentualnie w kabel się wbić igłą). W większości przypadków, żeby tak go ustawić należy poszerzyć otwory w nim (zrobić tzw. fasolki) i obracać tak, żeby napięcie malało. U mnie pomogło. Problemem potrafi być też wiązka, wtyczka lub czujnik ciśnienia w układzie wspomagania, który odpowiada za podwyższanie obrotów. Podajcie proszę Wasze typy dotyczące mojego problemu z nierównym ciśnieniem na cylindrach parę postów wyżej. -------------------- Sprzedam części do E36, E39.
|
|
|
![]()
Post
#12257
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 31 October 2010 ![]() |
A co sie tam miało niby przestawić? skoro nawet na poduszcze/górnym mocowaniu jest kołek ustalający? Jeśli nie odkręcał żadnego z wahaczy do demontarzu to co ustawiać? O ile przy demontażu i późniejszym montazu tych samych częsci zawieszenia nigdy mi się nic nie przestawiało (w sposob widoczny, zawias na mcpersonie), to po wymianie samych amorów ciężko było utrzymać prosty tor jazdy. Może nowy amor w zamienniku miał ciutke inny wymiar, czy coś... Kontrola zbieżności/geometrii raczej obowiązkowo. Chyba, że opony szrot i ich nei szkoda ![]() |
|
|
![]()
Post
#12258
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Źle założone uszczelniacze. Albo może ktoś dobrał po wymiarach a nie patrzył na kierunek obrotu. Witam, rozmawiałem z dwoma znajomymi mechanikami i mieli to samo. Jeden również w reno i dopiero po montażu ori z ASO olej przestał wyciekać. Drugi stwierdził, że te uszczelniacze takie czasami się trafiają i najlepiej założyć właśnie taki ze sprężynką. Akurat kierunek ruchu był brany pod uwagę. Założony, też raczej był poprawnie, samochód odstał nawet kilkadziesiąt godzin po montażu, przed odpaleniem, bo były robione jeszcze inne rzeczy. Dziś po ponownym demontaży winowajcy wycieku zauważyłem, że na wałku są wzdłużne rysy, jak np. na wale, kiedy dostanie się jakiś syf między panewkę, a wał korbowy. Panowie ryzykować z simeringiem ze sprężynką, czy może próbować o wymiar mniejszy zakładać ? Szczerze się przyznam, że pierwszy raz mam taki przypadek, że po wymianie simeringa jest wyciek. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#12259
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
O ile przy demontażu i późniejszym montazu tych samych częsci zawieszenia nigdy mi się nic nie przestawiało (w sposob widoczny, zawias na mcpersonie), to po wymianie samych amorów ciężko było utrzymać prosty tor jazdy. Może nowy amor w zamienniku miał ciutke inny wymiar, czy coś... Kontrola zbieżności/geometrii raczej obowiązkowo. Chyba, że opony szrot i ich nei szkoda ![]() Spójrz proszę jak wyglada zawias w F10 ![]() -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#12260
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Zakładając tą samą pojemność, czy rożny kształt tłumika środkowego (płaski, okrągły, trójkąt) może dawać różny dźwięk ? Tłumik końcowy seryjny, komorowy.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 18:52 |