Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Peugeot 205 V6 - pierwszy w Polsce !!!, swap z 1.9 GTi na 3.0 V6 190 KM
G-Rad
post Wed, 12 Aug 2009 - 10:24
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Hey kolego a dlaczego zdecydowałes się na starszą wersje tej v6'tki ? nowa jest o wiele lżejsza, ma dwie fazy rozrządu i masę innych udoskonaleń. Koszty swapa wypadły by podobnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 12 Aug 2009 - 10:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kontrolm
post Wed, 12 Aug 2009 - 10:37
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



nowy to ta sama konstrukcja tylko zmienne fazy i pare innych głupot które bardzo utrudniaja swapa czyli elektroprzepustnica, 4 sondy lambda, 2 katalizatory, magistrala CAN.. a silnik jest jeszcze ciut ciezszy.. widze w Twoim podpisie coś podobnego - zrobiłes już czy dopiero robisz ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Wed, 12 Aug 2009 - 10:54
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





4 sondy lambda można zmostkować, zastosować jeden katalizator sportowy, can dopiero po 2002 wchodził, a silnik... jest lżejszy ;-)

Co do mojego projektu to już dawno upadł tylko opis forumowy został. Silnik nadal posiadam, ale w innym samochodzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 12 Aug 2009 - 10:57
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



hmmm a dlaczego silnik jest lzejszy jak ma ten sam blok ten sam dół, baardzo podobne głowice ? wszystkie miałem na wadze a i posiadam do nich oryginalne francuskie materiały reklamowe gdzie podana jest dokładna waga, najlzejszy z tych wszystkich jest silnik krewny znajomy z 605/XM czyli biturbo od safrane i to on powinien byc w tej 205 ze wzgledu na duzo nizej polozony srodek cieżkosci...Ale ....jeszcze go zamontuje w jakies 205 lub 306 ;-)

A Ty w jakim samochodzie masz tą V6 ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Wed, 12 Aug 2009 - 11:11
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars...c5/c5tech2.html

The 2,946 cm3 ES9J4S engine features six cylinders mounted in a 60° V configuration. It has changed considerably with respect to the 1996 version mounted on the XM and Xantia, especially in the design of the combustion chambers and valve gear. Friction has been reduced throughout, and the total weight has been reduced by 10 kg.


V6 siedzi w Renault Laguna II ;-)

Pozdrawiam i gratuluję projektu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 12 Aug 2009 - 11:21
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



dziekuje za materiał , napewno sie przyda ;-) odrazu widac skąd te kilogramy - napinacz , kolektor dolotowy i spawany wylot. Ale znów wchodzi koło dwumasowe i cewki które lubia sie rypac. Generalnie...jak szukasz w 10 letnich silnikach to czasem lepiej kupic troszke starszy ale za to w lepszym stanie ...a tu za cene kompletnego silnka ze skrzynia mielismy prawie cały samochód z hamulcami BREMBO które osobno kupione potrrafia kosztowac.

Właściciel generalnie zaczyna juz myslec o kompresorze wiec sobie odbije te brakujace 21 km ;-)

A ten silnik V6 biturbo kóry mam napewno pochodzi z Safrane Biturbo ;-) W Lagunie i 605/XM była zwykła 170 KM wersja a ta ma 272...


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
faza
post Thu, 13 Aug 2009 - 22:10
Post #27


User
Dołączył: Tue, 22 May 2007
Skąd: Kielce





Gratuluje pomyslu i witam w gronie "malych" V6 biggrin.gif


--------------------
Fordswagen Fiesta XR32i 3.2 V6
19.06.2011 Sosnowiec - 13,32s
18.09.2011 Biała Podlaska - 12,95s
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 20:15