Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> AFR LPG, przy jakim AFR jest max moc na LPG w wolnossaku?
Kajman
post Sat, 04 Jun 2011 - 19:24
Post #61


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Obecnie cały czas, a przedtem bardzo często po nocce auto podczas przyspieszania przerywa, tak jakby jeden cylinder nie gadał, takie trrrrrrr w szybkim tempie. Teraz dzieje się to czały czas, bez względu na temp silnika i czas jazdy na benzynie, podczas przyspieszania silnik terkocze i szarpie lekko jakby jeden garnek nie gadał.Poza tym przy wyprzedzaniu, jak to działało nawet, to czasem na 4-6 biegu przy 4 obrotów auto się dławiło i przerywał, nie przełączało na benzynę, tylko przerywało tak na ostro.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 Jun 2011 - 19:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Sat, 04 Jun 2011 - 19:33
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





kwestia korekcji po temperaturze ? hmm ciezko tak przez neta stwierdzic jakie to jest to trrrrrt


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 04 Jun 2011 - 19:37
Post #63


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Na żywo jest to trudne do stwierdzenia nawet. Zmieniając wartośći podciśnienia przy ostatnim strojeniu to zniwelował, ale potem znowu wróciło. Przez net ciężko będzie zdiagnozować silnik, jak zawsze. Wkurwia mnie i tak ta instalacja, reakcja na gaz późniejsza niż na benzynie, jakieś to wszystko wciąż druciarskie, niby sekwencja ma wejście na lambde,ale nie używają tego żeby zabezpieczyć ew zbyt ubogą mieszankę itd itp. Jak usłyszę, że instalacje gazowe poczyniły jakiś postęp przez ostatnie 10 lat, to będę lał.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 04 Jun 2011 - 21:11
Post #64


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Jak masz reakcje na gaz opoznioną to ewidentnie coś jest nie tak, u mnie na gazie wyrywa natychmiast przy lekkim dodaniu gazu.
Niech stroją aż wystroją a jak nie to niech zwracają kase i już. Wtedy pojedziesz do innego gazownika założy Ci profi instalke. Wejdz na lpg-forum tam na 100% znajdziesz ogranietego gazownika.
A tak po prawdzie- 'Zmieniając wartośći podciśnienia przy ostatnim strojeniu to zniwelował, ale potem znowu wróciło' Jak i gdzie zmieniał wartość podcisnienia ? Podcisnienie , nadcisnienie z turbo jest przecież na stałym poziomie. Nie można tego zmienić ?
"sekwencja ma wejście na lambde,ale nie używają tego żeby zabezpieczyć ew zbyt ubogą mieszankę itd itp" Do sekwencji przynajmniej ecu STAG itp nalezy zawsze podpiac sonde lambde , dziala to rownolegle, w sensie że oba kompy dostaja sygnał z lambdy wiec nie rozumie dlaczego nie chca u Ciebie Ci podłączyc lambdy , bez tego to strojenie jest taki 'troche' na pałe....

BTW - przed założeniem instalki czytałeś jakies fora lpg żeby się zorientować w temacie co założyć i GDZIE założyc ? Bo coś mi sie wydaje że goście to mogą byc druciarzami no i efekt jest jaki jest.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 05 Jun 2011 - 07:42
Post #65


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Czytałem, ci polecani mówili takie rzeczy, że się w głowie nie mieści dopiero. Ten człowiek ma za sobą kilka instalacji w autach typu S4, AMG itd, więc wydawało się, że sprawy trudne zna, a tu na razie dupa.

Coś z podciśnieniem zmieniał w komputerze, miał podpiętego lapka do instalki i jeździliśmy w te i nazad. No nic, pozostaje czekać do wtorku co wyniknie. Niby BRC to niezłe instalacje, bardziej tylko Lando polecano, ale u nas nie ma nikogo co ma z nimi doświadczenie większe. Temat na forum lpg poruszałem rok temu, nikt się nie chciał podjąć tej roboty... Same "wujki dobra rada",ale nikt się nie odważył założyć instalki od początku do końca...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 05 Jun 2011 - 10:14
Post #66


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Landi Renzo jest dobra . Ja natomiast od BRC wole STAG-a , STAG jest bajecznie prosty do strojenia, szczegolnie z ISA2 (automatyczny sytem adaptacji) podpowiada Ci jakie utrzymywac obroty obciazenie i sam przełącza sie z benzyny na gaz i odwrotnie zbierając mape i robiąc automatycznie korekte nawet z dokładnością do 0% . Tak że jest to duże ułatwienie.

Co do podcisnienia nadal nie moge sobie wyobrazić co oni tam mogli zmieniać smile.gif A jeszcze Cie zapytam jak zachowuje sie cisnienie u Ciebie przy maks bucie ? Jaki masz spadek ? Moze reduktor nie wydala. Nie sugeruj sie tym że jest do 300km.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 05 Jun 2011 - 11:09
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





ja twierdze że osprzęt do miedzi 6mm to porażka. ostatnio rozbierałem wielozawór i wiertła 1.5mm w przeloty nie dało sie wsadzić. o ile w wolnossaku te dwieście pare obsłuży to w doładowanym nie . przynajmniej u mnie w punto gt był kibel
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 05 Jun 2011 - 11:12
Post #68


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Sam tego nie posprawdzam, więc muszę mieć listę pytań na wtorek gotową, pierwsze to jak ciśnienie się zachowuje podczas jazdy, drugie to jakie średnice mają (które?) przewody, co tam jeszcze faceta wypytać?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 05 Jun 2011 - 11:18
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





ze wzgledu na opozniona reakcje na gaz- pytaj jak dlugie sa weżyki wtrysk-kolektor, czy ustawiona jest korekcja po temperaturze gazu ? o ile jest taka mozliwosc w brc bo nie jestem pewny czy masz taka opcje.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 08 Jun 2011 - 14:11
Post #70


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Więc po 1.5h latania po autostradzie zaczęło to w końcu banglać. Okazuje się, że wystrojone jest na benzynie dość bogato już, bo na WOT mamy 11.2-11.7 o ile pamiętam, bez obciążenia przy stałej prędkości ok. 14 z groszem. Obecnie na gazie jest prawie to samo, z tendencją że do 3000rpm jest na WOT ciut za ubogo (ok.14) a na sam koniec ciut za bogato (11.5-10.7). Auto poniżej 10 już nie przepala gazu i szarpie, generalnie jest prawie dobrze, jednak okazuje się,że konieczne będzie spięcie instalacji z map sensorem, wtedy dostroimy bydle dokładniej, bo jednak lepiej chodzi to z podpiętym (podczas strojenia korzystaliśmy z dodatkowego). Ciśnienie na reduktorze stoi jak skała, rurki mam podobno 8mm, wtryski przy samej głowicy i bardzo krókie przewody. Wejście lambdy do komputera brc okazuje się że jest tylko do diagnostyki, więc nie ma co podłączać. Na razie pozostają testy jeżdzone tego co już ustawione i czekanie na schemat i wpięcie się w orygionalny map sensor, chyba nie ma sensu zakładać drugiego tylko do kompa gazowego?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 08 Jun 2011 - 21:16
Post #71


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





U mnie w stagu mam dodatkowy map sensor. Fajnie że zaczyna Ci działac. Instalacja gazowa to wbrew pozorom baaardzo proste urządzenie , no może przy turbo jest wiecej regulacji , ale to po prostu musi działac. Wystarczy miec dobre podzespoły i potem to tylko ustawic.

Ot
Weźmy odwrotnie. Załóżmy że mamy auto na gaz tylko i wylacznie z fabryki. Instalujemy - instalacje wtrysku benzyny (głupie no nie ?) no i teraz trzeba przeciez też ją wystroić prawda ? Ide o zakład że firmy zakladajace instalacje takiego 'wtrysku benzyny' osiągały by te same efekty co teraz gazownicy - czyli jeden by wystroił łądnie a drugi by wysadził silnik.

Tak swoja droga macie tam w tym ecu korekty po obrotach ? Czy tylko po map-ie/maf-ie ? Korekcja od temperatury jest ? Jesli tak to proponuje Ci ustawić korekcje od temperatury - auto bedzie lepiej sie zachowywało podczas rozgrzewania sie silnika od momentu gdy przelaczy Ci na gaz.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 08 Jun 2011 - 21:23
Post #72


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ale bez urazy, instalacja gazowa jest tak uboga w czujniki, dane i odczyty, że nie można jej porównywać do benzynowej... Nie zagłębiałem się jak się reguluje, ale o ile wiem można wg obrotów i ciśnienia regulować.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lino
post Wed, 08 Jun 2011 - 21:38
Post #73


Frequent User
Dołączył: Fri, 06 March 2009





Kajman, komputer do LPG ma tak mało czujników ponieważ on tylko pośredniczy w sterowaniu wtryskiwaczami gazu. Główny układem zarządzającym pracą silnika jest wciąż ECU benzynowe a komputer od LPG jest tylko taką świnką żeby nanosić korekty czasu wtrysku tak żeby odpowiadało to warunkom technicznym instalacji. Jakbyś zakładał wtrysk LPG na stan alone to będziesz potrzebował w 95% tych samych czujników co przy benzynie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 08 Jun 2011 - 22:09
Post #74


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(Lino @ Wed, 08 Jun 2011 - 21:38) *
Kajman, komputer do LPG ma tak mało czujników ponieważ on tylko pośredniczy w sterowaniu wtryskiwaczami gazu. Główny układem zarządzającym pracą silnika jest wciąż ECU benzynowe a komputer od LPG jest tylko taką świnką żeby nanosić korekty czasu wtrysku tak żeby odpowiadało to warunkom technicznym instalacji. Jakbyś zakładał wtrysk LPG na stan alone to będziesz potrzebował w 95% tych samych czujników co przy benzynie.

+1


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bozo
post Wed, 08 Jun 2011 - 22:56
Post #75


User
Dołączył: Wed, 02 December 2009





Dodatkowy map sensor brc zainstalowany na stałe musi być.
Podczas strojenia dołącza się dodatkowy. Strojenie instalacji brc jest bardzo proste, nie trzeba nawet wyjeżdzać z garazu.
Oczywiście można też jeździć i dostroić, ale takie ustawienia z garazu w zupełności wystarczają. Temperatura spalin na
benzynie i gazie taka sama, nie widziałem AFR. Spadek mocy nieodczuwalny.
Jak map zaczyna się psuć to zaczyna szarpać, przełączać na Pb itp. objawy podobne do uszkodzonych świec czy cewek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 08 Jun 2011 - 23:06
Post #76


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(bozo @ Wed, 08 Jun 2011 - 22:56) *
Podczas strojenia dołącza się dodatkowy. Strojenie instalacji brc jest bardzo proste, nie trzeba nawet wyjeżdzać z garazu.
Oczywiście można też jeździć i dostroić, ale takie ustawienia z garazu w zupełności wystarczają.


To samo myśleli montujący instalację i Czakram, teraz już żaden z nich tego nie powie o kreconym francuzie, zagwozdka od 2 tygodni smile.gif
A nie wiem właśnie czy dokładać drugi czy się podłączyć do obecnego już fabrycznie...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bozo
post Wed, 08 Jun 2011 - 23:36
Post #77


User
Dołączył: Wed, 02 December 2009





Niech zamontują map fabrycznie przeznaczony do instalacji brc (kwadratowa kostka z wyjściem na dwa gumowe przewody i wtyczke elektryczną smile.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 08 Jun 2011 - 23:37
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Drut nie bedzie dzialac dobrze. rob tak jak nakazuje producent tj. montuj odpowiedni map.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Thu, 09 Jun 2011 - 14:29
Post #79


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





map w instalacjach lpg jest chyba różnicowy a nie absolutny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 09 Jun 2011 - 15:04
Post #80


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Obecnie BRC odchodzi od MAP,mają jakoś to inaczej rozwiązane, jutro dalszy ciąg strojenia, to się dowiem o co chodzi.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:53