Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> AFR LPG, przy jakim AFR jest max moc na LPG w wolnossaku?
kontrolm
post Fri, 28 Jan 2011 - 07:26
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



jak dla mnie to wyglada że nie ma wystarczającej dawki albo nie jest w stanie jej zapalić.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 28 Jan 2011 - 07:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
henry
post Fri, 28 Jan 2011 - 07:45
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





sonde podstawic druga na poczatek,a tak wogole to jaka masz u siebie i jaka specyfilkacja cala motoru?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Fri, 28 Jan 2011 - 09:11
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





no wlasnie z ta sonda, posprosze kolege, zeby mi podeslal, ale sonda ma 3 miesiace, mozliwe zeby juz padla??/ .... ja mam silnik m104.980 mercedesa 3.0litra 24v 220km. postawione dwa reduktory magic III, wtryski magicjety, cisnienie na reduktorach 1.5 bar, dysze 2.5mm, miedz fi 8mm ... wszystko ciagne na megasquircie. zaplon rowniez, dalem copy z audi. numerow czesci nie pamietam. zaplon w trybie wasted. rpm na custom triggerwheelu na kole pasowym i czujniku z forda.


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 28 Jan 2011 - 09:27
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



a czy na Pb sonda ma poprawne wskazania ? a masz logowanie ciśnienia gazu ? żeby się upewnić że nie spada ?


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Fri, 28 Jan 2011 - 09:52
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





a te magici to masz po poprawce, z kroccem podcisnienia w glowiczce?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Sun, 30 Jan 2011 - 22:16
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





ostatnio cos sie pozmienialo jak zmienilem cewki. mialem cewke wasted z motoru 2.8 v6 audi, a teraz zalozylem copy i w ogole afr wystrzelil mi o 2-3 puknty wyzej na paliwie. chyba bede musial dolozyc czujnik do logowania tego cisnienia na listwach, bo obecnie nie mam zamontowanego.

reduktory sa po poprawce, z pocisnieniem w dolot smile.gif nie wiem, pewnie gdzies popelnilem jakis malutki blad jak zawsze, ktory wszystko pierdzieli :/ i o ktorym nawet nie pomysle :/ jak mam trojnik i miedz mi sie rozchodzi na te dwa reduktory z fi 8mm, to moze po rozejsciu nadal byc 8mm, czy musze zalozyc 6mm? bo mam 8mm, potem po jednym filtrze fazy cieklej na reduktor tez fi 8mm, i potem do reduktora przez redukcje na fi6mm podpieta miedz fi 8mm...

jak stwierdzic czy to wypadaja zaplony?? czy rzeczywiscie silnik jest az w takim stopniu niedolany?? jutro kupie trojnik i wepne barometr w listwy wtryskowe, zobcze co sie dzieje z cisnieniem, bo szarpanie czuc nawet na postoju jak sie gazuje :/


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Mon, 31 Jan 2011 - 14:12
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





wtrsyk senwencyjny diego g3 ze specjalnym oprogramowaniem daje podobno mozliwosc zmiany czasy wtryskow pb takze moze to byc tania alternatywa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Mon, 31 Jan 2011 - 14:47
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





ja mam msa wrzuconego i sam zmieniam sobie czasy wtrysku bez problemu smile.gif gazem tez zarzadzam msem, ale nie wiem czy to moja plytka pwm generuje takie szumy, ze mi zaplony wypadaja, czy popelnilem jakis blad, ze ta cala instalka mi nie wyrabia do mojego silnika. dodam, ze wczesniej mialem instalacje 2 generacji downgradowana do blosa... i tez w tych obrotach autu brakowalo gazu, ale ze starej instalki praktycznie nic nie zostalo oprocz butli... nawet wielozawor wylecial, bo byl na fi 6...

Poniewaz moja Narzeczona zmienila auto, dostane jej trabanta w spadku i rozgrzebe merca po raz kolejny, zeby zobaczyc co jest nie tak... na czynniki pierwsze tongue.gif


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Fri, 20 May 2011 - 12:14
Post #29


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Popełniłem wczoraj grzech i zagazowałem espace, chcę go ładnie zestroić, wystarczy mi lc-1/mtx-l i hamownia, czy lepiej na autostradzie najpierw mieszankę wystroić a potem na hamowni wygładzać? No i w doładowanym ustawiać się na 12.4 na WOT i ew ile na częściowym?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 20 May 2011 - 22:48
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





ustaw tyle samo co na pb , u mnie sie to sprawdza .najlepsze jest to że na lpg mam egt o 50 stopni mniejsze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sun, 22 May 2011 - 11:10
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(hz10 @ Fri, 20 May 2011 - 22:48) *
ustaw tyle samo co na pb , u mnie sie to sprawdza .najlepsze jest to że na lpg mam egt o 50 stopni mniejsze...


a wiesz dlaczego?!


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 22 May 2011 - 12:00
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





szczerze napisze że nigdy sie nad tym nie zastanawiałem bo egt używam od bardzo niedawna za to gazu odkąd pamiętam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 22 May 2011 - 20:57
Post #33


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A mnie to ciekawi, bo mówi się,że być powinno odwrotnie...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 22 May 2011 - 21:50
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Kolega w zagazowanym 1.8t ma identyko. Na gazie wskaznik EGT o 40stopni pokazuje mniej. Dlaczego ? Podejrzewam że minimalnie jest podlany i tak sie dzieje.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goofer
post Sun, 22 May 2011 - 23:08
Post #35


User
Dołączył: Sun, 14 June 2009






hz10 AFR na WOT też taki sam ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 23 May 2011 - 06:59
Post #36


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ja mam benzynę już mocno podlaną, więc na gazie raczej ciężko będzie wink.gif Swoją drogą lpg z programem nie chce współpracować zbytnio, się chłopcy męczą jak na razie bezskutecznie.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 23 May 2011 - 07:29
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Kajman - bylo wtryski zapodac benzynowe wieksze , ale regulator wiekszy i wtedy robic chipa , wtedy nie ma problemu z lpg.

goofer -hz10 AFR na WOT też taki sam ? U mojego znajomego 40 stopni mniej na gazie jest na WOT.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 23 May 2011 - 07:33
Post #38


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jaki regulator? Wtrysków nie zmieniałem, bo auto dobrze jeździ na benzynie, więc po co smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 23 May 2011 - 08:10
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





regulator paliwa. Wtryski benzynowe sie nie zapetlaja ? Albo nie pracuja na granicy zapetlenia ? Zazwyczaj przy silniku z dlugim czasem wtrysku + chip to juz wogole katastrofa, bo sie wszystko zapetla albo pracuje na granicy zapetlenia. Jakie masz czasy wtryskow przy maks obciazeniu ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 23 May 2011 - 08:46
Post #40


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Czasy są długie, pod koniec obrotów otwiera je chyba zupełnie i wtedy auto musi jechać na benzynie, luz, tak może być smile.gif
Nie chce mi się teraz z okazji gazu wszystkiego od razu przekładać, niech się skupią na regulacjach najpierw.Teraz chyba FMIC muszę zrobić bo jak się ciepło robi to dramatycznie moc spada (ic jest w plastrze z chłodnicami wody i klimy) i chyba zapłony cofa momentami na PB98, na 99+ jest to mniej odczuwalne.
No chyba że nie będzie to chciało działać, na razie raz działa raz nie, pier... lpg. sad.gif Co mnie podkusiło... Chcę wziąc faceta, afr w dupe i na autostradę najpierw, a potem na hamownię. Jak nic nie pomoże to będzie trza coś zrobić,ale wolałbym tego uniknąć. Jest na to szansa?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:47