![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
jak dla mnie to wyglada że nie ma wystarczającej dawki albo nie jest w stanie jej zapalić.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
sonde podstawic druga na poczatek,a tak wogole to jaka masz u siebie i jaka specyfilkacja cala motoru?
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
no wlasnie z ta sonda, posprosze kolege, zeby mi podeslal, ale sonda ma 3 miesiace, mozliwe zeby juz padla??/ .... ja mam silnik m104.980 mercedesa 3.0litra 24v 220km. postawione dwa reduktory magic III, wtryski magicjety, cisnienie na reduktorach 1.5 bar, dysze 2.5mm, miedz fi 8mm ... wszystko ciagne na megasquircie. zaplon rowniez, dalem copy z audi. numerow czesci nie pamietam. zaplon w trybie wasted. rpm na custom triggerwheelu na kole pasowym i czujniku z forda.
-------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a czy na Pb sonda ma poprawne wskazania ? a masz logowanie ciśnienia gazu ? żeby się upewnić że nie spada ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
a te magici to masz po poprawce, z kroccem podcisnienia w glowiczce?
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
ostatnio cos sie pozmienialo jak zmienilem cewki. mialem cewke wasted z motoru 2.8 v6 audi, a teraz zalozylem copy i w ogole afr wystrzelil mi o 2-3 puknty wyzej na paliwie. chyba bede musial dolozyc czujnik do logowania tego cisnienia na listwach, bo obecnie nie mam zamontowanego.
reduktory sa po poprawce, z pocisnieniem w dolot ![]() jak stwierdzic czy to wypadaja zaplony?? czy rzeczywiscie silnik jest az w takim stopniu niedolany?? jutro kupie trojnik i wepne barometr w listwy wtryskowe, zobcze co sie dzieje z cisnieniem, bo szarpanie czuc nawet na postoju jak sie gazuje :/ -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
wtrsyk senwencyjny diego g3 ze specjalnym oprogramowaniem daje podobno mozliwosc zmiany czasy wtryskow pb takze moze to byc tania alternatywa.
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
ja mam msa wrzuconego i sam zmieniam sobie czasy wtrysku bez problemu
![]() Poniewaz moja Narzeczona zmienila auto, dostane jej trabanta w spadku i rozgrzebe merca po raz kolejny, zeby zobaczyc co jest nie tak... na czynniki pierwsze ![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Popełniłem wczoraj grzech i zagazowałem espace, chcę go ładnie zestroić, wystarczy mi lc-1/mtx-l i hamownia, czy lepiej na autostradzie najpierw mieszankę wystroić a potem na hamowni wygładzać? No i w doładowanym ustawiać się na 12.4 na WOT i ew ile na częściowym?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ustaw tyle samo co na pb , u mnie sie to sprawdza .najlepsze jest to że na lpg mam egt o 50 stopni mniejsze...
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
ustaw tyle samo co na pb , u mnie sie to sprawdza .najlepsze jest to że na lpg mam egt o 50 stopni mniejsze... a wiesz dlaczego?! -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
szczerze napisze że nigdy sie nad tym nie zastanawiałem bo egt używam od bardzo niedawna za to gazu odkąd pamiętam
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A mnie to ciekawi, bo mówi się,że być powinno odwrotnie...
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Kolega w zagazowanym 1.8t ma identyko. Na gazie wskaznik EGT o 40stopni pokazuje mniej. Dlaczego ? Podejrzewam że minimalnie jest podlany i tak sie dzieje.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 14 June 2009 ![]() |
hz10 AFR na WOT też taki sam ? |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ja mam benzynę już mocno podlaną, więc na gazie raczej ciężko będzie
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Kajman - bylo wtryski zapodac benzynowe wieksze , ale regulator wiekszy i wtedy robic chipa , wtedy nie ma problemu z lpg.
goofer -hz10 AFR na WOT też taki sam ? U mojego znajomego 40 stopni mniej na gazie jest na WOT. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jaki regulator? Wtrysków nie zmieniałem, bo auto dobrze jeździ na benzynie, więc po co
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
regulator paliwa. Wtryski benzynowe sie nie zapetlaja ? Albo nie pracuja na granicy zapetlenia ? Zazwyczaj przy silniku z dlugim czasem wtrysku + chip to juz wogole katastrofa, bo sie wszystko zapetla albo pracuje na granicy zapetlenia. Jakie masz czasy wtryskow przy maks obciazeniu ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Czasy są długie, pod koniec obrotów otwiera je chyba zupełnie i wtedy auto musi jechać na benzynie, luz, tak może być
![]() Nie chce mi się teraz z okazji gazu wszystkiego od razu przekładać, niech się skupią na regulacjach najpierw.Teraz chyba FMIC muszę zrobić bo jak się ciepło robi to dramatycznie moc spada (ic jest w plastrze z chłodnicami wody i klimy) i chyba zapłony cofa momentami na PB98, na 99+ jest to mniej odczuwalne. No chyba że nie będzie to chciało działać, na razie raz działa raz nie, pier... lpg. ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 09:47 |