Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> zetec 2.0 SilverTop + soft turbo, co potrzebne i ile kasiory wyniesię...
xyro
post Thu, 06 Aug 2009 - 22:56
Post #21


User
Dołączył: Fri, 22 September 2006
Skąd: Kraków





za 4 k dasz rady na pewno smile.gif trzeba gratów szukać tanio najlepiej używanych tongue.gif

opcja dla Ciebie :

sprzedaj FOŁDA kup np gsi 16v tongue.gif odremontuj trochę i się ciesz bezawaryjnym autem tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 06 Aug 2009 - 22:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
berkut
post Thu, 06 Aug 2009 - 23:33
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Jakby co to mam taki kolektor od RST.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Fri, 07 Aug 2009 - 01:33
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





z SR20DeT wtryski 370cc pasują plug&play bo też są sideFEED tylko musisz oring zmienić na zeteckowy.

koszt średnio 100zł za sztuke.


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PistonPL
post Fri, 07 Aug 2009 - 02:21
Post #24


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: Piaseczno





ogólnie trochę przesadził, ale napisał o ksztach pobocznych które mu to wyrównają.

takie zabawy zawsze coś tam niespodziewanego dorzucą, więc ma sporo racji...

NAPRAWDĘ wiem, co piesze bo mój projekt pochłonął w tej chiwli 2x więcej niż zakladałem OPTYMISTYCZNIE a końca nie widać..

on robi soft, ja już bliżej hard ale mimo wszystko rodzi się wiele (cenzura pewnie wytnie) chujni niecodziennych, a to Ci flansza nie pasuje, a to regulator nie daje rady, a to turbawka się rozjeb... (sorry za bluzgi ale wiece jak jest), a to pompke trzeba wymienić bo przy serii zwykła dawała rade a teraz sie okazuje ze nie chce współpracować....

plus jak chcemy to zestroić to lapćwok nie daje rady... hamownia się pojawi w którymś momencie a to nie jesst za darmo..

generalnie i skrótowo: liznąłem temat wcześniej, wydawało mi się że wiem co jjem.. i się myliłem. koszta rosną nie liniowo a wykładniczo..


--------------------
'92 Pontiac Trans Sport 3.8 V6
'87 Dodge Daytona Pacyfica R4 2.2 IC Turbo II
'90 Dodge Daytona Shelby R4 2.2 IC TwinTurbo (in progress)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PistonPL
post Fri, 07 Aug 2009 - 02:26
Post #25


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: Piaseczno





moje opinie sa czysto subiektywne.. być może są tu szpece co wyliczą od A do Z i zawsze im się zgadza. dla nich respekt. mi to nie wychodzi.


EDIT: coś się pokiełbasiło i post rozbiło na dwie części zamiast edytować pierwszą, za co przepraszam


--------------------
'92 Pontiac Trans Sport 3.8 V6
'87 Dodge Daytona Pacyfica R4 2.2 IC Turbo II
'90 Dodge Daytona Shelby R4 2.2 IC TwinTurbo (in progress)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xyro
post Fri, 07 Aug 2009 - 08:43
Post #26


User
Dołączył: Fri, 22 September 2006
Skąd: Kraków





jasno trzeba napisać, ze taki projekt home made do 4 tys będzie awaryjny jak cholera :/ w daleką trasę takim autem bym nie jechał

mądry człowiek kiedyś napisał:

"swapuj w najmocniejszą jednostkę jaką się da ... dopiero potem uturbiaj"

i chyba tą drogę lepiej wybrać i czy robisz soft turbo na 0,4 bar czy 1 bar robota jest ta sama

tak w ogolę jakie oznaczenie ma Twój silnik ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Fri, 07 Aug 2009 - 11:46
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





PistonPL znam to doskonale ... z sierra bylo bardzo podobnie, z Escortem mam o tyle dobrze ze na ten projekt elementy zbieralem czesci przez 3 lata wiec uzbierala sie tego wielka kupka w garazu.

Musze dodac jeszcze o ilosci pracy ktora sie pojawia. Wpierw czlowiek widzi ze to bedzie hop siup a potem okazuje sie ze detale zabijaja bo trzeba na nie poswiecic po godzine na kazdy a jest ich pierdylion.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FordOn
post Fri, 07 Aug 2009 - 14:46
Post #28


User
Dołączył: Sun, 20 January 2008
Skąd: WLKP/BDG





Odnosnie kolektora pod T najtansza opcja ktora pasuje P&P w miejsce starego, dalej dorabiasz sobie flansze i robisz j/w Grand napisal.
http://allegro.pl/item686343901_kolektor_w..._16v_zetec.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrekuPL
post Fri, 07 Aug 2009 - 15:23
Post #29


Rookie
Dołączył: Tue, 04 August 2009
Skąd: Mietków/Wrocław





CYTAT
"swapuj w najmocniejszą jednostkę jaką się da ... dopiero potem uturbiaj"

no i taki plan chyba najbardziej będzie mądry...
jako że w sobotę miałem stłuczkę wozem dziś dostałem wycenę i ogólnie obejrzał go spawaczomalarz i nie opłaca się ładować już w niego kasy sad.gif więc uturbianie niego odpada) ale zaczynam szukać czegoś z V6-ką pod maską i myślę, że turbo wróci do głowy za jakiś czas jak mocy zacznie brakować smile.gif dzięki wszystkim za pomoc...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Fri, 07 Aug 2009 - 20:06
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





kup se fieste jak chesz auto które lata biggrin.gif


wie ktoś czy głowica z 1.8 podejdzie do 2.0 ??


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Fri, 07 Aug 2009 - 21:24
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





CYTAT(xyro @ Fri, 07 Aug 2009 - 07:43) *
mądry człowiek kiedyś napisał:

"swapuj w najmocniejszą jednostkę jaką się da ... dopiero potem uturbiaj"

Ja bym powiedzial:
"kupuj najmocniejsza SERYJNIE wersje na jaka Cie stac" a dopiero potem powyzsze... cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Sat, 08 Aug 2009 - 15:13
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





CYTAT
wie ktoś czy głowica z 1.8 podejdzie do 2.0 ??

rozbierałem te silniki i różnic nie widziałem ale po co przy turbo chcesz zmiejszać stopień głowicą z 1.8 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sat, 08 Aug 2009 - 15:22
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





CYTAT(Cieniu @ Sat, 08 Aug 2009 - 15:13) *
rozbierałem te silniki i różnic nie widziałem ale po co przy turbo chcesz zmiejszać stopień głowicą z 1.8 ?




mam 1.8 RQB ututrione jeżdzące sprawne, koło 200 koni. ale zaczyna to być oczywiście już zamało,
dmucham w to koło 0,5 bara.
mam plan żeby mu zadać 0.8-1 bar ale wiem, że się rozpadnie wtedy do końca sezonu napewno.

i zastanawiam się co będe musiał zmienić przy wymianie bloku na 2.0
bo zakładam że mi korba wyjdzie przez blok.

koszt silnika od monda 2.0 jest symboliczny tylko ja teraz w 1.8 mam już głowice zrobioną pod turbo znaczy się remont przygotowana płyta i spasowanie z kolektorem.

zastanawiam się czy będzie się dało to założyć do silnika 2.0 czy będę musiał od nowa robic głowice dla 2.0


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Sat, 08 Aug 2009 - 15:44
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Raczej się da zawory chyba też tych samych rozmiarów ale będziesz ją musiał sporo podnieść i zrobić to na szpilkach ARP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sat, 08 Aug 2009 - 18:08
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





szpilki ARP są termokurczliwe czy tylko to co piszą w reklamach, że 40% większa trwałość ? znaczy że się nie rozciągają ?
ja itak mam przekładke więc cała nauka zwiazana z dokręcaniem głowicy w moim przypadku jest inna ale oco chodzi z tym ARP ?


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PistonPL
post Sat, 08 Aug 2009 - 20:44
Post #36


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 December 2006
Skąd: Piaseczno





tu masz info o różnych produktach firmy ARP
http://www.arp-bolts.com/Catalog/Catalog.html


--------------------
'92 Pontiac Trans Sport 3.8 V6
'87 Dodge Daytona Pacyfica R4 2.2 IC Turbo II
'90 Dodge Daytona Shelby R4 2.2 IC TwinTurbo (in progress)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piesek
post Thu, 03 Dec 2009 - 19:46
Post #37


User
Dołączył: Wed, 08 February 2006
Skąd: Gdańsk





1.8 105 konny niema natrysku na denka tłoków (jeśli chodzi o blok), 1.8 130 konny ma inne wałki rozrządu, ostrzejsze niż te w 2.0... ogółem jak ktoś chcę dmuchać sporo w zeteca, to lepiej zeswapować na blacktopa ze wzgledu na to ze jest na mechanice. Pozatym ma wieksze zawory... zeteca mozna odprezyc poprzez splanowanie o 0,5mm tłoków... przy takim setupie tłoki wytrzymają 1 bar... gorzej z korbami w seri potrafią się rozlecić. Podstawa to NOWE śróbki korbowodów, a najlepiej ARP (generalnie są w cenie nowych fordowych w podrubie nie występują), dwie inne opcje to: tłoki od calibry turbo, tłoki od celici turbo, z tym że w tłokach od celici turbo trzeba zrobić wycięcia na natrysk na denka tłoków....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 13:42