zetec 2.0 SilverTop + soft turbo, co potrzebne i ile kasiory wyniesię... |
zetec 2.0 SilverTop + soft turbo, co potrzebne i ile kasiory wyniesię... |
Thu, 06 Aug 2009 - 22:56
Post
#21
|
|
User Dołączył: Fri, 22 September 2006 Skąd: Kraków |
za 4 k dasz rady na pewno trzeba gratów szukać tanio najlepiej używanych
opcja dla Ciebie : sprzedaj FOŁDA kup np gsi 16v odremontuj trochę i się ciesz bezawaryjnym autem |
|
|
Wspieraj forum |
Thu, 06 Aug 2009 - 22:56
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Thu, 06 Aug 2009 - 23:33
Post
#22
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa |
Jakby co to mam taki kolektor od RST.
|
|
|
Fri, 07 Aug 2009 - 01:33
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków |
z SR20DeT wtryski 370cc pasują plug&play bo też są sideFEED tylko musisz oring zmienić na zeteckowy.
koszt średnio 100zł za sztuke. -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
Fri, 07 Aug 2009 - 02:21
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: Piaseczno |
ogólnie trochę przesadził, ale napisał o ksztach pobocznych które mu to wyrównają.
takie zabawy zawsze coś tam niespodziewanego dorzucą, więc ma sporo racji... NAPRAWDĘ wiem, co piesze bo mój projekt pochłonął w tej chiwli 2x więcej niż zakladałem OPTYMISTYCZNIE a końca nie widać.. on robi soft, ja już bliżej hard ale mimo wszystko rodzi się wiele (cenzura pewnie wytnie) chujni niecodziennych, a to Ci flansza nie pasuje, a to regulator nie daje rady, a to turbawka się rozjeb... (sorry za bluzgi ale wiece jak jest), a to pompke trzeba wymienić bo przy serii zwykła dawała rade a teraz sie okazuje ze nie chce współpracować.... plus jak chcemy to zestroić to lapćwok nie daje rady... hamownia się pojawi w którymś momencie a to nie jesst za darmo.. generalnie i skrótowo: liznąłem temat wcześniej, wydawało mi się że wiem co jjem.. i się myliłem. koszta rosną nie liniowo a wykładniczo.. -------------------- '92 Pontiac Trans Sport 3.8 V6
'87 Dodge Daytona Pacyfica R4 2.2 IC Turbo II '90 Dodge Daytona Shelby R4 2.2 IC TwinTurbo (in progress) |
|
|
Fri, 07 Aug 2009 - 02:26
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: Piaseczno |
moje opinie sa czysto subiektywne.. być może są tu szpece co wyliczą od A do Z i zawsze im się zgadza. dla nich respekt. mi to nie wychodzi.
EDIT: coś się pokiełbasiło i post rozbiło na dwie części zamiast edytować pierwszą, za co przepraszam -------------------- '92 Pontiac Trans Sport 3.8 V6
'87 Dodge Daytona Pacyfica R4 2.2 IC Turbo II '90 Dodge Daytona Shelby R4 2.2 IC TwinTurbo (in progress) |
|
|
Fri, 07 Aug 2009 - 08:43
Post
#26
|
|
User Dołączył: Fri, 22 September 2006 Skąd: Kraków |
jasno trzeba napisać, ze taki projekt home made do 4 tys będzie awaryjny jak cholera :/ w daleką trasę takim autem bym nie jechał
mądry człowiek kiedyś napisał: "swapuj w najmocniejszą jednostkę jaką się da ... dopiero potem uturbiaj" i chyba tą drogę lepiej wybrać i czy robisz soft turbo na 0,4 bar czy 1 bar robota jest ta sama tak w ogolę jakie oznaczenie ma Twój silnik ? |
|
|
Fri, 07 Aug 2009 - 11:46
Post
#27
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa |
PistonPL znam to doskonale ... z sierra bylo bardzo podobnie, z Escortem mam o tyle dobrze ze na ten projekt elementy zbieralem czesci przez 3 lata wiec uzbierala sie tego wielka kupka w garazu.
Musze dodac jeszcze o ilosci pracy ktora sie pojawia. Wpierw czlowiek widzi ze to bedzie hop siup a potem okazuje sie ze detale zabijaja bo trzeba na nie poswiecic po godzine na kazdy a jest ich pierdylion. |
|
|
Fri, 07 Aug 2009 - 14:46
Post
#28
|
|
User Dołączył: Sun, 20 January 2008 Skąd: WLKP/BDG |
Odnosnie kolektora pod T najtansza opcja ktora pasuje P&P w miejsce starego, dalej dorabiasz sobie flansze i robisz j/w Grand napisal.
http://allegro.pl/item686343901_kolektor_w..._16v_zetec.html |
|
|
Fri, 07 Aug 2009 - 15:23
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 04 August 2009 Skąd: Mietków/Wrocław |
CYTAT "swapuj w najmocniejszą jednostkę jaką się da ... dopiero potem uturbiaj" no i taki plan chyba najbardziej będzie mądry... jako że w sobotę miałem stłuczkę wozem dziś dostałem wycenę i ogólnie obejrzał go spawaczomalarz i nie opłaca się ładować już w niego kasy więc uturbianie niego odpada) ale zaczynam szukać czegoś z V6-ką pod maską i myślę, że turbo wróci do głowy za jakiś czas jak mocy zacznie brakować dzięki wszystkim za pomoc... |
|
|
Fri, 07 Aug 2009 - 20:06
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków |
kup se fieste jak chesz auto które lata
wie ktoś czy głowica z 1.8 podejdzie do 2.0 ?? -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
Fri, 07 Aug 2009 - 21:24
Post
#31
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn |
|
|
|
Sat, 08 Aug 2009 - 15:13
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno |
CYTAT wie ktoś czy głowica z 1.8 podejdzie do 2.0 ?? rozbierałem te silniki i różnic nie widziałem ale po co przy turbo chcesz zmiejszać stopień głowicą z 1.8 ? |
|
|
Sat, 08 Aug 2009 - 15:22
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków |
rozbierałem te silniki i różnic nie widziałem ale po co przy turbo chcesz zmiejszać stopień głowicą z 1.8 ? mam 1.8 RQB ututrione jeżdzące sprawne, koło 200 koni. ale zaczyna to być oczywiście już zamało, dmucham w to koło 0,5 bara. mam plan żeby mu zadać 0.8-1 bar ale wiem, że się rozpadnie wtedy do końca sezonu napewno. i zastanawiam się co będe musiał zmienić przy wymianie bloku na 2.0 bo zakładam że mi korba wyjdzie przez blok. koszt silnika od monda 2.0 jest symboliczny tylko ja teraz w 1.8 mam już głowice zrobioną pod turbo znaczy się remont przygotowana płyta i spasowanie z kolektorem. zastanawiam się czy będzie się dało to założyć do silnika 2.0 czy będę musiał od nowa robic głowice dla 2.0 -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
Sat, 08 Aug 2009 - 15:44
Post
#34
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno |
Raczej się da zawory chyba też tych samych rozmiarów ale będziesz ją musiał sporo podnieść i zrobić to na szpilkach ARP
|
|
|
Sat, 08 Aug 2009 - 18:08
Post
#35
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków |
szpilki ARP są termokurczliwe czy tylko to co piszą w reklamach, że 40% większa trwałość ? znaczy że się nie rozciągają ?
ja itak mam przekładke więc cała nauka zwiazana z dokręcaniem głowicy w moim przypadku jest inna ale oco chodzi z tym ARP ? -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
Sat, 08 Aug 2009 - 20:44
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 December 2006 Skąd: Piaseczno |
tu masz info o różnych produktach firmy ARP
http://www.arp-bolts.com/Catalog/Catalog.html -------------------- '92 Pontiac Trans Sport 3.8 V6
'87 Dodge Daytona Pacyfica R4 2.2 IC Turbo II '90 Dodge Daytona Shelby R4 2.2 IC TwinTurbo (in progress) |
|
|
Thu, 03 Dec 2009 - 19:46
Post
#37
|
|
User Dołączył: Wed, 08 February 2006 Skąd: Gdańsk |
1.8 105 konny niema natrysku na denka tłoków (jeśli chodzi o blok), 1.8 130 konny ma inne wałki rozrządu, ostrzejsze niż te w 2.0... ogółem jak ktoś chcę dmuchać sporo w zeteca, to lepiej zeswapować na blacktopa ze wzgledu na to ze jest na mechanice. Pozatym ma wieksze zawory... zeteca mozna odprezyc poprzez splanowanie o 0,5mm tłoków... przy takim setupie tłoki wytrzymają 1 bar... gorzej z korbami w seri potrafią się rozlecić. Podstawa to NOWE śróbki korbowodów, a najlepiej ARP (generalnie są w cenie nowych fordowych w podrubie nie występują), dwie inne opcje to: tłoki od calibry turbo, tłoki od celici turbo, z tym że w tłokach od celici turbo trzeba zrobić wycięcia na natrysk na denka tłoków....
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 13:42 |