Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> e30 m42 hill climb project, wyścigi górskie - klasa historyczna
Sputnik
post Sat, 05 Sep 2009 - 04:15
Post #61


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(Jarek S4 @ Wed, 26 Aug 2009 - 00:16) *
Dokładnie nie wiem ale metalu wyciąłem dużo, tak na oko wszystko z mechanizmami około 10 kg. Sama klapa też jest ciężka, ma wzmocnienia. Będę to zastępował płytą carbon (zamówiona). Myślę, że różnica w stosunku do wersji bez otwieranego dachu to około 15 kg minimum.


O ile mnie pamieć nie myli to cały ten set waży 28kg. W mojej na dach poszła przynitowana płyta z dibondu.


--------------------
QUATTRO ist fur sissies
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 05 Sep 2009 - 04:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jarek S4
post Sat, 05 Sep 2009 - 22:42
Post #62


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Czy ktoś wie gdzie kupić same nowe szkła przednich reflektorów? W serwisie całe reflektoy i drogo.
I jeszcze pytanie o koło zamachowe. Wyczytałem, żeby założyć od m20 tylko przełożyć pierścień z zębami. Czy są jakieś dodatkowe problemy? Cz rozrusznik pasuje?
Czy sprżegło pasuje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
razdwa
post Sun, 06 Sep 2009 - 08:24
Post #63


Rookie
Dołączył: Fri, 28 August 2009





Czesc
Tu gosc moze odchudzic stare kolo zamachowe. Po przerobce powinno wazyc okolo 5-6 kg (seria bez klimy ma 10 kg)

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=...a%3E.%3C%2Fi%3E

Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 06 Sep 2009 - 11:16
Post #64


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





jak chcesz w krakowie zajac sie kolem to odezwij sie na forum do uzytkownika voj2s


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Mon, 07 Sep 2009 - 12:16
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





A od czego zalozyles ten stabilizator na tyl? Jakas tuningówka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Mon, 07 Sep 2009 - 12:37
Post #66


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





CYTAT(Jarek S4 @ Sat, 05 Sep 2009 - 01:28) *
Dziś założyłem stabilizator na tył. Ma średnicę 14,5 mm. Nie jestem pewien od jakiego jest modelu bo wg informacji jakie posiadam normalnie były z tyłu 12mm.
Inna sprawa, że łącniki założyłem od e34 (są krótsze). Czy to w jakiś sposób wpłynie na prowadzenie auta?


To jest dziwna sprawa. W homologacji jest napisane "effective diameter 12mm"

ale według różnych stron, np. tej jest to 14,5mm. U mnie jak mierzyłem po kupnie auta też wyszło 14,5mm.


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
succi
post Mon, 07 Sep 2009 - 13:33
Post #67


User
Dołączył: Fri, 06 January 2006





jak zamawialem powerflexy to musialem podac srednice stabilizatora i dokladnie 14,5 mm (tył seria).



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Mon, 07 Sep 2009 - 21:28
Post #68


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Rzecywiście dziwna sprawa z tym stabilizatorem.
Dzisiaj asystowałem koledze, który buduje taką samą e30 w identycznej lub bardzo podobnej specyfikacji podczas zakupów wyposarzenia wnętrza (kubeł, kierownica, ręczny itd). Mam nadzieję, że się niedługo ujawni na tym forum.
A wogóle to jak to jest z tymi stabilizatorami? Dużo ludzi twierdzi, że sztywny tył powoduje większą nadsterowność co może do driftu jest ok ale do wyścigów to już nie bardzo...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Tue, 08 Sep 2009 - 14:06
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Faktycznie u mnie tez jest 14,5 bylem przekonany ze 12 smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Thu, 10 Sep 2009 - 22:42
Post #70


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Podniosłem przód o jakieś 4 cm bo jadę jutro na rajd youngtimerów do Dębicy.
Nie wiem jak będzie z pogodą. Zabieram tylko r888 jako intermediaty i gładkie miękkie Micheliny jak będzie sucho i czysto.
Jak będzie padać to może być słabo, słyszałem, że toyo r888 to na deszczu raczej słaby pomysł.
Oby nie było szybkich partii zakrętów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RacingTires.pl
post Thu, 10 Sep 2009 - 23:03
Post #71


Super User
Dołączył: Tue, 08 September 2009
Skąd: Wrocław





CYTAT(Jarek S4 @ Thu, 10 Sep 2009 - 22:42) *
Podniosłem przód o jakieś 4 cm bo jadę jutro na rajd youngtimerów do Dębicy.
Nie wiem jak będzie z pogodą. Zabieram tylko r888 jako intermediaty i gładkie miękkie Micheliny jak będzie sucho i czysto.
Jak będzie padać to może być słabo, słyszałem, że toyo r888 to na deszczu raczej słaby pomysł.
Oby nie było szybkich partii zakrętów.



Witaj

zachowanie r888 na mokrym asfalcie
2 typy mokrego asfaltu z kałużami i bez

typ pierwszy
- opona bardzo mocno podana na aquaplaning
- po za kałużami super

typ drugi
- opona naprawde świetnie sobie radzi na mokrym asfalcie uślizguję się ale jest przewidywalna

alternatywą dla R888 na mokry asfalt jest opona TOYO R1R
w skrócie mocno nacięta r888 z wyższym bieżnikiem

-opona może służyć jako intermediata
-szybko sie rozgrzewa, nie jest tak podatna na aquaplaning jak r888

Pozdrawiam


--------------------
RacingTires.pl
FederalTire.pl
Facebook.com/racingtires
plus.google.com/115063622363463627687
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Sun, 13 Sep 2009 - 01:14
Post #72


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Już po. Było sycho, nie miałem okazji sprawdzić jak na mokrym trzyma ale w Krakowie trochę pojeździłem po mieście i na wilgotnym rzeczywiście ok.

Moje spostrzeżenia odnośnie auta w warunkach rajdowych:
-H&R robi robotę
-DS3000 robią robotę
-Przekładnia Z3 robi robotę na 5+
-Ręczny nie przydał się ani razu
-Toyo robi robotę
-Płyta to podstawa (4mm to za mało, na cięciu nawet nie zauważyłem kiedy powstało wgniecenie tak duże, że dotyka przekładni i miski)
-Dramatyczny brak mocy
-Bardzo dramatyczny brak mocy
-Zupełny brak mocy
-Moc nie jest ze mną

Nie wiem jak powinien ciągnąć IS ale jeśli tak jak u mnie to ja w takim razie poproszę inny silnik.
Odzinka na 7000, krótka skrzynia, krótki dyfer, Vmax około 170, a dostaję lanie na podjazdach od Peugeota 1,9 GTI i Kadeta GSI po 4 - 7 sekund na kilometrze.
Ja rozumiem umiejętności itp ale jeden z OS był cały pod górę i raczej nie bardzo kręty, dwa hamowania reszta pedł w podłodze i ... no właśnie.
może jakies pomysły?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Thu, 17 Sep 2009 - 20:29
Post #73


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Czy ktoś miał doświadczenie z szybszymi wałkami? Czy zainstalowanie ich "na próbę" na seryjnym silniku z odelżonym kołem to jest dobry pomysł?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Wed, 23 Sep 2009 - 16:56
Post #74


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





Kumpel ma zmienione wałki, na bodajże Schricki. Silnik zasadniczo seryjny, tylko podniesiona odcinka, odelżone koło zamachowe przez "otoczaka" z allegro, krótkie przełożenie główne 5,XX i fura wyraźnie inaczej chodzi. Nie wiem czy był w końcu na hamowni, więc liczbami się nie podeprę. "Na próbę" na pewno nie zaszkodzi zamontować.


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Thu, 24 Sep 2009 - 11:07
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





CYTAT(piechur @ Wed, 23 Sep 2009 - 16:56) *
krótkie przełożenie główne 5,XX

a od czego taki dyfer tak z ciekawosci?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Thu, 24 Sep 2009 - 13:45
Post #76


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





bmw motorsport afair


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quattro3
post Sat, 26 Sep 2009 - 23:52
Post #77


User
Dołączył: Thu, 23 November 2006
Skąd: Kraków





na seryjnym silniku najmocniejsze walki jakie mozez zalozyc to 256 stop. w i nnym wypadku przy seryjnym ustawieniu kol rozrzadu zawory spotkaja Ci sie z tlokami. Jednak najlepszym pomyslem wg mnie oczywiscie jest zalozenie walkow 267 stop. lub ewentualnie 274 stop. Niestety do takich walkow sprezanie powinno wynosic w granicach 12:1 a tloki musza zostac podebrane w miejscach gdzie moga o nie uderzyc zawory w granicach 2 mm w glab i 0,5 mm na zewnatrz tloka. przy takich walkach jestes w stanie osiagnac okolo 170-180ps. Wypadalo by tez zastapic czyms nowszym seryjna przeplywke:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Sun, 27 Sep 2009 - 02:03
Post #78


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





quattro3, do tych wałków 267 i 274 mogą zostać fabryczne hydropopychacze czy konieczna jest zmiana na zwykłe popychacze mechaniczne? Z tego co wnioskuję wymienić trzebaby obydwa wałki? Czy któryś konkretnie? Rozumiem te 170 km to po remapie i można użyć jakiegoś piggybacka (w przypadku 256 remap też jest konieczny czy ECU sam będzie w stanie skorygować prace silnika?)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Sun, 27 Sep 2009 - 09:44
Post #79


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





CYTAT(wb78 @ Sun, 27 Sep 2009 - 02:03) *
quattro3, do tych wałków 267 i 274 mogą zostać fabryczne hydropopychacze czy konieczna jest zmiana na zwykłe popychacze mechaniczne? Z tego co wnioskuję wymienić trzebaby obydwa wałki?


Zależnie od producenta i konkretnego typu wałka. Na stronie Catcamsa masz rozpiskę z zaznaczeniem które wymagają przejścia na mechanikę http://www.catcams.be
Niestety mają taki interfejs, że nie potrafię zalinkować podstrony.

Wymienia się oba wałki.


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Sun, 27 Sep 2009 - 10:46
Post #80


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





Właśnie przeglądałem CatCamsa ostatnio i widziałem tylko "HYDR: sport", ale po kliknięciu pokazują się szczegóły.Czyli zamawiając numer przykładowo "1301411" z ich katalogu dostanę dwa wałki? Bo teoretycznie podane są parametry na intake i exhaust. Wyjaśni mi ktoś sprawę strojenia takiego zestawu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:07