![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Dokładnie nie wiem ale metalu wyciąłem dużo, tak na oko wszystko z mechanizmami około 10 kg. Sama klapa też jest ciężka, ma wzmocnienia. Będę to zastępował płytą carbon (zamówiona). Myślę, że różnica w stosunku do wersji bez otwieranego dachu to około 15 kg minimum. O ile mnie pamieć nie myli to cały ten set waży 28kg. W mojej na dach poszła przynitowana płyta z dibondu. -------------------- QUATTRO ist fur sissies
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Czy ktoś wie gdzie kupić same nowe szkła przednich reflektorów? W serwisie całe reflektoy i drogo.
I jeszcze pytanie o koło zamachowe. Wyczytałem, żeby założyć od m20 tylko przełożyć pierścień z zębami. Czy są jakieś dodatkowe problemy? Cz rozrusznik pasuje? Czy sprżegło pasuje? |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 28 August 2009 ![]() |
Czesc
Tu gosc moze odchudzic stare kolo zamachowe. Po przerobce powinno wazyc okolo 5-6 kg (seria bez klimy ma 10 kg) http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=...a%3E.%3C%2Fi%3E Marcin |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
jak chcesz w krakowie zajac sie kolem to odezwij sie na forum do uzytkownika voj2s
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
A od czego zalozyles ten stabilizator na tyl? Jakas tuningówka?
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
Dziś założyłem stabilizator na tył. Ma średnicę 14,5 mm. Nie jestem pewien od jakiego jest modelu bo wg informacji jakie posiadam normalnie były z tyłu 12mm. Inna sprawa, że łącniki założyłem od e34 (są krótsze). Czy to w jakiś sposób wpłynie na prowadzenie auta? To jest dziwna sprawa. W homologacji jest napisane "effective diameter 12mm" ale według różnych stron, np. tej jest to 14,5mm. U mnie jak mierzyłem po kupnie auta też wyszło 14,5mm. -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
User Dołączył: Fri, 06 January 2006 ![]() |
jak zamawialem powerflexy to musialem podac srednice stabilizatora i dokladnie 14,5 mm (tył seria).
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Rzecywiście dziwna sprawa z tym stabilizatorem.
Dzisiaj asystowałem koledze, który buduje taką samą e30 w identycznej lub bardzo podobnej specyfikacji podczas zakupów wyposarzenia wnętrza (kubeł, kierownica, ręczny itd). Mam nadzieję, że się niedługo ujawni na tym forum. A wogóle to jak to jest z tymi stabilizatorami? Dużo ludzi twierdzi, że sztywny tył powoduje większą nadsterowność co może do driftu jest ok ale do wyścigów to już nie bardzo... |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Faktycznie u mnie tez jest 14,5 bylem przekonany ze 12
![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Podniosłem przód o jakieś 4 cm bo jadę jutro na rajd youngtimerów do Dębicy.
Nie wiem jak będzie z pogodą. Zabieram tylko r888 jako intermediaty i gładkie miękkie Micheliny jak będzie sucho i czysto. Jak będzie padać to może być słabo, słyszałem, że toyo r888 to na deszczu raczej słaby pomysł. Oby nie było szybkich partii zakrętów. |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 08 September 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Podniosłem przód o jakieś 4 cm bo jadę jutro na rajd youngtimerów do Dębicy. Nie wiem jak będzie z pogodą. Zabieram tylko r888 jako intermediaty i gładkie miękkie Micheliny jak będzie sucho i czysto. Jak będzie padać to może być słabo, słyszałem, że toyo r888 to na deszczu raczej słaby pomysł. Oby nie było szybkich partii zakrętów. Witaj zachowanie r888 na mokrym asfalcie 2 typy mokrego asfaltu z kałużami i bez typ pierwszy - opona bardzo mocno podana na aquaplaning - po za kałużami super typ drugi - opona naprawde świetnie sobie radzi na mokrym asfalcie uślizguję się ale jest przewidywalna alternatywą dla R888 na mokry asfalt jest opona TOYO R1R w skrócie mocno nacięta r888 z wyższym bieżnikiem -opona może służyć jako intermediata -szybko sie rozgrzewa, nie jest tak podatna na aquaplaning jak r888 Pozdrawiam -------------------- RacingTires.pl
FederalTire.pl Facebook.com/racingtires plus.google.com/115063622363463627687 |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Już po. Było sycho, nie miałem okazji sprawdzić jak na mokrym trzyma ale w Krakowie trochę pojeździłem po mieście i na wilgotnym rzeczywiście ok.
Moje spostrzeżenia odnośnie auta w warunkach rajdowych: -H&R robi robotę -DS3000 robią robotę -Przekładnia Z3 robi robotę na 5+ -Ręczny nie przydał się ani razu -Toyo robi robotę -Płyta to podstawa (4mm to za mało, na cięciu nawet nie zauważyłem kiedy powstało wgniecenie tak duże, że dotyka przekładni i miski) -Dramatyczny brak mocy -Bardzo dramatyczny brak mocy -Zupełny brak mocy -Moc nie jest ze mną Nie wiem jak powinien ciągnąć IS ale jeśli tak jak u mnie to ja w takim razie poproszę inny silnik. Odzinka na 7000, krótka skrzynia, krótki dyfer, Vmax około 170, a dostaję lanie na podjazdach od Peugeota 1,9 GTI i Kadeta GSI po 4 - 7 sekund na kilometrze. Ja rozumiem umiejętności itp ale jeden z OS był cały pod górę i raczej nie bardzo kręty, dwa hamowania reszta pedł w podłodze i ... no właśnie. może jakies pomysły? |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Czy ktoś miał doświadczenie z szybszymi wałkami? Czy zainstalowanie ich "na próbę" na seryjnym silniku z odelżonym kołem to jest dobry pomysł?
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
Kumpel ma zmienione wałki, na bodajże Schricki. Silnik zasadniczo seryjny, tylko podniesiona odcinka, odelżone koło zamachowe przez "otoczaka" z allegro, krótkie przełożenie główne 5,XX i fura wyraźnie inaczej chodzi. Nie wiem czy był w końcu na hamowni, więc liczbami się nie podeprę. "Na próbę" na pewno nie zaszkodzi zamontować.
-------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
bmw motorsport afair
-------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 23 November 2006 Skąd: Kraków ![]() |
na seryjnym silniku najmocniejsze walki jakie mozez zalozyc to 256 stop. w i nnym wypadku przy seryjnym ustawieniu kol rozrzadu zawory spotkaja Ci sie z tlokami. Jednak najlepszym pomyslem wg mnie oczywiscie jest zalozenie walkow 267 stop. lub ewentualnie 274 stop. Niestety do takich walkow sprezanie powinno wynosic w granicach 12:1 a tloki musza zostac podebrane w miejscach gdzie moga o nie uderzyc zawory w granicach 2 mm w glab i 0,5 mm na zewnatrz tloka. przy takich walkach jestes w stanie osiagnac okolo 170-180ps. Wypadalo by tez zastapic czyms nowszym seryjna przeplywke:)
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
quattro3, do tych wałków 267 i 274 mogą zostać fabryczne hydropopychacze czy konieczna jest zmiana na zwykłe popychacze mechaniczne? Z tego co wnioskuję wymienić trzebaby obydwa wałki? Czy któryś konkretnie? Rozumiem te 170 km to po remapie i można użyć jakiegoś piggybacka (w przypadku 256 remap też jest konieczny czy ECU sam będzie w stanie skorygować prace silnika?)?
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
quattro3, do tych wałków 267 i 274 mogą zostać fabryczne hydropopychacze czy konieczna jest zmiana na zwykłe popychacze mechaniczne? Z tego co wnioskuję wymienić trzebaby obydwa wałki? Zależnie od producenta i konkretnego typu wałka. Na stronie Catcamsa masz rozpiskę z zaznaczeniem które wymagają przejścia na mechanikę http://www.catcams.be Niestety mają taki interfejs, że nie potrafię zalinkować podstrony. Wymienia się oba wałki. -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
Właśnie przeglądałem CatCamsa ostatnio i widziałem tylko "HYDR: sport", ale po kliknięciu pokazują się szczegóły.Czyli zamawiając numer przykładowo "1301411" z ich katalogu dostanę dwa wałki? Bo teoretycznie podane są parametry na intake i exhaust. Wyjaśni mi ktoś sprawę strojenia takiego zestawu?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:07 |