Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> e30 m42 hill climb project, wyścigi górskie - klasa historyczna
Jarek S4
post Wed, 26 Aug 2009 - 20:38
Post #41


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Ten ręczny to przrobony przeze mnie z części kupionych w xxl w Mikołowie.
Ceny nie pamiętam, coś koło 500 za sam mechanizm i pompę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 26 Aug 2009 - 20:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kidzio_r5gtt
post Wed, 26 Aug 2009 - 20:45
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



podobny masz tutaj, korektory też itp.

http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=732


Gratuluję schludnego autka


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Wed, 26 Aug 2009 - 20:50
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





o do gałki biegow to na allegro są takie http://www.allegro.pl/item710308417_galka_...ka_kombajn.html

ja mam gałke niby kule od bilarda , czarna "8" .jakby to zmatowic i dac do proszkowego malowania to pewnie by troche wytrzymało , bo białej gałki nie widziałem no chyba ze kule biała od bilarda wezmiesz albo od golfa smile.gif

http://www.makstor.pl/product-pol-238-NOWE...W-KUL-BIL-.html


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Wed, 26 Aug 2009 - 21:55
Post #44


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Dzięki za link, chyba ta czarna będzie ok. A z kulą od bilarda to też dobry pomysł, szczególnie, że jedna jest biała. Nie wiem czy średnica nie za duża.
Jutro spróbuję. Czy ktoś próbował przekładnię od z3 założyć do e30? Chodzi mi o wrażenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Wed, 26 Aug 2009 - 22:32
Post #45


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





jak z3 jezdzi to i w e30 bedzie dobrze.seryjne przełożenie to porażka. był temat na forum o maglu od e36 w e30 poszukaj to sie dowieszz wiecej


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Thu, 27 Aug 2009 - 19:14
Post #46


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





CYTAT(Jarek S4 @ Wed, 26 Aug 2009 - 17:25) *
No i dziwna sprawa, że są zwykłe boczki a nie carbon.


Carbonu nie ma w homologacji.


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
puz
post Thu, 27 Aug 2009 - 23:57
Post #47


User
Dołączył: Thu, 22 February 2007
Skąd: okolice Torunia





oczywiście można magiel adaptować z e36 Z3 i innych modeli


ciekawe auto


pozdrawiam puz


--------------------
Power Ultimate Zone
http://www.puz.com.pl
Swapy, Mechanika, Części BMW, kompleksowa budowa aut do sportu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Fri, 28 Aug 2009 - 08:43
Post #48


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Dziś lub w poniedziałek powinienem dostać przenośną hamownię g-tech. Macie doświadczenie z tym urządzeniem? Podobno dosyć dokładne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Sat, 29 Aug 2009 - 21:05
Post #49


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Hamownia zamontowana (G-tech pro RR). Dosyć ciekawie to działa.
Są dwa tryby:
1. Mierzy czas przejazdu 100,200,400 metrów (można zmieniać) + moc - moment + prędkość po 100,200,400m
2. Mierzy przeciążenia przy przyspieszaniu, hamowaniu i skręcaniu.

Dokładność w miarę dobra. Moc jest mieżona ??? jakby na kołach??? co powoduje, że ma się nijak do rzeczywistości ale ze względu na powtarzalność pomiarów można spradzać na bieżąco co dają modyfikacje, zmiany temperatur, twardość opon itd.

Próbuję rozgryźć temat przekładni. Wg numerów BMW to do 93r w E36 M był numer o końcówce 91 a po roku 93 wszystkie E36 miały taki sam numer niezależnie od silnika (końcówka 91).
Czy to jest błąd w numerach czy może rzeczywiście były potem jednakowe w m3 i nie m3?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Sat, 29 Aug 2009 - 21:50
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





CYTAT(Jarek S4 @ Sat, 29 Aug 2009 - 21:05) *
Dokładność w miarę dobra. Moc jest mieżona ??? jakby na kołach??? co powoduje, że ma się nijak do rzeczywistości ale ze względu na powtarzalność pomiarów można spradzać na bieżąco co dają modyfikacje, zmiany temperatur, twardość opon itd.


a jak wygląda procedura pomiaru? Jak jest tak, że rozpędzasz się na biegu do odcinki i po jej osiągnięciu wciskasz sprzęgło, to urządzenie liczy opór jaki stawia układ napędowy i oblicza moc na silniku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 30 Aug 2009 - 10:39
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(Jarek S4 @ Sat, 29 Aug 2009 - 21:05) *
Hamownia zamontowana (G-tech pro RR). Dosyć ciekawie to działa.
Są dwa tryby:
1. Mierzy czas przejazdu 100,200,400 metrów (można zmieniać) + moc - moment + prędkość po 100,200,400m
2. Mierzy przeciążenia przy przyspieszaniu, hamowaniu i skręcaniu.

Dokładność w miarę dobra. Moc jest mieżona ??? jakby na kołach??? co powoduje, że ma się nijak do rzeczywistości ale ze względu na powtarzalność pomiarów można spradzać na bieżąco co dają modyfikacje, zmiany temperatur, twardość opon itd.

Próbuję rozgryźć temat przekładni. Wg numerów BMW to do 93r w E36 M był numer o końcówce 91 a po roku 93 wszystkie E36 miały taki sam numer niezależnie od silnika (końcówka 91).
Czy to jest błąd w numerach czy może rzeczywiście były potem jednakowe w m3 i nie m3?



m3 3.0 ma inna niz cala reszta lacznie z m3 3.2

a gtech tak jak piszesz, do sprawdzania efektow modyfikacji, mozna wykorzystac, ale wartosciami mocy bym sie nie sugerowal... za to czasy w rr powinny byc wmiare miarodajne, sprawdz z ciekawosci ile ma taki is na 400m??


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Mon, 31 Aug 2009 - 02:28
Post #52


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





CYTAT(Maxim555 @ Sat, 29 Aug 2009 - 21:50) *
a jak wygląda procedura pomiaru? Jak jest tak, że rozpędzasz się na biegu do odcinki i po jej osiągnięciu wciskasz sprzęgło, to urządzenie liczy opór jaki stawia układ napędowy i oblicza moc na silniku.

Procedura jest taka, że włączas pomiar i jedziesz jak na dragrace min. te 400m i potem możesz odczytać: moc (poglądowo), moment (poglądowo), czas na 100, 200, 400m (dokładnie), prędkość po 100,200, 400 m (dokładnie), możesz również zobaczyć wykresy obrotów w funkcji czasu, moc w funkcji obrotów, moc w funkcji czasu.
Jest jeszcze tryb ful tree czyli pokazuje światła startowe i mierzy czas reakcji (czyli opóźnienie od zielonego światła do momentu ruszeni). Ale to raczej służy do palenia sprzęgła.
Nie używam tego. Jak na razie mierzyłem swojego cywila i auto żony. Powtarzalność jest ok ale obroty jakby niespójne ze stanem rzeczywistym. Na wykresach benzyniaka (mocnego) wychodzą poszarpane krzywe obrotów w funkcji czasu. Natomiast w dieslu te same wykresy obrotów są gładki i bardziej prawdziwe.
Do e30 na razie nie mogę wsiąść bo mi dysk wyskoczył. Ale mam nadzieję, że niedługo zmierzę i e30.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Tue, 01 Sep 2009 - 16:28
Post #53


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Ponowię pytanie:
Czy ktoś ma przećwiczone dokładnie zagadnienie pprzekładni, która zmniejszy ilość obrotów kierownicą w e30?
Chodzi mi o precyzyjne stwierdzenie, która przekładnia (najlepiej z numerem) daje ten efekt i z jakiego auto ją można kupić (e36, e36 M-power, Z-3) i dokładne roczniki a najlepiej mumery części.
A jakby ktoś określił ile obrotów ma z daną przekładnią to wogóle super. W tej chwili mam 4,1 obrotu.
Z katalogu części wynikają dziwne rzeczy typu, że do 93 e36 M-power miało przekładnię inną niż e36 zwykła a po tym roku już wszystkie miały takie same.

Jeśli z Z3 to nie wiem czy ma znaczenie z jakim motorem?

Niezłe jest zamieszanie z tymi przekładniami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Tue, 01 Sep 2009 - 17:48
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





załóż od zwyklego e36 i powinno ci wystarczyc bo czuc różnice a i skręt jest lekko większy

od m3 3.0 i z3 ma najkrótsze przełożenie ciężko dostac ale czasem są na allegro .widzialem jedna firma co regeneruje wystawiała od z3

na forum było napisane ile ktora ma dokładnie obrotów ale nie chce mi się szukac


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Wed, 02 Sep 2009 - 11:52
Post #55


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Lepiej nową trw (około 1000 złotych) czy regenerowaną (około 600 zł)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Wed, 02 Sep 2009 - 13:35
Post #56


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





Normal E36 rack is 3.4 turns.
3.2L M3 EVO rack is the same as a normal E36 rack with limited travel, which leads to 3.2 turns.
3.0L M3 rack is progressive and desperately slow in the middle. (3 turns, same amount of travel as Evo rack.)
Z3M/breadvan rack is the same as the Evo rack.
Non-M Z3 rack is the one to have. 2.75 turns for the same travel as the Evo/Z3M rack (3.2 turns), easily the fastest rack.
I've personally measured and confirmed all of the above.



Czyli najkrótsza jest przekładnia z Z3 nie-M.


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
succi
post Wed, 02 Sep 2009 - 18:06
Post #57


User
Dołączył: Fri, 06 January 2006





http://beemka-klub.com/forum/viewtopic.php?t=34444

Magiel z z3 do e30.

+ filmik.

http://www.youtube.com/watch?v=bcpZ-FOKsao

pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yeti24
post Wed, 02 Sep 2009 - 18:49
Post #58


Rookie
Dołączył: Tue, 05 May 2009





CYTAT(succi @ Wed, 02 Sep 2009 - 18:06) *
Magiel z z3 do e30.


Czyli magiel od z3 pasuje plug and play do e36? tak?
sory za ot
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Wed, 02 Sep 2009 - 20:54
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





gdyby nie pasował to byśmy o nim nie pisali.pasuje prawie idealnie wystarczy poczytac co i jak


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Sat, 05 Sep 2009 - 01:28
Post #60


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Dziś założyłem stabilizator na tył. Ma średnicę 14,5 mm. Nie jestem pewien od jakiego jest modelu bo wg informacji jakie posiadam normalnie były z tyłu 12mm.
Inna sprawa, że łącniki założyłem od e34 (są krótsze). Czy to w jakiś sposób wpłynie na prowadzenie auta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 09:44