Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> e30 m42 hill climb project, wyścigi górskie - klasa historyczna
kremat0r
post Sun, 16 Aug 2009 - 14:46
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Na 180Km można dłubnac ten silnik bez problemowo. Na 220Km też ale koszta rosną drastycznie, oczywiście wszystko zgodnie z homo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 16 Aug 2009 - 14:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
piechur
post Sun, 16 Aug 2009 - 15:16
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Bo mam obawy, że nawet nie widziałeś homologacji dla tego samochodu.
Jak chcesz osiągnąć 220KM, skoro nie można załadować ITB, możliwości obróbki głowicy są bardzo ograniczone itd. itp. 180koni może da radę, więcej IMO nie. I zdają się to potwierdzać ludzie, którzy jeżdżą tymi samochodami w sporcie.
Homologacja 318iS jest taka, a nie inna, bo w założeniu miał to być tani, nieskomplikowany samochód do sportu. Jak ktoś chciał grubiej to M3.


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pocisk997
post Sun, 16 Aug 2009 - 16:32
Post #23


User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: Strzegom





Jak go dłubnąć na 180KM i jakie bedą koszta? Nie mowimy tu oczywiście o strokerze?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamikaze
post Sun, 16 Aug 2009 - 18:42
Post #24


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007





Moim zdaniem Stroker + eaton m45 ,zreszta ja ide w tym kierunku wiec niedługo zobaczymy rezulaty:) tj 2.1L + 0,5 bara.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Sun, 16 Aug 2009 - 19:16
Post #25


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





http://www.youtube.com/watch?v=95EWhjdr32E

a wie ktos czy ta sztuka to po duzej rzezbie? bo idzie calkiem przyzwoicie..


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sun, 16 Aug 2009 - 20:15
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Ta sztuka z linka: waga około 980-1000kg - zależy od kół, silnik seria, chip z odcinką 500rpm wyżej, dyfer 4,45. wink.gif


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Mon, 17 Aug 2009 - 01:23
Post #27


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





zbliżenie na mechanizm ręcznego i regulator balansu hamulców

zawias przód

zawias tył
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Mon, 17 Aug 2009 - 01:27
Post #28


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





w całej okazałości
Go to the top of the page
 
+Quote Post
succi
post Mon, 17 Aug 2009 - 15:43
Post #29


User
Dołączył: Fri, 06 January 2006





jakie to sa felgi i jakie ET??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Mon, 17 Aug 2009 - 15:53
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





bedzie Cie mozna zobaczyc w tym sezonie gorskich ? Cisna sie zbliza(o ile nie odwołaja ;/) no i Załuż


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Mon, 17 Aug 2009 - 17:18
Post #31


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





A więc felgi to są RAID TA monoblock, 7 x 15" et 24
Co do moich startów to jeszcze nie wiem. Bardzo bym chciał ale nie wiem czy starczy kasy.
Pewnie będę jeździł w Bergu bo jednak dużo taniej. Koszt budowy auta mocno przekroczył założenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomciu
post Mon, 24 Aug 2009 - 19:18
Post #32


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 September 2006
Skąd: poznań





a czy wiesz moze ile cięższy jest is z szyberdachem od takiego bez? czy wywalając szyber i zaspawujac dach mozna osiagnac zblizona wage do wersji bez szyberdachu? bo z tego co ogladam to trafic na is-a bez uchylanego dachu graniczy z cudem. Jakbys znal wage twojego auta to daj znac.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Mon, 24 Aug 2009 - 23:15
Post #33


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





CYTAT(pocisk997 @ Sun, 16 Aug 2009 - 16:32) *
Jak go dłubnąć na 180KM i jakie bedą koszta? Nie mowimy tu oczywiście o strokerze?!


Tutaj wiedzą ile można wycisnąć z tego silnika.


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Tue, 25 Aug 2009 - 08:10
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





CYTAT(pocisk997 @ Sun, 16 Aug 2009 - 16:32) *
Jak go dłubnąć na 180KM i jakie bedą koszta? Nie mowimy tu oczywiście o strokerze?!


Buildup: My quest for NA 180 hp: http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=2971 - zakończone

Buildup: My quest for NA 280 hp: http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=6396 - w trakcie


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Wed, 26 Aug 2009 - 00:16
Post #35


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





CYTAT(tomciu @ Mon, 24 Aug 2009 - 19:18) *
a czy wiesz moze ile cięższy jest is z szyberdachem od takiego bez? czy wywalając szyber i zaspawujac dach mozna osiagnac zblizona wage do wersji bez szyberdachu? bo z tego co ogladam to trafic na is-a bez uchylanego dachu graniczy z cudem. Jakbys znal wage twojego auta to daj znac.

Dokładnie nie wiem ale metalu wyciąłem dużo, tak na oko wszystko z mechanizmami około 10 kg. Sama klapa też jest ciężka, ma wzmocnienia. Będę to zastępował płytą carbon (zamówiona). Myślę, że różnica w stosunku do wersji bez otwieranego dachu to około 15 kg minimum.
A teraz trochę wrażeń z jazd na takim setupie:
-długość przełożeń w sam raz na kręte drogi. Większość nawrotów na trójce.
-na michelinach mocno trzeba szarpnąć ręczny aby zblokować
-na r888 dużo słabsze pociągnięcie powoduje blokadę
-tył chyba trochę za twardy ale trzeba założyć stabilizator bo nie ma. Jaką grubość radzicie?
-Silnik wykazuje niedobory mocy ale to w zimie rozwiążę
-hamulce na ds300 wystarczające
-o wiele za długa przekładnia kierownicza. Jak temu zaradzić?
-założyłem na próbę dystanse 15mm na stronę. Nie obciera ale jeszcze testuję. Prowadzenie lepsze o 0,00005% w stosunku do braku dystansów-
-jazda na r888 bardziej przewidywalna bo na michelinach trzyma, trzyma, trzyma a potem jak puści to...puści
-ogólnie super zabawa
Dzięki za linki do modów motoru, w zimie to wszystko się przyda. Celuję w 170 KM

I ważne pytanie: marzy mi się kula z poliamidu wypolerowana jako gałka do biegów. Coś jak w starym dużym fiacie tylko trochę większej średnicy i najlepiej biała lu kremowa.
Widział ktoś gdzieś taką?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Wed, 26 Aug 2009 - 01:07
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





CYTAT(Jarek S4 @ Wed, 26 Aug 2009 - 00:16) *
-o wiele za długa przekładnia kierownicza. Jak temu zaradzić?


Przekładnie kierownicza z Z3 1,9. Poniżej 3 obrotów.
Przy montażu trzeba pokombinować z podkładkami pod przekładnie i drążkami kierowniczymi.

CYTAT
I ważne pytanie: marzy mi się kula z poliamidu wypolerowana jako gałka do biegów. Coś jak w starym dużym fiacie tylko trochę większej średnicy i najlepiej biała lu kremowa.
Widział ktoś gdzieś taką?


succi namierzył chyba kiedyś coś podobnego. Niestety nie pamiętam producenta. Może się wypowie.


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Wed, 26 Aug 2009 - 09:15
Post #37


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





CYTAT(Jarek S4 @ Wed, 26 Aug 2009 - 00:16) *
I ważne pytanie: marzy mi się kula z poliamidu wypolerowana jako gałka do biegów. Coś jak w starym dużym fiacie tylko trochę większej średnicy i najlepiej biała lu kremowa.
Widział ktoś gdzieś taką?


Z kulą się nie spotkałem, ale jeśli interesują Cię oryginalne rozwiązania ta jak tu:


to będziesz potrzebował:

25 11 2 221 932 Console 242.86 euro
25 11 2 271 402 Shift lever 175.00 euro
23 41 2 200 613 Shift Knob 40.90 euro
25 11 2 271 399 Shaft 247.98 euro

Oczywiście nie ma tego w zwykłych katalogach BMW. Sa to czesci BMW Motorsport.
Cały mechanizm znajdziesz na 21 stronie fot.11 homologacji FIA 318is.


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Wed, 26 Aug 2009 - 17:25
Post #38


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





a do czego jest to coś obok lewarka biegów?
No i dziwna sprawa, że są zwykłe boczki a nie carbon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Wed, 26 Aug 2009 - 18:36
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





podwójna dźwignia obok lewarka biegów służy do regulacji stabilizatorów przód/tył


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Wed, 26 Aug 2009 - 18:48
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Witam.
Ciekawy projekt.
Gdzie można kupić taki hamulec ręczny i jakie są to koszty?


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:50