![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Na 180Km można dłubnac ten silnik bez problemowo. Na 220Km też ale koszta rosną drastycznie, oczywiście wszystko zgodnie z homo.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
Na jakiej podstawie tak twierdzisz? Bo mam obawy, że nawet nie widziałeś homologacji dla tego samochodu.
Jak chcesz osiągnąć 220KM, skoro nie można załadować ITB, możliwości obróbki głowicy są bardzo ograniczone itd. itp. 180koni może da radę, więcej IMO nie. I zdają się to potwierdzać ludzie, którzy jeżdżą tymi samochodami w sporcie. Homologacja 318iS jest taka, a nie inna, bo w założeniu miał to być tani, nieskomplikowany samochód do sportu. Jak ktoś chciał grubiej to M3. -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: Strzegom ![]() |
Jak go dłubnąć na 180KM i jakie bedą koszta? Nie mowimy tu oczywiście o strokerze?!
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
Moim zdaniem Stroker + eaton m45 ,zreszta ja ide w tym kierunku wiec niedługo zobaczymy rezulaty:) tj 2.1L + 0,5 bara.
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=95EWhjdr32E
a wie ktos czy ta sztuka to po duzej rzezbie? bo idzie calkiem przyzwoicie.. -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ta sztuka z linka: waga około 980-1000kg - zależy od kół, silnik seria, chip z odcinką 500rpm wyżej, dyfer 4,45.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
zbliżenie na mechanizm ręcznego i regulator balansu hamulców
![]() zawias przód ![]() zawias tył ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
w całej okazałości
![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
User Dołączył: Fri, 06 January 2006 ![]() |
jakie to sa felgi i jakie ET??
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
bedzie Cie mozna zobaczyc w tym sezonie gorskich ? Cisna sie zbliza(o ile nie odwołaja ;/) no i Załuż
-------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
A więc felgi to są RAID TA monoblock, 7 x 15" et 24
Co do moich startów to jeszcze nie wiem. Bardzo bym chciał ale nie wiem czy starczy kasy. Pewnie będę jeździł w Bergu bo jednak dużo taniej. Koszt budowy auta mocno przekroczył założenia. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 September 2006 Skąd: poznań ![]() |
a czy wiesz moze ile cięższy jest is z szyberdachem od takiego bez? czy wywalając szyber i zaspawujac dach mozna osiagnac zblizona wage do wersji bez szyberdachu? bo z tego co ogladam to trafic na is-a bez uchylanego dachu graniczy z cudem. Jakbys znal wage twojego auta to daj znac.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 April 2008 Skąd: Nowy Dwór Maz. ![]() |
Jak go dłubnąć na 180KM i jakie bedą koszta? Nie mowimy tu oczywiście o strokerze?! Tutaj wiedzą ile można wycisnąć z tego silnika. -------------------- Rally drivers do it sideways.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
Jak go dłubnąć na 180KM i jakie bedą koszta? Nie mowimy tu oczywiście o strokerze?! Buildup: My quest for NA 180 hp: http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=2971 - zakończone Buildup: My quest for NA 280 hp: http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=6396 - w trakcie -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
a czy wiesz moze ile cięższy jest is z szyberdachem od takiego bez? czy wywalając szyber i zaspawujac dach mozna osiagnac zblizona wage do wersji bez szyberdachu? bo z tego co ogladam to trafic na is-a bez uchylanego dachu graniczy z cudem. Jakbys znal wage twojego auta to daj znac. Dokładnie nie wiem ale metalu wyciąłem dużo, tak na oko wszystko z mechanizmami około 10 kg. Sama klapa też jest ciężka, ma wzmocnienia. Będę to zastępował płytą carbon (zamówiona). Myślę, że różnica w stosunku do wersji bez otwieranego dachu to około 15 kg minimum. A teraz trochę wrażeń z jazd na takim setupie: -długość przełożeń w sam raz na kręte drogi. Większość nawrotów na trójce. -na michelinach mocno trzeba szarpnąć ręczny aby zblokować -na r888 dużo słabsze pociągnięcie powoduje blokadę -tył chyba trochę za twardy ale trzeba założyć stabilizator bo nie ma. Jaką grubość radzicie? -Silnik wykazuje niedobory mocy ale to w zimie rozwiążę -hamulce na ds300 wystarczające -o wiele za długa przekładnia kierownicza. Jak temu zaradzić? -założyłem na próbę dystanse 15mm na stronę. Nie obciera ale jeszcze testuję. Prowadzenie lepsze o 0,00005% w stosunku do braku dystansów- -jazda na r888 bardziej przewidywalna bo na michelinach trzyma, trzyma, trzyma a potem jak puści to...puści -ogólnie super zabawa Dzięki za linki do modów motoru, w zimie to wszystko się przyda. Celuję w 170 KM I ważne pytanie: marzy mi się kula z poliamidu wypolerowana jako gałka do biegów. Coś jak w starym dużym fiacie tylko trochę większej średnicy i najlepiej biała lu kremowa. Widział ktoś gdzieś taką? |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
-o wiele za długa przekładnia kierownicza. Jak temu zaradzić? Przekładnie kierownicza z Z3 1,9. Poniżej 3 obrotów. Przy montażu trzeba pokombinować z podkładkami pod przekładnie i drążkami kierowniczymi. CYTAT I ważne pytanie: marzy mi się kula z poliamidu wypolerowana jako gałka do biegów. Coś jak w starym dużym fiacie tylko trochę większej średnicy i najlepiej biała lu kremowa. Widział ktoś gdzieś taką? succi namierzył chyba kiedyś coś podobnego. Niestety nie pamiętam producenta. Może się wypowie. -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 April 2008 Skąd: Nowy Dwór Maz. ![]() |
I ważne pytanie: marzy mi się kula z poliamidu wypolerowana jako gałka do biegów. Coś jak w starym dużym fiacie tylko trochę większej średnicy i najlepiej biała lu kremowa. Widział ktoś gdzieś taką? Z kulą się nie spotkałem, ale jeśli interesują Cię oryginalne rozwiązania ta jak tu: ![]() to będziesz potrzebował: 25 11 2 221 932 Console 242.86 euro 25 11 2 271 402 Shift lever 175.00 euro 23 41 2 200 613 Shift Knob 40.90 euro 25 11 2 271 399 Shaft 247.98 euro Oczywiście nie ma tego w zwykłych katalogach BMW. Sa to czesci BMW Motorsport. Cały mechanizm znajdziesz na 21 stronie fot.11 homologacji FIA 318is. -------------------- Rally drivers do it sideways.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
a do czego jest to coś obok lewarka biegów?
No i dziwna sprawa, że są zwykłe boczki a nie carbon. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
podwójna dźwignia obok lewarka biegów służy do regulacji stabilizatorów przód/tył
-------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Witam.
Ciekawy projekt. Gdzie można kupić taki hamulec ręczny i jakie są to koszty? -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 05:50 |