![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
no ale bez przełożenia troszkę ponad 1000 euro.
tylko zamówić do takiej szpery dobre ustawienia ramp i można się ganiać -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
User Dołączył: Fri, 06 January 2006 ![]() |
niestety jak ma byc homologacja trzeba szukac uzywki z www.RG318is.de albo 1k EUR wylozyc.
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 April 2008 Skąd: Nowy Dwór Maz. ![]() |
33 12 2 222 970 Radsatz i = 5,28 - Cena z VAT: 4841.94 zł
-------------------- Rally drivers do it sideways.
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 23 November 2006 Skąd: Kraków ![]() |
albo trzeba zrobic na tyle mocny silnik zeby przyjal trojke bez problemu:)
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
W sprawie elektroniki: byłem u Wojka doubleB i rozamawialiśmy o możliwościach. Piggy Back lub VEMS. Zastanawiam się, różnica w cenie duża ale w przyszłości może się okazać, że Piggy Back nie załatwi sprawy (np. po przejściu na 4 przepustnice). Dylemat.
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 February 2010 ![]() |
Witam, prześledziłem właśnie ten projekt od samego początku, bardzo mi się podoba, solidne przygotowanie auta i widzę że ogromne nakłady pieniędzy i chęci
![]() Ogólnie mówiąc IS powinien bez większego problemu wziąć Ople GSI i tym podobne GTI ![]() Pozdro |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
Ogólnie mówiąc IS powinien bez większego problemu wziąć Ople GSI i tym podobne GTI ![]() Pozdro i tak, i nie... Wszystko zależy od nawierzchni, kierownika, zawiasu itd. Ale z tego co można zaobserwować na wszelkiego rodzaju zawodach to ciężko niestety powalczyć o podium z Astrami GSI autem RWD o podobnej mocy. Choć w GSMP jeździ e30 is i z tego co wiem radzi sobie bardzo dobrze. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 21 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
i tak, i nie... Wszystko zależy od nawierzchni, kierownika, zawiasu itd. Ale z tego co można zaobserwować na wszelkiego rodzaju zawodach to ciężko niestety powalczyć o podium z Astrami GSI autem RWD o podobnej mocy. Choć w GSMP jeździ e30 is i z tego co wiem radzi sobie bardzo dobrze. Pozdrawiam. A Klemens w RPP ??? |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
A Klemens w RPP ??? Owszem-ogromne umiejętności, miejsca w pierwszej 10 itd. ale jeżeli rozpatrujemy przykładowo isa i gsi z przeznaczeniem jako maszynę do wygrywania to niestety rwd jest bardzo ciężko, choć nie niemożliwe. Biorąc pod uwagę fun i zabawę to oczywistym jest, że fwd nie ma szans. |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 April 2008 Skąd: Nowy Dwór Maz. ![]() |
Ciekawe dlaczego np. w załączniku J FIA z 2001 roku w kategorii "Samochody superturystyczne" w pkt. 3. Masa jest napisane: Wszystkie samochody z przednim napędem nie mogą mieć masy mniejszej niż 975kg. Wszystkie samochody z tylnym napędem nie mogą mieć masy mniejszej niż 1000kg. Czyżby w FIA mieli świadomość tego, że samochód RWD jest szybszy od FWD?
![]() -------------------- Rally drivers do it sideways.
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Ciekawe dlaczego np. w załączniku J FIA z 2001 roku w kategorii "Samochody superturystyczne" w pkt. 3. Masa jest napisane: Wszystkie samochody z przednim napędem nie mogą mieć masy mniejszej niż 975kg. Wszystkie samochody z tylnym napędem nie mogą mieć masy mniejszej niż 1000kg. Czyżby w FIA mieli świadomość tego, że samochód RWD jest szybszy od FWD? ![]() superturystyczne czyli do wyscigow plaskich?? na rownym asfalcie rwd jest bezdyskusyjnie lepsze... ogolnie rwd jest lepsze tylko poprostu fwd jest wiecej modeli dobrze dopacowanych i niestety w e30, modelu z lat 80tych ciezko nawiazac walke z nowszymi konstrukcjami.. -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Hmmm tak sie zastanawiam IS powiedzmy stroker na 2.0 podciagniety pod 200 km albo troche ponad zalozmy ze waga 1000 kg
Auto rwd + szpera, zawias przod pasuje z e36 wiec pole do popisu jest duze i jesli ma byc to gsmp a nie jakis kjs ciasny parking to ja jednak postawil bym na isa. fakt faktem jakies np clio sport z ITB sekwencyjna skrzynia itd to na pewno da rade ... Ale jak by ta kase wpakowac w e30 to mysle ze moglo by byc ciekawie ... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 23 November 2006 Skąd: Kraków ![]() |
superturystyczne czyli do wyscigow plaskich?? na rownym asfalcie rwd jest bezdyskusyjnie lepsze... ogolnie rwd jest lepsze tylko poprostu fwd jest wiecej modeli dobrze dopacowanych i niestety w e30, modelu z lat 80tych ciezko nawiazac walke z nowszymi konstrukcjami.. to czy ciezko nawiazac walke taka stara konstrukcja to sie okaze pewnie juz po elmocie (klementowicz startuje M3 e30) ![]() |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 24 February 2010 ![]() |
Jarek, jakieś nowy modyfikacje lub przeróbki poczyniłeś w swojej E30?
![]() |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Z nowych modyfikacji to cały czas pracuję nad silnikiem. Jest już wał od diesla, przerobiony, odelżony, koło odelżone, głowica zrobiona. Teraz powoli składam.
Za tydzień jestem umówiony w MG Motorsport na wydech. Nie wiem dokładnie jak będzie wyglądał, w tej kwestii zdaję się na Michała bo po wydachu jaki mi zaaplikował do e30 cabrio mam pełne zaufanie do niego. Robota idealna, nie ma się do czego przyczepić. Mam nadzieję, że zdążę. Niezależnie od tego w sobotę jadę oglądać silnik od kolegi z Myślenic, który używał go w wyścigach górskich i teraz go sprzedaje bo zakłada 2500. Zobaczymy jak chodzi, jak się dogadam to będę miał drugi a własciwie trzeci a tak dokładnie to czwarty silnik. Masakra...Po co mi to wszystko? |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Zapasowe się przydają czasem. Ja do swojego projektu mam już 3 silniki a teraz jeszcze 4 idzie
![]() To zboczenie, ale mało szkodliwe ![]() Możemy na jakieś fotki liczyć? ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 23 June 2008 Skąd: Strzegom ![]() |
Wiecej fotek! Jak z tym strojeniem sprawa wygląda?
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Chwilkę mnie nie było. W międzyczasie zmieniłem silnik, karoserię, zawieszenie, układ kierowniczy, skrzynię, i parę innych drobiazgów.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Piękne auto, Jarku. To jest odsłona Białej z mijającego sezonu, czy znowu nowa?
Jakie masz teraz dokładnie sprężyny? Pozdrawiam, Paweł od złotej E30 -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Od czego zaciski na tył?
Super auto |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:27 |