Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> e30 m42 hill climb project, wyścigi górskie - klasa historyczna
kidzio_r5gtt
post Mon, 11 Jan 2010 - 13:54
Post #101


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



no ale bez przełożenia troszkę ponad 1000 euro.
tylko zamówić do takiej szpery dobre ustawienia ramp i można się ganiać


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 11 Jan 2010 - 13:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
succi
post Mon, 11 Jan 2010 - 14:43
Post #102


User
Dołączył: Fri, 06 January 2006





niestety jak ma byc homologacja trzeba szukac uzywki z www.RG318is.de albo 1k EUR wylozyc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Mon, 11 Jan 2010 - 23:56
Post #103


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





33 12 2 222 970 Radsatz i = 5,28 - Cena z VAT: 4841.94 zł


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quattro3
post Tue, 12 Jan 2010 - 09:31
Post #104


User
Dołączył: Thu, 23 November 2006
Skąd: Kraków





albo trzeba zrobic na tyle mocny silnik zeby przyjal trojke bez problemu:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Wed, 13 Jan 2010 - 23:54
Post #105


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





W sprawie elektroniki: byłem u Wojka doubleB i rozamawialiśmy o możliwościach. Piggy Back lub VEMS. Zastanawiam się, różnica w cenie duża ale w przyszłości może się okazać, że Piggy Back nie załatwi sprawy (np. po przejściu na 4 przepustnice). Dylemat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinek_89
post Wed, 24 Feb 2010 - 19:57
Post #106


Rookie
Dołączył: Wed, 24 February 2010





Witam, prześledziłem właśnie ten projekt od samego początku, bardzo mi się podoba, solidne przygotowanie auta i widzę że ogromne nakłady pieniędzy i chęci wink.gif

Ogólnie mówiąc IS powinien bez większego problemu wziąć Ople GSI i tym podobne GTI tongue.gif

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Thu, 25 Feb 2010 - 19:40
Post #107


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





CYTAT(marcinek_89 @ Wed, 24 Feb 2010 - 19:57) *
Ogólnie mówiąc IS powinien bez większego problemu wziąć Ople GSI i tym podobne GTI tongue.gif

Pozdro


i tak, i nie... Wszystko zależy od nawierzchni, kierownika, zawiasu itd. Ale z tego co można zaobserwować na wszelkiego rodzaju zawodach to ciężko niestety powalczyć o podium z Astrami GSI autem RWD o podobnej mocy. Choć w GSMP jeździ e30 is i z tego co wiem radzi sobie bardzo dobrze. Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Glaniu
post Thu, 25 Feb 2010 - 19:55
Post #108


User
Dołączył: Tue, 21 August 2007
Skąd: Kraków





CYTAT(wb78 @ Thu, 25 Feb 2010 - 19:40) *
i tak, i nie... Wszystko zależy od nawierzchni, kierownika, zawiasu itd. Ale z tego co można zaobserwować na wszelkiego rodzaju zawodach to ciężko niestety powalczyć o podium z Astrami GSI autem RWD o podobnej mocy. Choć w GSMP jeździ e30 is i z tego co wiem radzi sobie bardzo dobrze. Pozdrawiam.



A Klemens w RPP ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wb78
post Thu, 25 Feb 2010 - 20:35
Post #109


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





CYTAT(Glaniu @ Thu, 25 Feb 2010 - 19:55) *
A Klemens w RPP ???


Owszem-ogromne umiejętności, miejsca w pierwszej 10 itd. ale jeżeli rozpatrujemy przykładowo isa i gsi z przeznaczeniem jako maszynę do wygrywania to niestety rwd jest bardzo ciężko, choć nie niemożliwe. Biorąc pod uwagę fun i zabawę to oczywistym jest, że fwd nie ma szans.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rpautosport
post Fri, 26 Feb 2010 - 14:56
Post #110


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





Ciekawe dlaczego np. w załączniku J FIA z 2001 roku w kategorii "Samochody superturystyczne" w pkt. 3. Masa jest napisane: Wszystkie samochody z przednim napędem nie mogą mieć masy mniejszej niż 975kg. Wszystkie samochody z tylnym napędem nie mogą mieć masy mniejszej niż 1000kg. Czyżby w FIA mieli świadomość tego, że samochód RWD jest szybszy od FWD? smile.gif


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Fri, 26 Feb 2010 - 17:13
Post #111


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(rpautosport @ Fri, 26 Feb 2010 - 14:56) *
Ciekawe dlaczego np. w załączniku J FIA z 2001 roku w kategorii "Samochody superturystyczne" w pkt. 3. Masa jest napisane: Wszystkie samochody z przednim napędem nie mogą mieć masy mniejszej niż 975kg. Wszystkie samochody z tylnym napędem nie mogą mieć masy mniejszej niż 1000kg. Czyżby w FIA mieli świadomość tego, że samochód RWD jest szybszy od FWD? smile.gif


superturystyczne czyli do wyscigow plaskich??

na rownym asfalcie rwd jest bezdyskusyjnie lepsze...

ogolnie rwd jest lepsze tylko poprostu fwd jest wiecej modeli dobrze dopacowanych i niestety w e30, modelu z lat 80tych ciezko nawiazac walke z nowszymi konstrukcjami..



--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 26 Feb 2010 - 19:38
Post #112


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Hmmm tak sie zastanawiam IS powiedzmy stroker na 2.0 podciagniety pod 200 km albo troche ponad zalozmy ze waga 1000 kg
Auto rwd + szpera, zawias przod pasuje z e36 wiec pole do popisu jest duze i jesli ma byc to gsmp a nie jakis kjs ciasny parking to ja jednak postawil bym na isa.
fakt faktem jakies np clio sport z ITB sekwencyjna skrzynia itd to na pewno da rade ... Ale jak by ta kase wpakowac w e30 to mysle ze moglo by byc ciekawie ...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quattro3
post Sun, 07 Mar 2010 - 13:26
Post #113


User
Dołączył: Thu, 23 November 2006
Skąd: Kraków





CYTAT(ade @ Fri, 26 Feb 2010 - 17:13) *
superturystyczne czyli do wyscigow plaskich??

na rownym asfalcie rwd jest bezdyskusyjnie lepsze...

ogolnie rwd jest lepsze tylko poprostu fwd jest wiecej modeli dobrze dopacowanych i niestety w e30, modelu z lat 80tych ciezko nawiazac walke z nowszymi konstrukcjami..



to czy ciezko nawiazac walke taka stara konstrukcja to sie okaze pewnie juz po elmocie (klementowicz startuje M3 e30) smile.gif)))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinek_89
post Tue, 09 Mar 2010 - 21:44
Post #114


Rookie
Dołączył: Wed, 24 February 2010





Jarek, jakieś nowy modyfikacje lub przeróbki poczyniłeś w swojej E30? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Thu, 11 Mar 2010 - 23:03
Post #115


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Z nowych modyfikacji to cały czas pracuję nad silnikiem. Jest już wał od diesla, przerobiony, odelżony, koło odelżone, głowica zrobiona. Teraz powoli składam.
Za tydzień jestem umówiony w MG Motorsport na wydech. Nie wiem dokładnie jak będzie wyglądał, w tej kwestii zdaję się na Michała bo po wydachu jaki mi zaaplikował do e30 cabrio mam pełne zaufanie do niego. Robota idealna, nie ma się do czego przyczepić. Mam nadzieję, że zdążę. Niezależnie od tego w sobotę jadę oglądać silnik od kolegi z Myślenic, który używał go w wyścigach górskich i teraz go sprzedaje bo zakłada 2500. Zobaczymy jak chodzi, jak się dogadam to będę miał drugi a własciwie trzeci a tak dokładnie to czwarty silnik. Masakra...Po co mi to wszystko?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 11 Mar 2010 - 23:50
Post #116


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Zapasowe się przydają czasem. Ja do swojego projektu mam już 3 silniki a teraz jeszcze 4 idzie laugh.gif

To zboczenie, ale mało szkodliwe wink.gif
Możemy na jakieś fotki liczyć? smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pocisk997
post Tue, 16 Mar 2010 - 12:10
Post #117


User
Dołączył: Mon, 23 June 2008
Skąd: Strzegom





Wiecej fotek! Jak z tym strojeniem sprawa wygląda?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarek S4
post Wed, 02 Jan 2013 - 09:22
Post #118


User
Dołączył: Mon, 20 July 2009
Skąd: Kraków





Chwilkę mnie nie było. W międzyczasie zmieniłem silnik, karoserię, zawieszenie, układ kierowniczy, skrzynię, i parę innych drobiazgów.




































Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Wed, 02 Jan 2013 - 10:20
Post #119


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Piękne auto, Jarku. To jest odsłona Białej z mijającego sezonu, czy znowu nowa?

Jakie masz teraz dokładnie sprężyny?

Pozdrawiam,
Paweł od złotej E30


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Thu, 03 Jan 2013 - 09:02
Post #120


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Od czego zaciski na tył?

Super auto
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:27