![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#781
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
tym bardziej nie wiem, czemu "nie będzie robiła"
![]() -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#782
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Jak te 3 pompy paliwa w kabinie się włączą to nie będziesz słyszał silnika
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#783
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Jak te 3 pompy paliwa w kabinie się włączą to nie będziesz słyszał silnika ![]() hmm z tylu beda , i generalnie ta ostatnia to sie wlaczy dopiero przy pelnym nacisnieciu gazu, po booscie albo po jeszcze innym patencie - taki plan. no i w kabinie i tak jest miło - wydech 4" w blotnik wiec wiesz - ciekawe uczucie ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#784
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
tam seryjnie byly 22" , 300mm opony , prawie 400 kuca i sriulion nM. Powinno byc ok. ![]() I z jakim przełożeniem? -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#785
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
nowy most to przelozenie dla mnie odpowiednie 3,5 (start z 2 biegu zawsze mi lepiej wychodzil niz z 1 -
filmik z testow w 2013 przed zawodami wlasnie z 2 biegu na krotkim przelozeniu. ale na szybko przed zawodami zniszczony dyfer na malej glowie heh w ktorym moglem startowac z 2 zamienilem na ten z tdsa z najdluzszymi przelozeniami) stad musialy byc starty z 1 bo 2 to byla do 130km/h i nie bylo opcji bez dobrego launcha i napedow (zmielone poloski) aby ruszyc jak nalezy. nowy MOst to .fordowski ( v8 ( ale taki z hamerykanskich picapow ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#786
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Hej, i jak tam, zaadoptowałeś ten most?
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#787
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
bylem zeby zaliczyc Kamien Slaski i potestowac wlasciwie - bo nie daleko,
1 bar, stare napedy, silnik po zmianach, 500koni nic wiecej i tylko 11,6 ale pelny luz. Starty juz lepiej wychodza. OD alika w ramach gwarancji naprawiona flansza do poloski jego , uwalona (stawiasz te piwo) ale to nic, teraz juz tniemy i most wlatuje. Jeszce tylko hamownia za pare dni na zwyklych napedach na forumowy wyzszy boost i lecimy z tym. http://youtu.be/O7s2SAhDqMQ przejazd z dawidem kaminskim 325 Turbo . SUper bylo ![]() i komentarz Kornackiego trafiony , szkoda ze 2 nie wchodzi jak juz starty dobre heh. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#788
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z Mokotowa ![]() |
przemyśl wkładanie tego mostu, żebyś się nie narobił na marne.. 9" to dobre rozwiązenia jeśli masz bardzo duży moment do przeniesienia, bo owszem jest pancerny, ale i ma spory opór.. patrząc po BMW PMN i naszej suprze(60ft w bitburgu 1.32) nie myślałbym o sztywnym moście przed osiągnięciem średnich dziewiątek.
-------------------- VTG crew
|
|
|
![]()
Post
#789
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
mam podobne odczucia jak Gul..
ale to twój sprzęt pokaż to co się ukręciło bo mam wrażenie że to poszło na wielowypuście czyli tam gdzie już nic nie da się poprawić bo nie pozwala na to miejsce wolałbym zrobić nowe piasty kół przystosowane na większą średnicę flaszy przegubu i dalej ogień.. -------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#790
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
przemyśl wkładanie tego mostu, żebyś się nie narobił na marne.. 9" to dobre rozwiązenia jeśli masz bardzo duży moment do przeniesienia, bo owszem jest pancerny, ale i ma spory opór.. patrząc po BMW PMN i naszej suprze(60ft w bitburgu 1.32) nie myślałbym o sztywnym moście przed osiągnięciem średnich dziewiątek. fajne rady najlepszych zawsze cenne, zdradz mi jakiego rodzaju opór? sam jego opór? Wszystkie 600-900KM takie male drag- samochodziki przewaznie z dobrymi sprezarkami na kulach i dobrym SA launchem (wiec wielki nM jest) i skrzynia nie zawsze automatyczna maja wlozony sztywny most i mega balony. Mimo ze robią czesto takie same 60ft jak u was tak ... tak robią mega potwarzalne zawsze 10 i niżej ... Ja nie doszlem do ustawienia zawieszania aktualnego aby robic taki 60ft jak Wy w swoich rwd na zwyklych dyfrach, choc prob nie jest zbyt wiele, stad troche juz tez sie zniechecilem do poprawy tych smiesznych przegobow , (testuje zasze na zwodach ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#791
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
zaserwuj jej porządny strzał N2O na laga. Jak się wpierdolisz w totalne przebudowy to chęci odejdą jeszcze bardziej. Wiem po sobie.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#792
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa ![]() |
Zrobicie piasty, wieksze flansze wieloklin wzmocnicie przy kole to bedzie upierdal... przy dyfrze. Tylko sztywny most w tym przypadku. Wszystkie mocne dragi na swiecie jeżdza na sztywnych
-------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
![]()
Post
#793
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
k64
startujesz z napiętych napędów? pmn nigdy nie miał problemów z półosiami a na początku ruszał z 8600 i nic sie nie urwało dopiero na kleju poddał sie wał. pomyśl o technice startów bo tu moim zdaniem tkwi problem. |
|
|
![]()
Post
#794
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
k64 startujesz z napiętych napędów? pmn nigdy nie miał problemów z półosiami a na początku ruszał z 8600 i nic sie nie urwało dopiero na kleju poddał sie wał. pomyśl o technice startów bo tu moim zdaniem tkwi problem. I zestrojeniu silnika - bo u Piotrka z tego co pamiętam jaja były ze sprzęgłem i zestrojone było to na delikatne wchodzenie boostu. Jebnięcie momentem jak się chińczyk rozkręci tez nie pomaga. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#795
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
zaserwuj jej porządny strzał N2O na laga. Jak się wpierdolisz w totalne przebudowy to chęci odejdą jeszcze bardziej. Wiem po sobie. Pozdrawiam jest nitro, bylo, nie uzywane, podlaczone, nie skupialem sie na mocy i czasach na tych zawodach zbytnio. Zrobicie piasty, wieksze flansze wieloklin wzmocnicie przy kole to bedzie upierdal... przy dyfrze. Tylko sztywny most w tym przypadku. Wszystkie mocne dragi na swiecie jeżdza na sztywnych tak zrobimy dawid. k64 startujesz z napiętych napędów? pmn nigdy nie miał problemów z półosiami a na początku ruszał z 8600 i nic sie nie urwało dopiero na kleju poddał sie wał. pomyśl o technice startów bo tu moim zdaniem tkwi problem. Wlasnie ze roznie , mial seryjne poloski z m3 i dawaly rady, mogly takie byc od poczatku i pewnie bym sie cieszyl . Technika rowniez masz racje, kwestia prob , ustawien procedury ktorej nawet teraz nie bylo ale to do opanowania. I zestrojeniu silnika - bo u Piotrka z tego co pamiętam jaja były ze sprzęgłem i zestrojone było to na delikatne wchodzenie boostu. Jebnięcie momentem jak się chińczyk rozkręci tez nie pomaga. racja, jak dupnie boostem nagle to na 3 biegu latałem od lewej do prawej , ale u niego tez lepszy engine, lepiej dobrane turbo, no i sterowali boostem to jest fakt, lepiej doinwestowany sprzet, zawiecha, chociazby takie detale jak lekkie przednie felgi ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#796
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
takie "cięcie" w sezonie..
po poprawieniu piast jak się skończy dyfer to można go zmienić na mocniejszy w kilka dni i dalej zawody latać, to samo tyczy się wału.. w tym momencie masz most, auto i chęci, a warto skompletować w każdym możliwym szczególe i przebudowywać auto w zimie, tym samym następny sezon rozpocząć nową zabawką.. -------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#797
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Jeżeli zawsze ucina na wielowypuście to póki co prościej by było zaadoptować dwu częściowe piasty z 5/7er i przy okazji dostęp do naprawde solidnych półosi
![]() |
|
|
![]()
Post
#798
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Dodam, że przeróbka w miarę prosta bo do łożysk z e36 (42mm otwór) taka piasta wchodzi bez toczenia. Jedynie zostaje dorobienie pierścienia i ustawienie odsadzenia żeby tarcza pasowała w zacisk.
|
|
|
![]()
Post
#799
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 19 April 2013 Skąd: Radzyn/ UK ![]() |
Nawet w RAPORT TURBO była dziś twoja Beemka
|
|
|
![]()
Post
#800
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
OOOOOOOOOOOOOO trzeba było jechać na kamień w TV było by się. Przepraszam sponsorze!!!!
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 17:09 |