Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  « < 38 39 40 41 42 >  
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
Marlon
post Tue, 14 Jan 2014 - 22:24
Post #781


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





tym bardziej nie wiem, czemu "nie będzie robiła" unsure.gif


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 14 Jan 2014 - 22:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dżordżyk
post Tue, 14 Jan 2014 - 22:30
Post #782


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Jak te 3 pompy paliwa w kabinie się włączą to nie będziesz słyszał silnika biggrin.gif Jak w jakiejś przepompowni z wodociągu miejskiego.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 14 Jan 2014 - 22:37
Post #783


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(dżordżyk @ Wed, 15 Jan 2014 - 00:30) *
Jak te 3 pompy paliwa w kabinie się włączą to nie będziesz słyszał silnika biggrin.gif Jak w jakiejś przepompowni z wodociągu miejskiego.


hmm z tylu beda , i generalnie ta ostatnia to sie wlaczy dopiero przy pelnym nacisnieciu gazu, po booscie albo po jeszcze innym patencie - taki plan. no i w kabinie i tak jest miło - wydech 4" w blotnik wiec wiesz - ciekawe uczucie tongue.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 15 Jan 2014 - 15:16
Post #784


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





CYTAT(k64 @ Wed, 15 Jan 2014 - 00:19) *
tam seryjnie byly 22" , 300mm opony , prawie 400 kuca i sriulion nM.

Powinno byc ok.


ohmy.gif To od czego to most?
I z jakim przełożeniem?


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 15 Jan 2014 - 16:56
Post #785


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





nowy most to przelozenie dla mnie odpowiednie 3,5 (start z 2 biegu zawsze mi lepiej wychodzil niz z 1 -
filmik z testow w 2013 przed zawodami wlasnie z 2 biegu na krotkim przelozeniu.


ale na szybko przed zawodami zniszczony dyfer na malej glowie heh w ktorym moglem startowac z 2 zamienilem na ten z tdsa z najdluzszymi przelozeniami)
stad musialy byc starty z 1 bo 2 to byla do 130km/h i nie bylo opcji bez dobrego launcha i napedow (zmielone poloski) aby ruszyc jak nalezy.

nowy MOst to .fordowski ( v8 ( ale taki z hamerykanskich picapow wink.gif mogl byc jeszcze lepszy z Dodge v10 (seryjnie silniki vipera) ale niestety koszt byl za wysoki .


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Wed, 23 Apr 2014 - 23:38
Post #786


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Hej, i jak tam, zaadoptowałeś ten most?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 23 Jun 2014 - 22:40
Post #787


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





bylem zeby zaliczyc Kamien Slaski i potestowac wlasciwie - bo nie daleko,
1 bar, stare napedy, silnik po zmianach, 500koni nic wiecej i tylko 11,6 ale pelny luz.
Starty juz lepiej wychodza. OD alika w ramach gwarancji naprawiona flansza do poloski jego , uwalona (stawiasz te piwo) ale to nic, teraz juz tniemy i most wlatuje.
Jeszce tylko hamownia za pare dni na zwyklych napedach na forumowy wyzszy boost i lecimy z tym.

http://youtu.be/O7s2SAhDqMQ

przejazd z dawidem kaminskim 325 Turbo .

SUper bylo smile.gif

i komentarz Kornackiego trafiony , szkoda ze 2 nie wchodzi jak juz starty dobre heh.







--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gul
post Mon, 23 Jun 2014 - 23:18
Post #788


Sutener Mocy
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z Mokotowa





przemyśl wkładanie tego mostu, żebyś się nie narobił na marne.. 9" to dobre rozwiązenia jeśli masz bardzo duży moment do przeniesienia, bo owszem jest pancerny, ale i ma spory opór.. patrząc po BMW PMN i naszej suprze(60ft w bitburgu 1.32) nie myślałbym o sztywnym moście przed osiągnięciem średnich dziewiątek.


--------------------
VTG crew
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Tue, 24 Jun 2014 - 07:58
Post #789


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





mam podobne odczucia jak Gul..
ale to twój sprzęt

pokaż to co się ukręciło bo mam wrażenie że to poszło na wielowypuście czyli tam gdzie już nic nie da się poprawić bo nie pozwala na to miejsce
wolałbym zrobić nowe piasty kół przystosowane na większą średnicę flaszy przegubu i dalej ogień..




--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 24 Jun 2014 - 10:17
Post #790


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Gul @ Mon, 23 Jun 2014 - 23:18) *
przemyśl wkładanie tego mostu, żebyś się nie narobił na marne.. 9" to dobre rozwiązenia jeśli masz bardzo duży moment do przeniesienia, bo owszem jest pancerny, ale i ma spory opór.. patrząc po BMW PMN i naszej suprze(60ft w bitburgu 1.32) nie myślałbym o sztywnym moście przed osiągnięciem średnich dziewiątek.

fajne rady najlepszych zawsze cenne, zdradz mi jakiego rodzaju opór? sam jego opór?

Wszystkie 600-900KM takie male drag- samochodziki przewaznie z dobrymi sprezarkami na kulach i dobrym SA launchem (wiec wielki nM jest) i skrzynia nie zawsze automatyczna maja wlozony sztywny most i mega balony.
Mimo ze robią czesto takie same 60ft jak u was tak ... tak robią mega potwarzalne zawsze 10 i niżej ...
Ja nie doszlem do ustawienia zawieszania aktualnego aby robic taki 60ft jak Wy w swoich rwd na zwyklych dyfrach, choc prob nie jest zbyt wiele, stad troche juz tez sie zniechecilem do poprawy tych smiesznych przegobow , (testuje zasze na zwodach smile.gif ) , slabego zawieszenia i wielu prob, Zawieszenie i caly projekt jest tak kiblowaty ze mam ochote zrobic cos od nowa na innej budzie moze nawet , bo ta mnie poprostu nie cieszy, i w niedziele na kamieniu na 3 biegu miotalo mna jak szatan przy doladowaniu na tych oponach, lekki tyl nagly przyplyw dlugo oczekiwanego nM nie pozwala aktualnie na zwiekszenie nawet mocy bo poprostu ja pasuje - slabe czasy wynikaja z mega turbo dziury (przesadzilem z turbina ) oraz slabego startu (choc teraz jeszcze z problemem wbijania biegow itd itd) Przemysle to raz jeszcze ale mamy ochote ciąć, chcemy to poprostu sprawdzic smile.gif Musze pozbierac mysli i robimy zmiany ale jeszcze do konca nie postanowilem jakie smile.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Tue, 24 Jun 2014 - 16:35
Post #791


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





zaserwuj jej porządny strzał N2O na laga. Jak się wpierdolisz w totalne przebudowy to chęci odejdą jeszcze bardziej. Wiem po sobie.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DawidLwa
post Tue, 24 Jun 2014 - 19:42
Post #792


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2013
Skąd: Limanowa





Zrobicie piasty, wieksze flansze wieloklin wzmocnicie przy kole to bedzie upierdal... przy dyfrze. Tylko sztywny most w tym przypadku. Wszystkie mocne dragi na swiecie jeżdza na sztywnych


--------------------
ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 24 Jun 2014 - 20:20
Post #793


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





k64
startujesz z napiętych napędów? pmn nigdy nie miał problemów z półosiami a na początku ruszał z 8600 i nic sie nie urwało dopiero na kleju poddał sie wał. pomyśl o technice startów bo tu moim zdaniem tkwi problem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 24 Jun 2014 - 20:33
Post #794


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(hz10 @ Tue, 24 Jun 2014 - 20:20) *
k64
startujesz z napiętych napędów? pmn nigdy nie miał problemów z półosiami a na początku ruszał z 8600 i nic sie nie urwało dopiero na kleju poddał sie wał. pomyśl o technice startów bo tu moim zdaniem tkwi problem.


I zestrojeniu silnika - bo u Piotrka z tego co pamiętam jaja były ze sprzęgłem i zestrojone było to na delikatne wchodzenie boostu. Jebnięcie momentem jak się chińczyk rozkręci tez nie pomaga.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 24 Jun 2014 - 21:38
Post #795


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(DOHC @ Tue, 24 Jun 2014 - 16:35) *
zaserwuj jej porządny strzał N2O na laga. Jak się wpierdolisz w totalne przebudowy to chęci odejdą jeszcze bardziej. Wiem po sobie.

Pozdrawiam

jest nitro, bylo, nie uzywane, podlaczone, nie skupialem sie na mocy i czasach na tych zawodach zbytnio.

CYTAT(DawidLwa @ Tue, 24 Jun 2014 - 19:42) *
Zrobicie piasty, wieksze flansze wieloklin wzmocnicie przy kole to bedzie upierdal... przy dyfrze. Tylko sztywny most w tym przypadku. Wszystkie mocne dragi na swiecie jeżdza na sztywnych

tak zrobimy dawid.

CYTAT(hz10 @ Tue, 24 Jun 2014 - 20:20) *
k64
startujesz z napiętych napędów? pmn nigdy nie miał problemów z półosiami a na początku ruszał z 8600 i nic sie nie urwało dopiero na kleju poddał sie wał. pomyśl o technice startów bo tu moim zdaniem tkwi problem.

Wlasnie ze roznie , mial seryjne poloski z m3 i dawaly rady, mogly takie byc od poczatku i pewnie bym sie cieszyl . Technika rowniez masz racje, kwestia prob , ustawien procedury ktorej nawet teraz nie bylo ale to do opanowania.

CYTAT(pinin @ Tue, 24 Jun 2014 - 20:33) *
I zestrojeniu silnika - bo u Piotrka z tego co pamiętam jaja były ze sprzęgłem i zestrojone było to na delikatne wchodzenie boostu. Jebnięcie momentem jak się chińczyk rozkręci tez nie pomaga.

racja, jak dupnie boostem nagle to na 3 biegu latałem od lewej do prawej , ale u niego tez lepszy engine, lepiej dobrane turbo, no i sterowali boostem to jest fakt, lepiej doinwestowany sprzet, zawiecha, chociazby takie detale jak lekkie przednie felgi wink.gif tylnie to samo ! wkoncu VTG to robilo tak smile.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Tue, 24 Jun 2014 - 22:21
Post #796


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





takie "cięcie" w sezonie..

po poprawieniu piast jak się skończy dyfer to można go zmienić na mocniejszy w kilka dni i dalej zawody latać, to samo tyczy się wału..

w tym momencie masz most, auto i chęci, a warto skompletować w każdym możliwym szczególe i przebudowywać auto w zimie, tym samym następny sezon rozpocząć nową zabawką..


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Tue, 24 Jun 2014 - 22:49
Post #797


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Jeżeli zawsze ucina na wielowypuście to póki co prościej by było zaadoptować dwu częściowe piasty z 5/7er i przy okazji dostęp do naprawde solidnych półosi

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Misior
post Wed, 25 Jun 2014 - 12:03
Post #798


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Dodam, że przeróbka w miarę prosta bo do łożysk z e36 (42mm otwór) taka piasta wchodzi bez toczenia. Jedynie zostaje dorobienie pierścienia i ustawienie odsadzenia żeby tarcza pasowała w zacisk.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek s13.5
post Wed, 25 Jun 2014 - 18:15
Post #799


User
Dołączył: Fri, 19 April 2013
Skąd: Radzyn/ UK





Nawet w RAPORT TURBO była dziś twoja Beemka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 25 Jun 2014 - 18:47
Post #800


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





OOOOOOOOOOOOOO trzeba było jechać na kamień w TV było by się. Przepraszam sponsorze!!!!


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  « < 38 39 40 41 42 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 17:09