![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#761
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ciekawi mnie skąd pomysł na odsuwanie przegubu od łożyska?chyba po to aby generować dodatkowe siły zginające
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#762
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
Kamil nie bierz wszystkiego osobiście, nie mam do ciebie pretensji o nic po za twoim opisem sytuacji..
chciałeś by zostały zachowane bębny i "mała głowa", do tego miały być mocne w rozsądnych pieniądzach z wymiennymi przegubami i wszystko to było projektowane pod twój samochód więc stwierdzenia o króliku już zupełnie nie rozumiem.. hz10 a ile wg Ciebie przegub jest odsunięty? bo nie ukrywam że jest, po prostu musiał być, jego średnica i budowa zwrotnicy tego wymaga.. mając na uwadze zakres pracy przegubu na tylnej osi w piaście z kilkoma wahaczami jak w przypadku e36, ile tych "dodatkowych" sił skrętnych się pojawia wywołanych zauważonym odsunięciem przegubu od łożyska? zapewniam że w tym momencie mam już zdecydowanie poprawiony ten zestaw, co K64 udowodni na kreskach -------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#763
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Dlaczego jeszcze nie zmieniłeś dyfra na dużą głowę? Skoro auto jest na 1/4 mili to najlepiej wstawić sztywny most i po problemie.
|
|
|
![]()
Post
#764
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Dokładam się do pyytania, czemu to ma małą głowe ?? waga ?
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#765
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
wg mnie jedynym sensownym setupem jest przejscie na wozek z m3 e36 sam posiadam caly obspawany wózek na poliuretanach regulowanych wachaczach by byly kąty na 0 do tego duza głowa i poloski z tds i 328 i te i te ukrecam a mialem 4xxkm i 5xx nm. wiec nie wiem po co te zabawy. chodzi o przelozenia dyfrea Kamilu? obecnie smigam na 3.15 45% szperunku mam jeszcze 2.93 25% i hardcorowo dlugi 2.56. 25%.
|
|
|
![]()
Post
#766
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
hz10 a ile wg Ciebie przegub jest odsunięty? bo nie ukrywam że jest, po prostu musiał być, jego średnica i budowa zwrotnicy tego wymaga.. mając na uwadze zakres pracy przegubu na tylnej osi w piaście z kilkoma wahaczami jak w przypadku e36, ile tych "dodatkowych" sił skrętnych się pojawia wywołanych zauważonym odsunięciem przegubu od łożyska? nie wiedziałem że nowy przegub nie mieści sie w zwrotnice.nie chodzi mi o siły skrętne tylko gnące. jakie są tego nie wiem ale każdy dodatkowy cm powoduje ich wzrost, więc po co dodatkowo było osłabiać. |
|
|
![]()
Post
#767
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: wołomin ![]() |
Co jak co ale proces produkcyjny tych przegubów jest dobry. Dobrze zahartowane wgłąb materiału. To bardzo ważne, bo teraz dużo zamienników jest zbyt porowata ze względu na kiepskie hartowanie powierzchniowe. Czy nie było luzu na łożysku piasty ? -------------------- https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339 1 miejsce FWD Turbo 2013 |
|
|
![]()
Post
#768
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
maly upgrade.
-głowa wkoncu skrecona tym razem na arp, rzecz jasna piramidki , glowica obrobiona od nowa. -kuracja odchudzajaca trwa , troche blink blink. -w trakcie wlasciwie wszystko od nowa zeby miale rece i nogi. -Calkowiscie nowy uklad paliwowy bedzie na 3 x 044 . -ali stanal na wysokosci zadania, przyjechal i za pare dni bedzie poprawiona ver polosiek (mimo tego plany sa nieco inne (foto)) -nitro dla turbodziury, moze wpadnie emu albo ms3 to jeszcze nie zapadło , no i jesli wpadnie most wkoncu bedzie trzeba zabrac sie za klatke i uklad wielowahaczowy do napedu mostu itd - 4link takie mam marzenie ale to raczej odlegle prace gdyz chcialbym choc raz w tym roku sie karnac na cwiare bo poprostu tesknie za dodaniem gazu ![]() to bedzie pracy i myslenia od groma lacznie z wycinaniem podlogi , skroceniem mostu, umieszczeniem slikow w srodku itd itd ... media: chcialbym isc w tym kierunku (fotki na dole - projekt z usa) bo mamy dosyc slabych startow ![]() a nie moze tak byc ze street 4x4 lepiej wychodzi z progu niz klasa drag (mowa o naszym kraju) ![]() ![]() no i chcialo by sie ogladac niebo na pierwszym biegu ![]() a i podziekowania dla uzytkownika JEDENASTY za pomoc w doborze mostu i cenne rady z tym zwiazane. most 9" ze szperą. pozdrawiam k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#769
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
to czekam jak zamontujesz u siebie w ten sposób dyfer, będzie moc
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#770
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Widzę, że projekt robi się bezkompromisowy, ładnie te walce wyglądają
![]() -------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#771
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Robiąc 4link do dragu trzeba wziąć pod uwagę ustawienie drążków - nie może być przypadkowe i spełniać rolę po prostu ustalania mostu względem karoserii. Spójrz na zjawiska zwane "anti-dive" i "anti-squat". Też pomoże dużo przy napędzaniu tak myślę.
-------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#772
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Robiąc 4link do dragu trzeba wziąć pod uwagę ustawienie drążków - nie może być przypadkowe i spełniać rolę po prostu ustalania mostu względem karoserii. Spójrz na zjawiska zwane "anti-dive" i "anti-squat". Też pomoże dużo przy napędzaniu tak myślę. dobrze, dziekuje, wezme pod uwage oczywiscie te kwestie. Juz od dluzszego czasu myslimy nad 4linkiem z Ojcem i przyjaciolmi. Mamy nawet program wlasnie do ustalania katow, i dlugosci drazkow, zrobimy pare mocowan i bedziemy pozniej odpowiednio dobierac. Ale to jeszce dluga droga , naszczescie mamy rowniez wiele zdjec z projektow dragowych w usa w e36 , takze jest sie na czym wzorowac. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#773
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Super że zdecydowałeś się na nitro, turbo zostaje to co miałeś w poprzednim sezonie? Ten sztywny most to też ruch w dobrą stronę, przy takim ukierunkowanym projekcie nie ma co się bawić w półśrodki. Zapodajesz jakiegoś SA na przyszły sezon? Przez chwile myslalem że ten most już u Ciebie siedzi (na szybko posta przeleciałem) dopiero jak dopatrzyłem że to coupe to sie ogarnąłem.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#774
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 October 2006 Skąd: Gdynia ![]() |
Zapodajesz jakiegoś SA na przyszły sezon? moze wpadnie emu albo ms3 to jeszcze nie zapadło
-------------------- Sierra RS Cosworth 2.0T YB
|
|
|
![]()
Post
#775
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Generalnie to pokusiłbym się o zrobienie porządnego, długiego, równoległościowego kolektora wydechowego, jeśli auto ma jeździć na tej ogromnej turbinie. Poprawi się wstawanie i napełnianie. Bo robienie z niej 500koni z groszem mija się z celem, równie dobrze można by to zrobić z gt35. Dlaczego aż 3 bosche?
Jeśli plan z 4linkiem wejdzie w życie to może być całkiem ciekawie. ![]() -------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#776
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
a nie moze tak byc ze street 4x4 lepiej wychodzi z progu niz klasa drag (mowa o naszym kraju) ![]() ![]() Ale tak nie jest. 2012 Częstochowa 60ft np najlepsze street awd poza Lamikiem to wysokie 1.6, 1.7 i to tylko pare aut reszta daleko za. Chris pierwsze jazdy bugeydem ever miał np 1.53, 1.54 (potem zaczęliśmy kombinować z ustawianiem zawieszenia ![]() Posunięcie z mostem to świetny pomysł jeśli odrobisz pracę domową i efekty na pewno zobaczysz! Popracuj jeszcze nad sprzęgłem - kiedyś o tym dyskutowaliśmy - lubisz za mocne, twarde sprzęgła a to negatywnie wpływa na 60ft i przeniesienie napędu |
|
|
![]()
Post
#777
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Super że zdecydowałeś się na nitro, turbo zostaje to co miałeś w poprzednim sezonie? Ten sztywny most to też ruch w dobrą stronę, przy takim ukierunkowanym projekcie nie ma co się bawić w półśrodki. Zapodajesz jakiegoś SA na przyszły sezon? Przez chwile myslalem że ten most już u Ciebie siedzi (na szybko posta przeleciałem) dopiero jak dopatrzyłem że to coupe to sie ogarnąłem. Pozdrawiam tak turbo zostaje te co jest. z tym sa to zobaczymy jak sie finanse potocza ale predzej czy pozniej mnie to czeka zeby miec pozadny flatshigt , launch itd. Generalnie to pokusiłbym się o zrobienie porządnego, długiego, równoległościowego kolektora wydechowego, jeśli auto ma jeździć na tej ogromnej turbinie. Poprawi się wstawanie i napełnianie. Bo robienie z niej 500koni z groszem mija się z celem, równie dobrze można by to zrobić z gt35. Dlaczego aż 3 bosche? Jeśli plan z 4linkiem wejdzie w życie to może być całkiem ciekawie. ![]() masz racje, chcialbym cos ulepic, zobaczymy jak wyjdzie z czasem, chyba chciales napisac równoodległościowego . Turbo jest bez twinscroola wiec nie licze na duze cuda, ale oczywiscie było by lepiej. co do 3 boshow - może nie boshe, ale chinskie 044 (sprawdzone i działające na e85). + walbro do napelniania baniaka - ale raczej i tak wpadnie osobny wyspawany bak paliwa. A sam bosh jeden to na e85 tak do 1,2 bara i dalo 550koni i koniec afr juz bylo za ubogie. dodatkowo drugie zeby mozna podniesc boosta na normalnego a trzeci dla bezpieczenstwa i rowniez jest jeszcze Nitro ktore rowniez potrzebuje trójnik z listwy i swoją dawkę połknie, a wtryskiwacz do e85 nei moze byc taki sam jak do Nosa - o wiele wieksze zapotrzebowanie. Znów przy 3 takich 044 seryjny przekrój przewodów paliwowych jest zbyt mały, a więc jedyne wyjscie wszystkie 3 pompy osobno ciągnące z baku i osobno kazda z nich do listwy wtrysk. Ale tak nie jest. 2012 Częstochowa 60ft np najlepsze street awd poza Lamikiem to wysokie 1.6, 1.7 i to tylko pare aut reszta daleko za. Chris pierwsze jazdy bugeydem ever miał np 1.53, 1.54 (potem zaczęliśmy kombinować z ustawianiem zawieszenia ![]() Posunięcie z mostem to świetny pomysł jeśli odrobisz pracę domową i efekty na pewno zobaczysz! Popracuj jeszcze nad sprzęgłem - kiedyś o tym dyskutowaliśmy - lubisz za mocne, twarde sprzęgła a to negatywnie wpływa na 60ft i przeniesienie napędu wiesz moze troche zle to napisalem, ty troche masz ulatwione zadanie mając silnik z tylu za plecami i dociazana odpowiednio os napedowa ,sam wiesz jak startuje tak samo porshe adex , jego 60ft jest piekne. Co do sprzęgła to narazie musi takie zostać, poprostu nie wyrobie... wcale nie lubie zbyt mocnych i za twardych , poprostu tylko takie w mojej kasie bylo mozliwe do ogarniecia , a to że noga mnie boli to juz inna sprawa. Może wielotarcz bedzie moze nie wiem zobaczymy naprawde. ty cos kabinujesz na 2014? ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#778
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Tak za bardzo się nie napalaj na tą szperę w moście, przy większych kołach nie będzie robiła
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#779
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Tak za bardzo się nie napalaj na tą szperę w moście, przy większych kołach nie będzie robiła ![]() czemu nie będzie? Oprócz tego, że coś się urwie to nie widzę powodu by "nie robiła" -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#780
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
czemu nie będzie? Oprócz tego, że coś się urwie to nie widzę powodu by "nie robiła" tam seryjnie byly 22" , 300mm opony , prawie 400 kuca i sriulion nM. Powinno byc ok. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 22:38 |