Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  « < 37 38 39 40 41 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
hz10
post Sat, 05 Oct 2013 - 09:28
Post #761


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





ciekawi mnie skąd pomysł na odsuwanie przegubu od łożyska?chyba po to aby generować dodatkowe siły zginające huh.gif utrudniacie sobie życie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 05 Oct 2013 - 09:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ALI23
post Sat, 05 Oct 2013 - 15:32
Post #762


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





Kamil nie bierz wszystkiego osobiście, nie mam do ciebie pretensji o nic po za twoim opisem sytuacji..
chciałeś by zostały zachowane bębny i "mała głowa", do tego miały być mocne w rozsądnych pieniądzach z wymiennymi przegubami i wszystko to było projektowane pod twój samochód więc stwierdzenia o króliku już zupełnie nie rozumiem..


hz10 a ile wg Ciebie przegub jest odsunięty?
bo nie ukrywam że jest, po prostu musiał być, jego średnica i budowa zwrotnicy tego wymaga..
mając na uwadze zakres pracy przegubu na tylnej osi w piaście z kilkoma wahaczami jak w przypadku e36, ile tych "dodatkowych" sił skrętnych się pojawia wywołanych zauważonym odsunięciem przegubu od łożyska?


zapewniam że w tym momencie mam już zdecydowanie poprawiony ten zestaw, co K64 udowodni na kreskach


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Sat, 05 Oct 2013 - 16:40
Post #763


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Dlaczego jeszcze nie zmieniłeś dyfra na dużą głowę? Skoro auto jest na 1/4 mili to najlepiej wstawić sztywny most i po problemie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Sun, 06 Oct 2013 - 00:16
Post #764


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





Dokładam się do pyytania, czemu to ma małą głowe ?? waga ?


--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Sun, 06 Oct 2013 - 00:56
Post #765


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





wg mnie jedynym sensownym setupem jest przejscie na wozek z m3 e36 sam posiadam caly obspawany wózek na poliuretanach regulowanych wachaczach by byly kąty na 0 do tego duza głowa i poloski z tds i 328 i te i te ukrecam a mialem 4xxkm i 5xx nm. wiec nie wiem po co te zabawy. chodzi o przelozenia dyfrea Kamilu? obecnie smigam na 3.15 45% szperunku mam jeszcze 2.93 25% i hardcorowo dlugi 2.56. 25%.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 06 Oct 2013 - 01:25
Post #766


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(ALI23 @ Sat, 05 Oct 2013 - 15:32) *
hz10 a ile wg Ciebie przegub jest odsunięty?
bo nie ukrywam że jest, po prostu musiał być, jego średnica i budowa zwrotnicy tego wymaga..
mając na uwadze zakres pracy przegubu na tylnej osi w piaście z kilkoma wahaczami jak w przypadku e36, ile tych "dodatkowych" sił skrętnych się pojawia wywołanych zauważonym odsunięciem przegubu od łożyska?

nie wiedziałem że nowy przegub nie mieści sie w zwrotnice.nie chodzi mi o siły skrętne tylko gnące. jakie są tego nie wiem ale każdy dodatkowy cm powoduje ich wzrost, więc po co dodatkowo było osłabiać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yapko
post Tue, 22 Oct 2013 - 21:53
Post #767


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 August 2008
Skąd: wołomin





CYTAT(k64 @ Sat, 05 Oct 2013 - 08:45) *





Co jak co ale proces produkcyjny tych przegubów jest dobry. Dobrze zahartowane wgłąb materiału. To bardzo ważne, bo teraz dużo zamienników jest zbyt porowata ze względu na kiepskie hartowanie powierzchniowe.
Czy nie było luzu na łożysku piasty ?


--------------------
https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339
1 miejsce FWD Turbo 2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 13 Jan 2014 - 09:31
Post #768


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





maly upgrade.

-głowa wkoncu skrecona tym razem na arp, rzecz jasna piramidki , glowica obrobiona od nowa.
-kuracja odchudzajaca trwa , troche blink blink.
-w trakcie wlasciwie wszystko od nowa zeby miale rece i nogi.
-Calkowiscie nowy uklad paliwowy bedzie na 3 x 044 .
-ali stanal na wysokosci zadania, przyjechal i za pare dni bedzie poprawiona ver polosiek (mimo tego plany sa nieco inne (foto))
-nitro dla turbodziury, moze wpadnie emu albo ms3 to jeszcze nie zapadło , no i jesli wpadnie most wkoncu bedzie trzeba zabrac sie za klatke i uklad
wielowahaczowy do napedu mostu itd - 4link takie mam marzenie ale to raczej odlegle prace gdyz chcialbym choc raz w tym roku sie karnac na cwiare bo poprostu
tesknie za dodaniem gazu tongue.gif a dopiero pozniej zabrac sie za most bo z tym
to bedzie pracy i myslenia od groma lacznie z wycinaniem podlogi , skroceniem mostu, umieszczeniem slikow w srodku itd itd ...

media:
































chcialbym isc w tym kierunku (fotki na dole - projekt z usa) bo mamy dosyc slabych startow rolleyes.gif
a nie moze tak byc ze street 4x4 lepiej wychodzi z progu niz klasa drag (mowa o naszym kraju) tongue.gif tongue.gif
no i chcialo by sie ogladac niebo na pierwszym biegu laugh.gif





a i podziekowania dla uzytkownika JEDENASTY za pomoc w doborze mostu i cenne rady z tym zwiazane.

most 9" ze szperą.
pozdrawiam k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Mon, 13 Jan 2014 - 11:03
Post #769


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





to czekam jak zamontujesz u siebie w ten sposób dyfer, będzie moc smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Mon, 13 Jan 2014 - 11:44
Post #770


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





Widzę, że projekt robi się bezkompromisowy, ładnie te walce wyglądają smile.gif


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Mon, 13 Jan 2014 - 12:25
Post #771


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Robiąc 4link do dragu trzeba wziąć pod uwagę ustawienie drążków - nie może być przypadkowe i spełniać rolę po prostu ustalania mostu względem karoserii. Spójrz na zjawiska zwane "anti-dive" i "anti-squat". Też pomoże dużo przy napędzaniu tak myślę.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 13 Jan 2014 - 13:22
Post #772


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(E30 owner @ Mon, 13 Jan 2014 - 14:25) *
Robiąc 4link do dragu trzeba wziąć pod uwagę ustawienie drążków - nie może być przypadkowe i spełniać rolę po prostu ustalania mostu względem karoserii. Spójrz na zjawiska zwane "anti-dive" i "anti-squat". Też pomoże dużo przy napędzaniu tak myślę.

dobrze, dziekuje, wezme pod uwage oczywiscie te kwestie. Juz od dluzszego czasu myslimy nad 4linkiem z Ojcem i przyjaciolmi. Mamy nawet program wlasnie do ustalania katow, i dlugosci drazkow, zrobimy pare mocowan i bedziemy pozniej odpowiednio dobierac. Ale to jeszce dluga droga , naszczescie mamy rowniez wiele zdjec z projektow dragowych w usa w e36 , takze jest sie na czym wzorowac.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 13 Jan 2014 - 17:44
Post #773


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Super że zdecydowałeś się na nitro, turbo zostaje to co miałeś w poprzednim sezonie? Ten sztywny most to też ruch w dobrą stronę, przy takim ukierunkowanym projekcie nie ma co się bawić w półśrodki. Zapodajesz jakiegoś SA na przyszły sezon? Przez chwile myslalem że ten most już u Ciebie siedzi (na szybko posta przeleciałem) dopiero jak dopatrzyłem że to coupe to sie ogarnąłem.


Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz GDY
post Mon, 13 Jan 2014 - 17:59
Post #774


Super User
Dołączył: Mon, 09 October 2006
Skąd: Gdynia





CYTAT(DOHC @ Mon, 13 Jan 2014 - 19:44) *
Zapodajesz jakiegoś SA na przyszły sezon?

CYTAT(k64 @ Mon, 13 Jan 2014 - 11:31) *
moze wpadnie emu albo ms3 to jeszcze nie zapadło


--------------------
Sierra RS Cosworth 2.0T YB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Mon, 13 Jan 2014 - 18:01
Post #775


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Generalnie to pokusiłbym się o zrobienie porządnego, długiego, równoległościowego kolektora wydechowego, jeśli auto ma jeździć na tej ogromnej turbinie. Poprawi się wstawanie i napełnianie. Bo robienie z niej 500koni z groszem mija się z celem, równie dobrze można by to zrobić z gt35. Dlaczego aż 3 bosche?
Jeśli plan z 4linkiem wejdzie w życie to może być całkiem ciekawie. smile.gif


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Mon, 13 Jan 2014 - 18:27
Post #776


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (k64 @ Mon, 13 Jan 2014 - 12:31) *
a nie moze tak byc ze street 4x4 lepiej wychodzi z progu niz klasa drag (mowa o naszym kraju) tongue.gif tongue.gif


Ale tak nie jest. 2012 Częstochowa 60ft np najlepsze street awd poza Lamikiem to wysokie 1.6, 1.7 i to tylko pare aut reszta daleko za. Chris pierwsze jazdy bugeydem ever miał np 1.53, 1.54 (potem zaczęliśmy kombinować z ustawianiem zawieszenia biggrin.gif). Lamik się do tego zbliżył ale to jest konkurent dla każdej klasy.

Posunięcie z mostem to świetny pomysł jeśli odrobisz pracę domową i efekty na pewno zobaczysz! Popracuj jeszcze nad sprzęgłem - kiedyś o tym dyskutowaliśmy - lubisz za mocne, twarde sprzęgła a to negatywnie wpływa na 60ft i przeniesienie napędu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 13 Jan 2014 - 20:49
Post #777


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(DOHC @ Mon, 13 Jan 2014 - 19:44) *
Super że zdecydowałeś się na nitro, turbo zostaje to co miałeś w poprzednim sezonie? Ten sztywny most to też ruch w dobrą stronę, przy takim ukierunkowanym projekcie nie ma co się bawić w półśrodki. Zapodajesz jakiegoś SA na przyszły sezon? Przez chwile myslalem że ten most już u Ciebie siedzi (na szybko posta przeleciałem) dopiero jak dopatrzyłem że to coupe to sie ogarnąłem.


Pozdrawiam

tak turbo zostaje te co jest. z tym sa to zobaczymy jak sie finanse potocza ale predzej czy pozniej mnie to czeka zeby miec pozadny flatshigt , launch itd.


CYTAT(barott @ Mon, 13 Jan 2014 - 20:01) *
Generalnie to pokusiłbym się o zrobienie porządnego, długiego, równoległościowego kolektora wydechowego, jeśli auto ma jeździć na tej ogromnej turbinie. Poprawi się wstawanie i napełnianie. Bo robienie z niej 500koni z groszem mija się z celem, równie dobrze można by to zrobić z gt35. Dlaczego aż 3 bosche?
Jeśli plan z 4linkiem wejdzie w życie to może być całkiem ciekawie. smile.gif


masz racje, chcialbym cos ulepic, zobaczymy jak wyjdzie z czasem, chyba chciales napisac równoodległościowego . Turbo jest bez twinscroola wiec nie licze na duze cuda, ale oczywiscie było by lepiej.
co do 3 boshow - może nie boshe, ale chinskie 044 (sprawdzone i działające na e85).
+ walbro do napelniania baniaka - ale raczej i tak wpadnie osobny wyspawany bak paliwa. A sam bosh jeden to na e85 tak do 1,2 bara i dalo 550koni i koniec afr juz bylo za ubogie. dodatkowo drugie zeby mozna podniesc boosta na normalnego
a trzeci dla bezpieczenstwa i rowniez jest jeszcze Nitro ktore rowniez potrzebuje trójnik z listwy i swoją dawkę połknie, a wtryskiwacz do e85 nei moze byc taki sam jak do Nosa - o wiele wieksze zapotrzebowanie. Znów przy 3 takich 044 seryjny przekrój
przewodów paliwowych jest zbyt mały, a więc jedyne wyjscie wszystkie 3 pompy osobno ciągnące z baku i osobno kazda z nich do listwy wtrysk.

CYTAT(Jaqo @ Mon, 13 Jan 2014 - 20:27) *
Ale tak nie jest. 2012 Częstochowa 60ft np najlepsze street awd poza Lamikiem to wysokie 1.6, 1.7 i to tylko pare aut reszta daleko za. Chris pierwsze jazdy bugeydem ever miał np 1.53, 1.54 (potem zaczęliśmy kombinować z ustawianiem zawieszenia biggrin.gif). Lamik się do tego zbliżył ale to jest konkurent dla każdej klasy.

Posunięcie z mostem to świetny pomysł jeśli odrobisz pracę domową i efekty na pewno zobaczysz! Popracuj jeszcze nad sprzęgłem - kiedyś o tym dyskutowaliśmy - lubisz za mocne, twarde sprzęgła a to negatywnie wpływa na 60ft i przeniesienie napędu


wiesz moze troche zle to napisalem, ty troche masz ulatwione zadanie mając silnik z tylu za plecami i dociazana odpowiednio os napedowa ,sam wiesz jak startuje tak samo porshe adex , jego 60ft jest piekne.
Co do sprzęgła to narazie musi takie zostać, poprostu nie wyrobie... wcale nie lubie zbyt mocnych i za twardych , poprostu tylko takie w mojej kasie bylo mozliwe do ogarniecia , a to że noga mnie boli to juz inna sprawa. Może wielotarcz bedzie moze nie wiem zobaczymy naprawde.

ty cos kabinujesz na 2014? wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Mon, 13 Jan 2014 - 22:38
Post #778


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Tak za bardzo się nie napalaj na tą szperę w moście, przy większych kołach nie będzie robiła wink.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Tue, 14 Jan 2014 - 22:13
Post #779


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(Rafciu @ Tue, 14 Jan 2014 - 00:38) *
Tak za bardzo się nie napalaj na tą szperę w moście, przy większych kołach nie będzie robiła wink.gif


czemu nie będzie?
Oprócz tego, że coś się urwie to nie widzę powodu by "nie robiła"


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 14 Jan 2014 - 22:19
Post #780


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Marlon @ Wed, 15 Jan 2014 - 00:13) *
czemu nie będzie?
Oprócz tego, że coś się urwie to nie widzę powodu by "nie robiła"

tam seryjnie byly 22" , 300mm opony , prawie 400 kuca i sriulion nM.

Powinno byc ok.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  « < 37 38 39 40 41 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 22:38