![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#741
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Znalazłem dziś fajne w australii...zobaczymy co powiedzą o wytrzymałości.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#742
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Znalazłem dziś fajne w australii...zobaczymy co powiedzą o wytrzymałości. a to pokaz ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#743
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
http://www.ebay.de/itm/270288875746?ssPage...984.m1438.l2649
Mają kilka chyba typów z różnych materiałów, czekam na propozycje do mojego setupu ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#744
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
ciekawe sa, i ciekawe czy maja do budy na bebnach itd , na malej glowie
![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#745
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
3500Nm... ciekawe jak mierzone - statycznie czy dynamicznie?
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#746
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
czekałem na rzetelne opisanie sytuacji przez K, ale się nie doczekałem więc muszę to zrobić ja.
półosie rzeczywiście wytrzymały, przeguby też, podczas pierwszego montażu wystąpił problem z technologicznym zakończeniem wielowypustu wchodzącego w piastę koła który okazał się "za krótki", trzeba było zrobić rowkowanie by wszystko się spasowało, i dokładnie w tym miejscu pękły obie sztuki, średnica która była w dnie rowka oscylowała w okolicy 22-23mm i było to najsłabsze ogniwo całego zestawienia o czym wspominałem już przy montażu "jeżeli już dupnie to tylko tu" ![]() po pierwszych testach, jak by na to nie patrzeć "prototypu", na których nie byłem obecny, K stwierdził że można se na tych hoosier'ach strzelać ze sprzęgła ile się chce i po tych testach myśli że wszystko jest OK byłem pewien że obciążali tył żeby faktycznie "przetestować" układ, jak się później okazało przeprowadzone testy nie odzwierciedliły rzeczywistych warunków panujących na profesjonalnej kresce owszem było w tym zestawie kilka niedociągnięć, które miały być usunięte z czasem, np. śruby M8 zamiast M10 co wystarczyło zwyczajnie przegwintować na większy gwint, same śruby też nie powalały jakością, czy lekki luz wzdłużny przegubów na półosiach co ciekawe luz występował tylko na dwóch przegubach "hart'a", wszystko to dałoby się usunąć w kilka godzin.. na co już nie było nigdy czasu ale co najważniejsze nie miałem w tym czasie dostępu do specjalnego gatunku materiału w średnicy 110mm z którego zawsze robię półosie i wziąłem inny bardzo mocny materiał 42CrMo który został wysoko ulepszony cieplnie.. podsumowując: jak widać w temacie przy tego typu projektach nie można pozwalać sobie na kompletnie żadne półśrodki i żeby jeździć bezawaryjnie wszystko musi być możliwie najwyższej jakości w tym momencie mam już poprawiony cały projekt tego napędu w którym usunąłem wszystkie niedoróbki, zastosowałem najlepszy możliwy materiał i zmieniłem konstrukcję pod kątem technologii produkcji. teraz czeka sobie z pewnością na ponad 1000Nm na silniku.... -------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#747
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
chętnie sprawdzę kpl od ręki, odezwij się na pw. Robiłeś to do dyfra z małą czy dużą głową?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#748
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
ali23, poprawisz w ramach gwarnacji i ok bedzie, tyle poki co odemnie, co mam pisac jak aostawilem siano a z 1,8 zestaw okazal sie ratunkiem:-)
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#749
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
wstyd trochę
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#750
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
ale owszem, jak daję na coś gwarancję to zawsze jej dotrzymuję...
licząc normalnie to można powiedzieć że u mnie "zostawiłeś siano" za dwie półosie i jeden przegub które ciągle są ok całą resztę czyli elementy łączące przeguby z dyfrem i elementy wchodzące w piasty kół, dostałeś gratis do testowania (nawet sam to zamontowałem) po za tym wiedziałeś że testujesz prototyp, gdybyś odpowiednio to przetestował i urwał na wałach to na na klej pojechałbyś z poprawionym zestawem zamów gdziekolwiek półosie do swojej suszary, podaj moc i moment oraz fakt użycia hoosier'ów i nie zapomnij dodać że auto jeździ tylko w zawodach na 1/4 mili, na koniec spytaj o jakąś gwarancję... Kajman wstyd że co? że się coś robi i sprawdza ile to zniesie? -------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#751
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
wg mnie żadne wstyd ale męskie podejście od sprawy
Ali, koszt półosi i przegubów 2 szt jaka cena , poproszę na PW żeby nie było całkiem OT, nie płakać panie tylko brać się do roboty |
|
|
![]()
Post
#752
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
Gdyby wszystko od początku zawsze działało to nie było by potrzeby wykonywać prototypów. R&D zawsze występuje i nie bez powodu tym bardziej w takiej dziedzinie jak tuning. Obróbka metalu to nie tylko skrawanie i wszyscy zaangażowani powinni sobie z tego zdawać sprawę. Skoro wytwórca bierze na siebie całą odpowiedzialność to super, osobiście nie widzę sensu kogokolwiek tutaj obrażać czy posądzać o fuszerkę.
-------------------- E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
|
|
|
![]()
Post
#753
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
ali, ne bylo kleju na slowacji, poprostu obcielo material jak by byl zrobione ze zwyklego materialu, byl bardzo slaby i jak juz zaczynasz jakies spekulacje przestan ciagle bronic swojego. troche malo mesko:-)
przyznaj ze jesli klient zostawia kilkaset zl , a wczesniej dostaje informacje ze zdazymy z tym na zawody, to moze czuc sie wkurwiony testujac uwierz mi dobrze towar, a na zawodach 350km dalej za pierwszym ogniem pech chce i dup. moglem olac sprawe, kupic zan30plnow poloski na zapas i spokojnie jechac. dzien pozniej , grzeje hoosiery, 20 letnie. oski z 1.8 wklada i wali 11 to cos jest nie halo. nie wciskaj wszystkiego na mnie bo mnie to drazni troszku:-) po tych przygodach raczej bym inaczej podszedl do tematu ze swojej strony a z twojej tymbardziej. mialem nadziej na kpl mocny zestaw, poloski z 1,8 tez ani razu nigdy nie padly, problem byl z przegubami zawsze, stad musial byc caly zestaw tak to zostalo wymyslone, nie tak jak oferuje zestaw firm powyzsza, przeguby kupilem , to wszystko bylo robione tylko i wylacznie ze wzgledu na slabe przeguby a ze nalezalo do tego zrobic poloski i dystanse jakies przejsciowki to wiesz... wstawie fotki jak znajde czas:-) nie pisalem nic w temacie zeby nie robic ci antyreklamy a sam do tego dazysz? poprawisz i po problemie. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#754
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Kajman wstyd że co? że się coś robi i sprawdza ile to zniesie? Że ośki od 1.8 zniosły więcej niż customowe ![]() Swoją drogą K64 ciekawe, bo ja w ośkach od TDS/328 urywam oś a przeguby wytrzymują. Prawdą jest jednak, że jak luz robi się duży na przegubie, to wymieniam całą półoś. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#755
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
K. w poście nr 615 pod koniec piszesz zdanie "tam się poprostu lepi opona jak mucha do ...."
a w poście nr 617 wspominasz: "co do czasów no cóż , bez 3 biegu zrobilem 11,3 jakos tak, leciutko startując aby nie urywac napędów" teraz piszesz że ośki z 1.8 lepiej robią robotę, a kleju nie było - no offence nie zganiam nic na Ciebie, bo to w końcu mój produkt i to ja za to odpowiadam, ale stwierdzenie o poprawnym przetestowaniu chyba jest nie na miejscu sądząc po efektach.. tym bardziej jeśli rzeczywiście nie było kleju jak już wspomniałem, z mojej strony otrzymasz nowe, zdecydowanie lepiej wykonane wielowypusty i oczywiście gwarancja ciągle będzie aktualna, lecz tym razem jej warunki dokładnie omówimy. -------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]()
Post
#756
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nie da sie wykorzystać ori przegubów, dołożyć flansze tak aby dało sie przykręcić inny przegub?
|
|
|
![]()
Post
#757
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 ![]() |
Panowie, nie znam dokladnie zaistnialej sytuacji, ale jak czytam watek to: ali bierze wszystko na klate a k64 proboje zrobic z kogos wariata
|
|
|
![]()
Post
#758
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Nie chciałbym tutaj niepotrzebnie bić piany, ale też mi się wydaje że ALI23 zachowuje się męsko, bo przyjmuje porażkę na klatę.
Rozumiem że K64 możesz być podkur... bo na zawodach ukręciło się coś, co miało być wieczne, ale jak już ktoś wcześniej napisał, taki jest niestety żywot prototypów. Jeśli testujesz coś nowatorskiego, to nie dziw się że to może Cię zawieść w najmniej oczekiwanym momencie. Myślę, że nie ma sensu się dalej spierać kto zawinił,, kto źle wyprodukował, kto źle testował, a może kto źle zamontował, tylko podać sobie rękę i wspólnie obmyślić jak dojść do sensownego kompromisu i w jaki sposób poprawić to co spier... Pozdro ![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#759
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Panowie, nie znam dokladnie zaistnialej sytuacji, ale jak czytam watek to: ali bierze wszystko na klate a k64 proboje zrobic z kogos wariata ci co lezeli nockami pod samochodem to wiedza co bylo przyczyna dupniecia , jak narazie to widze ze ja jestem konsumentem tego watku i to ja gdzies zawiniliem , no tak w naszym kraju tak jest , wygrywa zawsze producent ![]() niestety nie mialem byc krolikiem doswiadczalnym a tak wyszlo. Moje i innych wnioski sa takie ze material jest za slaby, a same dystanse tez nie sa jakims super wymyslem. o spasowaniu niektorych elementow juz zostalo napisane wyzej, tulejki dokladalismy zeby sruby sie nie wykrecaly itd a pomimo to i tak ucielo materialo w innym miejscu. PMN jezdzil na seryjnych napedach m3 ? i bylo mega dobrze, zaluje ze tak nie zostalo to zrobione. Do samych polosi i przegobow (przeciez sa nowe i mocne) nie mam problemu sa ok. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#760
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
tymczasem jest juz uszczelka ... nowe piramidki , glowica splanowana .
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 22:36 |