Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  « < 36 37 38 39 40 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
Kajman
post Thu, 19 Sep 2013 - 22:35
Post #741


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Znalazłem dziś fajne w australii...zobaczymy co powiedzą o wytrzymałości.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 19 Sep 2013 - 22:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Thu, 19 Sep 2013 - 22:43
Post #742


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Kajman @ Thu, 19 Sep 2013 - 22:35) *
Znalazłem dziś fajne w australii...zobaczymy co powiedzą o wytrzymałości.

a to pokaz smile.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 19 Sep 2013 - 22:45
Post #743


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





http://www.ebay.de/itm/270288875746?ssPage...984.m1438.l2649

Mają kilka chyba typów z różnych materiałów, czekam na propozycje do mojego setupu smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 20 Sep 2013 - 21:00
Post #744


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





ciekawe sa, i ciekawe czy maja do budy na bebnach itd , na malej glowie wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Sat, 21 Sep 2013 - 08:59
Post #745


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





3500Nm... ciekawe jak mierzone - statycznie czy dynamicznie?


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Sun, 29 Sep 2013 - 09:07
Post #746


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





czekałem na rzetelne opisanie sytuacji przez K, ale się nie doczekałem więc muszę to zrobić ja.

półosie rzeczywiście wytrzymały, przeguby też, podczas pierwszego montażu wystąpił problem z technologicznym zakończeniem wielowypustu wchodzącego w piastę koła który okazał się "za krótki", trzeba było zrobić rowkowanie by wszystko się spasowało, i dokładnie w tym miejscu pękły obie sztuki, średnica która była w dnie rowka oscylowała w okolicy 22-23mm i było to najsłabsze ogniwo całego zestawienia o czym wspominałem już przy montażu "jeżeli już dupnie to tylko tu"



po pierwszych testach, jak by na to nie patrzeć "prototypu", na których nie byłem obecny, K stwierdził że można se na tych hoosier'ach strzelać ze sprzęgła ile się chce i po tych testach myśli że wszystko jest OK

byłem pewien że obciążali tył żeby faktycznie "przetestować" układ, jak się później okazało przeprowadzone testy nie odzwierciedliły rzeczywistych warunków panujących na profesjonalnej kresce



owszem było w tym zestawie kilka niedociągnięć, które miały być usunięte z czasem, np. śruby M8 zamiast M10 co wystarczyło zwyczajnie przegwintować na większy gwint, same śruby też nie powalały jakością, czy lekki luz wzdłużny przegubów na półosiach co ciekawe luz występował tylko na dwóch przegubach "hart'a",
wszystko to dałoby się usunąć w kilka godzin.. na co już nie było nigdy czasu

ale co najważniejsze nie miałem w tym czasie dostępu do specjalnego gatunku materiału w średnicy 110mm z którego zawsze robię półosie i wziąłem inny bardzo mocny materiał 42CrMo który został wysoko ulepszony cieplnie..


podsumowując: jak widać w temacie przy tego typu projektach nie można pozwalać sobie na kompletnie żadne półśrodki i żeby jeździć bezawaryjnie wszystko musi być możliwie najwyższej jakości


w tym momencie mam już poprawiony cały projekt tego napędu w którym usunąłem wszystkie niedoróbki, zastosowałem najlepszy możliwy materiał i zmieniłem konstrukcję pod kątem technologii produkcji.
teraz czeka sobie z pewnością na ponad 1000Nm na silniku....


--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 29 Sep 2013 - 10:44
Post #747


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





chętnie sprawdzę kpl od ręki, odezwij się na pw. Robiłeś to do dyfra z małą czy dużą głową?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 30 Sep 2013 - 14:51
Post #748


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





ali23, poprawisz w ramach gwarnacji i ok bedzie, tyle poki co odemnie, co mam pisac jak aostawilem siano a z 1,8 zestaw okazal sie ratunkiem:-)


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 02 Oct 2013 - 07:23
Post #749


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





wstyd trochę


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Wed, 02 Oct 2013 - 08:47
Post #750


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





ale owszem, jak daję na coś gwarancję to zawsze jej dotrzymuję...

licząc normalnie to można powiedzieć że u mnie "zostawiłeś siano" za dwie półosie i jeden przegub które ciągle są ok
całą resztę czyli elementy łączące przeguby z dyfrem i elementy wchodzące w piasty kół, dostałeś gratis do testowania (nawet sam to zamontowałem)

po za tym wiedziałeś że testujesz prototyp, gdybyś odpowiednio to przetestował i urwał na wałach to na na klej pojechałbyś z poprawionym zestawem


zamów gdziekolwiek półosie do swojej suszary, podaj moc i moment oraz fakt użycia hoosier'ów i nie zapomnij dodać że auto jeździ tylko w zawodach na 1/4 mili, na koniec spytaj o jakąś gwarancję...




Kajman wstyd że co?
że się coś robi i sprawdza ile to zniesie?



--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Wed, 02 Oct 2013 - 08:57
Post #751


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





wg mnie żadne wstyd ale męskie podejście od sprawy
Ali, koszt półosi i przegubów 2 szt jaka cena , poproszę na PW
żeby nie było całkiem OT, nie płakać panie tylko brać się do roboty
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kozel
post Wed, 02 Oct 2013 - 09:04
Post #752


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 December 2011





Gdyby wszystko od początku zawsze działało to nie było by potrzeby wykonywać prototypów. R&D zawsze występuje i nie bez powodu tym bardziej w takiej dziedzinie jak tuning. Obróbka metalu to nie tylko skrawanie i wszyscy zaangażowani powinni sobie z tego zdawać sprawę. Skoro wytwórca bierze na siebie całą odpowiedzialność to super, osobiście nie widzę sensu kogokolwiek tutaj obrażać czy posądzać o fuszerkę.


--------------------
E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 03 Oct 2013 - 05:52
Post #753


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





ali, ne bylo kleju na slowacji, poprostu obcielo material jak by byl zrobione ze zwyklego materialu, byl bardzo slaby i jak juz zaczynasz jakies spekulacje przestan ciagle bronic swojego. troche malo mesko:-)
przyznaj ze jesli klient zostawia kilkaset zl , a wczesniej dostaje informacje ze zdazymy z tym na zawody, to moze czuc sie wkurwiony testujac uwierz mi dobrze towar, a na zawodach 350km dalej za pierwszym ogniem pech chce i dup. moglem olac sprawe, kupic zan30plnow poloski na zapas i spokojnie jechac. dzien pozniej , grzeje hoosiery, 20 letnie. oski z 1.8 wklada i wali 11 to cos jest nie halo. nie wciskaj wszystkiego na mnie bo mnie to drazni troszku:-)
po tych przygodach raczej bym inaczej podszedl do tematu ze swojej strony a z twojej tymbardziej. mialem nadziej na kpl mocny zestaw, poloski z 1,8 tez ani razu nigdy nie padly, problem byl z przegubami zawsze, stad musial byc caly zestaw tak to zostalo wymyslone, nie tak jak oferuje zestaw firm powyzsza, przeguby kupilem , to wszystko bylo robione tylko i wylacznie ze wzgledu na slabe przeguby a ze nalezalo do tego zrobic poloski i dystanse jakies przejsciowki to wiesz... wstawie fotki jak znajde czas:-) nie pisalem nic w temacie zeby nie robic ci antyreklamy a sam do tego dazysz? poprawisz i po problemie.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Thu, 03 Oct 2013 - 07:34
Post #754


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(ALI23 @ Wed, 02 Oct 2013 - 08:47) *
Kajman wstyd że co?
że się coś robi i sprawdza ile to zniesie?


Że ośki od 1.8 zniosły więcej niż customowe tongue.gif Robisz już półosie pod dyfry z dużą głową?

Swoją drogą K64 ciekawe, bo ja w ośkach od TDS/328 urywam oś a przeguby wytrzymują. Prawdą jest jednak, że jak luz robi się duży na przegubie, to wymieniam całą półoś.


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALI23
post Thu, 03 Oct 2013 - 08:13
Post #755


Super User
Dołączył: Sun, 15 March 2009
Skąd: SRC





K. w poście nr 615 pod koniec piszesz zdanie "tam się poprostu lepi opona jak mucha do ...."
a w poście nr 617 wspominasz: "co do czasów no cóż , bez 3 biegu zrobilem 11,3 jakos tak, leciutko startując aby nie urywac napędów"

teraz piszesz że ośki z 1.8 lepiej robią robotę, a kleju nie było - no offence


nie zganiam nic na Ciebie, bo to w końcu mój produkt i to ja za to odpowiadam, ale stwierdzenie o poprawnym przetestowaniu chyba jest nie na miejscu sądząc po efektach.. tym bardziej jeśli rzeczywiście nie było kleju



jak już wspomniałem, z mojej strony otrzymasz nowe, zdecydowanie lepiej wykonane wielowypusty i oczywiście gwarancja ciągle będzie aktualna, lecz tym razem jej warunki dokładnie omówimy.




--------------------
tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 03 Oct 2013 - 16:25
Post #756


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nie da sie wykorzystać ori przegubów, dołożyć flansze tak aby dało sie przykręcić inny przegub?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tetis
post Thu, 03 Oct 2013 - 21:22
Post #757


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010





Panowie, nie znam dokladnie zaistnialej sytuacji, ale jak czytam watek to: ali bierze wszystko na klate a k64 proboje zrobic z kogos wariata
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Fri, 04 Oct 2013 - 13:11
Post #758


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Nie chciałbym tutaj niepotrzebnie bić piany, ale też mi się wydaje że ALI23 zachowuje się męsko, bo przyjmuje porażkę na klatę.
Rozumiem że K64 możesz być podkur... bo na zawodach ukręciło się coś, co miało być wieczne, ale jak już ktoś wcześniej napisał, taki jest niestety żywot prototypów. Jeśli testujesz coś nowatorskiego, to nie dziw się że to może Cię zawieść w najmniej oczekiwanym momencie.
Myślę, że nie ma sensu się dalej spierać kto zawinił,, kto źle wyprodukował, kto źle testował, a może kto źle zamontował, tylko podać sobie rękę i wspólnie obmyślić jak dojść do sensownego kompromisu i w jaki sposób poprawić to co spier... Pozdro smile.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 05 Oct 2013 - 08:45
Post #759


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(tetis @ Thu, 03 Oct 2013 - 21:22) *
Panowie, nie znam dokladnie zaistnialej sytuacji, ale jak czytam watek to: ali bierze wszystko na klate a k64 proboje zrobic z kogos wariata
ci co lezeli nockami pod samochodem to wiedza co bylo przyczyna dupniecia , jak narazie to widze ze ja jestem konsumentem tego watku i to ja gdzies zawiniliem , no tak w naszym kraju tak jest , wygrywa zawsze producent wink.gif sam watek napedow mial byc uciszony a sam ALI rozpoczyna tutaj swoja wersje wydarzen, a widze ze idaca w moim kierunku.

niestety nie mialem byc krolikiem doswiadczalnym a tak wyszlo.

Moje i innych wnioski sa takie ze material jest za slaby, a same dystanse tez nie sa jakims super wymyslem. o spasowaniu niektorych elementow juz zostalo napisane wyzej, tulejki dokladalismy zeby sruby sie nie wykrecaly itd a pomimo to i tak ucielo materialo w innym miejscu.

PMN jezdzil na seryjnych napedach m3 ? i bylo mega dobrze, zaluje ze tak nie zostalo to zrobione. Do samych polosi i przegobow (przeciez sa nowe i mocne) nie mam problemu sa ok.




























--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 05 Oct 2013 - 08:49
Post #760


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





tymczasem jest juz uszczelka ... nowe piramidki , glowica splanowana .









--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  « < 36 37 38 39 40 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 22:36