Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
jackkpl
post Mon, 24 Jun 2013 - 15:38
Post #701


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





ja wroze z czasow 1/4, wiec musisz znowu gdzies pojechac na 1.5b wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 24 Jun 2013 - 15:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Mon, 24 Jun 2013 - 16:16
Post #702


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(jackkpl @ Mon, 24 Jun 2013 - 15:38) *
ja wroze z czasow 1/4, wiec musisz znowu gdzies pojechac na 1.5b wink.gif

tylko wiesz, czasy to jedno, a turbodziura drugie (na tym nie prezentowanym video to widac)



miedzy 1 a 2 biegu (komentator myslal ze mi bieg nie wszedl - a ja czekalem 1sek w rekordowym przejezdzie 11,2 et - az zaladuje)
- za dlugi dyfer wlozylem na szybko przez zawodami (zamiast z 2 biegu walic jak na testach i krotkim dyferku) to czekalem az sie cos zacznie dziac.
Zmienilem na szybko odcinke na 7500 i na 1 biegu do odcinki zeby nie byla tak odczuwalna dziura ...ale locha jest ciut za duza na 1,2 bara tongue.gif ona ma walic wieksze doladowania.

generalnie ja wiem co zrobic tylko $
szczeli sie z nitro (hmm to znow z 3tys +- ), flatshifta zrobi (znow ms3 by sie przydal a wiec 3tys) , tu pompa i poprawki, tu napedy ... odchudzanie , i 10 milionow nie twoje PLNow - wiec wszystko sie opiera o hajs .
bedzie napewno ciekawiej tylko czas i kasiora , a nie tylko zabawą czlowiek zyje , na mecie jest po takim gownianym setupie 230km/h laugh.gif a 60ft 1,9 (bez grzania slika)

jestem mlody, mam czas wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Mon, 24 Jun 2013 - 16:42
Post #703


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





mega dobry wynik happy.gif


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek s13.5
post Wed, 26 Jun 2013 - 22:33
Post #704


User
Dołączył: Fri, 19 April 2013
Skąd: Radzyn/ UK





A nie można pokombinować z aerodynamiką? Jakieś obniżanie dachu lub coś podobnego? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 29 Jun 2013 - 22:08
Post #705


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(k64 @ Mon, 10 Jun 2013 - 22:56) *
niecale 0,5cm miedzy cylindrami stad calosc poszla w piramidki - ale nudny ten temat tongue.gif

5mm to teoretycznie minimalna srednica scianki miedzy cylindrami bloku silnika.
podkreslam teoretycznie.wiec tym bym sie nie przejmowal.
n2o za 3tys wspominales...wiec mokra instalacja? nie koliduje to z laniem e85? mam na mysli problemy ze sterownikiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 22 Jul 2013 - 16:02
Post #706


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





2 godziny z rana w sobote i ciach.

ciekawostka?









































oznak stukowego brak, tloczki jak nowki, uszczelka byla na kleju. Piramidki odcisniete w miare rowno na wszystkich cylindrach.

pozdrawiam k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pan. B
post Mon, 22 Jul 2013 - 17:28
Post #707


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Szybkiego powrotu i więcej mocy! wink.gif


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Mon, 22 Jul 2013 - 18:04
Post #708


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





Kamilu czy ty masz u siebie wieksze zawory? oraz robiles cos z glowica jakis porting?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 22 Jul 2013 - 18:37
Post #709


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Pan. B @ Mon, 22 Jul 2013 - 17:28) *
Szybkiego powrotu i więcej mocy! wink.gif

dziekuje, pojdzie sprawnie, przeciez to tylko glowica.

CYTAT(tdserek @ Mon, 22 Jul 2013 - 18:04) *
Kamilu czy ty masz u siebie wieksze zawory? oraz robiles cos z glowica jakis porting?


seria, ano cos tam mnie palce bolały rolleyes.gif








--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pablo0000
post Mon, 22 Jul 2013 - 21:52
Post #710


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 August 2003
Skąd: Wydminy





Przepaliło piramidkę czy podniosło ?


--------------------
SSS 2008 Modlin- 60ft 2.062, ET 12.625@186.55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 22 Jul 2013 - 22:05
Post #711


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Pablo0000 @ Mon, 22 Jul 2013 - 21:52) *
Przepaliło piramidkę czy podniosło ?
moj werdykt jest taki: piramidki nie przepalilo, ani nie podnioslo (nie ma takiej mozliwosci), a wydmuchiwalo nad nią (glowica dlugi kloc pod wplywem przegrzania niestety zrobila sie jak hmm banan - a ile - stwierdzi fachowiec od planowania niebawem) ,

dlaczego wydmuchiwalo nad nią? nie umiejętne posługiwanie się doładowaniem przy strojeniu (tak to ja) laugh.gif . ? i testach.

dodatkowo pomimo ze sama uszczelka byla na kleju , i tak duplo w kanalach wodnych (pkt. a) .

2,5 bara + e85 + wariat = power chwilowy . tongue.gif

spy foto:

od maja już czekają biggrin.gif


dobrej nocy


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Tue, 23 Jul 2013 - 07:40
Post #712


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





gratuluje samozaparacia że praktycznie sam robisz wszystko
a odnośnie głowicy, myślę że mogła byc niedociągnięta odpowiednio
skoro się pofałdowała a tym bardziej piramidki nie były równo dociśniete
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Tue, 23 Jul 2013 - 10:05
Post #713


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





w cylindrach masz płyn chłodniczy - ale chyba jeździłeś na wodzie jakiś czas sądząc po rdzawych nalotach na uszczelce?
Prawdę powiedziawszy jak głowica byłaby na tyle wygięta że przedmuchało oringowanie to popatrzyłbym czy nie zerwało gwintu lub nie wyciągnęło śruby głowicy. a takie oringowanie to bardziej bym obstawiał na przepalenie, przez/nad/pod piramidka.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 23 Jul 2013 - 16:04
Post #714


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(ww#296 @ Tue, 23 Jul 2013 - 10:05) *
w cylindrach masz płyn chłodniczy - ale chyba jeździłeś na wodzie jakiś czas sądząc po rdzawych nalotach na uszczelce?
Prawdę powiedziawszy jak głowica byłaby na tyle wygięta że przedmuchało oringowanie to popatrzyłbym czy nie zerwało gwintu lub nie wyciągnęło śruby głowicy. a takie oringowanie to bardziej bym obstawiał na przepalenie, przez/nad/pod piramidka.


tak , problemem byly zwykle sruby nie arp, i teraz takie wlasnie wlatują albo rozwiert i wieksze sruby - choc tak druga opcja dalej jest narazona na rozciaganie? czy arp sruby maja w sobie taki sklad ze jednak bedzie lepiej? gwintu nie zerwalo, zeliwny blok.





Interesuja mnie zniszczone kanaly wodne w uszczelce ... co bylo przyczyna albo nastepstwem ,czy cisnienie z cyl walilo i to spowodowalo lub odwrotnie.









--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aniołek
post Tue, 23 Jul 2013 - 19:17
Post #715


Forum Killer
Dołączył: Thu, 14 September 2006





zdecydowanie ARP i to lepiej szpilki niż śruby , ja jeszcze nie słyszałem żeby ARP nie dało rady ale może ktoś słyszał , zwykłe śruby generalnie powinny być jednorazowego użytku a ARP zachowuje swoje właściwości ponoć do 3 razy , z pewnością wielu kolegów z forum ma już doświadczenie z ARP może ktoś coś dorzuci


--------------------
2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street
2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Tue, 23 Jul 2013 - 20:47
Post #716


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





zalezy które arp , te normalne 2000 nie sa jakies przesadnie wytrzymale , w meskich projektach przechdzi sie na L19.


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w0wacik
post Tue, 23 Jul 2013 - 22:34
Post #717


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 November 2003
Skąd: Wwa





Wszelkie śruby w silniku się wymienia po jednokrotnym użyciu, chyba że producent zaleca inaczej, a nie mierzy rozciągliwość, przeciągliwość, a potem wychodzi płaczliwość. Tu nie ma miejsca na ponoć, szwagier mówił, itd. A przy męskich projektach zamiast nówek z ASO można dać ARP. Bo są lepsze, a nie ponoć znowu...


--------------------
"When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"

Mercedes C270CDI T
Mercedes 280CE (C123)
Volkswagen Golf 1.9 TDI
Opel Combo

Pozdrawiam

w0wacik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Tue, 23 Jul 2013 - 22:54
Post #718


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





arp sie inaczej dokręcają pod kluczem czuć że są twardsze, nieciągną sie tak, więc skoro podnosi czapke to chyba niema zbyt wielu alternatyw, może grubsze dadzą rade (napewno jest taniej ale pewności niema)


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 23 Jul 2013 - 23:24
Post #719


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





podchodzi jeszce temat arp srub , markowych i chinskich bo byla niegdys afera tego typu , a sam wiem co potrafie sciagnac z schanghaju...


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karolo
post Wed, 24 Jul 2013 - 00:07
Post #720


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





M50 można przegwintować na M12x1,5 i wstawić tam customowe szpilki i nakrętki. Z takim kitem można skręcić głowicę na około 160 NM. Pokaż mi ARP, które tyle uciągnie smile.gif


--------------------
FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  « < 34 35 36 37 38 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 06:40