![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#641
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Gratuluje występu! Wybierasz się może na Vag Racing?
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#642
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Gratuluje występu! Wybierasz się może na Vag Racing? nie bardzo, musial bym zerknac co ze skrzynia ze tak biegu nie wchodzą a pogoada lipa ![]() ludziska nie wiedza ale tez mialem problem z uszczelka pod glowica ![]() pewnie glowica troszku sie pokrzywila i zaczelo puchnac, zawody objechalem ale nie grzalem silnika za duzo ![]() chce dobrze powoli sobie sprzet przygotowac, i mam troche planow, teraz na jakis czas odpuscimy raczej, 4 bieg mi został wiec moze wkoncu mahe zalicze tak jak jest. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#643
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
W tyk roku 10 musi stuknac:D pozatym gratki... mam nadzieje ze po ogarnieciu napedow bedziesz klepal 10 za 10. pozdro i pamietaj ze niebawem wpadasz do wro na strojenie:D
|
|
|
![]()
Post
#644
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ciekawe co dalej z napędami... a już chciałem sobie dorobić takie same półosie...
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#645
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Ciekawe co dalej z napędami... a już chciałem sobie dorobić takie same półosie... inna piasta, (grubszy wieloklin) , mocniejszy materiał i jazda. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#646
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 June 2004 Skąd: JAWORZNO ![]() |
Czyli jednak piramidki nie załatwiają całkowicie problemu dmuchania uszczelki . Ciekawe jak będzie wyglądała głowica i blok po rozłożeniu zrób fotki jak możesz.
-------------------- Civic 1,6 125ps@142 Nm / 329ps@445Nm
Lepiej zrobić coś czego będziesz chwilę żałował niż żałować , że tego nie zrobiłeś ! |
|
|
![]()
Post
#647
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 April 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
przy doładowaniu 2,5 bar to poza piramid rings trzeba jeszcze trochę pomyśleć przy składaniu motoru... (nie rozchodzi się o Twój silnik)
-------------------- https://www.facebook.com/HypertechRacing
|
|
|
![]()
Post
#648
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Czyli jednak piramidki nie załatwiają całkowicie problemu dmuchania uszczelki . Ciekawe jak będzie wyglądała głowica i blok po rozłożeniu zrób fotki jak możesz. rozloze zobaczymy, mam zapas. tak naprawde zalatwiaja sprawe, bo dawno by uszczelka w innych samochodach sie poddala i chlodnica by wybuchala albo miska z wodą ... a to znosilo katowanie caly tydzien testow i zawody . blok bedzie ok , bo moje piramidki wchodza poza obrys tuleji w odpowiedni rowek na wcisk na kilka mm ... tam jestem spokojny ( inni mają albo na plaszcyznie albo w tuleji cylindra). Ja nie dam nigdy ponad 1tys zl za org uszczelke z oringami ze szwecji jak to mozna samemu zrobic tylko cza pomyslec troszke. ![]() ![]() przy doładowaniu 2,5 bar to poza piramid rings trzeba jeszcze trochę pomyśleć przy składaniu motoru... to byly mojej produkcji a nie kupione piramidki, ktore byly ver testową,moje wymiary ktore zaden mi nie dal na tacy, i zaden nie robil tego w kraju tylko kupowal gotowe jak pytalem 100 ludzi w pl to odpowiadali o fuck grubo, dodatkowo popytaj kto zaladowal powyzej w kraju 2,5 bar czy ma dalej mieciutkie przewody wodne ![]() ja pisze od zawsze o fuckupach a inni nie - ale problemami sie nie przejomoje tyle naprawiam a wszystko zostawiam na forach zeby tacy np jak ty mogli zbudowac za rok dwa jeszcze mocniejsze bmw ![]() a ty masz doswiadczenie w tym jakies ? ![]() ![]() twoje orignowanie z drutu: ![]() tez nie pomoze za duzo moim zdanie, od strony glowicy drut popusci bo sie nie wgryza - tylko mocniej uszczelka dociska - do jakies doladowania ok -ale jest jeden problem - zrobiles dookola cylindra tak jak korona kilka lat temu i wielu szwedow ktorzy juz od tego dawno odchodza dlaczego? to powinno fachowo robic sie tak (zeby nie duplo przy laczeniu drutu - doookola - przyjzyj sie) jak liczba 8 i to przy najcienszej sciance przy cylindrach ! nie dookola jeden cylidner tylko 1,5 cylindra i koljene 2 tak samo aby powstal odpowiedni kat zeby przy laczeniu z drutem pod przycieciem z odpowiednim katem nie duplo . ![]() a tutaj moje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Problem wynika z takiego czegos ze jesli glowica sie odksztalci to zadna piramidka ci nie pomoze. raz tmp na max i alu sie podda , A moze mikropekniecie zadzialalo. Rozbiore bede wiedziec w kazdym mam nastepne oringi o rozmiar wieksze z 2 kłami ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#649
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 April 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Na wstępie napiszę:
Mikropęknięcie nie mogło zadziałać, mogło się pojawić. Przy takim oringu jak zaprezentowałeś masz na cylindrze dwa łączenia czyli ewentualne dwa słabe punkty Panie specjalisto. Do tego staranność wykonania poniżej krytyki. Nawet na zdjęciu widać jak to jest mizernie spasowane - porównaj z moim. Kolejny temat, oring ma głównie zapobiegać deformowaniu uszczelki a dociskanie jej mocniej to drugoplanowa kwestia i za to odpowiadają nam głównie mocne śruby lub szpile. Poza tym wszystkim dodam tylko że drut powinien wrzynać się w metalowy fragment uszczelki a patrząc kolejny raz na zdjęcie które wkleiłeś to zupełnie nie widzę aby pokrywał się z tym co ma usztywnić.`Jeśli masz problem z temperaturą spalin to zamiast emulować to świnką zainwestowałbym w ECU które pozwoli na dokładną korekcję dawek paliwa i zapłonu a nie coś cos oszukuje tylko fabryczny sterownik Przepraszam ale nie mogę pozostawić bez odpowiedzi tych bezpodstawnych zarzutów. Do rzeczy. PO PIERWSZE szanowny kolego to o co sie tobie rozchodzi do H***? Masz jakiś problem do mnie? Napisz mi wiadomość, zadzwoń zamiast robić śmietnik z forum i prowadzić gówniarskie dyskusje. Napisalem ze uszczelnienie głowicy to jest jedna z wielu rzeczy które trzeba przy takim silniku uskutecznić pisząc w prostszy do zrozumienia dla ciebie sposób. Nie miało to być w żaden sposób złosliwe, miało dać do myślenia tym którzy to czytają że to tylko jeden element układanki. PO DRUGIE. Nie mam zamiaru zniżać się do Twojego poziomu. Pisanie czegokolwiek o moim silniku nieznająca jego specyfikacji, technologii wykonania oringów(!!!), pasowań panewek czy tłoków i przede wszystkim przeznaczenia auta jest delikatnie mówiąc nie na miejscu a jest wręcz żałosne. Czyżby to próbą zrobienia jakiejś nieudolnej antyreklamy (??). Mój silnik jest przygotowany pod 400 - 430 PS z zapasem i do tego znosi ciągłe "upalanie" bez jęknięcia od ponad pół roku. Wspominałeś też o tzw "fuckupach". Z mojej strony mogę tylko poinformować Cię że o nich nie wspominam z tego względu że do tej pory żaden nie wystąpił ponieważ swoją pracę wykonuję rzetelnie i bardzo dokładnie. PO TRZECIE. Moim doświadczeniem moge cie tylko zawstydzić jesli o tym wspominasz. Zapominasz chyba że piszesz o kimś kto praktycznie posiada już tytuł naukowy w tym temacie. PO CZWARTE. Nie wmawiaj mi ze o cokolwiek technicznego pytałem lub radziłem się bo jest to śmieszne. Zakupiłem od Ciebie kilka szaprgałów. Ewentualna wymiana poglądów na jakiś tam temat + Twój komentarz że składałeś silnik w piachu a i tak działa. Jeśli masz chęć to możemy porównać ciśnienie oleju... Poza tym mam prośbe. Jeśli już piszesz coś do mnie to rób to w taki sposób aby dało sie zrozumieć co masz do przekazania. -------------------- https://www.facebook.com/HypertechRacing
|
|
|
![]()
Post
#650
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#651
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Na wstępie napiszę: Mikropęknięcie nie mogło zadziałać, mogło się pojawić. Przy takim oringu jak zaprezentowałeś masz na cylindrze dwa łączenia czyli ewentualne dwa słabe punkty Panie specjalisto. Do tego staranność wykonania poniżej krytyki. Nawet na zdjęciu widać jak to jest mizernie spasowane - porównaj z moim. Kolejny temat, oring ma głównie zapobiegać deformowaniu uszczelki a dociskanie jej mocniej to drugoplanowa kwestia i za to odpowiadają nam głównie mocne śruby lub szpile. Poza tym wszystkim dodam tylko że drut powinien wrzynać się w metalowy fragment uszczelki a patrząc kolejny raz na zdjęcie które wkleiłeś to zupełnie nie widzę aby pokrywał się z tym co ma usztywnić.`Jeśli masz problem z temperaturą spalin to zamiast emulować to świnką zainwestowałbym w ECU które pozwoli na dokładną korekcję dawek paliwa i zapłonu a nie coś cos oszukuje tylko fabryczny sterownik Przepraszam ale nie mogę pozostawić bez odpowiedzi tych bezpodstawnych zarzutów. Do rzeczy. PO PIERWSZE szanowny kolego to o co sie tobie rozchodzi do H***? Masz jakiś problem do mnie? Napisz mi wiadomość, zadzwoń zamiast robić śmietnik z forum i prowadzić gówniarskie dyskusje. Napisalem ze uszczelnienie głowicy to jest jedna z wielu rzeczy które trzeba przy takim silniku uskutecznić pisząc w prostszy do zrozumienia dla ciebie sposób. Nie miało to być w żaden sposób złosliwe, miało dać do myślenia tym którzy to czytają że to tylko jeden element układanki. PO DRUGIE. Nie mam zamiaru zniżać się do Twojego poziomu. Pisanie czegokolwiek o moim silniku nieznająca jego specyfikacji, technologii wykonania oringów(!!!), pasowań panewek czy tłoków i przede wszystkim przeznaczenia auta jest delikatnie mówiąc nie na miejscu a jest wręcz żałosne. Czyżby to próbą zrobienia jakiejś nieudolnej antyreklamy (??). Mój silnik jest przygotowany pod 400 - 430 PS z zapasem i do tego znosi ciągłe "upalanie" bez jęknięcia od ponad pół roku. Wspominałeś też o tzw "fuckupach". Z mojej strony mogę tylko poinformować Cię że o nich nie wspominam z tego względu że do tej pory żaden nie wystąpił ponieważ swoją pracę wykonuję rzetelnie i bardzo dokładnie. PO TRZECIE. Moim doświadczeniem moge cie tylko zawstydzić jesli o tym wspominasz. Zapominasz chyba że piszesz o kimś kto praktycznie posiada już tytuł naukowy w tym temacie. PO CZWARTE. Nie wmawiaj mi ze o cokolwiek technicznego pytałem lub radziłem się bo jest to śmieszne. Zakupiłem od Ciebie kilka szaprgałów. Ewentualna wymiana poglądów na jakiś tam temat + Twój komentarz że składałeś silnik w piachu a i tak działa. Jeśli masz chęć to możemy porównać ciśnienie oleju... Poza tym mam prośbe. Jeśli już piszesz coś do mnie to rób to w taki sposób aby dało sie zrozumieć co masz do przekazania. powiem ci Panie doktorze (prawie). Jajo mnie to obchodzi wszystko jak sobie zrobisz, ja tez widze bledy u innych ale nie piszę tego otwarcie - ale ty probojesz komus cos wytknac na forum przy wszystkich to pisz do konca o co chodzi - cisnienie kazdemu by podskoczylo bo robisz to w ciekawej formie. a nie: przy doładowaniu 2,5 bar to poza piramid rings trzeba jeszcze trochę pomyśleć przy składaniu motoru... - a w silnikach cisnienie tez mozemy porownac tylko zaczekaj doleję cos lepszego do miski ok? ![]() co do silnika to pisalem o TMP całęgo silnika a nie EGT komory spalania - mam go tak podlany że uwierz jest ok na wszystkich cylindrach - mam 6 termopar aktualnie . teraz to sie robi tak ![]() ![]() dostalem jakis czas temu instrukcję do tego wiesz? porownaj teraz sobie co ty pisales a co przedstawia instrukcja. ![]() i dała mi do myślenia z zestawem z 2 lata temu -przygladnij sie. koniec ot ! pozdro k64 performance -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#652
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Bardzo dobra sciagawka swoja droga.
A nie myslal nikt o powieleniu patentu firmy Athena? tzw. Fire rings? Aczkolwiek Twoje rozwiazanie wlasnie tak wyglada ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#653
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Bardzo dobra sciagawka swoja droga. A nie myslal nikt o powieleniu patentu firmy Athena? tzw. Fire rings? Aczkolwiek Twoje rozwiazanie wlasnie tak wyglada ![]() moje wlasnie takie jest, dokladnie Guzior, tylko dodatkowo wale go w blok (na wcisk) a nie na luzno , i tam nie przesunie sie nic, o wiele wygodniejsze bo np. przy luznych same nakladanie uszczelki i glowicy moze spowodowac przesuniecie ... sa jeszcze w tuleji cylindra ale ja tam niechce nic koło tłoków mieć stad wymyslilem wlasnie cos takiego. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#654
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
I to jest najlepsze rozwiazanie - nic czapki nie doszczelni tak jak kawałek dobrej kwasówki wgryziony w blok i glowice
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#655
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: wołomin ![]() |
spokój! świnia z małpą !
![]() Nie licytować się kto ma większego, tfu to znaczy "większe doświadczenie"... Wasze BMW są do czego innego ( drag / street ) i niech tak zostanie. Macie inną koncepcje i żaden drugiego nie przekona. K64 - ale miałeś ucieszoną gębe jak wróciłeś i krzyczałeś 11.5 i śmiałeś się że 4 nie weszło ![]() Cieszę się że dałeś show, jakiego chyba nikt, nie dał i mogłem Ci pomagać. Moje auto jeździło bez awarii, bo wszystko dupło w piątek na zawodach w Bełchatowie. Na filmikach zobaczycie mnie pchającego MAT Suszare ![]() Z mojej strony polecam natrysk wody na IC z jakiegoś zbiorniczka spryskiawaczy z pompką do czyszczenia ksenonów i może pomyśl o wiatrakach elektrycznych. Mi się przydają jak wracam lajtowo na start. Nie musze już wracać z otwartą maską. Pora pomyśleć o aerodynamice bo wpadając na metę masz 220 kmph -------------------- https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339 1 miejsce FWD Turbo 2013 |
|
|
![]()
Post
#656
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
spokój! świnia z małpą ! ![]() Nie licytować się kto ma większego, tfu to znaczy "większe doświadczenie"... Wasze BMW są do czego innego ( drag / street ) i niech tak zostanie. Macie inną koncepcje i żaden drugiego nie przekona. K64 - ale miałeś ucieszoną gębe jak wróciłeś i krzyczałeś 11.5 i śmiałeś się że 4 nie weszło ![]() Cieszę się że dałeś show, jakiego chyba nikt, nie dał i mogłem Ci pomagać. Moje auto jeździło bez awarii, bo wszystko dupło w piątek na zawodach w Bełchatowie. Na filmikach zobaczycie mnie pchającego MAT Suszare ![]() Z mojej strony polecam natrysk wody na IC z jakiegoś zbiorniczka spryskiawaczy z pompką do czyszczenia ksenonów i może pomyśl o wiatrakach elektrycznych. Mi się przydają jak wracam lajtowo na start. Nie musze już wracać z otwartą maską. Pora pomyśleć o aerodynamice bo wpadając na metę masz 220 kmph dziekuje za Pomoc tobie i Marcinowi . Nie jade juz nigdzie na zawody bo ekipie nie pasuje ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#657
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Powiem tylko że garbowe silniki turbo które mają pod 800-1000koni też nie mają uszczelek -stalowy cylinder o grubości ścianki pare mm dociska się do alu głowicy i tyle. Rozbierzesz, zobaczysz, poprawisz będzie git.
Zapominasz chyba że piszesz o kimś kto praktycznie posiada już tytuł naukowy w tym temacie. Hahaha hahaha jaka napinka. Może jeszcze na simrze? ![]() |
|
|
![]()
Post
#658
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
to byly mojej produkcji a nie kupione piramidki, ktore byly ver testową,moje wymiary ktore zaden mi nie dal na tacy, i zaden nie robil tego w kraju tylko kupowal gotowe jak pytalem 100 ludzi w pl to odpowiadali o fuck grubo. kolejny raz juz piszesz te pierdoly, w 2009 roku mialem dorobione piramidki po swojemu, polskie. Nie dzwoniles sie pytac. Znam goscia co mial przedemna 2-3 lata. |
|
|
![]()
Post
#659
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
kolejny raz juz piszesz te pierdoly, w 2009 roku mialem dorobione piramidki po swojemu, polskie. Nie dzwoniles sie pytac. Znam goscia co mial przedemna 2-3 lata. moze i miales pierwsze slysze o TObie ! pokaz fotki i projekt - Szkoda ze nie wiedzialem, to moze wymienimy sie doswiadczeniami. mi zadna firma w pl tego niechciala zrobic po mojemu a jak dzwonilem do kogos kto mial stycznosc z tym to ciezko bylo cokolwiek sie dowiedziec. najwidoczniej mialem pecha ze na Ciebie nie trafilem ![]() ![]() Wykonane na cnc w irlandi z moimi wymiarami u znajomego. I tez znam goscia co mial juz to 10 lat temu,to przeciez nie zadna nowosc , Teraz krismax predzej PMN mial piramidki kupione (razem z uszczelką) , ale kupić każdy potrafi , u mnie to inaczej wygląda jak już wspomnialem, niechce mi sie juz drazyc tego tematu ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#660
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Jago - garbowe silniki nie mają też wody
![]() PS: tytuł naukowy to Profesor ![]() -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 08:57 |