Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
k64
post Sun, 29 Jan 2012 - 15:15
Post #461


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik











dol zlozony.

procz pompy oleju (lancucha) ,gdyz cos luznawy jest ten z napinaczo-slizgiem (napinaczo slizg połamałem a dostac takiego juz nie dostane - koniec produkcji) (poczatek produkcji m50),


po lewej stary org vs nowy (nr widac na kartce), i te wlasnie sa chyba te dluzsze niz te nowsze m50/m52 (fabryka pozbyła się tego napinacza+slizgu i dała sam łancuszek.)

Oczywiscie bledny lancuszek nowy kupilem.


Jak by ktos mial z m52 lancuch z pompy oleju to chetnie sie zaopiekuje takim / porownam przy okazji.


Przy okazji jeszcze tego tematu - ja potrafie te lancuchy zalozyc bez zdejmowania zebatki z pompy,
nakladam na pompe + na kolo zebate walu i pod kątem lekkim potrafie wlozyc tak pompe na swoje miejsce (3sruby)

A wiec mega luzny na tyle jest teraz ze ta operacja jest w ten sposob mozliwa, z tego co wiem w m52 nie idzie zalozyc lancucha w taki sposob (koniecznosc zdemontowania zebatki) ???



Tyle speców w kraju od bmw a takiej odpowiedzi nie potrafią dać, faktem jest ze m50 z napinaczem pompy oleju to nie duzo ludziów widziało wink.gif


a tak pozatym to ok., wiosna idzie więc za tydz góra laugh.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 29 Jan 2012 - 15:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafciu
post Sun, 29 Jan 2012 - 17:07
Post #462


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





W m62 też nie ma napinacza. Łańcuch reguluje się za pomocą przestawienia całej pompy oleju.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 29 Jan 2012 - 23:56
Post #463


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Rafciu @ Sun, 29 Jan 2012 - 17:07) *
W m62 też nie ma napinacza. Łańcuch reguluje się za pomocą przestawienia całej pompy oleju.
mozesz napisac w jaki dokladnie sposob? przestawienie calej pompy raczej jest nie mozliwe w m50 (dosyc wielkich rozmiarow dziura kanału olejowgo(pompa->blok)


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Mon, 30 Jan 2012 - 10:54
Post #464


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30
tak wygląda pompa oleju w m60, m62. Mocowanie pompy ze śrubą nr 7 jest regulowane, odchylane od bloku za pomocą specjalnej śruby w bloku silnika. Wykręcając śrubę regulacyjną powodujesz że pompa oddala się od bloku i napina łańcuszek. Może u Ciebie jest podobnie. Obadaj dokładnie mocowanie ze śrubą nr 16:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 30 Jan 2012 - 14:56
Post #465


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Rafciu @ Mon, 30 Jan 2012 - 10:54) *
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30
tak wygląda pompa oleju w m60, m62. Mocowanie pompy ze śrubą nr 7 jest regulowane, odchylane od bloku za pomocą specjalnej śruby w bloku silnika. Wykręcając śrubę regulacyjną powodujesz że pompa oddala się od bloku i napina łańcuszek. Może u Ciebie jest podobnie. Obadaj dokładnie mocowanie ze śrubą nr 16:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30




http://www.youtube.com/watch?v=HeSpUH2vx4Q



raczej jest to nie mozliwe do naciagniecia w silniku m50.

Co dziwne dzwonilem do serwisu BMW:

-stare lancuchy nie sa produkowane (taki jak teraz mam (stary)

-nowsze (taki ktory rowniez mam ten nowy) sa produkowane i sa tych samych rozmiarow (co faktycznie chyba jest prawda bo przeciez widac)

-slizgo-napinacz nie jest juz produkowany

-lancuch ma byc luzny ale nie chyba az tak

-kola zebate maja taka sama ilosc zebow(zarowno wał jak i pompa)


wiec

albo zrobie napinacz nowy - rzezba custom

albo pompy roznia sie wysokoscia (niebawem to sprawdze)

albo custom lancuch (tego starego chyba ciezko skrocic bo musial bym go skrocic jak wiadomo o 2 (a ja potrzebuje 1~)

albo zostawic tak jak jest (w sumie mysle ze nie przeskoczy ale chcialbym widziec jak sie zachowoje takie cos przy 7tys rpm)




mam filmik jeszcze 2 lata stary? cudem zachowal sie na dysku - zalozony byl org napinacz (rarytas w m50)


http://www.youtube.com/watch?v=j3Abf3Ue5OA







albo macie jakis pomysl/info


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Mon, 30 Jan 2012 - 16:00
Post #466


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





nie jest tak tragicznie z tym luzem, ja u siebie w m60 przed regulacją miałem bardzo podobny, upalałem i nic się nie działo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mati199_*
post Mon, 30 Jan 2012 - 16:04
Post #467









No kolego jak ty upalasz 7er to gratuluję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Młody-Bydgoszcz_*
post Mon, 30 Jan 2012 - 16:08
Post #468









Można upalać co się chcę, nawet Maybacha.
Przecież nie wszystkie części muszą być zajechane, M50/M52 dużo nie kosztuję więc można coś na części kupić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Mon, 30 Jan 2012 - 17:44
Post #469


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





CYTAT(mati199 @ Mon, 30 Jan 2012 - 16:04) *
No kolego jak ty upalasz 7er to gratuluję.


upalam głównie e34 wink.gif ale jak to się ma do tego tematu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Mon, 30 Jan 2012 - 20:22
Post #470


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Eeee nie ma tragedii z tym luzem smile.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Guta
post Fri, 03 Feb 2012 - 11:04
Post #471


Frequent User
Dołączył: Fri, 11 June 2004
Skąd: Biłgoraj





CYTAT(Rafciu @ Mon, 30 Jan 2012 - 11:54) *
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30
tak wygląda pompa oleju w m60, m62. Mocowanie pompy ze śrubą nr 7 jest regulowane, odchylane od bloku za pomocą specjalnej śruby w bloku silnika. Wykręcając śrubę regulacyjną powodujesz że pompa oddala się od bloku i napina łańcuszek. Może u Ciebie jest podobnie. Obadaj dokładnie mocowanie ze śrubą nr 16:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=30


Sorry za ot ale ja w m62 regulacji nie widze,śruba regulacyjna to ta w którą wkręca się nr7 czy jakaś osobna w bloku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dive_popo
post Fri, 03 Feb 2012 - 11:44
Post #472


Frequent User
Dołączył: Thu, 25 August 2011
Skąd: Oświęcim





Widze ze modzisz dalej wink.gif dobrze ze zmieniles zdanie co do sprzedazy !

Ja jestem w trakcie montazu garretta t04z takze gdzies sie spotkamy w przyszle lato wink.gif szkoda ze na drogi nie wyjezdzasz, bo bysmy lepiej potestowali wink.gif

Kolega ze srebrnej Supry


--------------------
スープラ - for life !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dobrus
post Fri, 03 Feb 2012 - 12:19
Post #473


Forum Homee
Dołączył: Sun, 20 July 2008





CYTAT(guta @ Fri, 03 Feb 2012 - 11:04) *
Sorry za ot ale ja w m62 regulacji nie widze,śruba regulacyjna to ta w którą wkręca się nr7 czy jakaś osobna w bloku?


dokladnie ta, czyli nr 6 na schemacie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 11 Feb 2012 - 17:35
Post #474


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





k64, nie chcesz 12" drag slicków MH z felgami? Trochę mi nie weszły...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 13 Feb 2012 - 17:33
Post #475


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





Az sie boje ssacych ... a raczej moje palce.









--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 24 Feb 2012 - 18:16
Post #476


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





porno oring by k64






















p.s. jak ktos zainteresowany to pw , bedzie tego duzo , rozne wymiary,do zrobienia zamowienie na oring ktory kladziemy poprostu na plaszyznie bloku nie do rowka ( u mnie rowki tylko dla bezpieczenstwa nie przesuniecia sie oringu przy nakladaniu glowicy, w szwecji mozna kupic oringi wlasnie na plasko ktore kladziemy ale maja nieco inna budowa niz te ktore robie.









--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Fri, 24 Feb 2012 - 19:02
Post #477


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Stroker, nie strocker smile.gif

A oringi okej, robisz pod dowolne średnice?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Fri, 24 Feb 2012 - 19:39
Post #478


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Nie chce sie czepiac ale te kanaly wydechowe wygladaja ze kazdy z nich ma inna srednice wylotu .Bedziesz mierzyl ta glowice na flowbenchu?Ciekaw jestem jakie to ma przeplywy?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 27 Feb 2012 - 17:28
Post #479


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





no i wkoncu udalo sie zniesc silnik z pokoju w 3 chlopa.

na zdjeciach widoczne:

kolo do kompresora juz na kole zamachowym przednim,

uszczelka siknieta, dokrecona na troche wiecej ... chyba wiecej niz 15 faz aby piramidki wchodzily rowno.


no i mi sie zdaje ze uszczelniło ph34r.gif














pozdrawiam was



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 27 Feb 2012 - 17:39
Post #480


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





ohmy.gif Konkretne to koło pasowe do kompresora smile.gif


pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 09:28