Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
sebek-c20xe
post Sun, 08 Jan 2012 - 23:40
Post #441


Super User
Dołączył: Tue, 26 June 2007
Skąd: Grudziądz





Zastanów sie nad tym kompresorem bo sie okaze ze zamiast dodac poprostu zabierze. M62 jest maly i znam przypadek gdzie mial problem nadmuchac 2,5. Wiec moze byc wiecej zlego niz dobrego tymbardziej ze bedzie 3,0


--------------------
corsa a c20... 11,1 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 08 Jan 2012 - 23:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Mon, 09 Jan 2012 - 00:02
Post #442


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





m62 w hondach (1,6, 1,8l) wydala ledwo do okolic 250KM wiec podejrzewam efekt podobny do calibry od Mickey'a, gdzie użyty "napędzacz" jest po prostu zbyt mały.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 09 Jan 2012 - 00:07
Post #443


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





kompresor ma sprzęgło więc można ustalić przełożenie tak że będzie osiągał obroty maksymalne przy 3500-4000 i przed max obrotami go rozpinać więc powinien wydolić . Co nie zmienia faktu że dla mnie pomysł z kompresorem nie ma sensu , nitro sprawdziło by się znacznie lepiej i było by prostsze w wysterowaniu .

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Mon, 09 Jan 2012 - 00:20
Post #444


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





A tak wogule do ilu zamierzasz kręcić silnik?Pomysł z kompresorem fakt dość kontrowersyjny do dragu ale jak mowiłeś coś nowego. Kiedy planowany wyjazd?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 09 Jan 2012 - 00:38
Post #445


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





planowany wyjazd a rzeczywisty wyjazd rzadko sie pokrywaja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 09 Jan 2012 - 16:56
Post #446


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





spokojnie panowie, kompresor zabiera moc ale bedzie wylaczany jesli nadcisnienie bedzie wieksze niz powiedzmy 0,6 bara .
SIlnik jak poprzednio bedzie krecony do 7200.
w 2,8 kompresor ladowal wlasnie taki 0,7 wiec nie sadze zeby nie zrobil tego co chce tymbardziej ze wylaczany bedzie pewnie do 4tys rpm.dlaczego zostawiasz visco? - bo wydala a nie sadze zeby elektryczne wiatraki byly lepsze, jak ktos przeliczy wydajnosc do obciazenia przez aleternator - ale moge sie mylic.
dlaczego 63milimetry dolotu? - bo takie ma wyjscie Turbo a wiec do takiego dolotu jest najlepiej stworzone , tak uwazam, dodatkowo chcialem zmieniac na 3cale ALE przepustnica 2,5 i tak jest takiego przekroju, spokojnie wystarcza. Dodatkowo bypass ktory juz zrobilem do kompressora jest oparty na przepustnicy z 2,5L . ALe nie powiem ze 3 cale by mnie interesowalo.




Planowany wyjazd do 2 miesiecy moze wczesniej, ogolnie to chcialbym sie na bemowie pojawic ale czy na docelowym doladowaniu nie wiem, brakuje jeszcze obrobki korbowodow, wymalowania komory silnika i pare uszczelek. Wtryski wystarcza na 1,5bara max ale do docierania starcza. W sumie dół powinien byc zamkniety do tygodnia Jak tylko przyjade do kraju i znajde siły.

Troche mnie zastanawia docieranie jak najlepiej to zrobić jak wiadomo ile mechaników tyle róźnych porad.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Mon, 09 Jan 2012 - 18:11
Post #447


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





docieraj klasycznie, jest to wsumie najpewniejsza metoda i naczęsciej stosowana, nie ma co kombinować
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 09 Jan 2012 - 18:50
Post #448


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





nie podejdzie wieksza przepustnica?
tym bardziej,ze robisz nowy kolektor dolotowy.
obliczyles sobie komore spalania na ponad 65(prawie 66),to bedzie co dmuchac.
przeciez to nie musi jechac z dolu,wiec przemysl te 3 cale jeszcze raz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aniołek
post Mon, 09 Jan 2012 - 21:12
Post #449


Forum Killer
Dołączył: Thu, 14 September 2006





jeśli chcesz mogę tobie opisać moją procedure docierania V8-emki obecnie mam przejechane nie całe 3tys. i jest wszystko super , tyle tylko że sposobów na docieranie jest tyle co mechaników rolleyes.gif więc nie wiem czy jest sens sie znowu wysilać dry.gif


--------------------
2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street
2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 09 Jan 2012 - 23:02
Post #450


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Aniołek @ Mon, 09 Jan 2012 - 21:12) *
jeśli chcesz mogę tobie opisać moją procedure docierania V8-emki obecnie mam przejechane nie całe 3tys. i jest wszystko super , tyle tylko że sposobów na docieranie jest tyle co mechaników rolleyes.gif więc nie wiem czy jest sens sie znowu wysilać dry.gif

pw - podziekował.



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Tue, 10 Jan 2012 - 15:50
Post #451


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Przejeździj jakieś 1000km w miarę spokojnie, z łagodnymi przyspieszeniami, a po tym dystansie zmień olej z filtrem i już duś go coraz lepiej smile.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aniołek
post Tue, 10 Jan 2012 - 20:17
Post #452


Forum Killer
Dołączył: Thu, 14 September 2006





koledzy to żadna tajemnica w jaki sposób ja docierałem silnik wink.gif

generalnie ja używam olejów Millers , można w ofercie tej firmy kupić olej na docieranie silnika i jest to olej mineralny z jakimiś dodatkami producent zaleca przejechanie 500km na tym oleju ale po zasięgnięciu języka dowiedziałem się że spokojnie mozna więcej nawet do 1000km ja zrobiłem ok 800 i zalałem kolejnym olejem tej samej firmy jako że moje pasowanie jest 10setek (mimo zalecanych 12) ,olej wlałem o parametrach 15w60 i mam zamiar zmieniać go co ok 8tys. , początkowo jezdziłem spokojnie nie dokręcając silnika powyżej 4k.rpm oraz unikając dużego obciążenia na nisklich obrotach , po wymianie oleju stopniowo podnosiłem max.rpm i obciążenie po kolejnych wskazówkach od GS-a przy przebiegu ok 1700km pojechałem na strojenie i już przy tym przebiegu nie było niepokojących bąków z wydechu a zużycie oleju było na zadowalającym poziomie po ok 1 tysiącu dolałem ok 0,4l uwzględniając że miałem spory wyciek z zimeringu na wale od strony koła pasowego to wynik wydaje mi się ok. a obecnie jest jeszcze lepiej biggrin.gif , generalnie długość docierania zależy od pasowania im ciaśniej tym dłużej docieramy a im luzniej to krócej , generalnie jestem zadowolony ze stanu obecnego i zauważyłem że gdy jeżdze w miare spokojnie nie jak emeryt ale jednak spokojnie to zuzycie oleju w zasadzie chyba nie występuje bynajmniej jest znikome za to przy wysokim rpm. coś tam zuzywa ale tak mają wszystkie zakute motory luzno spasowane i do tego trzeba przywyknąć niestety



--------------------
2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street
2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Tue, 10 Jan 2012 - 20:23
Post #453


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





w kwestii docierania, moje m50 dwa lata temu dotarte na ostro (zreszta wg instrukcji zamieszczanej tu na forum pare lat temu) ma sie bardzo dobrze i dzielnie znosi doladowanie - mierzona kompresja miesiac temu wyszla git, oleju nie bierze.
noorec tez tak docieral motor, jego b2 przelecialo juz wiecej sezonow upalania i nie ma zadnych problemow.

swoja droga, pare lat temu wszyscy pisali zeby docierac na ostro, teraz ze raczej na spokojnie smile.gif


--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 21 Jan 2012 - 14:32
Post #454


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





na pasowanie ma tez wplyw odleglosc pierscienia sprezajacego od denka tloka.
k64 cyknij fote seryjnego odlewu przy tym prasowanym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 21 Jan 2012 - 14:37
Post #455


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(raich @ Sat, 21 Jan 2012 - 14:32) *
na pasowanie ma tez wplyw odleglosc pierscienia sprezajacego od denka tloka.
k64 cyknij fote seryjnego odlewu przy tym prasowanym.


piszesz o porownaniu org tloka vs kutego?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 21 Jan 2012 - 14:44
Post #456


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





dokladnie.
denko vs denko,scianka vs scianka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 21 Jan 2012 - 16:14
Post #457


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





raich specjalnie dla ciebie:

po lewej kucizna po prawej NA seria.


przy okazji jest juz czapka, teraz widac jak ladnie to wyglada, jak wyzej pisalem uszczelniac bedzie tylko kanaly wodne/olejowe, rowki widac.
poniżej jeszcze podstawka proszkowo pomalowana. z widocznym trojnikiem na smarowanie slimaka.




























--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 21 Jan 2012 - 17:39
Post #458


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





iwidac doskonale glebsze frezy i mininalnie przesuniete pierscienie w strone komory spalania.
jak Ci sie chce to zmierz jeszcze glebokosc denka w odlewie a tym prasowanym i mysle,ze bedziemy mieli odpowiedz,dlaczego takie pasowanie zaleca producent.
ciekawe jaka jest roznica w grubosci denka tloka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yapko
post Sat, 21 Jan 2012 - 20:08
Post #459


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 August 2008
Skąd: wołomin





może laickie pytanie i możliwe że już się pojawiło, za co przepraszam : Czy nie będzie przedmuchiwało między cylindrami ?


--------------------
https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339
1 miejsce FWD Turbo 2013
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 21 Jan 2012 - 22:17
Post #460


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





dlatego zrobil frez w cylindrach na pierscienie,ktore beda ich przedluzeniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  « < 21 22 23 24 25 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 04:23