![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#441
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 26 June 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Zastanów sie nad tym kompresorem bo sie okaze ze zamiast dodac poprostu zabierze. M62 jest maly i znam przypadek gdzie mial problem nadmuchac 2,5. Wiec moze byc wiecej zlego niz dobrego tymbardziej ze bedzie 3,0
-------------------- corsa a c20... 11,1 ET
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#442
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
m62 w hondach (1,6, 1,8l) wydala ledwo do okolic 250KM wiec podejrzewam efekt podobny do calibry od Mickey'a, gdzie użyty "napędzacz" jest po prostu zbyt mały.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#443
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
kompresor ma sprzęgło więc można ustalić przełożenie tak że będzie osiągał obroty maksymalne przy 3500-4000 i przed max obrotami go rozpinać więc powinien wydolić . Co nie zmienia faktu że dla mnie pomysł z kompresorem nie ma sensu , nitro sprawdziło by się znacznie lepiej i było by prostsze w wysterowaniu .
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#444
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
A tak wogule do ilu zamierzasz kręcić silnik?Pomysł z kompresorem fakt dość kontrowersyjny do dragu ale jak mowiłeś coś nowego. Kiedy planowany wyjazd?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#445
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
planowany wyjazd a rzeczywisty wyjazd rzadko sie pokrywaja.
|
|
|
![]()
Post
#446
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
spokojnie panowie, kompresor zabiera moc ale bedzie wylaczany jesli nadcisnienie bedzie wieksze niz powiedzmy 0,6 bara .
SIlnik jak poprzednio bedzie krecony do 7200. w 2,8 kompresor ladowal wlasnie taki 0,7 wiec nie sadze zeby nie zrobil tego co chce tymbardziej ze wylaczany bedzie pewnie do 4tys rpm.dlaczego zostawiasz visco? - bo wydala a nie sadze zeby elektryczne wiatraki byly lepsze, jak ktos przeliczy wydajnosc do obciazenia przez aleternator - ale moge sie mylic. dlaczego 63milimetry dolotu? - bo takie ma wyjscie Turbo a wiec do takiego dolotu jest najlepiej stworzone , tak uwazam, dodatkowo chcialem zmieniac na 3cale ALE przepustnica 2,5 i tak jest takiego przekroju, spokojnie wystarcza. Dodatkowo bypass ktory juz zrobilem do kompressora jest oparty na przepustnicy z 2,5L . ALe nie powiem ze 3 cale by mnie interesowalo. Planowany wyjazd do 2 miesiecy moze wczesniej, ogolnie to chcialbym sie na bemowie pojawic ale czy na docelowym doladowaniu nie wiem, brakuje jeszcze obrobki korbowodow, wymalowania komory silnika i pare uszczelek. Wtryski wystarcza na 1,5bara max ale do docierania starcza. W sumie dół powinien byc zamkniety do tygodnia Jak tylko przyjade do kraju i znajde siły. Troche mnie zastanawia docieranie jak najlepiej to zrobić jak wiadomo ile mechaników tyle róźnych porad. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#447
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
docieraj klasycznie, jest to wsumie najpewniejsza metoda i naczęsciej stosowana, nie ma co kombinować
|
|
|
![]()
Post
#448
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
nie podejdzie wieksza przepustnica?
tym bardziej,ze robisz nowy kolektor dolotowy. obliczyles sobie komore spalania na ponad 65(prawie 66),to bedzie co dmuchac. przeciez to nie musi jechac z dolu,wiec przemysl te 3 cale jeszcze raz. |
|
|
![]()
Post
#449
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 14 September 2006 ![]() |
jeśli chcesz mogę tobie opisać moją procedure docierania V8-emki obecnie mam przejechane nie całe 3tys. i jest wszystko super , tyle tylko że sposobów na docieranie jest tyle co mechaników
![]() ![]() -------------------- 2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street 2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street |
|
|
![]()
Post
#450
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
jeśli chcesz mogę tobie opisać moją procedure docierania V8-emki obecnie mam przejechane nie całe 3tys. i jest wszystko super , tyle tylko że sposobów na docieranie jest tyle co mechaników ![]() ![]() pw - podziekował. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#451
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Przejeździj jakieś 1000km w miarę spokojnie, z łagodnymi przyspieszeniami, a po tym dystansie zmień olej z filtrem i już duś go coraz lepiej
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#452
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 14 September 2006 ![]() |
koledzy to żadna tajemnica w jaki sposób ja docierałem silnik
![]() generalnie ja używam olejów Millers , można w ofercie tej firmy kupić olej na docieranie silnika i jest to olej mineralny z jakimiś dodatkami producent zaleca przejechanie 500km na tym oleju ale po zasięgnięciu języka dowiedziałem się że spokojnie mozna więcej nawet do 1000km ja zrobiłem ok 800 i zalałem kolejnym olejem tej samej firmy jako że moje pasowanie jest 10setek (mimo zalecanych 12) ,olej wlałem o parametrach 15w60 i mam zamiar zmieniać go co ok 8tys. , początkowo jezdziłem spokojnie nie dokręcając silnika powyżej 4k.rpm oraz unikając dużego obciążenia na nisklich obrotach , po wymianie oleju stopniowo podnosiłem max.rpm i obciążenie po kolejnych wskazówkach od GS-a przy przebiegu ok 1700km pojechałem na strojenie i już przy tym przebiegu nie było niepokojących bąków z wydechu a zużycie oleju było na zadowalającym poziomie po ok 1 tysiącu dolałem ok 0,4l uwzględniając że miałem spory wyciek z zimeringu na wale od strony koła pasowego to wynik wydaje mi się ok. a obecnie jest jeszcze lepiej ![]() -------------------- 2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street 2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street |
|
|
![]()
Post
#453
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
w kwestii docierania, moje m50 dwa lata temu dotarte na ostro (zreszta wg instrukcji zamieszczanej tu na forum pare lat temu) ma sie bardzo dobrze i dzielnie znosi doladowanie - mierzona kompresja miesiac temu wyszla git, oleju nie bierze.
noorec tez tak docieral motor, jego b2 przelecialo juz wiecej sezonow upalania i nie ma zadnych problemow. swoja droga, pare lat temu wszyscy pisali zeby docierac na ostro, teraz ze raczej na spokojnie ![]() -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#454
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
na pasowanie ma tez wplyw odleglosc pierscienia sprezajacego od denka tloka.
k64 cyknij fote seryjnego odlewu przy tym prasowanym. |
|
|
![]()
Post
#455
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
na pasowanie ma tez wplyw odleglosc pierscienia sprezajacego od denka tloka. k64 cyknij fote seryjnego odlewu przy tym prasowanym. piszesz o porownaniu org tloka vs kutego? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#456
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
dokladnie.
denko vs denko,scianka vs scianka. |
|
|
![]()
Post
#457
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
raich specjalnie dla ciebie:
po lewej kucizna po prawej NA seria. ![]() przy okazji jest juz czapka, teraz widac jak ladnie to wyglada, jak wyzej pisalem uszczelniac bedzie tylko kanaly wodne/olejowe, rowki widac. poniżej jeszcze podstawka proszkowo pomalowana. z widocznym trojnikiem na smarowanie slimaka. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#458
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
iwidac doskonale glebsze frezy i mininalnie przesuniete pierscienie w strone komory spalania.
jak Ci sie chce to zmierz jeszcze glebokosc denka w odlewie a tym prasowanym i mysle,ze bedziemy mieli odpowiedz,dlaczego takie pasowanie zaleca producent. ciekawe jaka jest roznica w grubosci denka tloka. |
|
|
![]()
Post
#459
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: wołomin ![]() |
może laickie pytanie i możliwe że już się pojawiło, za co przepraszam : Czy nie będzie przedmuchiwało między cylindrami ?
-------------------- https://www.facebook.com/yapkoteam?ref=hl - polub mój funpage
Nissan Sunny SR20DET et 12,339 1 miejsce FWD Turbo 2013 |
|
|
![]()
Post
#460
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
dlatego zrobil frez w cylindrach na pierscienie,ktore beda ich przedluzeniem.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 04:23 |