Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
dżordżyk
post Wed, 04 Jan 2012 - 20:01
Post #421


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(adanus @ Wed, 04 Jan 2012 - 19:40) *
k64 masz może już oponki którymi chcesz przenieść takie stado kucyków na asfalt.

Napisał, że slick Avon 10,5".

Tylko nie rozumiem jednego. Pisałeś, że był kłopot w trakcją na poprzednim setupie. Teraz chcesz jeszcze więcej mocy wstawające z dołu na tym samym przeniesieniu napędu, co jeszcze pogorszy trakcję. Bo wszystko co ma większy Niuton z dołu ma większe problemy z trakcją.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 04 Jan 2012 - 20:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Aniołek
post Wed, 04 Jan 2012 - 20:19
Post #422


Forum Killer
Dołączył: Thu, 14 September 2006





CYTAT(DOHC @ Wed, 04 Jan 2012 - 01:27) *
mozesz coś wiecej napisać o tym oleju ? widziałem w zagranicznych projektach że ludzie używają jakichś past do wstepnego smarowania ale nigdzie się w PL nie natknąłem na nic takiego .

pozdrawiam


Olej firmy Millers

żadna tajemnica gdzie przygotowywałem blok na obecny setup to jest doskonale znana większości ludzi z forum firma znajdująca sie na ul Krasnobockiej w warszawie ludzie tam pracujący mają naprawdę duży bagaż doświadczenia , polecam


--------------------
2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street
2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 04 Jan 2012 - 20:27
Post #423


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Tak czytam temat i mysle to chyba bez sensu jest ten kompresor - dodatkowa waga jeszcze mniej miejsca pod maska i sporo wiece mozliwych fakeow. Tak na logike. Startujesz z 1 z procedury startu - procedura jest od tego aby napedzic turbo do odp obrotow wiec sprawe startu i napedzenia turbo mamy rozwiazana ?? W momencie wbicia 2 biegu i tak beda juz takie obroty ze ten kompresor nic raczej nie da. Wieksza robote zrobi nitro jesli turbo ci za pozno wstaje, mozna tez popracowac troche nad kolektorem wydechowym w celu poprawy przeplywu a automatycznie wtedy lag bedzie mniejszy. Mozna eksperymentowac jeszcze z przestawianiem walka wydechowego.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 04 Jan 2012 - 20:51
Post #424


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(adanus @ Wed, 04 Jan 2012 - 19:40) *
wydaje mi się że zamiast pchać się w skomplikowaną instalację kompresora lepiej będzie dać progresywny strzał nitro, załatwi sprawę napędzania dużego turbo, i w znacznym stopniu wyeliminujesz choroby wieku dziecięcego, oczywiście jesli auto ma być typowo dragowe.

k64 masz może już oponki którymi chcesz przenieść takie stado kucyków na asfalt.

opon nie mam jeszcze innych niestety, ale nie bede zaczynac od opon jak auto stoi rozebrane, a co masz jakies hoolsiery dla mnie? smile.gif

CYTAT(dżordżyk @ Wed, 04 Jan 2012 - 20:01) *
Napisał, że slick Avon 10,5".

Tylko nie rozumiem jednego. Pisałeś, że był kłopot w trakcją na poprzednim setupie. Teraz chcesz jeszcze więcej mocy wstawające z dołu na tym samym przeniesieniu napędu, co jeszcze pogorszy trakcję. Bo wszystko co ma większy Niuton z dołu ma większe problemy z trakcją.


problem z trakcja zniknal, a zniknie napewno jak zapodamy normalne opony , oczywiscie nie jest to 60ft typu 0,3 ale 0,4 robilem na smiesznych nie drag slikach , a na 2 biegu zero uslizgu bylo - ale na opony pewnie tez przyjdzie czas. Najlpierw motorownia.


CYTAT(freebsd @ Wed, 04 Jan 2012 - 20:27) *
Tak czytam temat i mysle to chyba bez sensu jest ten kompresor - dodatkowa waga jeszcze mniej miejsca pod maska i sporo wiece mozliwych fakeow. Tak na logike. Startujesz z 1 z procedury startu - procedura jest od tego aby napedzic turbo do odp obrotow wiec sprawe startu i napedzenia turbo mamy rozwiazana ?? W momencie wbicia 2 biegu i tak beda juz takie obroty ze ten kompresor nic raczej nie da. Wieksza robote zrobi nitro jesli turbo ci za pozno wstaje, mozna tez popracowac troche nad kolektorem wydechowym w celu poprawy przeplywu a automatycznie wtedy lag bedzie mniejszy. Mozna eksperymentowac jeszcze z przestawianiem walka wydechowego.
waga tj max 10kg wiecej. Nitro tez raczej sie zjawi ale na gorze ewentualnie.

Procedura nic nie dawala na poprzednim etapie - opony nie dawaly rade na 1 biegu , na 2 juz super.

Nitro owszem moze by i dobre bylo z dolu ale chce wlozyc kompresor ktory to zastąpi ewentualnie (1.taniej, 2.bezpieczniej 3.cos nowego)

CO do zdania ze po wbiciu biegu kolejnego kompresor nic nie da to uwazam ze bedzie wlasnie odwrotnie (kwestia sterowania nim)

Zreszta glowny cel kompresora to wieksza ilosc spalin coby sie nakrecilo cos wiekszego co napisalem juz wyzej, nie jest mozliwe wlozenie wiekszej lochy do tego silnika jesli nie pobudzimy jej czyms. Ta co jest uwazam to max ktora mozna uzywac w 2,5L pojemnosci. (ful boost 4,500byl) . a to ze teraz bedzie 3.0 to juz inna sprawa.






--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aniołek
post Wed, 04 Jan 2012 - 20:52
Post #425


Forum Killer
Dołączył: Thu, 14 September 2006





jeśli ma być nitro tłoki powinny mieć pierścienie stalowe a nie te z innych stopów - zapomniałem ich nazw gdyż tamte żle znoszą nitro , przerwy na pierścieniach też nie biorą się z kapelusza przy pierścieniach stalowych inne przerwy są dla strzału +100 +200 +300 dlatego trzeba wiedzieć co się robi i moim zdaniem z wieloma rzeczami podczas składania silnika trzeba właśnie sie pierdolić aby silnik działał prawidłowo i co najważniejsze bezawaryjnie a naprawdę jest przy czym się pierdolić począwszy od przerwy na pierścieniach docieranych na maszynce do tego stworzonej a nie pilnikiem czy hu. wi czym tam jeszcze a kończąc na właściwej kolejności dokręcania śrub wraz z odpowiednim momentem i kontem dokręcania różnej dla różnych śrub a i tak może się okazać że będzie dupa jeśli nie oddamy bloku do obróbki do kogoś kto ma w tym duże doświadczenie dlatego warto się pierdolić przy składaniu silnika i wydać trochę więcej kasy niż robić dwa razy tą samą robotę i wydaje mi się że to naprawdę jest dobra porada bez jakichkolwiek uszczypliwości czy podtekstów, mnie też się wydaje że kompresor jest zbyteczny i nitro w rozsądnej dawce przy niższych obrotach rozwiąże ten problem technicznie załączanie sie systemu i rozłączanie jest proste do ogarnięcia


--------------------
2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street
2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 04 Jan 2012 - 21:21
Post #426


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





a ja chce zeby wyło i tak ... http://youtu.be/rCsjkysxmKM ... i tak to sobie zrobie. laugh.gif   Aniołek pamietaj że nikt nie jest niezastapiony nawet ludzie pracujacy w firmach to nie Bogowie motoryzacji, ja robie wszystko sam bo to mi sprawia przyjemnosc i fun (nawet sie zrymowalo). ( bez obrazy , dzieki za porady). 


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 04 Jan 2012 - 21:44
Post #427


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





no ok 1 nie ma trakcji, wiec i tak nie potrzeba wiecej mocy, niuta na dole. Wbijasz 2 odrazu psikasz nitro itd. Ten kompresor zeby ndmuchac z 0,5 bara do 3.0l bedzie potrzebowal raczej takich obrotow na jakich turbo spokojnie juz dmuchnie tyle co on bedzie wstanie wytworzyc. Bioraz pod uwage to ile bedzie zabawy z szczelnoscia calosci upchaniem tego dorobieniem mocowania do kompresora orurowania strojenia i sterowania tym to naprawde lepiej psikac nitro i pracowac nad kolektorem wydechowym aby likwidowac dziure. Jesli myslisz ze kompresor to 10 kg to nie wiem czy miales taki kompresor w rece - rury mocowanie napinacze wszystko wazy... A kluczem w 1/4 jest waga...
Mozna sprobowac zrobic kolektor tak zeby nie mial ostrych krawedzi, turbo aby wisialo zaraz za glowica lag bedzie troche mniejszy...
A podstawa to co bedzie na wydechu - albo wczesniej wstanie albo wiecej koni pokaze na koncu...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adanus
post Wed, 04 Jan 2012 - 22:44
Post #428


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: wodzisław





CYTAT(dżordżyk @ Wed, 04 Jan 2012 - 21:01) *
Napisał, że slick Avon 10,5".

Tylko nie rozumiem jednego. Pisałeś, że był kłopot w trakcją na poprzednim setupie. Teraz chcesz jeszcze więcej mocy wstawające z dołu na tym samym przeniesieniu napędu, co jeszcze pogorszy trakcję. Bo wszystko co ma większy Niuton z dołu ma większe problemy z trakcją.


wiem widziałem te oponki i wcale się nie dziwie że nie dawały rady przy poprzednim setupie dlatego pytałem.

Polecam MH na nasze "tory"

naprawde zastanów się nad tym kompresorem, będziesz to ciągle naprawiał to dodatkowa instalacja, z nitro jest prościej i efektywniej, co pokazują inne szybkie dragowe furki

a manta która jest na filmie służy też do jazdy po ulicy i na torze


--------------------
civic only for track
www.facebook.com/EVORART
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 04 Jan 2012 - 22:55
Post #429


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(adanus @ Wed, 04 Jan 2012 - 22:44) *
wiem widziałem te oponki i wcale się nie dziwie że nie dawały rady przy poprzednim setupie dlatego pytałem.

Polecam MH na nasze "tory"

naprawde zastanów się nad tym kompresorem, będziesz to ciągle naprawiał to dodatkowa instalacja, z nitro jest prościej i efektywniej, co pokazują inne szybkie dragowe furki

a manta która jest na filmie służy też do jazdy po ulicy i na torze


ty tez uzywales swego czasu MH wlasnie? jak cenowo wygladaja i jakoscowio do np. hoolsierow? sa to typowo drag sliki? intersuje mnie tylko rozmiar 15.



jak mam prawie cala instalacje gotowa lacznie z kompresorem to wy piszecie zeby psikac nitro wink.gif moim tez posmigam troche nie tylko po zawodach ale jak widzisz manta robi lomot . z oponami zobaczymy. Kompresor ma sprzeglo - nie celowo takiego wybralem , wiem co robie (chyba) a MOCY nigdy nie za mało.
Mam juz obrane wlasciwie drag sliki ale nie ten czas jeszcze bo mocy za malo na takie opony.

freebsd: zobacz na zdjecia, juz mam mocowanie prawie to nie problem, kolo na fotkach, kompresor rowniez pare stron do tylu - mialem go w rece wink.gif NM z dołu sie nie boje nic a nic, przeniosą to inne gumy. kolektorami handluje, moge miec jaki chce, ten co teraz jest dobrze mi sluzy , sam go zrobilem i jest WG 60mm i TwinScrool z zachowaniem cyklu i przegroda az do zaworu coby sie spaliny nie mieszały skoro przy 0,9 bara doszlo 200koni to jest naprawde ok.














--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Thu, 05 Jan 2012 - 18:46
Post #430


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Moim zdaniem podobnie, ten kompresor jest zbyteczny. Jak wystartujesz z procedury to masz od razu doładowanie, jak wbijesz każdy następny bieg to startujesz już od wysokich obrotów, bo wiadomo do ścigania używa się tylko górnych zakresów obrotowych. nie będziesz wcale używał dolnych zakresów. Pewnie będzie tak, że jak poskładasz wszystko i przetestujesz stwierdzisz, że kompresor jest zbyteczny. Dodatkowo napisałeś, że kompresor będziesz wyłączał, to czy wyłączony kompresor nie będzie robił ograniczenia przepływu na wysokich obrotach.
A tak poza tym to ten dźwięk z filmiku z Mantą wcale mi się nie podoba. Takie huczenie to wydaje padające tubo lub ślizgający pasek. Jak dla mnie to liczy się tylko świst turbosprężarki!


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Fri, 06 Jan 2012 - 00:54
Post #431


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Na temat tłoków można pisać poematy. Ale upraszczając do minimum technologie ich wykonania, możemy przyjąć iż nawet odkówki, które w porównaniu z odlewami są znacznie lepsze, dzielą się na klasy jakościowe i wytrzymałościowe. O ile technologia produkcji, czyli kucie i obróbka końcowa, są niemal identyczne dla wszystkich klas, to materiały z jakich są wykonane różnią się baaardzo.
Zasadniczo stopy siluminów na tłoki różnią się zawartością krzemu i tak możemy wyróżnić:
siluminy okołoeutektyczne: 11-13% krzemu
siluminy nadeutektyczne: 17-24% krzemu.
Te drugie siluminy wykazują się większą wytrzymałością i twardością w funkcji temperatury, natomiast mają większą rozszerzalność cieplną od tych pierwszych, dlatego są stosowane głównie w bardzo mocno wysilonych silnikach. Takie tłoki ma właśnie k64. Oczywiście oprócz krzemu producenci stosują "pakiety ulepszające" do swich tłoków w postaci domieszek innych metali takich jak:
chrom, kobalt, miedź, molibden, nikiel, czy wolfran. Oczywiście nikt nam teraz nie napisze jaka zawartość i których metali znajduje się w tłoku, ale na pewno nie jest to czyste aluminium smile.gif
Wniosek z tego jest prosty. W zależności od stopu z jakiego wyprodukowano nasze tłoki, producent bada i zaleca ich luz montażowy. Nie jest to jakieś widzi mi się, tylko wartości przy której dany tłok będzie poprawnie pracował.
Acha. Wadą supermocnych tłoków jest właśnie ich duża rozszeżalność cieplna, co wymusza stosowanie dużego luzu montażowego. Zimny silnik będzie na pewno głośniej pracował, a tłoki i tuleje (tylko na zimno) będą się szybciej zużywać. Niestety, coś za coś.
I taka rada, stosując tego typu tłoki, niech Was i Wasze fury Bóg chroni przed pałowaniem na zimno. To bardzo szybko zabije i tłoki i tuleje (blok).


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 06 Jan 2012 - 01:00
Post #432


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Rafciu, a co daje cyrkon?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Fri, 06 Jan 2012 - 01:05
Post #433


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





A skąd tam cyrkon? tongue.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Fri, 06 Jan 2012 - 11:26
Post #434


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





k64 lec w T+K moim zdaniem to bardzo dobre rozwiazanie na 1/4 oraz ulice i suma sumarum wcale tak dużo nie waży. m62 wraz z cały sprzętem myśle ze w granicach 15kg. mam identyczny plan tylko z dużo mniejsza turbinką oraz do tego wszystkiego dorzucam 4x4 bo FWD przy tylu niutach z dołu jednak nie daje rade. Identyczny projekt miał kiedys jarek i też był bardzo zadowolony możesz z nim o tym pogadać

Powodzonka i do zobaczenia na którejś eliminacji
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 06 Jan 2012 - 12:35
Post #435


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(kuba_guzik110 @ Fri, 06 Jan 2012 - 11:26) *
k64 lec w T+K moim zdaniem to bardzo dobre rozwiazanie na 1/4 oraz ulice i suma sumarum wcale tak dużo nie waży. m62 wraz z cały sprzętem myśle ze w granicach 15kg. mam identyczny plan tylko z dużo mniejsza turbinką oraz do tego wszystkiego dorzucam 4x4 bo FWD przy tylu niutach z dołu jednak nie daje rade. Identyczny projekt miał kiedys jarek i też był bardzo zadowolony możesz z nim o tym pogadać

Powodzonka i do zobaczenia na którejś eliminacji

do zobaczenia smile.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 06 Jan 2012 - 12:36
Post #436


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Rafciu, pytam, bo widziałem gdzieś, że stosują też cyrkon w układach korbowo-tłokowych i zastanawiam się, co on daje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Fri, 06 Jan 2012 - 13:59
Post #437


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Jak do tej pory przeglądając różne publikacje i badania na temat stopów aluminium do produkcji tłoków, nie spotkałem się z cyrkonem. Ale to nie świadczy o tym, że go nie stosują w domieszkach. Bardzo trudno dowiedzieć się co tak naprawdę siedzi w tych tłokach. Każdy producent podaje tylko ogólniki ze względu na "tajemną technologię". Nikt nie chce się nią dzielić z wiadomych przyczyn.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Fri, 06 Jan 2012 - 16:27
Post #438


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Zmieniając temat, nie myślałeś o jakiś ostrzejszych walkach?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 06 Jan 2012 - 16:57
Post #439


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(lukey @ Fri, 06 Jan 2012 - 16:27) *
Zmieniając temat, nie myślałeś o jakiś ostrzejszych walkach?

myslalem, z m3 usa niby by podeszly maja lepsze wzniosy ale nie mozliwe do dostania a jak do dostania to drogo.

uwazam ze chyba nie pozwolil bym sobie na robienie walkow, nie dosc ze zaden nie wlozyl i nie sprawdzil tematu to i koszta duze min 2tys zl.


uwazam ze niektorzy fachmani w polsce nie wiem jak na swiecie ale robia te walki na "oko" czytajac o roznych przyrostach. Chyba najpierw max z setupu a pozniej walki i testowanie czy wogole cos to dalo, jakos mam obawy.






--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 08 Jan 2012 - 23:02
Post #440


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





to ja mam dwa pytania.
dlaczego zostawiasz visco?
dlaczego 63milimetry dolotu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  « < 20 21 22 23 24 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 04:23