![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ałe blink blink łącznie z polerką wirników turbiny - teraz kolej na wyważenie... ![]() ![]() ![]() a teraz cos czego jeszcze nie było ![]() sam nie wiem czy mi to do końca wypali :devill2: Zdecydowałem po długich przemyśleniach - że odstąpie od oringowania bo nie zda egzaminu (przynajmniej u mnie) - bedą PIRAMIDKI ale o całkiem innych wymiarach bo nawet nie miałem takich :rozczarowany: i umiejscowieniu uwaga: nie w tuleji cylindra . Przy rozwiercie tak dużym jak u mnie jest już chyba koniecznością zastosowania piramidki lub czegoś sensownego co jakoś zapewni brak przedmuchów pomiędzy cylindrami. DOszła mi uszczelka pod głowicą - między cylindrami jest materiału uwaga: 0,39mm ~ bankowo wydmucha nawet przy oringowaniu, jakieś tam spy foto małe wyraźne, dojdzie reszta układanki to zrobie lepsze foto. ![]() ![]() ![]() brakuje mi h-beam i w sumie moge składać. blok przygotowany do składania dołu - ale to już nie dzis, po nowym roku , może jutro znajde czas :clap: ![]() ![]() mam zrobione "rowki" na piramidki z dokładnością do 3 miejsc po przecinku, minimalne wychelnia które spowodować mogą nie wejście piramidki w rowek lub poza obszar cylindra skutkowac beda np. spalaniem stukowym - ktoś kto zacznie kąbinowac z piramidkami przekona się z jaka precyzja musi miec doczynienia 0,05mm to bardzo mało a jednak bardzo dużo ... piramidka nie bedzie w tuleji jak widac co uwazam za lepsze rozwiazanie gdyz zaden obcy material nie bedzie bezposrednio w komorze spalania, piramidka rowniez musi byc przedluzeniem tuleji cylindra na rowno ! wiec wyobrazic sobie mozna jak bedzie wygladac skoro jakis rowek jest poza cylindrem - moze robie blad - ale jestem uparty i bedzie po mojemu :śmiech: dodatkowo uwazam ze lepsze rozlozenie masy jest przy dociaganiu calosci , no wada jest - mega dokladnosc :kwasny: ![]() pozdrowienia -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() czekam na korby i moge dalej z erotyką leciec. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#403
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
pokoj miazdzy cycki
![]() |
|
|
![]()
Post
#404
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 December 2008 Skąd: Płońsk ![]() |
Masz wehikuł czasu ?
![]() -------------------- No Blow OFF-No Blow JOB
|
|
|
![]()
Post
#405
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Ja bym dostał po łbie za trzymanie i składanie swoich fruktów w pokoju
![]() A panewki główne z tego co widzę to raczej seria? Nie idziesz w żadne super hiper ACL race? Korby też seria? -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#406
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
panewki glowne pochodza z tego co wiem z m57 diesla cos duzo bardziej wytrzymale korby beda oczywiscie kute trzymam kciuki i kibicuje z ciekawosci jak bardzo bedzie silnik odprezony?
|
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
tak jak tdserek napisal, panewki z m57 diesla, korby kute(za 2 dni beda), silnik odprezony na 8.0 ~
cala specyjfikacja: STAGE 2 tutaj postaram podsumować i opisać dalsze moje zmagania z silnikiem który: 1. zostaje zakuty 2. zwiekszam pojemnosc 0,5L 3. dokładam kompresor A więc stage 2. CEL: max ! -> 1/4 ... MODEL: BMW E36 sedan (bazowo 318i) 93r opcje wyposazenia: standard, najbardziej uboga ver (procz szyberdachu) jaka istnieje. MODYFIKACJE: bazą jest silnik ze stage 1 - Silnik stage 2: MOC: Przed zmianami: 394KM 504nm (przy stage 1 - 0,9 bara) Po zmianach: (w trakcie) -blok m50b25 (żeliwny) 92 rok -wał kuty - Skok tłoka: 84.00 -rozwiert cylindra aż do 86,50 ! (pierwszy taki stroker) -Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2961,78cm3 -blok splanowany o odpowiednia wartosc. -Kute tłoki odprężające WOOSNER (NIEMCY) wytrzymałość ~300koni / tłok. jak ktoś chętny PW -pasowanie tłoków: 10setek , pokryte teflonem, -Pojemność komory spalania po zmianach: 65,82cm3 -Kute korbowody (Litwa) do 1000koni gwarancja tak jak wyżej, bdb cena + sruby arp -uszczelka pod glowica - na zamówienie bez zakucia,specjalny materiał) -Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ -Głowica splanowana o odpowiednia wartość. -Powiększone kanały wydechowe ,wypolerowane i jeszcze pare bajerów. -Zawory dotarte na nowo . -Za uszczelnienie bloku /cylindrów : PIRAMIDKI własnego pomyslu nie wtłoczone w tuleje cylindra. -śruby do glowicy zwykłe, całośc przed skręceniem siknięta loctice dodatkowo, elring. -panewki główne: M57 (mahle) od diesla -panewki korbowodów: Glycko -śruby korbowodów: ARP -wymieniony rozrzad kpl nowy, ślizgi, pozbycie się napinacza pompy oleju, -wszystkie nowe uszczelki,śruby, -spływ oleju w obudowie rozrządu (tak jak w stage 1) tylko że nieco wyżej (eaton wchodzi) Turbina: Wydajniejsza Replika GT35 (garretta) ar 1,0 ~ potencjał do 650KM (2bary) . Jest to troche taka hybryda pomiędzy garrettem GT3788R a garrettem GT4088. Chłodzona wodą i smarowana olejem. lozyska: jorurnal b. - 360 . strona zimna: AR/70 ssanie: 102mm ! strona goraca: AR/ 1.0~ TWIN SCROOL wymiary wirników: przód (ssanie): 67mm (polerka)/83mm (garrett gt3582r ma: 61/82.00) (holset hx35 ma: 58/70) - jak ktoś zainteresowany to 1300zł nówka ! - za dopłatą polerka wirników z wyważeniem tyl (wirnik spalin): 61,4 mm dodatkowo do całego systemu instalacji Turbo wpinam w układ KOMPRESSOR EATON M62 na sprzęgle który będzie pobudzać turbine do działania oraz będzie ewentualnie odpowiedzialny za turbodziure przy zmianach biegu. Możliwe że dojdzie nowa turbina w późniejszej fazie. Kompresor będzie automatycznie wyłączany aby nie obciążać silnika, będzie działać dopóki nie pojawi się cisnienie wyższe i wywołane przez turbine . Układ dolotowy: - cały dolot z rur aluminiowych 63mm - złączki silikonowe samco, reszta na sztywno spawana (alu i nierdzewka) - intercooler z rdzeniem 61cm x 30cm z wyjściami 3cale (redukcja) - przepływonierz odłączony z układu (konwersja na map sensor) - odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere - usunięty filtr węglowy - usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa - Blow Off x 2 -> z regulacja , 2 sprezynowy, ala HKS , + properfekt typ 2. - 2x bypass zawór (przepustnica m50) z gruszką z turbiny. - kolektor ssący z nierdzewki własnego wykonania. Układ wydechowy: - kolektor wydechowy z nierdzewki,topmaunt, twinscrool z zachowaniem cyklu aż do zaworu WG (z przegrodą) - fotki kolektora w stage1. - zawór WG 60mm + scrimmer pipe w błotnik - przelot : 3cale .. - tłumik końcowy : BRAK - tłumik srodkowy: BRAK Układ wtryskowy - paliwa : - wtryski 460cc LUCAS wysokoomowe (tymczasowe) - regulator cisnienia paliwa z regulacja przeniesiony do przodu (seryjny wywalony, wyjscie zaspawane ) FMU 1:1 ! - zmieniowe wszystkie węże paliwowe - usuniety przewod odprezający bak paliwa Elektronika, zegary - ECUMASTER DET II - brak sondy lambda , sonda szerkopasmowa innovate. - dodatkowe wskazniki : boost, egt, cisnienie paliwa - auto gauge + afr innovate Układ chłodzenia: - seria z 1,8i nowa chlodnica - visco orginalne z 1,8i Układ napędowy: - sprzęgło na bazie m57 (zamach,docisk) tarcza m52b28 . - skrzynia z 1,8i , - dyfer 1,8i przełożenie 3:45 (krótkie biegi) oraz aktualny dyfer na małej głowie z diesla (mega długie przełożenie) , - 100% szpera Zawieszenie i układ jezdny - gwint przód, amortyzatory utwardzane + gumy, sprężyny sportowe. - opony przód 225 x 40 x 17, - opony tył: 245 x 40 x 17 na codzien, na 1/4 sliki AVON 10,5cala 15stki - mieszanka miekka. Układ hamulcowy: seria z 1,8 ! koniecznie do zmiany ... BODY KIT - przód seryjny zderzak z e36 po lifcie,wywalona kratka - tyl zderzak seryjny + dokladka `m - lampy przód tył nowe - cała buda na gładko (bez listw),pomalowany akrylem + mat pasta (mat efekt) -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#408
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 14 September 2006 ![]() |
Wszystkie silniki NA i słabe turbo mają tolerancje luzu na tłokach 0.05mm w silnikach wysilonych NA i turbo robi się tolerancję 0,08 albo i więcej jeśli producent tłoków tak zaleca. Większa tolerancja luzu nie jestem pewien czy wynika z większej rozszerzalności tłoka ale na pewno wynika z większej temperatury spalin i wyższej temperatury tłoka. Tłoki na pewno nie będą stukać bo mają powłokę teflonową a oprócz w wylatanych silnikach robi się luz 0,2mm i też nie stuka tak z pasowaniem to nie do końca musi być jak producent podaje , zakładając że tłoki powiedzmy wytrzymują 800KM a właściciel auta nie przekroczy powiedzmy 500-600KM można spokojnie luz zrobić na 8 setek a nie 10, 7 - ( zależy czy to N/A , turbo , nitro ) może być już trochę ciasno ale niekoniecznie zależy od silnika choć pewne jest że trzeba będzie dłużej docierać , generalnie producenci podają pasowania dla maksymalnego obciążenia, rozszerzalności tłoka głównie wynika z jakiego stopu jest zrobiony oczywiście temp. też odgrywa nie małą rolę w sieci można wiele wyczytać np. dla tłoków Manleya sugeruje sie 80st. temp oleju i można wtedy dopiero iść ogniem , tłoki mogą stukać na boki jeśli mają zbyt duży luz ale przed stukaniem najpierw zaczną się wycierać na samym dole dłuższej jego części , powłoka teflonowa nie zabezpiecza przed stukaniem lecz powoduje mniejsze tarcie oraz lepsze oddawanie ciepła ( chyba ![]() ![]() -------------------- 2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street 2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street |
|
|
![]()
Post
#409
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
k64 mam nadzieje ze przy składaniu przesmarowujesz wstępnie wszystkie panewki olejem???
|
|
|
![]()
Post
#410
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
k64 mam nadzieje ze przy składaniu przesmarowujesz wstępnie wszystkie panewki olejem??? mam nadzieje ze nie od wew jej strony ![]() oczywiscie. Aniiolek: sadzisz ze woosner jest kiblem? skoro 10setek ma byc wedlog producenta to tyle powinno byc nie mniej nie wiecej jestem takiego zdania tymbardziej ze chce wyciagnac max z setupu. Jesli bym chcial auto na miasto ktore mialo by dluzej jezdzic napewno bym wzial tloki na 8 setek tego samego producenta. a z tym : "zużycie oleju mimo zwiększenia jego gęstości zużycie oleju rośnie szybciej przy większym rpm" to można sie nie zgodzic -> wiecej rpm -> większa tmp tłoka -tłok puchnie - pasowanie tłoka do cylindra coraz mniejsze -> materiał i bardziej uszczelnia, zresztą pierscienie sa zrobione do tych 10setek luzu. To one odpowiadaja za uszczelnianie. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#411
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Brzmi ciekawie, ale czy turbo-kompresor to najlepsze rozwiązanie do auta typowo na 1/4?
|
|
|
![]()
Post
#412
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Brzmi ciekawie, ale czy turbo-kompresor to najlepsze rozwiązanie do auta typowo na 1/4? miejmy nadzieje ze pomoze napedzic cos co da wiecej mocy a co nie bylo by wstanie napedzic sie bez kompresora. dodatkowo juz teraz moge napisac ze te turbo co jest/bylo (co bedzie nie wiem) powodowalo ze na dlugim dyferku przy seryjnym 2,5L byla delikatna turbo dziura przy zmianach biegu -> a kompresor ma to niwelowac (choc pojemnosc wzrasta do 3.0) to w takim razie moze skusimy sie na cos wiekszego pozniej. Kompresor nie bedzie ciagnac do konca, nie bedzie w takim razie obciazac silnika w przedziale obrotow na 1/4. Bedzie wylaczany, Ma wytworzyc boost wczesniej (od siebie) - po co wiadomo - A przynajmniej taki jest plan ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#413
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 14 September 2006 ![]() |
absolutnie nie twierdzę że jest kiblem
![]() ![]() -------------------- 2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street 2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street |
|
|
![]()
Post
#414
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
absolutnie nie twierdzę że jest kiblem ![]() ![]() mozesz coś wiecej napisać o tym oleju ? widziałem w zagranicznych projektach że ludzie używają jakichś past do wstepnego smarowania ale nigdzie się w PL nie natknąłem na nic takiego . pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Niektórzy składają silniki na smar - oczywiście odpowiedni smar. Działa to bez problemu, a dodatkowym plusem jest czystość podczas składania - do póki się nie zamknie silnika, nic nie cieknie z niego
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#416
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 01 May 2009 ![]() |
Oby moje słowa się w g.o obróciły, ale istnieje możliwość że piramidki wciśnięte w rowek i/lub temperatura spowodują oderwanie kawałka "rantu" .
Masz jakiś pomysł żeby temu zaradzić ? |
|
|
![]()
Post
#417
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Oby moje słowa się w g.o obróciły, ale istnieje możliwość że piramidki wciśnięte w rowek i/lub temperatura spowodują oderwanie kawałka "rantu" . Masz jakiś pomysł żeby temu zaradzić ? rowerk jest gleboki na troche wiecej niz 1mm, szeroki rowniez na podobny rozmiar. Ludzie robia rowki na drut czyli oringowanie i wszystko jest ok. Wiec mam nadzieje ze bedzie ok przy piramidkach. Aniolek wiem ze mozna skladac silnik profi na smarach i innych bajerach - ale na boga z robota czlowiek nie musi sie tak pier****c , od lat mechanicy smaraja lekko silnik oliwa, i tysiace samochodow smiga. co do tlokow to nie mam zamiaru podwazac twoich teori ktorych nauczyles sie u ludzi ktorzy ci cos robili, ale ja nie dobieralem tlokow na 600ps . pozdrowienia -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#418
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 10 November 2011 Skąd: Ksawrów pod Łodzią podwodną ![]() |
Jak firma przewidziała że tłok ma być na 10 setek to tak ustawić i będzie dobrze. Jak ustawisz za ciasno i dasz ognia to tłok spuchnie i jest groźba zatarcia a wtedy cały projekt ląduje w koszu. Lepiej sobie nie pluć w brodę że przychytrzyłem 2 setki a potem zbierać korby z asfaltu. Jak jest nadmierny luz to znowu na wysokich obrotach płaszcz tłoka nie zbiera dostatecznie oleju i pierścienie mają wtedy więcej do roboty i mogą nie zebrać dostatecznie i zaczną przepuszczać olej do komory. Dla wysokich obrotów najlepiej się spisują pierścienie olejowe składające się z dwóch metalowych cienkich pierścieni i sprężynki pomiędzy nimi (tak jak mają silniki motocykli-szlifierek). Czekamy na efekty, pozdrawiam.
|
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Jak firma przewidziała że tłok ma być na 10 setek to tak ustawić i będzie dobrze. Jak ustawisz za ciasno i dasz ognia to tłok spuchnie i jest groźba zatarcia a wtedy cały projekt ląduje w koszu. Lepiej sobie nie pluć w brodę że przychytrzyłem 2 setki a potem zbierać korby z asfaltu. Jak jest nadmierny luz to znowu na wysokich obrotach płaszcz tłoka nie zbiera dostatecznie oleju i pierścienie mają wtedy więcej do roboty i mogą nie zebrać dostatecznie i zaczną przepuszczać olej do komory. Dla wysokich obrotów najlepiej się spisują pierścienie olejowe składające się z dwóch metalowych cienkich pierścieni i sprężynki pomiędzy nimi (tak jak mają silniki motocykli-szlifierek). Czekamy na efekty, pozdrawiam. ja to wiem, na moich tlokach wlasnie tak wyglada zestaw pierscieni (zgaraniajace dolne).pozdrowka -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#420
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 June 2004 Skąd: wodzisław ![]() |
miejmy nadzieje ze pomoze napedzic cos co da wiecej mocy a co nie bylo by wstanie napedzic sie bez kompresora. dodatkowo juz teraz moge napisac ze te turbo co jest/bylo (co bedzie nie wiem) powodowalo ze na dlugim dyferku przy seryjnym 2,5L byla delikatna turbo dziura przy zmianach biegu -> a kompresor ma to niwelowac (choc pojemnosc wzrasta do 3.0) to w takim razie moze skusimy sie na cos wiekszego pozniej. Kompresor nie bedzie ciagnac do konca, nie bedzie w takim razie obciazac silnika w przedziale obrotow na 1/4. Bedzie wylaczany, Ma wytworzyc boost wczesniej (od siebie) - po co wiadomo - A przynajmniej taki jest plan ![]() wydaje mi się że zamiast pchać się w skomplikowaną instalację kompresora lepiej będzie dać progresywny strzał nitro, załatwi sprawę napędzania dużego turbo, i w znacznym stopniu wyeliminujesz choroby wieku dziecięcego, oczywiście jesli auto ma być typowo dragowe. k64 masz może już oponki którymi chcesz przenieść takie stado kucyków na asfalt. -------------------- civic only for track
www.facebook.com/EVORART |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 23:33 |