Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
k64
post Sat, 31 Dec 2011 - 16:29
Post #401


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik













ałe blink blink łącznie z polerką wirników turbiny - teraz kolej na wyważenie...






a teraz cos czego jeszcze nie było ph34r.gif cos co sniło mi się nocami - wymiary to dużo godzin przemyśleń.
sam nie wiem czy mi to do końca wypali :devill2:

Zdecydowałem po długich przemyśleniach - że odstąpie od oringowania bo nie zda egzaminu (przynajmniej u mnie) - bedą PIRAMIDKI ale o całkiem innych wymiarach bo nawet nie miałem takich :rozczarowany: i umiejscowieniu uwaga: nie w tuleji cylindra .

Przy rozwiercie tak dużym jak u mnie jest już chyba koniecznością zastosowania piramidki lub czegoś sensownego co jakoś zapewni brak przedmuchów pomiędzy cylindrami.
DOszła mi uszczelka pod głowicą - między cylindrami jest materiału uwaga: 0,39mm ~ bankowo wydmucha nawet przy oringowaniu,


jakieś tam spy foto małe wyraźne, dojdzie reszta układanki to zrobie lepsze foto.






brakuje mi h-beam i w sumie moge składać.


blok przygotowany do składania dołu - ale to już nie dzis, po nowym roku , może jutro znajde czas :clap:





mam zrobione "rowki" na piramidki z dokładnością do 3 miejsc po przecinku, minimalne wychelnia które spowodować mogą nie wejście piramidki w rowek lub poza obszar cylindra skutkowac beda np. spalaniem stukowym - ktoś kto zacznie kąbinowac z piramidkami przekona się z jaka precyzja musi miec doczynienia 0,05mm to bardzo mało a jednak bardzo dużo ...

piramidka nie bedzie w tuleji jak widac co uwazam za lepsze rozwiazanie gdyz zaden obcy material nie bedzie bezposrednio w komorze spalania, piramidka rowniez musi byc przedluzeniem tuleji cylindra na rowno ! wiec wyobrazic sobie mozna jak bedzie wygladac skoro jakis rowek jest poza cylindrem - moze robie blad - ale jestem uparty i bedzie po mojemu :śmiech: dodatkowo uwazam ze lepsze rozlozenie masy jest przy dociaganiu calosci , no wada jest - mega dokladnosc :kwasny:



pozdrowienia


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 31 Dec 2011 - 16:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Tue, 03 Jan 2012 - 17:42
Post #402


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik


































czekam na korby i moge dalej z erotyką leciec.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Tue, 03 Jan 2012 - 17:46
Post #403


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





pokoj miazdzy cycki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Morfeusz
post Tue, 03 Jan 2012 - 17:48
Post #404


Super User
Dołączył: Fri, 26 December 2008
Skąd: Płońsk





Masz wehikuł czasu ?smile.gif


--------------------
No Blow OFF-No Blow JOB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Tue, 03 Jan 2012 - 19:47
Post #405


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Ja bym dostał po łbie za trzymanie i składanie swoich fruktów w pokoju tongue.gif
A panewki główne z tego co widzę to raczej seria? Nie idziesz w żadne super hiper ACL race? Korby też seria?


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Tue, 03 Jan 2012 - 19:53
Post #406


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





panewki glowne pochodza z tego co wiem z m57 diesla cos duzo bardziej wytrzymale korby beda oczywiscie kute trzymam kciuki i kibicuje z ciekawosci jak bardzo bedzie silnik odprezony?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 03 Jan 2012 - 20:57
Post #407


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





 tak jak tdserek napisal, panewki z m57 diesla, korby kute(za 2 dni beda), silnik odprezony na 8.0 ~




cala specyjfikacja:

STAGE 2




tutaj postaram podsumować i opisać dalsze moje zmagania z silnikiem który: 1. zostaje zakuty 2. zwiekszam pojemnosc 0,5L 3. dokładam kompresor
A więc stage 2.

CEL: max ! -> 1/4 ...

MODEL:
BMW E36 sedan (bazowo 318i) 93r


opcje wyposazenia: standard, najbardziej uboga ver (procz szyberdachu) jaka istnieje.

MODYFIKACJE:

bazą jest silnik ze stage 1 - Silnik stage 2:

MOC:
Przed zmianami: 394KM 504nm (przy stage 1 - 0,9 bara)
Po zmianach: (w trakcie)

-blok m50b25 (żeliwny) 92 rok
-wał kuty - Skok tłoka: 84.00
-rozwiert cylindra aż do 86,50 ! (pierwszy taki stroker)
-Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2961,78cm3
-blok splanowany o odpowiednia wartosc.
-Kute tłoki odprężające WOOSNER (NIEMCY) wytrzymałość ~300koni / tłok. jak ktoś chętny PW
-pasowanie tłoków: 10setek , pokryte teflonem,
-Pojemność komory spalania po zmianach: 65,82cm3
-Kute korbowody (Litwa) do 1000koni gwarancja tak jak wyżej, bdb cena + sruby arp
-uszczelka pod glowica - na zamówienie bez zakucia,specjalny materiał)
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
-Powiększone kanały wydechowe ,wypolerowane i jeszcze pare bajerów.
-Zawory dotarte na nowo .
-Za uszczelnienie bloku /cylindrów : PIRAMIDKI własnego pomyslu nie wtłoczone w tuleje cylindra.
-śruby do glowicy zwykłe, całośc przed skręceniem siknięta loctice dodatkowo, elring.
-panewki główne: M57 (mahle) od diesla
-panewki korbowodów: Glycko
-śruby korbowodów: ARP
-wymieniony rozrzad kpl nowy, ślizgi, pozbycie się napinacza pompy oleju,
-wszystkie nowe uszczelki,śruby,
-spływ oleju w obudowie rozrządu (tak jak w stage 1) tylko że nieco wyżej (eaton wchodzi)

Turbina:
Wydajniejsza Replika GT35 (garretta) ar 1,0 ~ potencjał do 650KM (2bary) .
Jest to troche taka hybryda pomiędzy garrettem GT3788R a garrettem GT4088.
Chłodzona wodą i smarowana olejem.
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm !
strona goraca: AR/ 1.0~ TWIN SCROOL
wymiary wirników:
przód (ssanie): 67mm (polerka)/83mm (garrett gt3582r ma: 61/82.00) (holset hx35 ma: 58/70) - jak ktoś zainteresowany to 1300zł nówka ! - za dopłatą polerka wirników z wyważeniem
tyl (wirnik spalin): 61,4 mm

dodatkowo do całego systemu instalacji Turbo wpinam w układ KOMPRESSOR EATON M62 na sprzęgle
który będzie pobudzać turbine do działania oraz będzie ewentualnie odpowiedzialny za turbodziure przy zmianach biegu.
Możliwe że dojdzie nowa turbina w późniejszej fazie. Kompresor będzie automatycznie wyłączany aby nie obciążać silnika, będzie działać
dopóki nie pojawi się cisnienie wyższe i wywołane przez turbine .


Układ dolotowy:
- cały dolot z rur aluminiowych 63mm
- złączki silikonowe samco, reszta na sztywno spawana (alu i nierdzewka)
- intercooler z rdzeniem 61cm x 30cm z wyjściami 3cale (redukcja)
- przepływonierz odłączony z układu (konwersja na map sensor)
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere
- usunięty filtr węglowy
- usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa
- Blow Off x 2 -> z regulacja , 2 sprezynowy, ala HKS , + properfekt typ 2.
- 2x bypass zawór (przepustnica m50) z gruszką z turbiny.
- kolektor ssący z nierdzewki własnego wykonania.

Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy z nierdzewki,topmaunt, twinscrool z zachowaniem cyklu aż do zaworu WG (z przegrodą) - fotki kolektora w stage1.
- zawór WG 60mm + scrimmer pipe w błotnik
- przelot : 3cale ..
- tłumik końcowy : BRAK
- tłumik srodkowy: BRAK

Układ wtryskowy - paliwa :
- wtryski 460cc LUCAS wysokoomowe (tymczasowe)
- regulator cisnienia paliwa z regulacja przeniesiony do przodu (seryjny wywalony, wyjscie zaspawane ) FMU 1:1 !
- zmieniowe wszystkie węże paliwowe
- usuniety przewod odprezający bak paliwa

Elektronika, zegary
- ECUMASTER DET II
- brak sondy lambda , sonda szerkopasmowa innovate.
- dodatkowe wskazniki : boost, egt, cisnienie paliwa - auto gauge + afr innovate


Układ chłodzenia:
- seria z 1,8i nowa chlodnica
- visco orginalne z 1,8i

Układ napędowy:
- sprzęgło na bazie m57 (zamach,docisk) tarcza m52b28 .
- skrzynia z 1,8i ,
- dyfer 1,8i przełożenie 3:45 (krótkie biegi) oraz aktualny dyfer na małej głowie z diesla (mega długie przełożenie) ,
- 100% szpera


Zawieszenie i układ jezdny
- gwint przód, amortyzatory utwardzane + gumy, sprężyny sportowe.
- opony przód 225 x 40 x 17,
- opony tył: 245 x 40 x 17 na codzien, na 1/4 sliki AVON 10,5cala 15stki - mieszanka miekka.

Układ hamulcowy:
seria z 1,8 ! koniecznie do zmiany ...

BODY KIT
- przód seryjny zderzak z e36 po lifcie,wywalona kratka
- tyl zderzak seryjny + dokladka `m
- lampy przód tył nowe
- cała buda na gładko (bez listw),pomalowany akrylem + mat pasta (mat efekt)




 



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aniołek
post Tue, 03 Jan 2012 - 23:00
Post #408


Forum Killer
Dołączył: Thu, 14 September 2006





CYTAT(luklam @ Thu, 29 Dec 2011 - 13:19) *
Wszystkie silniki NA i słabe turbo mają tolerancje luzu na tłokach 0.05mm w silnikach wysilonych NA i turbo robi się tolerancję 0,08 albo i więcej jeśli producent tłoków tak zaleca.
Większa tolerancja luzu nie jestem pewien czy wynika z większej rozszerzalności tłoka ale na pewno wynika z większej temperatury spalin i wyższej temperatury tłoka.
Tłoki na pewno nie będą stukać bo mają powłokę teflonową a oprócz w wylatanych silnikach robi się luz 0,2mm i też nie stuka



tak z pasowaniem to nie do końca musi być jak producent podaje , zakładając że tłoki powiedzmy wytrzymują 800KM a właściciel auta nie przekroczy powiedzmy 500-600KM można spokojnie luz zrobić na 8 setek a nie 10, 7 - ( zależy czy to N/A , turbo , nitro ) może być już trochę ciasno ale niekoniecznie zależy od silnika choć pewne jest że trzeba będzie dłużej docierać , generalnie producenci podają pasowania dla maksymalnego obciążenia, rozszerzalności tłoka głównie wynika z jakiego stopu jest zrobiony oczywiście temp. też odgrywa nie małą rolę w sieci można wiele wyczytać np. dla tłoków Manleya sugeruje sie 80st. temp oleju i można wtedy dopiero iść ogniem , tłoki mogą stukać na boki jeśli mają zbyt duży luz ale przed stukaniem najpierw zaczną się wycierać na samym dole dłuższej jego części , powłoka teflonowa nie zabezpiecza przed stukaniem lecz powoduje mniejsze tarcie oraz lepsze oddawanie ciepła ( chyba rolleyes.gif ) , duże pasowanie tłoka to generalnie krótsza żywotność oraz większe zużycie oleju mimo zwiększenia jego gęstości zużycie oleju rośnie szybciej przy większym rpm. jesli pasowanie jest większe , no i jeszcze jedno nie ma co oszczędzać na tłokach bo ich jakość ma często decydujące znaczenie przy budowie motoru wink.gif , przerwy na pierścieniach to kolejny bardzo istotny temat jak zresztą materjał z jakich są wykonane bo różne pierścienie stosuje sie do różnych setapów


--------------------
2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street
2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebooooo
post Tue, 03 Jan 2012 - 23:47
Post #409


Rookie
Dołączył: Wed, 28 December 2011





k64 mam nadzieje ze przy składaniu przesmarowujesz wstępnie wszystkie panewki olejem???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 03 Jan 2012 - 23:52
Post #410


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Sebooooo @ Tue, 03 Jan 2012 - 23:47) *
k64 mam nadzieje ze przy składaniu przesmarowujesz wstępnie wszystkie panewki olejem???

mam nadzieje ze nie od wew jej strony wink.gif
oczywiscie.




Aniiolek: sadzisz ze woosner jest kiblem? skoro 10setek ma byc wedlog producenta to tyle powinno byc nie mniej nie wiecej jestem takiego zdania tymbardziej ze chce wyciagnac max z setupu. Jesli bym chcial auto na miasto ktore mialo by dluzej jezdzic napewno bym wzial tloki na 8 setek tego samego producenta.

a z tym :

"zużycie oleju mimo zwiększenia jego gęstości zużycie oleju rośnie szybciej przy większym rpm" to można sie nie zgodzic -> wiecej rpm -> większa tmp tłoka -tłok puchnie - pasowanie tłoka do cylindra coraz mniejsze -> materiał i bardziej uszczelnia, zresztą pierscienie sa zrobione do tych 10setek luzu. To one odpowiadaja za uszczelnianie.







--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Offczar
post Tue, 03 Jan 2012 - 23:55
Post #411


Super User
Dołączył: Wed, 06 May 2009
Skąd: Jelenia Góra





Brzmi ciekawie, ale czy turbo-kompresor to najlepsze rozwiązanie do auta typowo na 1/4?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 03 Jan 2012 - 23:57
Post #412


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Offczar @ Tue, 03 Jan 2012 - 23:55) *
Brzmi ciekawie, ale czy turbo-kompresor to najlepsze rozwiązanie do auta typowo na 1/4?


miejmy nadzieje ze pomoze napedzic cos co da wiecej mocy a co nie bylo by wstanie napedzic sie bez kompresora.

dodatkowo juz teraz moge napisac ze te turbo co jest/bylo (co bedzie nie wiem) powodowalo ze na dlugim dyferku przy seryjnym 2,5L byla delikatna turbo dziura przy zmianach biegu -> a kompresor ma to niwelowac (choc pojemnosc wzrasta do 3.0) to w takim razie moze skusimy sie na cos wiekszego pozniej.

Kompresor nie bedzie ciagnac do konca, nie bedzie w takim razie obciazac silnika w przedziale obrotow na 1/4. Bedzie wylaczany, Ma wytworzyc boost wczesniej (od siebie) - po co wiadomo - A przynajmniej taki jest plan rolleyes.gif






--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aniołek
post Wed, 04 Jan 2012 - 00:30
Post #413


Forum Killer
Dołączył: Thu, 14 September 2006





absolutnie nie twierdzę że jest kiblem smile.gif , to co wiem to sam sie dowiedziałem od ludzi mądrzejszych ode mnie i znacznie bardziej doświadczonych niż ja a że tak się składa że niedawno przechodziłem przez tą drogę i miałem okazję sie wiele nauczyć i nigdy przy tego typu akcjach nie miałem problemu aby się podzielić wiedzą postanowiłem rozwiać pewne wątpliwości wink.gif , a jesli chodzi o składanie silnika to jest taki specjalny olej o konsystencji miodu który się używa do składania silnika , ale spoko ja się nie chcę wcinać powodzenia życzę


--------------------
2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street
2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Wed, 04 Jan 2012 - 01:27
Post #414


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(Aniołek @ Wed, 04 Jan 2012 - 00:30) *
absolutnie nie twierdzę że jest kiblem smile.gif , to co wiem to sam sie dowiedziałem od ludzi mądrzejszych ode mnie i znacznie bardziej doświadczonych niż ja a że tak się składa że niedawno przechodziłem przez tą drogę i miałem okazję sie wiele nauczyć i nigdy przy tego typu akcjach nie miałem problemu aby się podzielić wiedzą postanowiłem rozwiać pewne wątpliwości wink.gif , a jesli chodzi o składanie silnika to jest taki specjalny olej o konsystencji miodu który się używa do składania silnika , ale spoko ja się nie chcę wcinać powodzenia życzę

mozesz coś wiecej napisać o tym oleju ? widziałem w zagranicznych projektach że ludzie używają jakichś past do wstepnego smarowania ale nigdzie się w PL nie natknąłem na nic takiego .

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 04 Jan 2012 - 01:29
Post #415


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Niektórzy składają silniki na smar - oczywiście odpowiedni smar. Działa to bez problemu, a dodatkowym plusem jest czystość podczas składania - do póki się nie zamknie silnika, nic nie cieknie z niego smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
oko1
post Wed, 04 Jan 2012 - 09:19
Post #416


Rookie
Dołączył: Fri, 01 May 2009





Oby moje słowa się w g.o obróciły, ale istnieje możliwość że piramidki wciśnięte w rowek i/lub temperatura spowodują oderwanie kawałka "rantu" .
Masz jakiś pomysł żeby temu zaradzić ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 04 Jan 2012 - 09:46
Post #417


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(oko1 @ Wed, 04 Jan 2012 - 09:19) *
Oby moje słowa się w g.o obróciły, ale istnieje możliwość że piramidki wciśnięte w rowek i/lub temperatura spowodują oderwanie kawałka "rantu" .
Masz jakiś pomysł żeby temu zaradzić ?


rowerk jest gleboki na troche wiecej niz 1mm, szeroki rowniez na podobny rozmiar.

Ludzie robia rowki na drut czyli oringowanie i wszystko jest ok. Wiec mam nadzieje ze bedzie ok przy piramidkach.

Aniolek wiem ze mozna skladac silnik profi na smarach i innych bajerach - ale na boga z robota czlowiek nie musi sie tak pier****c , od lat mechanicy smaraja lekko silnik oliwa, i tysiace samochodow smiga. co do tlokow to nie mam zamiaru podwazac twoich teori ktorych nauczyles sie u ludzi ktorzy ci cos robili, ale ja nie dobieralem tlokow na 600ps .

pozdrowienia


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alvar4
post Wed, 04 Jan 2012 - 10:48
Post #418


Rookie
Dołączył: Thu, 10 November 2011
Skąd: Ksawrów pod Łodzią podwodną





Jak firma przewidziała że tłok ma być na 10 setek to tak ustawić i będzie dobrze. Jak ustawisz za ciasno i dasz ognia to tłok spuchnie i jest groźba zatarcia a wtedy cały projekt ląduje w koszu. Lepiej sobie nie pluć w brodę że przychytrzyłem 2 setki a potem zbierać korby z asfaltu. Jak jest nadmierny luz to znowu na wysokich obrotach płaszcz tłoka nie zbiera dostatecznie oleju i pierścienie mają wtedy więcej do roboty i mogą nie zebrać dostatecznie i zaczną przepuszczać olej do komory. Dla wysokich obrotów najlepiej się spisują pierścienie olejowe składające się z dwóch metalowych cienkich pierścieni i sprężynki pomiędzy nimi (tak jak mają silniki motocykli-szlifierek). Czekamy na efekty, pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 04 Jan 2012 - 10:58
Post #419


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(alvar4 @ Wed, 04 Jan 2012 - 10:48) *
Jak firma przewidziała że tłok ma być na 10 setek to tak ustawić i będzie dobrze. Jak ustawisz za ciasno i dasz ognia to tłok spuchnie i jest groźba zatarcia a wtedy cały projekt ląduje w koszu. Lepiej sobie nie pluć w brodę że przychytrzyłem 2 setki a potem zbierać korby z asfaltu. Jak jest nadmierny luz to znowu na wysokich obrotach płaszcz tłoka nie zbiera dostatecznie oleju i pierścienie mają wtedy więcej do roboty i mogą nie zebrać dostatecznie i zaczną przepuszczać olej do komory. Dla wysokich obrotów najlepiej się spisują pierścienie olejowe składające się z dwóch metalowych cienkich pierścieni i sprężynki pomiędzy nimi (tak jak mają silniki motocykli-szlifierek). Czekamy na efekty, pozdrawiam.
ja to wiem, na moich tlokach wlasnie tak wyglada zestaw pierscieni (zgaraniajace dolne).




pozdrowka




--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adanus
post Wed, 04 Jan 2012 - 19:40
Post #420


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: wodzisław





CYTAT(k64 @ Wed, 04 Jan 2012 - 00:57) *
miejmy nadzieje ze pomoze napedzic cos co da wiecej mocy a co nie bylo by wstanie napedzic sie bez kompresora.

dodatkowo juz teraz moge napisac ze te turbo co jest/bylo (co bedzie nie wiem) powodowalo ze na dlugim dyferku przy seryjnym 2,5L byla delikatna turbo dziura przy zmianach biegu -> a kompresor ma to niwelowac (choc pojemnosc wzrasta do 3.0) to w takim razie moze skusimy sie na cos wiekszego pozniej.

Kompresor nie bedzie ciagnac do konca, nie bedzie w takim razie obciazac silnika w przedziale obrotow na 1/4. Bedzie wylaczany, Ma wytworzyc boost wczesniej (od siebie) - po co wiadomo - A przynajmniej taki jest plan rolleyes.gif



wydaje mi się że zamiast pchać się w skomplikowaną instalację kompresora lepiej będzie dać progresywny strzał nitro, załatwi sprawę napędzania dużego turbo, i w znacznym stopniu wyeliminujesz choroby wieku dziecięcego, oczywiście jesli auto ma być typowo dragowe.

k64 masz może już oponki którymi chcesz przenieść takie stado kucyków na asfalt.


--------------------
civic only for track
www.facebook.com/EVORART
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 23:33