![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski ![]() |
hmm 1.ale stopien sprezania obliczamy po tym ile pokaze nam cisnienia na cylindrach no nie? mierzylem przed remontem , przed odprezeniem i cisnienie na kazdym z cylindrow bylo = 14,5 ~ (cieply silnik) skoro teraz cisnienie jest = 8 ~ 2.to jaki mam wkoncu stopien sprezania? (dodam ze cisnienie sprawdzalem na zimnym silniku i nie otwieralem przepustnicy (3.ma to az tak wielkie znaczenie?) nie masz sie co dziwic ze taki wynik jak silnik zimny i zamknieta przepustnica.na razie sugeruj sie tym żeby było równe cisnienie na każdym cylindrze i tyle .dotrzesz troche silnik to pozycz lepszy manometr i sprawdz prawidowo na rozgrzanym silniku i z otwarta na max przepustnicą albo podjedz gdzies gdzie zrobia ci z wykresem -------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
wychodzi z wyliczeń ze masz około 7,5:1 , gruuubo
![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Stopień sprężania 10.1 fabryka przy jednej uszczelce 1.75+1.5=2.25 podniosła się do góry a nie jak piszesz 5, więc stopień sprężania będzie około 8 na szybko licząc, niski trzeba grubo dmuchnąć żeby gryzła asfalt hehehe, trzymam kciuki i czekam na zakończenie projektu.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 31 March 2008 Skąd: SRB ![]() |
ok dzieki Panowie, i tak mysle ze przekladka moja troche za duzo wyszla i stad tak niskie cisnienie no ale trudno, bedzie co ma byc. 1,75 uszczelka + 1,50 przekladka + 1,75 uszczelka to ok = 5 ~ Uszczelkę sam ci dorabiałem z blachy 1mm,nie wiem jak ty to mierzysz że ci wychodzi 1,5mm,Mówiłem ci że przy paleniu laserem zawsze przy krawędziach jest lekki nagar podtopionego materiału,to w tym miejscu może być lekki wzrost grubości ale to się równa lekko drobnym papierem i jest ok. -------------------- dorabianie przekładek odprężających między uszczelki M50b25 wypalana laserem
_http://www.racingforum.pl/BMW-E36-Coupe-Tu...owe-t61512.html Auto do pracy e36 cupe M50b25T |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
Stopień sprężania 10.1 fabryka przy jednej uszczelce 1.75+1.5=2.25 podniosła się do góry a nie jak piszesz 5, więc stopień sprężania będzie około 8 na szybko licząc, niski trzeba grubo dmuchnąć żeby gryzła asfalt hehehe, trzymam kciuki i czekam na zakończenie projektu. POZDRO ![]() Jędrek różnica do fabryki to 3,25 ,a nie 2,25 ![]() -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 February 2005 Skąd: [ S R C ] ![]() |
Absolutnie nie obliczasz tak stopnia sprężania! Stopień sprężania (CR) jest wartością stałą, wynikającą z pojemności cylindra i pojemności komory spalania w tym cylindrze. Czyli dla silnika M50B25 bez vanosa, gdzie 1cyl. ma pojemność 416cc a komora spalania ok 41cc CR=10:1 (poj. cyl / poj komory spalania). Gdy podniesiesz głowicę o np 2mm (druga uszczelka + przekładka) komora spalania powiększy się i jednocześnie CR się obniży (można łatwo policzyć nową poj. stosując wzór na pojemność walca o H=wartość o jaką podnieśliśmy głowicę, i dodając do istniejącej poj. komory spalania) . Np 416cc/49cc = 8,5(:1) Podczas pomiaru zawsze otwieramy przepustnice na full by silnik nie musiał jeszcze walczyć z podciśnieniem Hey.. Male OT ![]() Jesli zwiekszymy komore spalania uszczelka (czyli Wasze 41cc>49cc) zwiekszamy takze pojemnosc calego cylindra o ta sama wartosc. 424/49=8.65 (nie wiele zmienilo ale warto o tym pamietac ![]() Pozdro -------------------- ET 12.793s
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
projekt stanal w miejscu, turbina gt32 pierwszy raz odpalona oczywiscie ze smarowaniem , bez podpiecia pod IC okazala sie wielkim shitem.
leje sie z niej jak z kranu. na filmiku widac splyw oleju ktory ma isc do bloku - od 4sek pracy zimnego silnika widac OK leci olej, a pozniej wirnik sie nieco zatrzymuje oraz zaczyna sie lac ze strony zimnej - po zdemontowaniu (40sek samochod chodzil) okazuje sie że ze strony goracej rowniez nie jest sucho, ze tak napisze bagno. Worek pieniedzy poszedl na turbine a dostalem wielkiego ZONGA - nic z tego nie wyszlo, zobaczymy co czas pokaze i co wymysli osoba od ktorej kupilem sprezarke ktora miala byc 100% sprawna nie cieknaca. Turbina zakupiona przez allegro. http://img190.imageshack.us/i/obraz009.mp4/ pozdrawiam ide do baru ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 26 May 2009 ![]() |
Ale fuckup 8-/ ...... podaj sprzedającego na forum żeby nikt z nas się nie wpakował w podobną akcję ..... informuj jak akcja reklamacja będzie przechodziła, bo strasznie trzymam kciuki za ten projekt .....
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Sprawdź spływ oleju, najprawdopodobniej to on jest winny, każde turbo puści olej jak nie będzie drożny spływ. Jaki masz restryktor na wejściu smarowania?
edit: podobno spływ do wiaderka, czy tak było od razu czy dopiero jak zaczęło walić olejem? |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
masakra , niezly wal !
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
projekt stanal w miejscu, turbina gt32 pierwszy raz odpalona oczywiscie ze smarowaniem , bez podpiecia pod IC okazala sie wielkim shitem. leje sie z niej jak z kranu. na filmiku widac splyw oleju ktory ma isc do bloku - od 4sek pracy zimnego silnika widac OK leci olej, a pozniej wirnik sie nieco zatrzymuje oraz zaczyna sie lac ze strony zimnej - po zdemontowaniu (40sek samochod chodzil) okazuje sie że ze strony goracej rowniez nie jest sucho, ze tak napisze bagno. Worek pieniedzy poszedl na turbine a dostalem wielkiego ZONGA - nic z tego nie wyszlo, zobaczymy co czas pokaze i co wymysli osoba od ktorej kupilem sprezarke ktora miala byc 100% sprawna nie cieknaca. Turbina zakupiona przez allegro. http://img190.imageshack.us/i/obraz009.mp4/ pozdrawiam ide do baru ![]() stawiam 1pln że coś popłyneło do turbiny razem z olejem |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
stawiam 1pln że coś popłyneło do turbiny razem z olejem nie ma takiej opcji bo splyw byl wlasnie do miski (wiaderka) jak widzisz na pierwszym i ostatnim filmie z turbina (dzisiaj)) , olej czysty jak łza, wolne obroty byly silnika jak slychac i rowniez nic sie takiego nie zdazylo, by musiala byc chyba jaks sruba zeby cos moglo szczelic , A po drugie to predzej auto duzo razy bylo odpalane bez turbiny (zobacz pare postow wyzej i stron - rowniez dolaczone sa filmy) - turbina poprostu byla WAŁEM i tyle. i nie wiem czy wiesz jak wyglada turbina w srodku - ja wiem, mialem rozebrane doszczetnie pare sztuk przy jakis drobinach zostaje najczesciej uszkodzony wirnik , a tutaj bardzo maly luz , taki jak byl wczesniej przed odpaleniem. Branie oleju przez turbiny to przedewszystkim luzy lub nieszczelnosci np. na takiej malutkiej tulejce razem z pierscieniem, dokladniej sa przewaznie 3 takie delikatne uszczelniacze w turbinie. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
k64
a jaka masz zwezke na wlocie oleju do turbo? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nie ma takiej opcji bo splyw byl wlasnie do miski (wiaderka) jak widzisz na pierwszym i ostatnim filmie z turbina (dzisiaj)) , olej czysty jak łza, wolne obroty byly silnika jak slychac i rowniez nic sie takiego nie zdazylo, by musiala byc chyba jaks sruba zeby cos moglo szczelic , A po drugie to predzej auto duzo razy bylo odpalane bez turbiny (zobacz pare postow wyzej i stron - rowniez dolaczone sa filmy) - turbina poprostu byla WAŁEM i tyle. i nie wiem czy wiesz jak wyglada turbina w srodku - ja wiem, mialem rozebrane doszczetnie pare sztuk przy jakis drobinach zostaje najczesciej uszkodzony wirnik , a tutaj bardzo maly luz , taki jak byl wczesniej przed odpaleniem. Branie oleju przez turbiny to przedewszystkim luzy lub nieszczelnosci np. na takiej malutkiej tulejce razem z pierscieniem, dokladniej sa przewaznie 3 takie delikatne uszczelniacze w turbinie. chodziło mi o zatrzymanie wirnika a nie wyciek oleju... z turbiny sie leje jakby wogóle restryktora na zasilaniu nie było |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 February 2005 Skąd: [ S R C ] ![]() |
nie wiesz o czym piszesz ![]() Oj wiem wiem ![]() Jak wiesz inaczej to tlumacz ![]() Pozdro -------------------- ET 12.793s
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
dokladnie, wyglada ze nie ma restryktora i stad problem. zanim zaczniesz wieszac psy na sprzedajacym, napisz jaka zalozyles zwezke?
-------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
Oj wiem wiem ![]() Jak wiesz inaczej to tlumacz ![]() Pozdro prosze bardzo pojemność cylindra to jest wartość zależna od skoku tłoka oraz średnicy a nie od wysokości cylindra, oznacza to że jak byś dołożył pięciocentymetrową podkładke to pojemność cylindra nie zmieni sie nawet o 0,00000001 mm sześcienny ![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Bzdura. To o czym piszesz to pojemność skokowa, a nie pojemność cylindra.
Przy 5cm przekładce pojemność cylindra zmieni się znacznie, ale nie ulegnie zmianie pojemność skokowa, gdyż wał, tłoki i korby zostają te same. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
no bez jaj . gt 32 to turbo na łozysku slizgowym i napewno przez brak restryktora nie lecial by olej ciurkiem z turbiny... a juz napewno z tego powodu nie zatrzymywalby sie wirnik. uzywalem swego czasu takiej samej turbiny bez restryktora i przy 4,5 bara oleju nie bylo zadnego problemu.
-------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:43 |