Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
Kajman
post Sat, 28 May 2011 - 07:23
Post #281


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Dobry wynik, szkoda że tak wysoko, ale co tam, zapierdalać będzie smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 28 May 2011 - 07:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Sat, 28 May 2011 - 10:13
Post #282


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





wynik zacny , gratulacje . ps czy to jest dalej to turbo co bylo tzn made in china?? jezeli tak to jestem pelen podziwu ze to tak dobrze bangla wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 28 May 2011 - 10:33
Post #283


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Kajman @ Sat, 28 May 2011 - 07:23) *
Dobry wynik, szkoda że tak wysoko, ale co tam, zapierdalać będzie smile.gif

lepiej pozno niz wcale laugh.gif

podziekowania dla obslugi z hamowni w czerwionkach leszczyny.
W gliwicach nie udalo sie shamowac z braku org zaczepu w zderzaku rolleyes.gif
Podziekowania dla Lukasza z Imielina ktory pomogl ponownie ze swoim sprzetem i wiedza podczas AFR`owania laugh.gif

Mozna bylo by podniesc na 4xx ale nie bylo juz czasu ...

no to jeszcze raz w lepszej jakosci wykresik i fotki.





moze mi ktos wytlumaczyc dlaczego jest takie zalamanie przy 4500? niby to normalnie ale tak wysoka nagla zmiana mellow.gif
do zobaczenia na SSS sosnowiec, cos tam jeszcze dlubne ,


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BRD
post Sat, 28 May 2011 - 11:01
Post #284


Frequent User
Dołączył: Sun, 14 October 2007
Skąd: SMI





Z góry chciałbym zaznaczyć, że mój post nie ma na celu podważania wyniku, którego z resztą bardzo serdecznie gratuluję.
Nie rozumiem jednak wartości "Ciśnienie atmosferyczne 958,2 hPa”. Widać jak przełożyło się to na wynik, moc wg normy jest o 20 koni wyższa, niż na silniku podczas pomiaru. Dlaczego podana została taka wartość skoro najniższe ciśnienie zanotowane w Polsce to 962 hPa? Na wielu wykresach tutaj na forum pojawia się bardzo niskie ciśnienie, czy wartość ta jest podawana ręcznie, czy hamowania sama odczytuje ciśnienie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 28 May 2011 - 11:14
Post #285


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(BRD @ Sat, 28 May 2011 - 11:01) *
Z góry chciałbym zaznaczyć, że mój post nie ma na celu podważania wyniku, którego z resztą bardzo serdecznie gratuluję.
Nie rozumiem jednak wartości "Ciśnienie atmosferyczne 958,2 hPa”. Widać jak przełożyło się to na wynik, moc wg normy jest o 20 koni wyższa, niż na silniku podczas pomiaru. Dlaczego podana została taka wartość skoro najniższe ciśnienie zanotowane w Polsce to 962 hPa? Na wielu wykresach tutaj na forum pojawia się bardzo niskie ciśnienie, czy wartość ta jest podawana ręcznie, czy hamowania sama odczytuje ciśnienie?


nie znam sie na wykresach ani na normach, ale cisnienie bylo automatycznie przez hamownie raczej zapodane.
wartosci wpisane przez pracownika hamowni to:

jaki pojazd,
odciecie,
Na czy turbo i chyba to wszystko .

Prawie zanosilo sie na burze moze to normalne? na pogodzie tez sie nie znam. laugh.gif
z tego co wiem to na silniku zawsze jest mniej, (straty)


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sat, 28 May 2011 - 11:29
Post #286


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





sorry ale nie moge doczytac ile ladowales ? gratsy !


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qulek
post Sat, 28 May 2011 - 14:32
Post #287


Forum Killer
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: Kielce





BMW zrobiło próżnie na hamowni wink.gif Piękny wynik, ale też czekam na rozwiązanie tego załamania.


--------------------
STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Sat, 28 May 2011 - 17:53
Post #288


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(BRD @ Sat, 28 May 2011 - 11:01) *
Nie rozumiem jednak wartości "Ciśnienie atmosferyczne 958,2 hPa”. Widać jak przełożyło się to na wynik, moc wg normy jest o



CYTAT(Wiki)
Czerwionka Leszczyny - Miasto położone jest na Płaskowyżu Rybnickim. W dzielnicach Czerwionka i Dębieńsko znajduje się góra Ramża (325 m n.p.m.)


przy słabej pogodzie na Śląsku generalnie występują podobne wartości ciśnienia, choć to jest faktycznie wyjątkowo niskie. Cały rejon Górnego Śląska leży ok 200 m n.p.m. i czasami wyżej jak w powyższym przypadku


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BRD
post Sat, 28 May 2011 - 19:05
Post #289


Frequent User
Dołączył: Sun, 14 October 2007
Skąd: SMI





Nie chciałbym tutaj ciągnąć, wątku pogodowego, ale wczoraj ciśnienie było stosunkowo wysokie akurat. Dlatego wartość ciśnienia na wykresie jest dyskusyjna. A gdzie jest Czerwionka i ulica Furgoła dobrze wiem, bo to kilka km ode mnie.
Nie chcę zaśmiecać wątku i jeszcze raz gratuluję wyniku, bez względu na wszystko.
EOT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Sat, 28 May 2011 - 21:50
Post #290


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





Gratulacje wyniku, życzę coraz lepszych wyników na 1/4 !

CYTAT(tomp @ Sat, 28 May 2011 - 17:53) *
przy słabej pogodzie na Śląsku generalnie występują podobne wartości ciśnienia, choć to jest faktycznie wyjątkowo niskie. Cały rejon Górnego Śląska leży ok 200 m n.p.m. i czasami wyżej jak w powyższym przypadku

Dodaj ciśnienie pary, 18.9 i masz już 977.1. To co jest opisane jako atmosferyczne, jest ciśnieniem powietrza (oznaczenie Ppowietrza). Tak to wygląda na hamowni Maha. Tutaj info z tymi oznaczeniami: http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...st&p=814570
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arek-lin
post Mon, 30 May 2011 - 11:21
Post #291


Super User
Dołączył: Sat, 03 February 2007
Skąd: Grudziądz/Gdańsk





Też mi się wydaje, że to jest tylko błąd w nazewnictwie i chodziło nie o ciśnienie atmosferyczne, tylko o ciśnienie powietrza. Z prawa Daltona ciśnienie atmosferyczne to suma ciśnień powietrza oraz pary wodnej


--------------------
Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 12 Jun 2011 - 09:53
Post #292


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





pare zmian kosmetycznych, wydech , poprawki ... przed sosnowcem wink.gif













chcialem zapytac o obciazenie na hamowni, na 2 pomiarze wyszlo troche mniej a dokladnieo 6KM co jest chyba normalne wyzsza tmp itd i
przerwanie hamowania przy 6tys gdyz egt bylo juz za wysokie, obciazenie bylo tak ustawione ze ten 4 bieg byl mega dlugi myslalem ze wszystko
wywali w kosmos, jesli obsluga by zmienilia obciazenie na mniejsze to wszystko by szybciej trwalo, mam rozumiec duze obciazenie tylko dlatego zeby turbo zaczelo generowac te same doladowania jak na drodze?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Sun, 12 Jun 2011 - 11:07
Post #293


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





CYTAT(k64 @ Sun, 12 Jun 2011 - 09:53) *
chcialem zapytac o obciazenie na hamowni, na 2 pomiarze wyszlo troche mniej a dokladnieo 6KM co jest chyba normalne wyzsza tmp itd i
przerwanie hamowania przy 6tys gdyz egt bylo juz za wysokie, obciazenie bylo tak ustawione ze ten 4 bieg byl mega dlugi myslalem ze wszystko
wywali w kosmos, jesli obsluga by zmienilia obciazenie na mniejsze to wszystko by szybciej trwalo, mam rozumiec duze obciazenie tylko dlatego zeby turbo zaczelo generowac te same doladowania jak na drodze?


nie pisz ile KM tylko jak to się ma w % smile.gif ale fakt że po to jest obciążenie żeby turbo zadziałało jak należy

nawet auto n/a bez odpowiedniego obciążenia nie pokaże prawdziwego wyniku


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Sun, 12 Jun 2011 - 13:45
Post #294


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





Szczerze mówiąc ten czerwony średnio pasuje trzeba było zostawić tak jak było.

pozdr


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Sun, 12 Jun 2011 - 21:39
Post #295


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





CYTAT(k64 @ Sun, 12 Jun 2011 - 09:53) *
obciazenie bylo tak ustawione ze ten 4 bieg byl mega dlugi myslalem ze wszystko
wywali w kosmos, jesli obsluga by zmienilia obciazenie na mniejsze to wszystko by szybciej trwalo, mam rozumiec duze obciazenie tylko dlatego zeby turbo zaczelo generowac te same doladowania jak na drodze?

mnie, jak hamoowalem na tej samej hamowni ,to Marcin (obsługa) powiedzial ze takie musi byc obciazenie...

http://www.youtube.com/watch?v=xwHmiHcNDHE


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wałek
post Sun, 12 Jun 2011 - 22:35
Post #296


Frequent User
Dołączył: Tue, 27 October 2009





czerwony robi smile.gif ale w tym sezonie to bardziej modny fiołkowy.. biggrin.gif a że tak zapytam, co ten wydech robi na ogrodzeniu? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adanus
post Tue, 21 Jun 2011 - 07:30
Post #297


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: wodzisław





samochód chyba ma potencjał, jednak podstawa to zainwestuj w dragowe opony, bo w sosnowcu to twoje opony były przyczyną niepowodzenia


--------------------
civic only for track
www.facebook.com/EVORART
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 21 Jun 2011 - 07:34
Post #298


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A na czym startował?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 21 Jun 2011 - 07:47
Post #299


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Chyba na zimówkach. Pisał w innym temacie, że koleinach szerokie opony nie pozwalały na bezpieczną jazdę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 21 Jun 2011 - 07:49
Post #300


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





LOL


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 03:39