![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Dobry wynik, szkoda że tak wysoko, ale co tam, zapierdalać będzie
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
wynik zacny , gratulacje . ps czy to jest dalej to turbo co bylo tzn made in china?? jezeli tak to jestem pelen podziwu ze to tak dobrze bangla
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Dobry wynik, szkoda że tak wysoko, ale co tam, zapierdalać będzie ![]() lepiej pozno niz wcale ![]() podziekowania dla obslugi z hamowni w czerwionkach leszczyny. W gliwicach nie udalo sie shamowac z braku org zaczepu w zderzaku ![]() Podziekowania dla Lukasza z Imielina ktory pomogl ponownie ze swoim sprzetem i wiedza podczas AFR`owania ![]() Mozna bylo by podniesc na 4xx ale nie bylo juz czasu ... no to jeszcze raz w lepszej jakosci wykresik i fotki. ![]() ![]() ![]() moze mi ktos wytlumaczyc dlaczego jest takie zalamanie przy 4500? niby to normalnie ale tak wysoka nagla zmiana ![]() do zobaczenia na SSS sosnowiec, cos tam jeszcze dlubne , -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 October 2007 Skąd: SMI ![]() |
Z góry chciałbym zaznaczyć, że mój post nie ma na celu podważania wyniku, którego z resztą bardzo serdecznie gratuluję.
Nie rozumiem jednak wartości "Ciśnienie atmosferyczne 958,2 hPa”. Widać jak przełożyło się to na wynik, moc wg normy jest o 20 koni wyższa, niż na silniku podczas pomiaru. Dlaczego podana została taka wartość skoro najniższe ciśnienie zanotowane w Polsce to 962 hPa? Na wielu wykresach tutaj na forum pojawia się bardzo niskie ciśnienie, czy wartość ta jest podawana ręcznie, czy hamowania sama odczytuje ciśnienie? |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Z góry chciałbym zaznaczyć, że mój post nie ma na celu podważania wyniku, którego z resztą bardzo serdecznie gratuluję. Nie rozumiem jednak wartości "Ciśnienie atmosferyczne 958,2 hPa”. Widać jak przełożyło się to na wynik, moc wg normy jest o 20 koni wyższa, niż na silniku podczas pomiaru. Dlaczego podana została taka wartość skoro najniższe ciśnienie zanotowane w Polsce to 962 hPa? Na wielu wykresach tutaj na forum pojawia się bardzo niskie ciśnienie, czy wartość ta jest podawana ręcznie, czy hamowania sama odczytuje ciśnienie? nie znam sie na wykresach ani na normach, ale cisnienie bylo automatycznie przez hamownie raczej zapodane. wartosci wpisane przez pracownika hamowni to: jaki pojazd, odciecie, Na czy turbo i chyba to wszystko . Prawie zanosilo sie na burze moze to normalne? na pogodzie tez sie nie znam. ![]() z tego co wiem to na silniku zawsze jest mniej, (straty) -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
sorry ale nie moge doczytac ile ladowales ? gratsy !
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: Kielce ![]() |
BMW zrobiło próżnie na hamowni
![]() -------------------- STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Nie rozumiem jednak wartości "Ciśnienie atmosferyczne 958,2 hPa”. Widać jak przełożyło się to na wynik, moc wg normy jest o CYTAT(Wiki) Czerwionka Leszczyny - Miasto położone jest na Płaskowyżu Rybnickim. W dzielnicach Czerwionka i Dębieńsko znajduje się góra Ramża (325 m n.p.m.) przy słabej pogodzie na Śląsku generalnie występują podobne wartości ciśnienia, choć to jest faktycznie wyjątkowo niskie. Cały rejon Górnego Śląska leży ok 200 m n.p.m. i czasami wyżej jak w powyższym przypadku -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#289
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 October 2007 Skąd: SMI ![]() |
Nie chciałbym tutaj ciągnąć, wątku pogodowego, ale wczoraj ciśnienie było stosunkowo wysokie akurat. Dlatego wartość ciśnienia na wykresie jest dyskusyjna. A gdzie jest Czerwionka i ulica Furgoła dobrze wiem, bo to kilka km ode mnie.
Nie chcę zaśmiecać wątku i jeszcze raz gratuluję wyniku, bez względu na wszystko. EOT |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Gratulacje wyniku, życzę coraz lepszych wyników na 1/4 !
przy słabej pogodzie na Śląsku generalnie występują podobne wartości ciśnienia, choć to jest faktycznie wyjątkowo niskie. Cały rejon Górnego Śląska leży ok 200 m n.p.m. i czasami wyżej jak w powyższym przypadku Dodaj ciśnienie pary, 18.9 i masz już 977.1. To co jest opisane jako atmosferyczne, jest ciśnieniem powietrza (oznaczenie Ppowietrza). Tak to wygląda na hamowni Maha. Tutaj info z tymi oznaczeniami: http://www.racingforum.pl/index.php?s=&...st&p=814570 |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
Też mi się wydaje, że to jest tylko błąd w nazewnictwie i chodziło nie o ciśnienie atmosferyczne, tylko o ciśnienie powietrza. Z prawa Daltona ciśnienie atmosferyczne to suma ciśnień powietrza oraz pary wodnej
-------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
pare zmian kosmetycznych, wydech , poprawki ... przed sosnowcem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() chcialem zapytac o obciazenie na hamowni, na 2 pomiarze wyszlo troche mniej a dokladnieo 6KM co jest chyba normalne wyzsza tmp itd i przerwanie hamowania przy 6tys gdyz egt bylo juz za wysokie, obciazenie bylo tak ustawione ze ten 4 bieg byl mega dlugi myslalem ze wszystko wywali w kosmos, jesli obsluga by zmienilia obciazenie na mniejsze to wszystko by szybciej trwalo, mam rozumiec duze obciazenie tylko dlatego zeby turbo zaczelo generowac te same doladowania jak na drodze? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Piotrków Trybunalski ![]() |
chcialem zapytac o obciazenie na hamowni, na 2 pomiarze wyszlo troche mniej a dokladnieo 6KM co jest chyba normalne wyzsza tmp itd i przerwanie hamowania przy 6tys gdyz egt bylo juz za wysokie, obciazenie bylo tak ustawione ze ten 4 bieg byl mega dlugi myslalem ze wszystko wywali w kosmos, jesli obsluga by zmienilia obciazenie na mniejsze to wszystko by szybciej trwalo, mam rozumiec duze obciazenie tylko dlatego zeby turbo zaczelo generowac te same doladowania jak na drodze? nie pisz ile KM tylko jak to się ma w % ![]() nawet auto n/a bez odpowiedniego obciążenia nie pokaże prawdziwego wyniku -------------------- Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
|
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Szczerze mówiąc ten czerwony średnio pasuje trzeba było zostawić tak jak było.
pozdr -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
obciazenie bylo tak ustawione ze ten 4 bieg byl mega dlugi myslalem ze wszystko wywali w kosmos, jesli obsluga by zmienilia obciazenie na mniejsze to wszystko by szybciej trwalo, mam rozumiec duze obciazenie tylko dlatego zeby turbo zaczelo generowac te same doladowania jak na drodze? mnie, jak hamoowalem na tej samej hamowni ,to Marcin (obsługa) powiedzial ze takie musi byc obciazenie... http://www.youtube.com/watch?v=xwHmiHcNDHE -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]()
Post
#296
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 October 2009 ![]() |
czerwony robi
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#297
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 June 2004 Skąd: wodzisław ![]() |
samochód chyba ma potencjał, jednak podstawa to zainwestuj w dragowe opony, bo w sosnowcu to twoje opony były przyczyną niepowodzenia
-------------------- civic only for track
www.facebook.com/EVORART |
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A na czym startował?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Chyba na zimówkach. Pisał w innym temacie, że koleinach szerokie opony nie pozwalały na bezpieczną jazdę...
|
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
LOL
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 03:39 |