![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
....... miala byc łapa dorabiana i co sie okazalo? orginalna daje rade ... mam szczescie? ![]() ............... To nie szczęście tylko turbina z diesla ![]() Co do poduszki to faktycznie nie powinno tak zostać, pisz na priv, mam odpowiednią poduszkę silnika dla ciebie ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Trzymam kciuki za projekt.
Jakby potrzebował sportowych i cichych tłumików przelotowych środkowych czy końcowych to wal ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Takie może głupie retoryczne pytanie związane z 2 fotka ten przewód jest złamany czy to nie będzie przeszkadzało, przecież w tym miejscu jego przekrój może się bardzo zmienić i ciśnienie spadnie
a tak jeszcze do tych wygiętych kluczy czy silnik nie powinien lżej chodzić ? przecież głowicy nie było |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
sory mój błąd nie do patrzyłem bo myślałem ze tym kluczem przekręcaliście wal i z tego powodu się wygiął bo wiem ze silnik bez głowicy powinien "lekko" chodzić a tak właśnie jak z tym jest?
a z tą śruba to nie wiem jak mocno dokręcałeś ale wiem ze taka długa dźwignia robi swoje i siły tez tam moglu być wielkie a i gratulacje bo widzę ze może nie jesteś profesionalistą ale podejmujesz się roboty i ją konsekwętnie kończysz |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
male problemy wystapily i projekt na chwile musial zostac opuszczony, tez macie tak ze wkladacie w auto kilka tysiecy i upijacie sie w barze bo wyplata jedna za druga idzie w projekt a on dalej nie jezdzi?
w poniedzialek dojda kolejne graty samco kolanka i takie tam - bedziemy zakladac juz dolot , ic mocowac wstepnie itd na samym koncu kolektor wydechowy otulony kocem z wwiertem na EGT na ktory czekam i czekam ... a paczka jakos nie moze dojsc. brakuje ecumastera i wtryskow (korona pamietaj o mnie), ale sprzedam troche butelek z piwa i moze cos nazbieram ![]() - tymczasem dla relaxu male dopieszczenia (zawsze chcialem byc lakiernikiem) ![]() ![]() ![]() pozdrawiam k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
sobota
![]() doszedl kocyk ![]() i po dlugiej mece, 3 krotnym zmianie rozrzadu i problemach wiekszych lub mniejszych (jak dla mnie) rozrzad zalozony ![]() no i mam nadzieje ze tam nie bede musiec zagladac ![]() samco tez juz jest ![]() w poniedzialek przy dobrych wiatrach odpalenie. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 February 2009 ![]() |
Piękny kolorek dekielka
![]() -------------------- FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Tak mocno po rzeźnicku to samco zakładane. Nie mogłeś od razu z redukcją kupić?
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
odpalil na sucho , bez turbo ... walczymi z pierdolami - > to najwiecej czasu zajmoje,
http://img190.imageshack.us/i/63141681.mp4/ splyw oleju bedzie jednak w bloku , (artix dzieki -zapozyczylem sobie zdjecie i tak samo zrobilem ) -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
odpalil na sucho , bez turbo ... walczymi z pierdolami - > to najwiecej czasu zajmoje, http://img190.imageshack.us/i/63141681.mp4/ splyw oleju bedzie jednak w bloku , (artix dzieki -zapozyczylem sobie zdjecie i tak samo zrobilem ) to ciesze sie ze na cos sie przydalo ![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
ale ty turbo masz na dole i do tego silnik jest pochylony wiec jak to wykombinowales ?
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
splyw powinien byc grawitacyjny, ponad lustro oleju.
pokaz fotki jak to zrobiles. -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
splyw powinien byc grawitacyjny, ponad lustro oleju. pokaz fotki jak to zrobiles. moze byc ponizej lustra gdy gdy rurka jest wyprowadzona ponad lustro , ale chyba wiem co miales na mysli -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
turbo mimo ze jest na dole to jest powyzej dziury w bloku (dziura jest idealnie w tym samym miejscu co ty masz - artix) ,
roznica splywu z turbiny a dziury w bloku to ok 3-4cm , i skoro lustro oleju jest w misce olejowej i tam robia dziury na splyw a ja mam w bloku to napewno jest powyzej lustra . zrobie zdjecia i wstawie, mam problemy z licznikiem i nerwy nie potrafie sobie poradzic. mam pytanie jeszcze do ciebie artix: gwintowales drobnozwojowym dziure w bloku? mozna wiedziec jakie rozmiary? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Kompresja będzie rosła w miarę docierania , u mnie tak było .
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
gwintowalem 20x1.5
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
silnik zlozylem ale jeszcze stoi w stojaku , ale poczekaj az bedzie dotarty
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Na CR = 8,5:1 mi wychodziło sprężanie po 11 na każdym cylindrze, może to kwestia błędnego pomiaru lub manometru.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
hmm
1.ale stopien sprezania obliczamy po tym ile pokaze nam cisnienia na cylindrach no nie? mierzylem przed remontem , przed odprezeniem i cisnienie na kazdym z cylindrow bylo = 14,5 ~ (cieply silnik) skoro teraz cisnienie jest = 8 ~ 2.to jaki mam wkoncu stopien sprezania? (dodam ze cisnienie sprawdzalem na zimnym silniku i nie otwieralem przepustnicy (3.ma to az tak wielkie znaczenie?) -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
hmm 1.ale stopien sprezania obliczamy po tym ile pokaze nam cisnienia na cylindrach no nie? mierzylem przed remontem , przed odprezeniem i cisnienie na kazdym z cylindrow bylo = 14,5 ~ (cieply silnik) skoro teraz cisnienie jest = 8 ~ 2.to jaki mam wkoncu stopien sprezania? (dodam ze cisnienie sprawdzalem na zimnym silniku i nie otwieralem przepustnicy (3.ma to az tak wielkie znaczenie?) Absolutnie nie obliczasz tak stopnia sprężania! Stopień sprężania (CR) jest wartością stałą, wynikającą z pojemności cylindra i pojemności komory spalania w tym cylindrze. Czyli dla silnika M50B25 bez vanosa, gdzie 1cyl. ma pojemność 416cc a komora spalania ok 41cc CR=10:1 (poj. cyl / poj komory spalania). Gdy podniesiesz głowicę o np 2mm (druga uszczelka + przekładka) komora spalania powiększy się i jednocześnie CR się obniży (można łatwo policzyć nową poj. stosując wzór na pojemność walca o H=wartość o jaką podnieśliśmy głowicę, i dodając do istniejącej poj. komory spalania) . Np 416cc/49cc = 8,5(:1) Podczas pomiaru zawsze otwieramy przepustnice na full by silnik nie musiał jeszcze walczyć z podciśnieniem |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:42 |