Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
korona
post Fri, 31 Jul 2009 - 06:04
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(k64 @ Fri, 10 Jul 2009 - 22:55) *
....... miala byc łapa dorabiana i co sie okazalo? orginalna daje rade ... mam szczescie? happy.gif
...............



To nie szczęście tylko turbina z diesla wink.gif. Tak jak ci pisałem ta jest z Volvo i AR strony gorącej to pewnie 1.04 (im większy AR tym większa odległość między osią turbiny a płaszczyzną jej mocowania do kolektora). Jak AR byłby mniejszy to turbina poszła by wyżej i łapę musiałbyś przerabiać.

Co do poduszki to faktycznie nie powinno tak zostać, pisz na priv, mam odpowiednią poduszkę silnika dla ciebie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 31 Jul 2009 - 06:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mario
post Sun, 09 Aug 2009 - 21:35
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Trzymam kciuki za projekt.
Jakby potrzebował sportowych i cichych tłumików przelotowych środkowych czy końcowych to wal wink.gif


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr.Chester
post Sun, 09 Aug 2009 - 21:50
Post #23


Rookie
Dołączył: Fri, 28 November 2008





Takie może głupie retoryczne pytanie związane z 2 fotka ten przewód jest złamany czy to nie będzie przeszkadzało, przecież w tym miejscu jego przekrój może się bardzo zmienić i ciśnienie spadnie

a tak jeszcze do tych wygiętych kluczy czy silnik nie powinien lżej chodzić ? przecież głowicy nie było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mr.Chester
post Sun, 09 Aug 2009 - 23:33
Post #24


Rookie
Dołączył: Fri, 28 November 2008





sory mój błąd nie do patrzyłem bo myślałem ze tym kluczem przekręcaliście wal i z tego powodu się wygiął bo wiem ze silnik bez głowicy powinien "lekko" chodzić a tak właśnie jak z tym jest?
a z tą śruba to nie wiem jak mocno dokręcałeś ale wiem ze taka długa dźwignia robi swoje i siły tez tam moglu być wielkie
a i gratulacje bo widzę ze może nie jesteś profesionalistą ale podejmujesz się roboty i ją konsekwętnie kończysz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 14 Aug 2009 - 20:39
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





male problemy wystapily i projekt na chwile musial zostac opuszczony, tez macie tak ze wkladacie w auto kilka tysiecy i upijacie sie w barze bo wyplata jedna za druga idzie w projekt a on dalej nie jezdzi?

w poniedzialek dojda kolejne graty samco kolanka i takie tam - bedziemy zakladac juz dolot , ic mocowac wstepnie itd
na samym koncu kolektor wydechowy otulony kocem z wwiertem na EGT na ktory czekam i czekam ... a paczka jakos nie moze dojsc.

brakuje ecumastera i wtryskow (korona pamietaj o mnie), ale sprzedam troche butelek z piwa i moze cos nazbieram ohmy.gif

- tymczasem dla relaxu male dopieszczenia (zawsze chcialem byc lakiernikiem)











pozdrawiam k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 29 Aug 2009 - 14:34
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





sobota wink.gif


doszedl kocyk



i po dlugiej mece, 3 krotnym zmianie rozrzadu i problemach wiekszych lub mniejszych (jak dla mnie)
rozrzad zalozony


no i mam nadzieje ze tam nie bede musiec zagladac


samco tez juz jest



w poniedzialek przy dobrych wiatrach odpalenie.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karolo
post Sat, 29 Aug 2009 - 19:30
Post #27


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





Piękny kolorek dekielka smile.gif


--------------------
FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 29 Aug 2009 - 20:47
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Tak mocno po rzeźnicku to samco zakładane. Nie mogłeś od razu z redukcją kupić?


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 31 Aug 2009 - 18:53
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





odpalil na sucho , bez turbo ... walczymi z pierdolami - > to najwiecej czasu zajmoje,

http://img190.imageshack.us/i/63141681.mp4/


splyw oleju bedzie jednak w bloku , (artix dzieki -zapozyczylem sobie zdjecie i tak samo zrobilem )



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Mon, 31 Aug 2009 - 21:55
Post #30


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT(k64 @ Mon, 31 Aug 2009 - 18:53) *
odpalil na sucho , bez turbo ... walczymi z pierdolami - > to najwiecej czasu zajmoje,

http://img190.imageshack.us/i/63141681.mp4/


splyw oleju bedzie jednak w bloku , (artix dzieki -zapozyczylem sobie zdjecie i tak samo zrobilem )


to ciesze sie ze na cos sie przydalo wink.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 01 Sep 2009 - 23:30
Post #31


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





ale ty turbo masz na dole i do tego silnik jest pochylony wiec jak to wykombinowales ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
makaveli
post Wed, 02 Sep 2009 - 10:45
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Sun, 25 July 2004
Skąd: radzymin





splyw powinien byc grawitacyjny, ponad lustro oleju.
pokaz fotki jak to zrobiles.


--------------------
e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible
golf
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Wed, 02 Sep 2009 - 11:24
Post #33


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT(makaveli @ Wed, 02 Sep 2009 - 10:45) *
splyw powinien byc grawitacyjny, ponad lustro oleju.
pokaz fotki jak to zrobiles.



moze byc ponizej lustra gdy gdy rurka jest wyprowadzona ponad lustro , ale chyba wiem co miales na mysli


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 02 Sep 2009 - 12:54
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





turbo mimo ze jest na dole to jest powyzej dziury w bloku (dziura jest idealnie w tym samym miejscu co ty masz - artix) ,
roznica splywu z turbiny a dziury w bloku to ok 3-4cm , i skoro lustro oleju jest w misce olejowej i tam robia dziury na splyw a ja mam w bloku to napewno jest powyzej lustra . zrobie zdjecia i wstawie, mam problemy z licznikiem i nerwy nie potrafie sobie poradzic.

mam pytanie jeszcze do ciebie artix: gwintowales drobnozwojowym dziure w bloku? mozna wiedziec jakie rozmiary?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 05 Sep 2009 - 15:43
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Kompresja będzie rosła w miarę docierania , u mnie tak było .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sat, 05 Sep 2009 - 16:00
Post #36


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





gwintowalem 20x1.5


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sat, 05 Sep 2009 - 19:39
Post #37


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





silnik zlozylem ale jeszcze stoi w stojaku , ale poczekaj az bedzie dotarty


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sat, 05 Sep 2009 - 20:07
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





Na CR = 8,5:1 mi wychodziło sprężanie po 11 na każdym cylindrze, może to kwestia błędnego pomiaru lub manometru.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sun, 06 Sep 2009 - 03:19
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





hmm

1.ale stopien sprezania obliczamy po tym ile pokaze nam cisnienia na cylindrach no nie?

mierzylem przed remontem , przed odprezeniem i cisnienie na kazdym z cylindrow bylo = 14,5 ~ (cieply silnik)
skoro teraz cisnienie jest = 8 ~
2.to jaki mam wkoncu stopien sprezania?
(dodam ze cisnienie sprawdzalem na zimnym silniku i nie otwieralem przepustnicy (3.ma to az tak wielkie znaczenie?)


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Sun, 06 Sep 2009 - 06:39
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(k64 @ Sun, 06 Sep 2009 - 03:19) *
hmm

1.ale stopien sprezania obliczamy po tym ile pokaze nam cisnienia na cylindrach no nie?

mierzylem przed remontem , przed odprezeniem i cisnienie na kazdym z cylindrow bylo = 14,5 ~ (cieply silnik)
skoro teraz cisnienie jest = 8 ~
2.to jaki mam wkoncu stopien sprezania?
(dodam ze cisnienie sprawdzalem na zimnym silniku i nie otwieralem przepustnicy (3.ma to az tak wielkie znaczenie?)


Absolutnie nie obliczasz tak stopnia sprężania! Stopień sprężania (CR) jest wartością stałą, wynikającą z pojemności cylindra i pojemności komory spalania w tym cylindrze. Czyli dla silnika M50B25 bez vanosa, gdzie 1cyl. ma pojemność 416cc a komora spalania ok 41cc CR=10:1 (poj. cyl / poj komory spalania). Gdy podniesiesz głowicę o np 2mm (druga uszczelka + przekładka) komora spalania powiększy się i jednocześnie CR się obniży (można łatwo policzyć nową poj. stosując wzór na pojemność walca o H=wartość o jaką podnieśliśmy głowicę, i dodając do istniejącej poj. komory spalania) . Np 416cc/49cc = 8,5(:1)

Podczas pomiaru zawsze otwieramy przepustnice na full by silnik nie musiał jeszcze walczyć z podciśnieniem
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 10:42