Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
Michau9
post Sat, 21 Aug 2010 - 06:40
Post #161


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





kosiniak zdjąłeś znaczki bmw ze sie autko takie lekkie zrobiło? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 21 Aug 2010 - 06:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kosiniak
post Sat, 21 Aug 2010 - 10:19
Post #162


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





taa i zalozylem 13tki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 21 Aug 2010 - 12:27
Post #163


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





wow zagladam na moj temat a co widze? 100stron , nie wiedzialem ze takim powodzeniem moje auto sie cieszy laugh.gif

co do bmw tym razem :


juz teraz podziekowania za wystrojenie dla Braci z Imielina wink.gif Luklam (Lukasza) ktory naprawde ogarnia temat i stroi wszystko i wszystkim.
Podziekowania naleza sie rowniez Michalowi (Maleckis) ktory pomagal mi caly czas przez caly projek . (zdradzal informacje o ktorych nie wiedzialem jako zielony dziobak) .

-orginalny WG z IHI nie daje do konca rade, ale narazie tak to zostawimy, mysle ze za pare dni bedzie wynik z hamowni
-razem z Lukaszem (strojenie) doszlismy do wniosku ze wtryski jednak sa troszke za duze dla 2,5 M50 i autko lata ale na stalych obrotach jest zalewane przy pewnych obrotach, mysle ze 400cc ~ byly by idealne albo poprostu DET3 i zabawa standalone . MYsle ze w pozniejszym czasie , beda kolejne zmiany i wpadnie komputer sportowy Megasquirt ktory powyzej 1bara lepiej to wszystko bedzie ogarniac.

doladowanie 0,8 ~ na pare tygodni, zobaczymy jak sie bedzie wszystko sprawowac , musi byc ostroznie bo to Ja to wszystko skladalem laugh.gif tongue.gif


predzej bylo pisane cos awaryjnosci, to chyba normalne ze zawsze cos szczeli, przy strojeniu np. poloska tongue.gif

foto & wynik & video za pare dni. Yooo


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 21 Aug 2010 - 20:02
Post #164


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(pajak100 @ Fri, 20 Aug 2010 - 23:53) *
Jakich nowoczesnych? Silnik spalinowy czterosuwowy jest znany od wielu lat. Problem polega na jego usprawnieniu . Mniejszej zamianie energii na ciepło , a większej na pracę.
Oj Szymonrs nie szafuj , moja esa waży 1660kg , nie jest to odpowiedni przeciwnik dla Was. Ale spokojnie mam drugi projekt typowy na wyjście na 400m , w poniedziałek ukaże sie w dziele projekty w pełni ukończony. Zobaczymy czy wówczas będziesz taki hardy.



oby Twoj projekt byl rownie mocny jak Twoje teorie .... bo wpadasz w czyjes tematy ,krytykujesz ,stwierdzasz ze w Polsce sa sami kretyni ktorzy podlewaja samochody w obawie o egt ,maja z dupy AFR tzn "za bogato" .. ja zycze tobie zeby twoj samochod przy AFR 13,5-14 byl w stanie osiagnac v-max i dal rade pojechac tak pare razy bez awarii ...

ps k64 gratulacji projektu ...grunt ze jestes teraz zadowolony


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sun, 22 Aug 2010 - 01:44
Post #165


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Wzruszyła mnie Twoja historia, znasz jeszcze jakieś ? To wejdż na forum bmwturbo i zobacz na projekty których właściciele nie dojechali do domu, albo dojechali na dwóch garach. Żal . Dobrze , że są tacy co nie kryją , tego , bo reszta nie potrafi się przyznać do błędu.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 22 Aug 2010 - 02:21
Post #166


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





te pajak czy jak ty tam masz,widze ze ty taki maly zartownis jestes i nocne ironie sie ciebie chwytaja .Wyglaszasz jakies teorie z dupy i obrazasz madrych ludzi ... pokaz cos sam pozniej napinaj klate ... Skoro jestes tak ogarniety i wiesz lepiej jak sie stroi fury to pokaz cos ...np ten swoj rewelacyjny projekt ktorym bedziesz wszystkich obskakiwal .. lub uloz w jakims ori ecu samodzielnie poszczegolne mapy i daj to do oceny ludzia ktorych krytykujesz .... lub zrob cwiartke w jakims rewelacyjnym czasie ,wtedy wszyscy beda walili ci poklony i twoje teorie stana sie niepodwazalne . Jest wiele projektow ktore sie wysraly ,bo nikt nie urodzil sie geniusze , moze jest to troche przekre ze "stroiciele" eksperymentuja na nie swoich autach ,ale tak jest bylo i bedzie .

ps kosiniak nie ukrywa ze auto jest zle zestrojone , my w opisie tt tez napisalismy ze silnik sie wypalil ....a ty wszystkich szufladkujesz , po co ?? masz cos z tego ??

przepraszam za OT z mojej strony to koniec


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 22 Aug 2010 - 03:50
Post #167


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





swieta prawda! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamil.k
post Sun, 22 Aug 2010 - 10:02
Post #168


Forum Killer
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Piotrków Trybunalski





CYTAT(pajak100 @ Sun, 22 Aug 2010 - 01:44) *
Wzruszyła mnie Twoja historia, znasz jeszcze jakieś ? To wejdż na forum bmwturbo i zobacz na projekty których właściciele nie dojechali do domu, albo dojechali na dwóch garach. Żal . Dobrze , że są tacy co nie kryją , tego , bo reszta nie potrafi się przyznać do błędu.



a bierzesz pod uwage że całkiem seryjne auta też się psuja ?? laugh.gif


--------------------
Usunięto kontrowersyjne treści. Profil pod obserwacją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sierRKA
post Sun, 22 Aug 2010 - 10:51
Post #169


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 September 2007





CYTAT(pajak100 @ Sun, 22 Aug 2010 - 01:44) *
Wzruszyła mnie Twoja historia, znasz jeszcze jakieś ? To wejdż na forum bmwturbo i zobacz na projekty których właściciele nie dojechali do domu, albo dojechali na dwóch garach. Żal . Dobrze , że są tacy co nie kryją , tego , bo reszta nie potrafi się przyznać do błędu.

nie znam takiej ani jednej historii na turbobmw.pl, chyba że coś przeoczyłem a Ty skrupulatnie czytałeś to poproszę o linka rolleyes.gif
tak czy siak, nie potrafie Cię zrozumieć i Twojego toku myślenia, ale jak widze nie jestem sam heh.
Kamilu gratulejszyn i radości użytkowania życze, no i żeby zaspokoić kolegę pająka, życze czy miliona kilometrów bezawaryjnego upalania.


--------------------
m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Sun, 22 Aug 2010 - 21:00
Post #170


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Na strojeniu się nie znam, choć dzisiaj na topie jest vems , który praktycznie sam z siebie się stroi. Może warto wydać czasami te 2 tys zł i mieć sprawę z głowy. To oczywiście też nie gwarantuje sukcesu , bo znam kilka samochodów , które poddały się na Vemsie.
Boże , ja Wam życzę wszystkim niskich dziesiątek na 400m, żeby każdy miał złamane siedzenie od przyspieszenia , i żeby w końcu na Bemowie nie wygrywali Szwedzi , Litwini i inne kraje.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Sun, 22 Aug 2010 - 21:37
Post #171


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





a ja mam takie szybkie pytanie czym malowales blok na czerwono??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sierRKA
post Sun, 22 Aug 2010 - 21:52
Post #172


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 September 2007





a ja cały czas czekam na linka, o którym pisałem na 9-tej stronie kolego pająk...


--------------------
m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forest 200sx
post Sun, 22 Aug 2010 - 22:20
Post #173


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Poznan





CYTAT(pajak100 @ Sun, 22 Aug 2010 - 21:00) *
Na strojeniu się nie znam, choć dzisiaj na topie jest vems , który praktycznie sam z siebie się stroi. Może warto wydać czasami te 2 tys zł i mieć sprawę z głowy. To oczywiście też nie gwarantuje sukcesu , bo znam kilka samochodów , które poddały się na Vemsie.
Boże , ja Wam życzę wszystkim niskich dziesiątek na 400m, żeby każdy miał złamane siedzenie od przyspieszenia , i żeby w końcu na Bemowie nie wygrywali Szwedzi , Litwini i inne kraje.


tak tak 2 tys i SA samo się stroi. Pominę resztę twoich postów bo nie warto je komentować.

Ale przypomnę Ci jedno z pierwszych jeżdżących bmw turbo w pl Kuby z Poznania . Silnik złożony na seryjnych korbach i kutych tłokach , turbina z evo 0,9 bara. 350hp i 470 NM. Auto katowane od 2008 roku. Tutaj film http://www.youtube.com/watch?v=XWFW1fy2WRY . Kuba po tym sezonie sprzedał auto do Bielawy. Nowy właściciel od 2 lat lata w drifcie , chwalił się nam że gania z AMG po autostradach a jak wiadomo takie auta średnio to znoszą a mimo to BMW trzyma się dzielnie do dziś i silnik nie był dotykany. I nie jest "katowane" przez 5 przejazdów na 400m tylko lata po kilka godzin po torze z raz w miesiącu. Także twoje teorie można między bajki wsadzić . Oczywiście że zdarzają się fuckup'y , nieudolni tunerzy i silniki które mają po 200 lub 300 tys km i nie przyjmują na klatę jak ktoś w nie dmuchnie 1bara. Ale każde auto idzie dobrze zrobić i jeśli tuner ogarnia to nic niema prawa się stać. Ja mogę szczerze polecić Maleckisa bo wie co robi ...

pozdro

P.S najlepiej niech ktoś to wydzieli bo niezły śmietnik tutaj pająk100 narobił koledze w temacie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sierRKA
post Sun, 22 Aug 2010 - 23:00
Post #174


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 September 2007





CYTAT(Forest 200sx @ Sun, 22 Aug 2010 - 22:20) *
P.S najlepiej niech ktoś to wydzieli bo niezły śmietnik tutaj pająk100 narobił koledze w temacie

+1 wink.gif


--------------------
m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 23 Aug 2010 - 21:19
Post #175


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(kuba_guzik110 @ Sun, 22 Aug 2010 - 21:37) *
a ja mam takie szybkie pytanie czym malowales blok na czerwono??


a jakas czerwona farba zaroodporna do zaciskow motul czy jakos tak, odtluszczyc pozadnie, itd 2 razy . nie staralem sie zeby ladnie bylo pomalowane ale widac teraz przynajmniej wycieki oleju czy cos tam cool.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Mon, 23 Aug 2010 - 23:28
Post #176


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Koledzy drodzy kochani , zobaczcie co się dzieje w dziale BMW z Emkami. Ludzie nie potrafią wrócić do seryjnej mocy w E36 3,2. Nie potrafią przekroczyć 300PS, w wolnossaku mellow.gif , doprowadzić samochodu do seryjnych parametrów.
Dobrym przykładem bmw turbo jest fura PMN-a , w którą właściciel włożył naprawdę kupę , kasy, życia , samozaparcia, odwagi i poświęcenia. Ileż razy tam silnik był rozbierany, ile razy coś nie grało, a graty były zawsze z najwyższej półki. Ile to zajęło czasu : 2 lata , czy 2,5 roku , przez ile warsztatów samochód się przewinął i ilu renomowanych tunerów próbowało i się poddało. Ile części ciągle przypływało zza oceanu. Ja na miejscu właściciela już dawno zszedł bym z tego świata , przy takich fuck- upach. On jednak był twardy i się nie poddał, aż w końcu się udało. Jak do tej pory śmiga i się cieszy robiąc coraz lepsze czasy. Jak ktoś nie pamięta tego projektu , to niech sobie odświeży pamięć - jest w dziale. Cóż bmw turbo to nie bajka. Trzeba dużo z siebie dać, czasami nawet za dużo.
Projekt jest tutaj : http://bmwturbo.pl/viewtopic.php?f=3&t...f6f3e108f366c7e


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 24 Aug 2010 - 01:17
Post #177


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Hmm... no tak - w pełni dragowa fura, z mocą ponad 600KM to idealny przykład na typowe uliczne BMW z mocami do ok. 400KM.

Dalej uważasz, że to wielka sztuka i trzeba szamana do zrobienia BMW turbo? Jak sam Piotrek pisał:
Dobre złożenie, przemyślany setup i dobre strojenie.

Wiemy już co i jak mniej więcej w tych autach należy robić. Jeśli robisz dragówkę, to należy iść w SA i piramidy.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sierRKA
post Tue, 24 Aug 2010 - 01:37
Post #178


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 September 2007





CYTAT(pajak100 @ Mon, 23 Aug 2010 - 23:28) *
Koledzy drodzy kochani , zobaczcie co się dzieje w dziale BMW z Emkami. Ludzie nie potrafią wrócić do seryjnej mocy w E36 3,2. Nie potrafią przekroczyć 300PS, w wolnossaku mellow.gif , doprowadzić samochodu do seryjnych parametrów.
Dobrym przykładem bmw turbo jest fura PMN-a , w którą właściciel włożył naprawdę kupę , kasy, życia , samozaparcia, odwagi i poświęcenia. Ileż razy tam silnik był rozbierany, ile razy coś nie grało, a graty były zawsze z najwyższej półki. Ile to zajęło czasu : 2 lata , czy 2,5 roku , przez ile warsztatów samochód się przewinął i ilu renomowanych tunerów próbowało i się poddało. Ile części ciągle przypływało zza oceanu. Ja na miejscu właściciela już dawno zszedł bym z tego świata , przy takich fuck- upach. On jednak był twardy i się nie poddał, aż w końcu się udało. Jak do tej pory śmiga i się cieszy robiąc coraz lepsze czasy. Jak ktoś nie pamięta tego projektu , to niech sobie odświeży pamięć - jest w dziale. Cóż bmw turbo to nie bajka. Trzeba dużo z siebie dać, czasami nawet za dużo.
Projekt jest tutaj : http://bmwturbo.pl/viewtopic.php?f=3&t...f6f3e108f366c7e

laugh.gif ja pass-uje.


--------------------
m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Tue, 24 Aug 2010 - 03:35
Post #179


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





pajak100 - zmień dilera, ten nie jest Twoim przyjacielem.


btw. beemka miód malina, czekam na filmiki konkretne smile.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 24 Aug 2010 - 15:36
Post #180


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





mistrzu mial opisac projekt i jak narazie cisza, nic nowego nie widze huh.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 06:39