Shoutbox 0 nowych PW 


42 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Closed TopicStart new topic
> BMW E36 M50B30 NV TURBO MAT SUSZARKA k64 garage www.k64.pl, 2013: 11,2 ET e85,bigturbo,hoosier - drag project. 740KM 980nM
G-Rad
post Thu, 19 Aug 2010 - 09:33
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Dokładnie, kolega pajak100 albo jest zgryźliwy, albo żyje w głębokiej niewiedzy, albo poprostu ktoś go ostatnio objechał beemką wink.gif
Ecumaster jest wystarczający do poprawnego wystrojenia doładowanego BMW. Ludzie często piszą w projektach "wywaliłem przepływkę", a inni
interpretują to tak, że wystarczy odłączyć przepływkę i zostawić kostkę luzem, a następnie zrobić mapę na ecumasterze.
Tak to nie działa wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 19 Aug 2010 - 09:33
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pajak100
post Thu, 19 Aug 2010 - 09:50
Post #142


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Chyba chodzi Ci o te 3,4l , co oryginalnie miały 0,6 bara doładowania , wielki piec powodujący rycie dziobem , nic nie kute , w gratisie natrysk na denka. Kompresory owszem jeżdzą , ale włąściciele ciągle mają rozterki psychofizyczne z paliwem - czy jest dolany , czy może na górze nie za mało paliwa , czy może nie jechać zbyt dużą predkoscią przez dłuższy czas , bo się dziury w tłokach wypalą itd. Ogólnie projekty wytrzymujące kilka godzin. Z resztą jesteś na forum BMWturbo.pl to widzisz jak ludzie cieszą się turbinami. Same klęski.
A może również mam bmw turbo cool.gif


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slawo
post Thu, 19 Aug 2010 - 13:43
Post #143


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2005
Skąd: Wałcz / Londyn





CYTAT(pajak100 @ Thu, 19 Aug 2010 - 09:50) *
Chyba chodzi Ci o te 3,4l , co oryginalnie miały 0,6 bara doładowania , wielki piec powodujący rycie dziobem , nic nie kute , w gratisie natrysk na denka. Kompresory owszem jeżdzą , ale włąściciele ciągle mają rozterki psychofizyczne z paliwem - czy jest dolany , czy może na górze nie za mało paliwa , czy może nie jechać zbyt dużą predkoscią przez dłuższy czas , bo się dziury w tłokach wypalą itd. Ogólnie projekty wytrzymujące kilka godzin. Z resztą jesteś na forum BMWturbo.pl to widzisz jak ludzie cieszą się turbinami. Same klęski.
A może również mam bmw turbo cool.gif



0.3 bara jak juz wink.gif chodzi Ci zapewne o silnik m102/ m106 wink.gif
wierz mi ze kilka bmw turbo jezdzi wink.gif


--------------------
jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -


skaleczone 328i oraz e39 M5

_http://www.beemka-klub.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Thu, 19 Aug 2010 - 15:46
Post #144


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





CYTAT(pajak100 @ Thu, 19 Aug 2010 - 09:50) *
Chyba chodzi Ci o te 3,4l , co oryginalnie miały 0,6 bara doładowania , wielki piec powodujący rycie dziobem , nic nie kute , w gratisie natrysk na denka. Kompresory owszem jeżdzą , ale włąściciele ciągle mają rozterki psychofizyczne z paliwem - czy jest dolany , czy może na górze nie za mało paliwa , czy może nie jechać zbyt dużą predkoscią przez dłuższy czas , bo się dziury w tłokach wypalą itd. Ogólnie projekty wytrzymujące kilka godzin. Z resztą jesteś na forum BMWturbo.pl to widzisz jak ludzie cieszą się turbinami. Same klęski.
A może również mam bmw turbo cool.gif

Nie wiem, w jakim dziwnym świecie żyjesz, ale jeżeli np. to http://www.youtube.com/watch?v=f6KIhCtAfgU oznacza, że doładowane BMW ledwo jeździ, to ja już nie wiem o co chodzi. Jakoś mój syn jeszcze nie miał "rozterek psychofizycznych" z powodu strojenia. Może dlatego, że oprócz Grzegorza Staszewskiego w VTG jest jedyną osobą, która porządnie wystroiła doładowane S50. Może właśnie dlatego... nie wiem.


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 19 Aug 2010 - 15:47
Post #145


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(pajak100 @ Thu, 19 Aug 2010 - 10:50) *
Kompresory owszem jeżdzą , ale włąściciele ciągle mają rozterki psychofizyczne z paliwem - czy jest dolany , czy może na górze nie za mało paliwa , czy może nie jechać zbyt dużą predkoscią przez dłuższy czas , bo się dziury w tłokach wypalą itd. Ogólnie projekty wytrzymujące kilka godzin. Z resztą jesteś na forum BMWturbo.pl to widzisz jak ludzie cieszą się turbinami. Same klęski.
A może również mam bmw turbo cool.gif

ale to w zadnym stopniu nie przeszkadza zeby objechac Ciebie, jak chcesz udowodnic ze twoje jest lepsze, zapraszam! mozemy pojezdzic nawet te nastepnych kilka godzin, pewnie okaze sie ze to nastepne kilka bezawaryjnych smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Thu, 19 Aug 2010 - 21:44
Post #146


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Kosiniak - sam piszesz w swoim projekcie , że masz przelaną górę obrotów . Czyli jednak nie jest wszystko ok. A przecież tego nie robili ludzie z pierwszej łapanki. Czyżby jak zwykle się mylili? Kompresor nie jest problemem w porównaniu do turbo.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Thu, 19 Aug 2010 - 21:56
Post #147


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





a ja mam przelany dol ...... hm, co to moze znaczyc ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Thu, 19 Aug 2010 - 22:09
Post #148


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Panowie nie wiem poco ta kłótnia na tym forum, zawsze podczas takich projektów są jakieś problemy i to jest normalne, trzeba głowom pomyśleć zastanowić sie ,zainwestować i fura musi chodzić znam to na własnej skórze


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Fri, 20 Aug 2010 - 12:40
Post #149


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(pajak100 @ Thu, 19 Aug 2010 - 22:44) *
Kosiniak - sam piszesz w swoim projekcie , że masz przelaną górę obrotów . Czyli jednak nie jest wszystko ok. A przecież tego nie robili ludzie z pierwszej łapanki. Czyżby jak zwykle się mylili? Kompresor nie jest problemem w porównaniu do turbo.

bo mam, ale jakbys doczytal w moim temacie to bys wszystko wiedzial smile.gif Softu z ESS dotknal sie jeden ze znanych powrzechnie fachowcow, podlal auto na gorze zeby bylo bezpieczniej, pytanie tylko na jakiej podstawie wprowadzil korekty na gorze, skoro nie zakrecil auata wyzej niz 5600? Czy to ci cos tlumaczy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Fri, 20 Aug 2010 - 12:57
Post #150


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Nie wiem , ale on to powinien wiedzieć. A może błądzi. Wiem natomiast co innego: mieszanka ma być stechiometryczna, a nie dolana , nalana , przelana , wylana z kąpielą. To, że podał wiecej paliwa na górze nie oznacza wcale bezpiecznie, nie oznacza wcale , że chłodzą się zawory tłoki , przylgnie , czy gładzie. Niestety zjawiska w fizyko-chemiczne w silniku to nie taka prosta sprawa. Projektuj się dzisiaj przezroczyste świece zapłonowe , by stwierdzić kolor płomienia, jego szybkości zapłonu , rozchodzenie się w komorze - co możnaby było jeszcze usprawnić i poprawić. Głupi pomiar EGT- najlepiej jakby dokonać go zaraz za zaworem wydechowym, czyli każdy gar to oddzielny niezależny pomiar. A kto dzisiaj robi takie rzeczy? Za łopatkami turbiny wszyscy to robią. Tam to sobie można zmierzyć ilość CO2 laugh.gif


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Fri, 20 Aug 2010 - 13:06
Post #151


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(pajak100 @ Fri, 20 Aug 2010 - 12:57) *
Wiem natomiast co innego: mieszanka ma być stechiometryczna, a nie dolana , nalana , przelana , wylana z kąpielą.

Stechiometryczna? AFR 14,7 chcesz dawać na WOTcie w aucie doładowanym? Powodzenia

CYTAT(pajak100 @ Fri, 20 Aug 2010 - 12:57) *
Głupi pomiar EGT- najlepiej jakby dokonać go zaraz za zaworem wydechowym, czyli każdy gar to oddzielny niezależny pomiar. A kto dzisiaj robi takie rzeczy? Za łopatkami turbiny wszyscy to robią. Tam to sobie można zmierzyć ilość CO2 laugh.gif

to może Ty masz za łopatkami turbiny bo większość jednak ma w kolektorach wydechowych.


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Fri, 20 Aug 2010 - 14:41
Post #152


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Miałem na myśli wolnossaka, ale kompresor to też nie doładowanie turbo. To po prostu lekkie nadciśnienie.

No coż to lektura smile.gif
http://www.tuning.aplus.pl/art1.php?id=4


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Fri, 20 Aug 2010 - 14:59
Post #153


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(pajak100 @ Fri, 20 Aug 2010 - 14:41) *
Miałem na myśli wolnossaka, ale kompresor to też nie doładowanie turbo. To po prostu lekkie nadciśnienie.

Jakbyś nie wiedział to udzielasz się w temacie auta z dołożoną turbosprężarką oraz piszesz o autach doładowanych w ten czy inny sposób(M3 Kosiniaka)
Więc po jakiego grzyba wtrącasz mądrości o mieszance stechiometrycznej przy WOT i górnych partiach obr(to że na częsciówkach/przy małych obciążeniach ma być stechiometryczna to naprawde nie musisz nikomu tłumaczyć)? Chcesz pokazać że znasz fajne terminy? Fajnie ale co poza tym?

CYTAT(pajak100 @ Fri, 20 Aug 2010 - 14:41) *

WOW co za fachowa lektura biggrin.gif i ciągle nie widze tam mieszanki stechiometrycznej 14,7

co chciałeś przekazać linkując powyższy artykuł?

PS. Podobnie jak Kosiniak także bardzo chętnie przedstawie swojego "zalanego/dolanego/wylanego z kąpielą" szmelcwagena do przejażdżki z Twoją stechiometryczną S4


--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 20 Aug 2010 - 15:28
Post #154


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Piekna konwersacja sie zaczyna , lecz czy to nie jest czasem tak ze przy mocnym cofnieciu zaplonu "opoznieniu spalania mieszanki" silnik budzi sie pozniej do zycia ?? mowiac prosciej zwiekszamy laga??


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Fri, 20 Aug 2010 - 15:40
Post #155


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Jak mocniej cofniesz zapłon i podlejesz paliwem to de facto turbo wcześniej wstanie. Na tej zasadzie działa launch control.
Z osiągami nie ma to nic wspólnego. Osiągi pojawiają się dopiero kiedy, przyśpieszymy zapłon i na rozkręconej turbinie dostaniemy kopa w dupę.
O ile wcześniej nie spalimy sprzęgła, nie pojawi się stuk i nie rozleci się turbina wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 20 Aug 2010 - 23:24
Post #156


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





jeez, co to za rozmowa. pająk, naczytałes sie o 'nowoczesnych' silnikach i ich cieplnych procesach silnikowych w literaturze takiej, jak ta zalinkowana powyżej czy faktycznie masz z nimi doświadczenie? Niby trochę, co mówisz, to prawda, ale praktyka znacznie mija się z teorią. Fakt pozostaje faktem - jeśli auto jest porządnie złożone mechanicznie i doświadczy rozsądnego tunera to musi jeździć. Obojętnie czy jest to 700cc Fiata czy 2,5 BMW. Trzeba tylko znaleźć do tego odpowiednich ludzi..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Fri, 20 Aug 2010 - 23:53
Post #157


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Jakich nowoczesnych? Silnik spalinowy czterosuwowy jest znany od wielu lat. Problem polega na jego usprawnieniu . Mniejszej zamianie energii na ciepło , a większej na pracę.
Oj Szymonrs nie szafuj , moja esa waży 1660kg , nie jest to odpowiedni przeciwnik dla Was. Ale spokojnie mam drugi projekt typowy na wyjście na 400m , w poniedziałek ukaże sie w dziele projekty w pełni ukończony. Zobaczymy czy wówczas będziesz taki hardy.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Sat, 21 Aug 2010 - 00:24
Post #158


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





Nie wiem co sie dzieje kolega opisał sobie samochód na forum wszystko oki spoko a tu wszyscy nie piszą o tym samochodzie tylko o swoich dziwnych refleksjach co mnie dziwi , za nie długo to na tym forum będziemy w teorii mapy paliwa robić i wyścigi na 1/4 mili a samochody bedą tylko stały i wyglądały bo lepiej popisać niż jezdzić . Może otworzyć nowy projekt .... Teoria silników spalinowych laugh.gif


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sierRKA
post Sat, 21 Aug 2010 - 01:00
Post #159


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 September 2007





CYTAT(pajak100 @ Thu, 19 Aug 2010 - 09:50) *
Kompresory owszem jeżdzą , ale włąściciele ciągle mają rozterki psychofizyczne z paliwem - czy jest dolany , czy może na górze nie za mało paliwa , czy może nie jechać zbyt dużą predkoscią przez dłuższy czas , bo się dziury w tłokach wypalą itd. Ogólnie projekty wytrzymujące kilka godzin. Z resztą jesteś na forum BMWturbo.pl to widzisz jak ludzie cieszą się turbinami. Same klęski.

sory Kamil za ot..
siedze na turbobmw.pl i nie widze tam samych klęsk, więc zastanawia mnie Twoja interpretacja...tego co tam przeczytałeś-zobaczyłeś.
ja się na strojeniu nie znam, dlatego oddałem auto do Michała Małeckiego-profi robota i jestem super zadowolony, ale nie wydaje mi się, że tylko właściciele bmw chcą mieć dobrze wystrojone autko, czyli tam i tu troszkę podlany, delikatnie zapłonik coś tam i cała ta reszta.
ja znam osobiście tj. macałem trzy doładowane bmw (2x turbo i 1xmoje kompressor) i mają się całkiem dobrze, a ile jeszcze nie znam.

ok. Kamilu skąd ja znam ten upór wink.gif życze jak najszybszego banana na twarzy.pzdr


--------------------
m50b25 vanos i EATON juz pompuje jak trzeba :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 21 Aug 2010 - 02:44
Post #160


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(pajak100 @ Sat, 21 Aug 2010 - 00:53) *
moja esa waży 1660kg , nie jest to odpowiedni przeciwnik dla Was. Ale spokojnie mam drugi projekt typowy na wyjście na 400m , w poniedziałek ukaże sie w dziele projekty w pełni ukończony. Zobaczymy czy wówczas będziesz taki hardy.

no moja m3 wazy za to 900kg smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

42 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 06:40