Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 5 6 7  
Reply to this topicStart new topic
> Nissan Skyline R34 GTR v-spec
brtl
post Sun, 30 Dec 2012 - 20:42
Post #121


Super User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Warszawa





Doskonale wiem jak to dziala... Ratuje sytuacje w przypadku zeliwo TS / kolktor bez przegrody.
Ale robic z kolektora TS, zwykly tylko po to zeby sobie ta klapke zalozyc to raczej downgrade wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 30 Dec 2012 - 20:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jmp
post Sun, 30 Dec 2012 - 20:49
Post #122


User
Dołączył: Thu, 28 October 2010
Skąd: otwock





CYTAT(brtl @ Sun, 30 Dec 2012 - 20:42) *
Doskonale wiem jak to dziala... Ratuje sytuacje w przypadku zeliwo TS / kolktor bez przegrody.
Ale robic z kolektora TS, zwykly tylko po to zeby sobie ta klapke zalozyc to raczej downgrade wink.gif

Sama zasada twin-scrolla była wprowadzona żeby pobudzić wcześniej turbo, to jeżeli przy tej śmiesznej klapce miałbyś zejść o jakieś 600rpm do pełnego boost-u to czemu nie? BMW stosuje tą technikę z powodzeniem od 2 lat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ledziu
post Sun, 30 Dec 2012 - 21:35
Post #123


Forum Homee
Dołączył: Sun, 16 October 2011





CYTAT(jmp @ Sun, 30 Dec 2012 - 20:49) *
Sama zasada twin-scrolla była wprowadzona żeby pobudzić wcześniej turbo, to jeżeli przy tej śmiesznej klapce miałbyś zejść o jakieś 600rpm do pełnego boost-u to czemu nie? BMW stosuje tą technikę z powodzeniem od 2 lat


A może po prostu przejść na GTXa 35/40 który załatwi temat wstawania oraz klapek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michalbtl_*
post Sun, 30 Dec 2012 - 21:59
Post #124









CYTAT(jmp @ Sun, 30 Dec 2012 - 14:23) *
Michał to nie temat na ten post.
Dzielimy się doświadczeniem na temat możliwości obrotowej danej jednostki a nie jak samochód jeździ na torze tongue.gif A ten samochód jest zbudowany w specyfikacji drogowej
Poza tym nie "docinka" a "odcinka tongue.gif


Zgadzam się z Tobą. I nie chodzi o docinki.

Ja widzę różnice pomiędzy odcinką w samochodzie w specyfikacji soft drogowej a w samochodzie do upalania nawet amatorskiego. O ile ten ma do tego służyć.
Większym argumentem jest fakt, że wspomniany rb25 był strojony przez osobę, która zna dobrze temat od strony sportu/driftu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brtl
post Mon, 31 Dec 2012 - 09:09
Post #125


Super User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(ledziu @ Sun, 30 Dec 2012 - 21:35) *
A może po prostu przejść na GTXa 35/40 który załatwi temat wstawania oraz klapek.


Tak pewnie bylo by najlepiej smile.gif na razie jednak postaram sie zrobic co sie na tym setupie, tym bardziej, ze nie dostrzegam jakiegos wielkiego problemu smile.gif
A kolega jmp wciaz nie odpowiedzial na moje pytanie, twierdzisz ze dzialajacy twinscroll vs single z klapka to przewaga ok 600obr wczesniej przy pelnym booscie ?
Sprawdzales roznice, czy tak po prostu Ci sie wydaje ? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jmp
post Mon, 31 Dec 2012 - 17:49
Post #126


User
Dołączył: Thu, 28 October 2010
Skąd: otwock





CYTAT(brtl @ Mon, 31 Dec 2012 - 09:09) *
Tak pewnie bylo by najlepiej smile.gif na razie jednak postaram sie zrobic co sie na tym setupie, tym bardziej, ze nie dostrzegam jakiegos wielkiego problemu smile.gif
A kolega jmp wciaz nie odpowiedzial na moje pytanie, twierdzisz ze dzialajacy twinscroll vs single z klapka to przewaga ok 600obr wczesniej przy pelnym booscie ?
Sprawdzales roznice, czy tak po prostu Ci sie wydaje ? wink.gif

http://img819.imageshack.us/img819/8758/36434.jpg
Kiedyś zrobił to brt, powstał tylko problem zacierającej się przepustnicy. Działało ale rdzewiało i zacinało się, kwestia doboru odpowiednich materiałów. Teraz są już dostępne gotowce
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brtl
post Mon, 31 Dec 2012 - 18:43
Post #127


Super User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Warszawa





I niebieskie kreski na twinscrollowym kolektorze ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jmp
post Mon, 31 Dec 2012 - 18:58
Post #128


User
Dołączył: Thu, 28 October 2010
Skąd: otwock





CYTAT(brtl @ Mon, 31 Dec 2012 - 18:43) *
I niebieskie kreski na twinscrollowym kolektorze ?

No na twin-scrollowym to raczej nie zadziała...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brtl
post Mon, 31 Dec 2012 - 19:38
Post #129


Super User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Warszawa





Lol, pisalem juz ze znam ten produkt i zasade jego dzialania.
Czy quick spool valve jest lepszy od kolektora i tubrbiny twin-scroll , tak brzmialo pytanie zadane kilka postow wczesniej smile.gif

Jezeli nie jest (a moim zdaniem NIE JEST) to po ki wal mi ten diwajs i "downgrade" kolektora do un-divided
skoro mam juz kompatybilne turbo i kolektor w ukladzie twin-scroll ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michalbtl_*
post Mon, 31 Dec 2012 - 20:04
Post #130









CYTAT(brtl @ Mon, 31 Dec 2012 - 19:38) *
Lol, pisalem juz ze znam ten produkt i zasade jego dzialania.
Czy quick spool valve jest lepszy od kolektora i tubrbiny twin-scroll , tak brzmialo pytanie zadane kilka postow wczesniej smile.gif

Jezeli nie jest (a moim zdaniem NIE JEST) to po ki wal mi ten diwajs i "downgrade" kolektora do un-divided
skoro mam juz kompatybilne turbo i kolektor w ukladzie twin-scroll ? biggrin.gif


quick spool valve - Jak to widzę to od razu wyobrażam sobie tą klapkę przelatującą przez turbinę. Ale to musi boleć :-).

Z tego, co widzę nie ma tez jakiegoś konkretnego przykładu samochodu W PL, który to ma, jest upalany, jeździ i jest lepiej niż bez tego bajeru.
Chińskie turbiny po 300$ tez rzekomo robią robotę za 2500$.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Green Apple
post Tue, 01 Jan 2013 - 10:34
Post #131


Forum Killer
Dołączył: Tue, 10 December 2002
Skąd: Bydgoszcz





Jest samochód który na tym lata i to od roku.Ja u siebie w suprze to zrobiłem i jest lepiej z QSV niż tylko na twinscrolu o jakieś 500rpm.


--------------------
Yakuza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brtl
post Tue, 01 Jan 2013 - 11:19
Post #132


Super User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Warszawa





Ooo, no i tu ktos ma konkretne porownanie. Jaka masz sprezarke ? Nie generuje to problemow z utrzymaniem boostu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Green Apple
post Tue, 01 Jan 2013 - 12:02
Post #133


Forum Killer
Dołączył: Tue, 10 December 2002
Skąd: Bydgoszcz





PT6466 Dmucha rewelacyjnie. Steruję to takim samym zaworkiem co westgate'a. Doładowanie trzyma bez problemu. Jak całość jest zrobiona z dobrego materiału to się nic nie zaciera.


--------------------
Yakuza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michalbtl_*
post Tue, 01 Jan 2013 - 17:04
Post #134









CYTAT(Green Apple @ Tue, 01 Jan 2013 - 12:02) *
PT6466 Dmucha rewelacyjnie. Steruję to takim samym zaworkiem co westgate'a. Doładowanie trzyma bez problemu. Jak całość jest zrobiona z dobrego materiału to się nic nie zaciera.


A nie masz przypadkiem jakiegoś wykresu z i bez?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Green Apple
post Tue, 01 Jan 2013 - 18:22
Post #135


Forum Killer
Dołączył: Tue, 10 December 2002
Skąd: Bydgoszcz





Nie mam.


--------------------
Yakuza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Wed, 02 Jan 2013 - 09:32
Post #136


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





To działa testowałem dawno temu na JZ ale zacieło się.....
Tu jest porównanko na RB....
http://forums.gtrcanada.com/powerhouse-rac...them-stock.html


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 5 6 7
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 16:44