![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Doskonale wiem jak to dziala... Ratuje sytuacje w przypadku zeliwo TS / kolktor bez przegrody.
Ale robic z kolektora TS, zwykly tylko po to zeby sobie ta klapke zalozyc to raczej downgrade ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock ![]() |
Doskonale wiem jak to dziala... Ratuje sytuacje w przypadku zeliwo TS / kolktor bez przegrody. Ale robic z kolektora TS, zwykly tylko po to zeby sobie ta klapke zalozyc to raczej downgrade ![]() Sama zasada twin-scrolla była wprowadzona żeby pobudzić wcześniej turbo, to jeżeli przy tej śmiesznej klapce miałbyś zejść o jakieś 600rpm do pełnego boost-u to czemu nie? BMW stosuje tą technikę z powodzeniem od 2 lat |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Sama zasada twin-scrolla była wprowadzona żeby pobudzić wcześniej turbo, to jeżeli przy tej śmiesznej klapce miałbyś zejść o jakieś 600rpm do pełnego boost-u to czemu nie? BMW stosuje tą technikę z powodzeniem od 2 lat A może po prostu przejść na GTXa 35/40 który załatwi temat wstawania oraz klapek. |
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#124
|
![]() |
Michał to nie temat na ten post. Dzielimy się doświadczeniem na temat możliwości obrotowej danej jednostki a nie jak samochód jeździ na torze ![]() Poza tym nie "docinka" a "odcinka ![]() Zgadzam się z Tobą. I nie chodzi o docinki. Ja widzę różnice pomiędzy odcinką w samochodzie w specyfikacji soft drogowej a w samochodzie do upalania nawet amatorskiego. O ile ten ma do tego służyć. Większym argumentem jest fakt, że wspomniany rb25 był strojony przez osobę, która zna dobrze temat od strony sportu/driftu. |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A może po prostu przejść na GTXa 35/40 który załatwi temat wstawania oraz klapek. Tak pewnie bylo by najlepiej ![]() ![]() A kolega jmp wciaz nie odpowiedzial na moje pytanie, twierdzisz ze dzialajacy twinscroll vs single z klapka to przewaga ok 600obr wczesniej przy pelnym booscie ? Sprawdzales roznice, czy tak po prostu Ci sie wydaje ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock ![]() |
Tak pewnie bylo by najlepiej ![]() ![]() A kolega jmp wciaz nie odpowiedzial na moje pytanie, twierdzisz ze dzialajacy twinscroll vs single z klapka to przewaga ok 600obr wczesniej przy pelnym booscie ? Sprawdzales roznice, czy tak po prostu Ci sie wydaje ? ![]() http://img819.imageshack.us/img819/8758/36434.jpg Kiedyś zrobił to brt, powstał tylko problem zacierającej się przepustnicy. Działało ale rdzewiało i zacinało się, kwestia doboru odpowiednich materiałów. Teraz są już dostępne gotowce |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
I niebieskie kreski na twinscrollowym kolektorze ?
|
|
|
![]()
Post
#128
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Lol, pisalem juz ze znam ten produkt i zasade jego dzialania.
Czy quick spool valve jest lepszy od kolektora i tubrbiny twin-scroll , tak brzmialo pytanie zadane kilka postow wczesniej ![]() Jezeli nie jest (a moim zdaniem NIE JEST) to po ki wal mi ten diwajs i "downgrade" kolektora do un-divided skoro mam juz kompatybilne turbo i kolektor w ukladzie twin-scroll ? ![]() |
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#130
|
![]() |
Lol, pisalem juz ze znam ten produkt i zasade jego dzialania. Czy quick spool valve jest lepszy od kolektora i tubrbiny twin-scroll , tak brzmialo pytanie zadane kilka postow wczesniej ![]() Jezeli nie jest (a moim zdaniem NIE JEST) to po ki wal mi ten diwajs i "downgrade" kolektora do un-divided skoro mam juz kompatybilne turbo i kolektor w ukladzie twin-scroll ? ![]() quick spool valve - Jak to widzę to od razu wyobrażam sobie tą klapkę przelatującą przez turbinę. Ale to musi boleć :-). Z tego, co widzę nie ma tez jakiegoś konkretnego przykładu samochodu W PL, który to ma, jest upalany, jeździ i jest lepiej niż bez tego bajeru. Chińskie turbiny po 300$ tez rzekomo robią robotę za 2500$. |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Jest samochód który na tym lata i to od roku.Ja u siebie w suprze to zrobiłem i jest lepiej z QSV niż tylko na twinscrolu o jakieś 500rpm.
-------------------- Yakuza
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ooo, no i tu ktos ma konkretne porownanie. Jaka masz sprezarke ? Nie generuje to problemow z utrzymaniem boostu ?
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
PT6466 Dmucha rewelacyjnie. Steruję to takim samym zaworkiem co westgate'a. Doładowanie trzyma bez problemu. Jak całość jest zrobiona z dobrego materiału to się nic nie zaciera.
-------------------- Yakuza
|
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#134
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Nie mam.
-------------------- Yakuza
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
To działa testowałem dawno temu na JZ ale zacieło się.....
Tu jest porównanko na RB.... http://forums.gtrcanada.com/powerhouse-rac...them-stock.html -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 16:44 |