Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 4 5 6 7 >  
Reply to this topicStart new topic
> Nissan Skyline R34 GTR v-spec
LeVVy
post Sat, 08 Dec 2012 - 15:04
Post #101


User
Dołączył: Sun, 17 May 2009





Przy jakim doładowaniu ten wykres?


--------------------
Black Supra Single Turbo
633Hp 751Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 08 Dec 2012 - 15:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
brtl
post Sat, 08 Dec 2012 - 16:51
Post #102


Super User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Warszawa





Szczerze powiedziawszy to nie pamietam, bylo cos pomiedzy 1-1.3bara. Obroty mu nie straszne, nie puchnie ale moglby isc kotłem troche wczesniej.. Aktualnie bara przekracza w okolicach 4-4,5k rpm (zaleznie od biegu). Licze na to, ze strojonko i ustawienie walkow mu jeszcze troche pomoze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kenobi
post Mon, 10 Dec 2012 - 11:03
Post #103


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 May 2011
Skąd: DLU





niszczy mi glowe ta maszyna smile.gif mistrz !

na tapecie juz od dluzszego czasu


--------------------
torque ? no, thanks !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 25 Dec 2012 - 16:15
Post #104


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(Hortex51 @ Sat, 08 Dec 2012 - 14:39) *
ladnie trzyma ten Holset, dobrze pomodzony.

Ale mógłby wstawać z 1500obr.min wcześniej biggrin.gif
Ale jak na Holseta moce generuje piękne - tak trzymać !
Jeszcze zakręcić to ciut wyżej do tych 8000-8500 i doprodukuje jeszcze trochę konia smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 25 Dec 2012 - 17:10
Post #105


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Coobcio @ Tue, 25 Dec 2012 - 16:15) *
Ale mógłby wstawać z 1500obr.min wcześniej biggrin.gif
Ale jak na Holseta moce generuje piękne - tak trzymać !
Jeszcze zakręcić to ciut wyżej do tych 8000-8500 i doprodukuje jeszcze trochę konia smile.gif


mechaniczna regulacja luzu zaworowego tam jest?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Tue, 25 Dec 2012 - 17:13
Post #106


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Tak, głowica RB26 ma mechanikę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Tue, 25 Dec 2012 - 17:15
Post #107


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





to sprezynki wymienic albo dac podkladke i hej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 26 Dec 2012 - 11:56
Post #108


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





RB26DET jest na mechanice tak samo jak SR20DET z GTI-Ra smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brtl
post Wed, 26 Dec 2012 - 14:08
Post #109


Super User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Warszawa





Sprezynki sa wymienione.

Obecny spec :
Tloki CP 87mm
Korby Eagle
Blok osiowany, uklad korbowodo-tlokowy wywazony
Wklad REIMAX w OEM obudowie pompy oleju
Baffle plate JUN z przegrodami
Panewki ACL race
Szpilki ARP glowica/korby
Uszczelka cometic 1,5mm
Sprzeglo dwutarczowe NISMO G-MAX
Walki HKS step I
Regulowane kolka HKS
Sprezyny BC
Zwezka olejowa w bloku
CAS BNR33
Cewki yellow jacket

Uklad wydechowy :
Kolektor XS, przespawana flansza, inaczej poprowadzony runner do WG z przegroda na twinscroll
Turbo Holset HX40
Wastegate Precision Turbo 46mm
Bandaz i kocyk thermotec

Uklad dolotowy :
Intercooler nismo + customowe orurowanie
BOV greddy type-R
Stozek Simota

Paliwo :
Bosch 044 w baku
Przewody w oplocie 8mm
Regulator Sytec
Wtryski SARD 800ccm

Zawiecha :
Gwint ohlins, hicas eliminator, kola ROTA GTR 18x10 et15
Go to the top of the page
 
+Quote Post
filipwwa
post Wed, 26 Dec 2012 - 16:32
Post #110


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 April 2010
Skąd: Warszawa





gt35 siadłoby tutaj dobrze...
kolor jest baja, jeden z moich ulubionych


--------------------
https://www.facebook.com/HypertechRacing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jmp
post Sun, 30 Dec 2012 - 10:16
Post #111


User
Dołączył: Thu, 28 October 2010
Skąd: otwock





Sprężynki nie potrzebne bo seryjne trzymają do ponad 8000rpm bez zająknięcia. Niepokojące jest tylko zachwianie momentu obrotowego i jego późniejszy spadek. Gdyby udało się go utrzymać w lini prostej do końca obrotów to będzie budował moc do samej odcinki. Może to tylko kwestia strojenia albo charakterystyki turba, trzeba popróbować. Powodzenia w projekcie!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brtl
post Sun, 30 Dec 2012 - 11:31
Post #112


Super User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Warszawa





Hamowanie z wykresu, ktory wrzucalem tutaj wczesniej zakonczylo sie spotkaniem zaworu z tlokiem, dlatego wykres konczyl sie na 7200 i stad prawdopodobnie dziura w kreskach. Prawdopodobnie bo nie pamietam juz czy ten dolek w niutkach sie powtarzal czy pojawil sie jednorazowo poprzedzajac kolizje smile.gif

Sprezynki wymienilem bardziej ze wzgledu na inne niz seryjne walki. Seryjnej odcinki tym razem i tak przekraczac pewnie nie bede.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jmp
post Sun, 30 Dec 2012 - 12:25
Post #113


User
Dołączył: Thu, 28 October 2010
Skąd: otwock





RB mają budowę "motocyklową" i chętnie wysoko się kręcą. Nasz "beta tester" seryjny RB25 ma ustawioną odcinkę na 7650rpm (440km i 450nm na 3076) a na rolkach zakręcił się przez przypadek na ponad 8000:) i tak grzmocony jeździ już 2 lata bezusterkowo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michalbtl_*
post Sun, 30 Dec 2012 - 13:18
Post #114









CYTAT(jmp @ Sun, 30 Dec 2012 - 12:25) *
RB mają budowę "motocyklową" i chętnie wysoko się kręcą. Nasz "beta tester" seryjny RB25 ma ustawioną odcinkę na 7650rpm (440km i 450nm na 3076) a na rolkach zakręcił się przez przypadek na ponad 8000:) i tak grzmocony jeździ już 2 lata bezusterkowo


Delikatnie mówiąc wprowadzasz w błąd. Przypadek o którym piszesz nie jest w żadnym stopniu miarodajny. Trzeba dodać co ważne że samochód jest w specyfikacji lajtowo drogowej z opcją pociągnięcia raz na jakiś czas do odcinki. A nasz "beta tester" na ostatnim ułężu po 1/2 okrążenia wyścigowej jazdy musiał uprawiać ecodriving bo fura się gotowała. Nawet strach pomyśleć co byłoby przy jeździe driftowej. Więc tak samo nie wiadomo co byłoby z docinką i silnikiem gdyby samochód był używany do grzmocenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 30 Dec 2012 - 13:33
Post #115


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Ten RB25 to z R32/3 czy z R34?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jmp
post Sun, 30 Dec 2012 - 14:23
Post #116


User
Dołączył: Thu, 28 October 2010
Skąd: otwock





CYTAT(michalbtl @ Sun, 30 Dec 2012 - 13:18) *
Delikatnie mówiąc wprowadzasz w błąd. Przypadek o którym piszesz nie jest w żadnym stopniu miarodajny. Trzeba dodać co ważne że samochód jest w specyfikacji lajtowo drogowej z opcją pociągnięcia raz na jakiś czas do odcinki. A nasz "beta tester" na ostatnim ułężu po 1/2 okrążenia wyścigowej jazdy musiał uprawiać ecodriving bo fura się gotowała. Nawet strach pomyśleć co byłoby przy jeździe driftowej. Więc tak samo nie wiadomo co byłoby z docinką i silnikiem gdyby samochód był używany do grzmocenia.

Michał to nie temat na ten post.
Dzielimy się doświadczeniem na temat możliwości obrotowej danej jednostki a nie jak samochód jeździ na torze tongue.gif A ten samochód jest zbudowany w specyfikacji drogowej
Poza tym nie "docinka" a "odcinka tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jmp
post Sun, 30 Dec 2012 - 14:25
Post #117


User
Dołączył: Thu, 28 October 2010
Skąd: otwock





CYTAT(siewcu @ Sun, 30 Dec 2012 - 13:33) *
Ten RB25 to z R32/3 czy z R34?

Z R33 w 200sx
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jmp
post Sun, 30 Dec 2012 - 14:58
Post #118


User
Dołączył: Thu, 28 October 2010
Skąd: otwock





CYTAT(Coobcio @ Tue, 25 Dec 2012 - 16:15) *
Ale mógłby wstawać z 1500obr.min wcześniej biggrin.gif
Ale jak na Holseta moce generuje piękne - tak trzymać !
Jeszcze zakręcić to ciut wyżej do tych 8000-8500 i doprodukuje jeszcze trochę konia smile.gif

http://www.supraforums.com/forum/showthrea...ructions-Thread
To jest lekarstwo aby turbo wstawało duuużo wcześniej biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brtl
post Sun, 30 Dec 2012 - 16:38
Post #119


Super User
Dołączył: Sat, 18 October 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(jmp @ Sun, 30 Dec 2012 - 14:58) *
http://www.supraforums.com/forum/showthrea...ructions-Thread
To jest lekarstwo aby turbo wstawało duuużo wcześniej biggrin.gif


Na twin-scrollowym kolektorze chyba nie bardzo wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jmp
post Sun, 30 Dec 2012 - 19:52
Post #120


User
Dołączył: Thu, 28 October 2010
Skąd: otwock





CYTAT(brtl @ Sun, 30 Dec 2012 - 16:38) *
Na twin-scrollowym kolektorze chyba nie bardzo wink.gif


Część ciepła turbiny twin-scrollowa zostaje niezmieniona, tylko w kolektorze usuwa się gródź rozdzielającą, żeby cała struga spalin ze wszystkich cylindrów przez chwilę przeszła jedną gardzielą i napędziła turbo. Chodzi o chwilowe zwężenie dla szybszego podniesienia suszarki. Ten temat był już testowany i działa
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 4 5 6 7 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 20:25