![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 17 May 2009 ![]() |
Przy jakim doładowaniu ten wykres?
-------------------- Black Supra Single Turbo
633Hp 751Nm |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Szczerze powiedziawszy to nie pamietam, bylo cos pomiedzy 1-1.3bara. Obroty mu nie straszne, nie puchnie ale moglby isc kotłem troche wczesniej.. Aktualnie bara przekracza w okolicach 4-4,5k rpm (zaleznie od biegu). Licze na to, ze strojonko i ustawienie walkow mu jeszcze troche pomoze.
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 May 2011 Skąd: DLU ![]() |
niszczy mi glowe ta maszyna
![]() na tapecie juz od dluzszego czasu -------------------- torque ? no, thanks !
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
ladnie trzyma ten Holset, dobrze pomodzony. Ale mógłby wstawać z 1500obr.min wcześniej ![]() Ale jak na Holseta moce generuje piękne - tak trzymać ! Jeszcze zakręcić to ciut wyżej do tych 8000-8500 i doprodukuje jeszcze trochę konia ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Tak, głowica RB26 ma mechanikę.
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
to sprezynki wymienic albo dac podkladke i hej.
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
RB26DET jest na mechanice tak samo jak SR20DET z GTI-Ra
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Sprezynki sa wymienione.
Obecny spec : Tloki CP 87mm Korby Eagle Blok osiowany, uklad korbowodo-tlokowy wywazony Wklad REIMAX w OEM obudowie pompy oleju Baffle plate JUN z przegrodami Panewki ACL race Szpilki ARP glowica/korby Uszczelka cometic 1,5mm Sprzeglo dwutarczowe NISMO G-MAX Walki HKS step I Regulowane kolka HKS Sprezyny BC Zwezka olejowa w bloku CAS BNR33 Cewki yellow jacket Uklad wydechowy : Kolektor XS, przespawana flansza, inaczej poprowadzony runner do WG z przegroda na twinscroll Turbo Holset HX40 Wastegate Precision Turbo 46mm Bandaz i kocyk thermotec Uklad dolotowy : Intercooler nismo + customowe orurowanie BOV greddy type-R Stozek Simota Paliwo : Bosch 044 w baku Przewody w oplocie 8mm Regulator Sytec Wtryski SARD 800ccm Zawiecha : Gwint ohlins, hicas eliminator, kola ROTA GTR 18x10 et15 |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 April 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
gt35 siadłoby tutaj dobrze...
kolor jest baja, jeden z moich ulubionych -------------------- https://www.facebook.com/HypertechRacing
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock ![]() |
Sprężynki nie potrzebne bo seryjne trzymają do ponad 8000rpm bez zająknięcia. Niepokojące jest tylko zachwianie momentu obrotowego i jego późniejszy spadek. Gdyby udało się go utrzymać w lini prostej do końca obrotów to będzie budował moc do samej odcinki. Może to tylko kwestia strojenia albo charakterystyki turba, trzeba popróbować. Powodzenia w projekcie!
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Hamowanie z wykresu, ktory wrzucalem tutaj wczesniej zakonczylo sie spotkaniem zaworu z tlokiem, dlatego wykres konczyl sie na 7200 i stad prawdopodobnie dziura w kreskach. Prawdopodobnie bo nie pamietam juz czy ten dolek w niutkach sie powtarzal czy pojawil sie jednorazowo poprzedzajac kolizje
![]() Sprezynki wymienilem bardziej ze wzgledu na inne niz seryjne walki. Seryjnej odcinki tym razem i tak przekraczac pewnie nie bede. |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock ![]() |
RB mają budowę "motocyklową" i chętnie wysoko się kręcą. Nasz "beta tester" seryjny RB25 ma ustawioną odcinkę na 7650rpm (440km i 450nm na 3076) a na rolkach zakręcił się przez przypadek na ponad 8000:) i tak grzmocony jeździ już 2 lata bezusterkowo
|
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#114
|
![]() |
RB mają budowę "motocyklową" i chętnie wysoko się kręcą. Nasz "beta tester" seryjny RB25 ma ustawioną odcinkę na 7650rpm (440km i 450nm na 3076) a na rolkach zakręcił się przez przypadek na ponad 8000:) i tak grzmocony jeździ już 2 lata bezusterkowo Delikatnie mówiąc wprowadzasz w błąd. Przypadek o którym piszesz nie jest w żadnym stopniu miarodajny. Trzeba dodać co ważne że samochód jest w specyfikacji lajtowo drogowej z opcją pociągnięcia raz na jakiś czas do odcinki. A nasz "beta tester" na ostatnim ułężu po 1/2 okrążenia wyścigowej jazdy musiał uprawiać ecodriving bo fura się gotowała. Nawet strach pomyśleć co byłoby przy jeździe driftowej. Więc tak samo nie wiadomo co byłoby z docinką i silnikiem gdyby samochód był używany do grzmocenia. |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Ten RB25 to z R32/3 czy z R34?
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock ![]() |
Delikatnie mówiąc wprowadzasz w błąd. Przypadek o którym piszesz nie jest w żadnym stopniu miarodajny. Trzeba dodać co ważne że samochód jest w specyfikacji lajtowo drogowej z opcją pociągnięcia raz na jakiś czas do odcinki. A nasz "beta tester" na ostatnim ułężu po 1/2 okrążenia wyścigowej jazdy musiał uprawiać ecodriving bo fura się gotowała. Nawet strach pomyśleć co byłoby przy jeździe driftowej. Więc tak samo nie wiadomo co byłoby z docinką i silnikiem gdyby samochód był używany do grzmocenia. Michał to nie temat na ten post. Dzielimy się doświadczeniem na temat możliwości obrotowej danej jednostki a nie jak samochód jeździ na torze ![]() Poza tym nie "docinka" a "odcinka ![]() |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock ![]() |
Ale mógłby wstawać z 1500obr.min wcześniej ![]() Ale jak na Holseta moce generuje piękne - tak trzymać ! Jeszcze zakręcić to ciut wyżej do tych 8000-8500 i doprodukuje jeszcze trochę konia ![]() http://www.supraforums.com/forum/showthrea...ructions-Thread To jest lekarstwo aby turbo wstawało duuużo wcześniej ![]() |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 18 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
http://www.supraforums.com/forum/showthrea...ructions-Thread To jest lekarstwo aby turbo wstawało duuużo wcześniej ![]() Na twin-scrollowym kolektorze chyba nie bardzo ![]() |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock ![]() |
Na twin-scrollowym kolektorze chyba nie bardzo ![]() Część ciepła turbiny twin-scrollowa zostaje niezmieniona, tylko w kolektorze usuwa się gródź rozdzielającą, żeby cała struga spalin ze wszystkich cylindrów przez chwilę przeszła jedną gardzielą i napędziła turbo. Chodzi o chwilowe zwężenie dla szybszego podniesienia suszarki. Ten temat był już testowany i działa |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 20:25 |