![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
No właśnie nie musi tak być bo wystarczy wlot na maske z WRX/STi i zimne powietrze leci prosto w trąbki a i airbox'a nie ma....
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
taa i deszcz prosto do filtra, ja cie proszę, to nie ma być parowóz... Ja nie wiem, czemu ludzie się uparli na brak airboxa? w motocyklach są boxy i jakoś nikomu nie przeszkadzają...
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Wiadomo ze airbox to fajna sprawa ale nie jest on konieczny. W niektorych ukladach np. VW Golf 16V, 20V czy Ford z Zetec SE / Duratec gdzie kolektor dolotowy jest z przodu auta nie trzeba robic airboxa jesli sie dobrze pobawi chlodnica i okapami.
W mojej sierze temp. zasysanego powietrza rosla tylko kiedy auto stalo w korku, tak to w 20C dzien czujnik czytal 25-30C. |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
Wiadomo ze airbox to fajna sprawa ale nie jest on konieczny. W niektorych ukladach np. VW Golf 16V, 20V czy Ford z Zetec SE / Duratec gdzie kolektor dolotowy jest z przodu auta nie trzeba robic airboxa jesli sie dobrze pobawi chlodnica i okapami. W mojej sierze temp. zasysanego powietrza rosla tylko kiedy auto stalo w korku, tak to w 20C dzien czujnik czytal 25-30C. berkut poszło pw do ciebie. dzięki |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: UK ![]() |
"-walki ssacy 240stopni przestawiony o 5stopni do przodu,"
Zastanawiam sie dlaczego walek przestawiony do przodu... przy takim ustawieniu tracisz wysokie obroty.... -------------------- Data logging, race car engineering ,
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
http://www.team-integra.net/sections/artic...p?ArticleID=471
edit: " Czy montując ITB można uciąć oryginalny kolektor i przyspawać do niego ITB? Wtedy zachowałbym oryginalne miejsca na wtryskiwacze .Tym samym miejsca po wtryskiwaczach z motocykla należy zaślepić / zaspawać ?" Tak i tak ![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
a czy jest mozliwosc aby silnik z przeplywka po zalozeniu itb zamknietych w boxie i pozostawieniu przeplywki nie potrzebowal strojenia, zakladajac ze starczy mu paliwa z seryjnych wtrskow?
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Jest taka mozliwosc, aczkolwiek kazdy przypadek trzeba rozpatrywac osobno.
Poza tym, stwierdzenie ze nie potrzeba strojenia znaczy, ze mozna jezdzic na takim setupie, ale nie wykorzystuje sie jego potencjalu. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
jeśli chodzi o możliwość jeżdzenia autem do momentu strojenia, to myślę, że będzie taka możliwość nawet jeśli będą utrudnienia w postaci np. za duzych/za malych/falujących wolnych obrotów.
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
rozumiem ze tps trzeba adoptowac od rodzimego-samochodowego silnika do przepustnic czy zakres napiec dla wszystkich tpsow jest taki sam i mozna uzywac tego motocyklowego?
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Kwestia jakiego typu sa tpsy, bo nieraz sa z dodatkowym switchem itp i to pasuje zeby sie zgadzalo. Sama charakterystyka potencjometru jest mniej wazna oprucz ustawienia min i max.
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
przeczytalem ten post http://www.team-integra.net/sections/artic...p?ArticleID=484
jak nalezy rozumiec to zdanie: "Where one injector is to be used per cylinder the best compromise position is immediately downstream of the butterfly. "? wtryskiwacz na dole kanalu dolotowego (a nie na gorze skierowany na zawor)? oraz czy najlepsza bedzie przepustnica jak najbardziej zblizona powierzchnia do powierzchni przekroju kanalu dolotowego, a moze takie 1:1 nie bedzie wcale najbardziej wydajnym rozwiazaniem? rozpatrujemy silnik o s/d=1.095 ktory nigdy raczej nie przekroczy 8000obr. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
jedne z lepszych ITB na przepustnicach motylkowych ma taki kształt:
![]() -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
czyzby byly do opelka? podrzuc jakies namiary na priv jesli takowe masz. czemu sa motylkowe, chyba tylko ze wzledu na ksztalt kanalow w glowicy.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
czyzby byly do opelka? podrzuc jakies namiary na priv jesli takowe masz. czemu sa motylkowe, chyba tylko ze wzledu na ksztalt kanalow w glowicy. Raczej ze wzgledu na budowe i sposob działania. ![]() Sam artykuł raczej mierny ale zajarzysz o co chodzi ![]() -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
piszac ze do opelka mialem na mysli kasztalt kanalow dolotowych 16 zaworowych silnikow opla. ten artykul to taki sredni bo wg niego powietrze przez przepustnice plynie tylko w poziomie
![]() -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Czy dobrze rozumuję że cylindryczna to taki zawór jak hydrauliczny kulowy w ogrodowym kranie?
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Czy dobrze rozumuję że cylindryczna to taki zawór jak hydrauliczny kulowy w ogrodowym kranie? Dobrze rozumujesz. Mozna sporo znalezc w googlu pod haslem "barrel throttle" -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
User Dołączył: Wed, 22 April 2009 ![]() |
Bardzo podoba mi się wygląd jak w starych gaźnikowych silnikach, nie ważne ile taki silnik ma KM i tak wygląda świetnie.
jaki może być koszt roboty całego itb, tak +/- ? przez ost dwa tyg modzę przy dolocie ale ostatecznie pomyślałem ze pójdę w itb, doświadczeń z mechanika mało dlatego zastanawiam sie czy nie oddać komuś tego do zrobienia. Łeb na karku jest ale nie wiem czy to wystarczy. A tak w ogolę da sie z tego wyciągnąć z 15koników ze 150konnego silnika? |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 08 September 2010 ![]() |
witam,
Aby nie zakladac nowego watku spytam tu - czy ktos w Warszawie lub okolicy ma doswiadczenie i podjal by sie instalacji ITB w porsche 914/4 z 1974 silnik 2.0 na D-jetronic-u? + sterowanie. oczywiscie do zrobienia jeszcze glowica, walki itp ale to oddzielny watek ... Bede bardzo wdzieczny za namiary ... pozdr |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:13 |