![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Akurat związku między CR a ilością zaworów w tym wypadku nie widzę.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT jakim wtryskiem to wtryskiwaliście? no chyba nie do benzyny - bo tak z tekstu wynika. Benzynowym - nie pamietam jakim. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
hmmm moze i łysy stosował i nic nei dało ale stosował tez napewno zespół Peugeota w 405 GR Turbo 16 który majac 600 KM z 1700 cm3 pobił w 1990 rekord PeakPikes i tam cos podobno dawało i w F1 w erze turbo podobno dawało naprawde duzo i Niemcy podczas drugiej wojny swiatowej mieli to w Messerschmitach i am tez dawało ale oni wszyscy wryskiwali to specjalnym wtryskiem pod cisnieniem pow 10 Barów czyli nie osiagalnym dla zwykłych benzynowych wtrysków zeby było super rozpylone. Ja teraz tez to stosuje w miare mocnym NA w którym mam zwykłe tłoki bez natrysku oleju i wytrzymuja pałowanie a i delikatny przyrost mocy też jest..
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 May 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Akurat związku między CR a ilością zaworów w tym wypadku nie widzę. Zawsze wydawało mi się, że jednostki o 4 (lub więcej) zaworach na cylinder miały wyższy CR niż 2 zaworowe, doładowane, czy nie... -------------------- [b][color="#000000"][size="2"]Citroën BX19TZI [/size][/color][/b](XU9JMZ) 110KM\1000kg
Nieprawdą jest, by zawieszenie hydropneumatyczne nie nadawało się do wyczynu |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 22 October 2008 ![]() |
Zawsze wydawało mi się, że jednostki o 4 (lub więcej) zaworach na cylinder miały wyższy CR niż 2 zaworowe, doładowane, czy nie... Raczej nie tyle chodzi tu o liczbę zaworów, a o charakterystyke silnika. 16V maja ostrzejsze wałki i krecą sie wyżej, dlatego przeważnie mają wyzszy stopien sprężania. Jak sie myle to niech ktoś poprawi ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 16:40 |