Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Natrysk na tłoki czy zawsze w turbo?
pinin
post Mon, 06 Jul 2009 - 11:55
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Akurat związku między CR a ilością zaworów w tym wypadku nie widzę.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 Jul 2009 - 11:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guzior
post Mon, 06 Jul 2009 - 22:01
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
jakim wtryskiem to wtryskiwaliście? no chyba nie do benzyny - bo tak z tekstu wynika.

Benzynowym - nie pamietam jakim.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 07 Jul 2009 - 07:32
Post #23


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



hmmm moze i łysy stosował i nic nei dało ale stosował tez napewno zespół Peugeota w 405 GR Turbo 16 który majac 600 KM z 1700 cm3 pobił w 1990 rekord PeakPikes i tam cos podobno dawało i w F1 w erze turbo podobno dawało naprawde duzo i Niemcy podczas drugiej wojny swiatowej mieli to w Messerschmitach i am tez dawało ale oni wszyscy wryskiwali to specjalnym wtryskiem pod cisnieniem pow 10 Barów czyli nie osiagalnym dla zwykłych benzynowych wtrysków zeby było super rozpylone. Ja teraz tez to stosuje w miare mocnym NA w którym mam zwykłe tłoki bez natrysku oleju i wytrzymuja pałowanie a i delikatny przyrost mocy też jest..


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Smoq
post Tue, 07 Jul 2009 - 14:43
Post #24


Frequent User
Dołączył: Wed, 12 May 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(pinin @ Mon, 06 Jul 2009 - 12:55) *
Akurat związku między CR a ilością zaworów w tym wypadku nie widzę.

Zawsze wydawało mi się, że jednostki o 4 (lub więcej) zaworach na cylinder miały wyższy CR niż 2 zaworowe, doładowane, czy nie...


--------------------
[b][color="#000000"][size="2"]Citroën BX19TZI [/size][/color][/b](XU9JMZ) 110KM\1000kg
Nieprawdą jest, by zawieszenie hydropneumatyczne nie nadawało się do wyczynu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamac
post Tue, 07 Jul 2009 - 18:42
Post #25


Frequent User
Dołączył: Wed, 22 October 2008





CYTAT(Smoq @ Tue, 07 Jul 2009 - 14:43) *
Zawsze wydawało mi się, że jednostki o 4 (lub więcej) zaworach na cylinder miały wyższy CR niż 2 zaworowe, doładowane, czy nie...


Raczej nie tyle chodzi tu o liczbę zaworów, a o charakterystyke silnika. 16V maja ostrzejsze wałki i krecą sie wyżej, dlatego przeważnie mają wyzszy stopien sprężania. Jak sie myle to niech ktoś poprawi wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 16:40