![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
liczysz na proces oddawania ciepła przez rury dolotowe do atmosfery, skoro temp w otoczeniu silnika jest wyższa niż temperatura powietrza w dolocie? ![]() akurat mam czujnik temp w dolocie i wiem co mowie ale nikogo nie bede na sile przekonywal do swojej racji pozdrawiam -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Thu, 04 December 2008 ![]() |
dla mnie bardzo rozsądnie, fajnie to wszystko chodzi. gratuluje
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
mały update tym razem zabrałem sie za wnętrze
na początek coś co spędza sen z powiek wielu użytkowników 2gen - nie świecące sie wskazówki , ponieważ w dodatkowych zegarach cyfry są białe a wskazówki czerwone postanowiłem zrobić to samo z licznikiem , tak aby było świeciło to profi . oczywiście na żywo efekt jest lepszy , cyfrówka słabo sie spisuje przy tego typu fotkach Dawca świecących wskazówek był zdekompletowany licznik z delsola ![]() ![]() z daleka ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 July 2003 ![]() |
Bardzo fajny projekt, gratuluje
![]() Kiedy powstal? Bo piszesz ze pierwszy w PL? |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
hm powstał wtedy kiedy napisałem ten temat , a pierwszy w pl jest nadal , bo niema 2geny z tego tupu kompresorem , nie wliczając kitu JRSC
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 July 2003 ![]() |
Musze w takim razie podpytać bo kilka miesięcy temu oglądałem w Augustowie CRXa z kompresorem ale nie zwróciłem uwagi na szczegóły.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
no zobacz , najprawdopodobniej miał kit JRSC czyli cały myk to tylko wykręcenie kolektora ssącego i zakręcenie nowego z kompresorem czyli jakieś 3 godzinki instalacji
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 July 2003 ![]() |
Podzwonilem z ciekawosci, jest jak mowisz, bazowo kit JR, zhamowane na ~180KM.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 15 November 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
takie małe pytanko wracając do SSQV jeśli można - ta dziurka to z atmosfery do podciśnienia? czy z dolotu pod membrankę? i jakie fi na oko ;-)
dzięki ![]() -------------------- www.klubrenault5.pl
Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 05:18 |