![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 25 November 2008 ![]() |
Witam, czy mial ktos doczynienie z gwintem MTS TECHNIK? bo rozgladam sie za zawiecha do TT i cenowo ta firma jest konkurencyjna ale czy warto?Czy moze cos innego w podobnych pieniądzach?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 September 2003 Skąd: warszawa ![]() |
Badziewna chinszczyzna.Lepiej kupic cos uzywanego np.KW za te pieniadze.Ostatnio MTS pojawil sie pod nazwa TA TECHNIK czy jakos tak.
-------------------- bartek
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 12 February 2009 ![]() |
Sledziłem temat MTS na innych forach. Wszędzie odradzali. Wiec kupilem Koni Sport.
-------------------- Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
daj spokoj, ten MTS to junk pokroju FK, GT Cupline, Supersport etc...
-------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 12 February 2009 ![]() |
W sumie to zalezy jak sie chce chyba długo stuningowanym autem jeździć. Sadze ze jak ktoś planuje dłużej to powinien zainwestować w dobry zawias i mieć pewność ze to lepszy produkt niz seryjny. Po cholere psuc auto skoro tuningując zamontujemy jakis gówniany zawias gorszy od seryjnego. To zalezy tez jak kto podchodzi do sprawy. Bo wedlug mnie nie ma półśrodków. Albo laduje osprzęt z wyższej półki albo w ogóle. Przecież w tuningu chodzi chyba o polepszanie auta a nie pogarszanie. Na sprężynach tez nie oszczędzałem i dałem Vogtlanda. Rozporki, wkładki filtrów, filtry oleju, paliwa, olej wszystko to dałem, daje najlepsze jakie jest dostępne. Koszta większe, ale chińszczyzny to sorry ale mam dość.
-------------------- Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Jeździłem na gwincie GT Cupline i poki nie wylal bylo ok. Teraz jezdze na Weitecu i to zupelnie inny zawias. Ale jezeli auto ma tylko wygladac to zawias mts'a bedzie ok.
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
Tez mialem GT Cupline i mam wrazenie ze wylal zanim go w ogole zalozylem
![]() Teraz mam z przodu Apex + sprezyna Weitec, z tylu Weitec + sprezyna Vogtland i pod szeroka dokladke ledwo telefon na lezaco wloze, a kola mam 17" ![]() Samo wrazenie jak sie wezmie w reke te gadzety robi swoje, jakosc wykonania... -------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
Ja mam gwint ta-technix w passacie b3, jeżdżę po warszawie, nie polecam nikomu, kto chce "jakoś" podróżować. Ten gwint to tylko żeby auto dobrze wyglądało. Po prostu kiepsko się jeździ.
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Dwa miesiące temu założyłem gwint ta-technix do e36 coupe. Jezdziło sie kiepsko dopóki nie ustawiłem geometrii. Zrobiłem to trochę metodą prób i błędów, ale przynajmniej teraz przy podbiciu na zakręcie nie obraca o 180 stopni. W tej chwili wiem, że zostaję przy tym zawieszeniu, nie narzekam, ale tez nie mam jak porównać z kw/ksport.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 09:53 |