Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 19 20 21 22 >  
Reply to this topicStart new topic
> Różnice pomiędzy Holsetami HX35, HX35 HX35G HX35W
DOHC
post Thu, 04 Jul 2013 - 06:47
Post #401


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





A jaki masz spływ oleju? Śr wewnętrzna?

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Jul 2013 - 06:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Adam R.
post Thu, 04 Jul 2013 - 07:01
Post #402


Super User
Dołączył: Wed, 21 January 2004
Skąd: Rawa Mazowiecka





20mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adam R.
post Thu, 04 Jul 2013 - 20:37
Post #403


Super User
Dołączył: Wed, 21 January 2004
Skąd: Rawa Mazowiecka





dziś zamontowałem "dyszę" 1.5mm, na wolnych obrotach czyli 1400rpm mam 5bar a turbina dalej puszcza, jutro zamontuję 1mm

ktoś zna jakiś patent na elektryczną pompkę oleju ? odpływ mam prawie na równi z poziomem oleju w misce
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 04 Jul 2013 - 22:18
Post #404


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





odma drożna?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Thu, 04 Jul 2013 - 23:34
Post #405


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Nalej na maksa oliwy odpal z odpiętym spływem (włóż do butelki) i wkręć na 1400, jak przestanie dymić to kombinuj z "przepompownią" oleju

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adam R.
post Fri, 05 Jul 2013 - 07:10
Post #406


Super User
Dołączył: Wed, 21 January 2004
Skąd: Rawa Mazowiecka





też mi się wydaje że u mnie jest to kwestia odpływu, po odpaleniue kilka sekund nie dymi czyli kilka sekund napełnia się odpływ
na razie namierzyłem pompki od 200sx i probe gt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas.g60
post Mon, 22 Jul 2013 - 01:26
Post #407


User
Dołączył: Thu, 14 August 2008
Skąd: tbu





hy35w strona goraca 10m2 i compressor jak w hx w 1.8t,jest mozliwosc zeby to wstalo kolo 3,5tys?nie wiem czy zeczywiscie za duza czy cos nie tak z motorownia



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michau9
post Mon, 22 Jul 2013 - 19:52
Post #408


Frequent User
Dołączył: Sat, 13 December 2008
Skąd: Poznań





ja bym się pokusił o mniejszą stronę gorącą, np 8cm
pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 22 Jul 2013 - 19:55
Post #409


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





a wirnik toporny strasznie z tylu, a z przodu za duzy poprostu , jak to ma sie obracac przy tym silniku...


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Mon, 22 Jul 2013 - 23:16
Post #410


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Cos masz nie tak.
W odprężonym VW 2,0 16v(9A) 1bar jest przy 3800rpm.

Pozdr
noorec
SLG


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buryy
post Wed, 24 Jul 2013 - 20:21
Post #411


User
Dołączył: Fri, 12 November 2004
Skąd: Opole





Potwierdzam ww., HX35 z muszlą 12-stką w 1.8T przy 4000 obr 1.4b


--------------------
FUN:
Golf 1 400+
S4B5 450+
AudiCoupeQuattroV8T 600+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Wed, 24 Jul 2013 - 22:02
Post #412


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





niema sensu , holset idzie na sprzedaż , to wszystko i tak za póżno się dzieje


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Fri, 26 Jul 2013 - 07:18
Post #413


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn







Wytłumaczy mi ktoś mądry co daje przegroda stosowana w stronie zimnej? Na focie powyżej nie mam jej założonej i widać tak jakby dodatkowy dolot powietrza do wirnika, za ostrą krawędzia z trzema wypustami.
Na sagera jest tam często wsadzona blaszka robiąca łagodne zejście wprost do wirnika, które widać na fotce niżej:

Nie wiem czy to zostawiać, czy wyrzucać?

wink.gif



--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kivi84
post Fri, 26 Jul 2013 - 10:36
Post #414


User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Sopot





oby dwie muszle sa z aniti surge. z blaszka ponoc ciszej pracuje podczas spool'a.


--------------------
Alfa Romeo 156 2.0 TS TURBO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukas.g60
post Sat, 27 Jul 2013 - 00:45
Post #415


User
Dołączył: Thu, 14 August 2008
Skąd: tbu





dokladnie,bez blaszki gwizda jakbys zestawem 40ton jechal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Sun, 22 Dec 2013 - 19:38
Post #416


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Zadam jeszcze jedno pytanie.
Mam hx40w, twinscroll, potrzebuję pod flanszę uszczelkę. Tam jest T3 po prostu?
Jeśli tak, to znajdę uszczelkę pod to w zwykłym sklepie? Powinny być, skoro te turbiny jeżdzą normalnie w ciężarówkach. Problem w tym że nie wiem dokladnie pytać w sklepie, bo jak powiem że mam hx40 to sie facet popuka w głowe i pewnie nie znajdzie...
Może ktoś ma obcykane i wie w jakim aucie to szło na pewno, albo chociaż numerek katalogowy? smile.gif

Pzdr.


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menzuramenzura
post Mon, 23 Dec 2013 - 14:11
Post #417


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





Uszczelki są bez problemu dostępne, Jak cię nie pali to pewnie za parę dni będę w garage to mogę zerknąć na opakowanie od jakiego to silnika (cały zestawik kupowałem w jakimś zakładzie regeneracji turbin).
Najszybciej to mozesz wziąć turbo pod pache i dobrać coś na miejscu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Mon, 23 Dec 2013 - 17:04
Post #418


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Ja mam restrykcje 2mm w hx35 i smiga nic nie dymi, moze u ciebie po wczesniejszym zawalilo dolot i teraz jak masz 2 mm do dymi niespotkalem sie z mniejsza restrykcja do hx35 jak 1.8mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrVspec
post Mon, 23 Dec 2013 - 17:29
Post #419


User
Dołączył: Thu, 19 December 2013
Skąd: Włoszczowa





Uszczelkę pod T3 dostaniesz nawet w sklepie rolniczym, jak dobrze pamiętam to coś takiego było w Zetorze 16145.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waldii
post Mon, 23 Dec 2013 - 18:03
Post #420


Super User
Dołączył: Fri, 09 September 2011
Skąd: Gdańsk





Taka uszczele w sieci SUDER PLUS albo jakies OPOLTRANS albo inne dla ciezarowek.W manach M90 siedzialy H1E to jest tez T3 z przegroda nosowa hehe
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 19 20 21 22 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 20:12