![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
poszukaj hx35g
napedzane gazem cng i sa chlodzone dodatkowo woada -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Podbije troche temat
Przymierzam sie wlasnie do wymiany suszarki u siebie i wlasnie rozwazalem HX35. Zalozenie jest takie, ze chce osiagnac min. 500km na doladowaniu okolo 1,5 bara. Mam teraz pare pytan. Pierwsza sprawa czy HX35 cumminsa jest chlodzony wodą? Jaki konkretnie model szukac i gdzie? Czy ew. HX40 faktycznie bedzie juz za duzy ( chce zeby maksymalnie wczesnie wstawala, ale trzymala boost do konca )? Z tego co wiem, byly tez rozne wirniki w HX35 ( rozna ilosc łopat ) jak to konkretnie wyglada ? Z gory dzieki za pomoc. -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
chłodzony olejem sporej średnicy jest wejście na olej nawet z reduktorem
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Dzieki wielkie za pomoc. Czy jeszcze moglby mi ktos powiedziec jak to mniej wiecej moze wygladac z lagiem przy HX40? Mówią ze te turbiny szybko wstają ale jak jest naprawde ? Jest spora przepaśc miedzy HX35 i HX40 ?
-------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 07 February 2007 Skąd: Pruszcz Gdański ![]() |
u mnie 2500ccm, v6 długie doloty z obu głowic, 3 bieg wstaje przy 4000, 0,6bara przy 4300
-------------------- Mazda Mx3 klzeT (2,5V6T J-spec) 369KM/445Nm/ET 12.35 Street FWD & AR 156SW 1,9 JTD as Service Car
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
u mnie 2500ccm, v6 długie doloty z obu głowic, 3 bieg wstaje przy 4000, 0,6bara przy 4300 Super dzieki wielkie za info, o takie cos mi wlasnie chodzilo. W tym przypadku chyba jednak przymierze sie do HX35 bo do driftu to troche pozno moze wstawac, a mowia ze HX35 500hp+ pociągnie. -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 07 February 2007 Skąd: Pruszcz Gdański ![]() |
Ja mam takie wiadro bo się tanio trafiło, dlatego szukam housingu 12cm. Do dragu obecnie nie narzekam ale polatałbym między pachołkami, a z takim lagiem deko bez sensu.
-------------------- Mazda Mx3 klzeT (2,5V6T J-spec) 369KM/445Nm/ET 12.35 Street FWD & AR 156SW 1,9 JTD as Service Car
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Ok wszystko wiem. W takim razie szukam HX35 w dobrych pieniądzach lub alternatywną suszarke, jakby ktoś mial do sprzedania to na PW lub kom
![]() EDIT: Rozumiem, że wcześniej wspomniany chiński bubel tyczy się również tego? http://cgi.ebay.co.uk/GSRACING-GSR-HX35-60...=item33551b3e11 -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
ja dzisiaj odbyłem pierwszą jazdę swoim na hx35w twin scroll z własnej roboty kolektorem i 0Bar przekroczone zostaje 2700rpm .... 0.5 bar pojawiło się 3200...
![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 07 February 2007 Skąd: Pruszcz Gdański ![]() |
jaka pojemność ?
-------------------- Mazda Mx3 klzeT (2,5V6T J-spec) 369KM/445Nm/ET 12.35 Street FWD & AR 156SW 1,9 JTD as Service Car
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
jaka pojemność ? Przyłączam się do pytania. Jaką muszlę ma ten 35W i czy jakos różni sie ta turbina od zwyklego HX35 poza tym ze ma WG ? -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak dobrze kojarzę to 4g63 czyli 2.0
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: ARS Serwis 4x4 ![]() |
Jak dobrze kojarzę to 4g63 czyli 2.0 ![]() Dobrze pamiętasz ![]() ![]() mój setup -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 28 March 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Rozumiem, że wcześniej wspomniany chiński bubel tyczy się również tego? http://cgi.ebay.co.uk/GSRACING-GSR-HX35-60...=item33551b3e11 Chciałbym sie tylko jeszcze tego dowiedziec. Warte to jest cos czy zwykly chiński szit ? -------------------- MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Chciałbym sie tylko jeszcze tego dowiedziec. Warte to jest cos czy zwykly chiński szit ? odpowiedź juz padła: hymmm z tym gs racing to lipa wyszla straszna , okazalo sie ze to chinole , sam pisalem do nich czemu numer z tabliczki po w pisaniu w wyszukiwarke holseta nic nie pokazuje , potwierdzil to czlowiek z endless (oni tez robia holsety) i wyszlo nato ze to jakies chinskie guwno ...... a ja mam pytanie czy jak zrobie kolektor pod twinscrolla - po 3 cylindry na jeden kanał (naprzemienne zapłony) to potrzebuję 2 wastegaty ? ![]() czy np jak wyprowadze 2 rurki blisko flanszy turbiny o średnicy np 38mm i połącze je w jedną pod flansze na WG 38mm - to zadziała ? ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
odpowiedź juz padła: a ja mam pytanie czy jak zrobie kolektor pod twinscrolla - po 3 cylindry na jeden kanał (naprzemienne zapłony) to potrzebuję 2 wastegaty ? czy np jak wyprowadze 2 rurki blisko flanszy turbiny o średnicy np 38mm i połącze je w jedną pod flansze na WG 38mm - to zadziała ? ma ktoś jakieś fotki gotowych rozwiązań ? ![]() Jak chcesz w pelni wykorzystac zalety twinscrola to potrzebujesz dwa WG. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Niekoniecznie :
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
własnie myslałem o takim czymś... przy czym wydaje się że dzielenie wyjśca na wastegate juz chyba nie jest konieczne ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT własnie myslałem o takim czymś... przy czym wydaje się że dzielenie wyjśca na wastegate juz chyba nie jest konieczne ? Zeby wykozystac zalety TS jest koniczne. Chodiz o to by maksymalnie szczelnie oddzielic oba scrolle turbiny -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 14:15 |