![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
A na jakie najmniejsze doładowanie można liczyć? Oczywiście pi razy drzwi. A jakby dołożyć jeden zewnętrzny WG z drugiego scrolla, który nie ma WG w tej turbinie i używać dwóch? Czy to wprowadzi tylko niepotrzebne zawirowania? jak najbardziej wypusci zew to co potrzeba. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Czyli użyć dwóch WG, wbudowanego i zewnętrznego? Czy olać wewnętrzny, złączyć runery i puścić w jednego WG?
To jeszcze zapytam. Rozbierał ktoś takiego holseta? Nie mogę wybić muszli strony gorącej... Może brakuje mi argumentów po prostu? Orientacyjnie, mocno późno wstanie HX40? w 4.0? -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#383
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Czyli użyć dwóch WG, wbudowanego i zewnętrznego? Czy olać wewnętrzny, złączyć runery i puścić w jednego WG? To jeszcze zapytam. Rozbierał ktoś takiego holseta? Nie mogę wybić muszli strony gorącej... Może brakuje mi argumentów po prostu? Orientacyjnie, mocno późno wstanie HX40? w 4.0? wew. zaspawaj, lepiej by bylo wyjscie miec ze wszystkich runerow do zew wg acz kolwiek nie jeden juz robil np. z polowy i tez dzialalo ![]() co do holseta nie bede sie wypowiadac. -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#384
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
na tym wewnetrznym wg pewnie poleci pod 1.5 b
zaślep wewnetrzny kup duży zewnetrzny (im mniej chcesz dmuchać tym wiekszy wg ) jak masz v6 musisz co najmniej 3 runnery puscic do wg dwa wg (wewnetrzny i zewnetrzny ) w tym przypadku to głupota tymbardziej że jak wspomniałem wewnetrzny wg w holsecie nie ma łagodnych zejść i spaliny biją w ściane muszli P.S. po co ci hx40 jak chcesz pompować 0.3-0.5 b bez sensu nawet hx 35 jest przerostem dla 0.5b |
|
|
![]()
Post
#385
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
Czyli użyć dwóch WG, wbudowanego i zewnętrznego? Czy olać wewnętrzny, złączyć runery i puścić w jednego WG? najlepszy argument to palnik do podgrzania muszli. zależy co chcesz osiągnąć ale hx40 to troche za mały do 4.0. To jeszcze zapytam. Rozbierał ktoś takiego holseta? Nie mogę wybić muszli strony gorącej... Może brakuje mi argumentów po prostu? Orientacyjnie, mocno późno wstanie HX40? w 4.0? (brakuje wydajności) |
|
|
![]()
Post
#386
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
na tym wewnetrznym wg pewnie poleci pod 1.5 b wg mapy ten holset nie jest w stanie nadmuchać 0.5 bara... zaślep wewnetrzny kup duży zewnetrzny (im mniej chcesz dmuchać tym wiekszy wg ) jak masz v6 musisz co najmniej 3 runnery puscic do wg dwa wg (wewnetrzny i zewnetrzny ) w tym przypadku to głupota tymbardziej że jak wspomniałem wewnetrzny wg w holsecie nie ma łagodnych zejść i spaliny biją w ściane muszli P.S. po co ci hx40 jak chcesz pompować 0.3-0.5 b bez sensu nawet hx 35 jest przerostem dla 0.5b |
|
|
![]()
Post
#387
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
CYTAT P.S. po co ci hx40 jak chcesz pompować 0.3-0.5 b bez sensu nawet hx 35 jest przerostem dla 0.5b Bo był tani, mocno tani. Miało być N/A, ale jeśli tanim kosztem można podmuchać, to czemu nie? To jak wkońcu, za duży, czy za mały? ![]() -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#388
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
wg mapy ten holset nie jest w stanie nadmuchać 0.5 bara... Jak to policzyłeś ? Patrząc na avatar, liczbe cylindrów i pojemność pytającego zakładam że to 4.0 cologne z explorera które kręci się troche wyżej niż przeciętny rower (bez urazy). Wklepując wywnioskowane dane w turbo kalkulator otrzymamy takie wykresy na mapach: hx40 http://imageshack.us/a/img198/5439/hx40.bmp hx35v http://imageshack.us/a/img6/8403/hx35v.png hx35 http://imageshack.us/a/img577/3033/hx35.png setup w kalkulatorze http://imageshack.us/a/img854/4194/danecy.jpg Wyciąg z ustawień: redline 5000 doładowanie 0,51 bara ono się nawet dobrze nie rozkręci przy takich doładowaniach ![]() pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Dobrzę widzę, powinien wstać od ~3tyś i sobie dmuchać te pół bara?
jeśli tak to jestem zadowolony, moje wszystkie pytania zostały rozwiane, czekam na zestaw regeneracyjny, składam silnik i testujemy. A z silnikiem bardzo dobrze trafione. ![]() -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#390
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Nie nie, to nie tak działa, moment w którym wstaje turbo wpisujesz w ręki i na tej podstawie kalkulator generuje wykres na charakterystyce kompresora. Jak widać przy takim małym booscie te turbiny są poniżej cisnienia przy którym maja duzą sprawność ale te pol bara spoko nadmuchają . To kiedy turbo wstanie zależy od wielu czynników jak kolektor itd.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#391
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Ok, rozumiem. Wyjdzie w praniu, dzięki.
-------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#392
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nie sądziłem że kręci sie do 5 tyś
![]() |
|
|
![]()
Post
#393
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#394
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Przewód zasilający w olej holseta da się dorwać w oryginale/używce? Bo na allegro nie widzę ich.
Czy może ludzie zarabiający węże ogarną temat i będą mieli taką końcówkę? -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#395
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
ogarną ja nie miałem żadnego problemu zrobili na poczekaniu
|
|
|
![]()
Post
#396
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Dziękuję.
A zapytam jeszcze, ogarniał ktoś samemu regenerację? Swojego holseta rozebrałem w mak, technologia jest istnie z kosmosu, ale zastanawia mnie uszczelnienie części gorącej. Bo u mnie wyraźnie puściło lekko, spalający się olej zatarł łożysko, a sam uszczelniacz dosyć mocno się zapiekł na wirniku, wydobyłem go, ale rowek ma ślady walki i samego zapieczenia. Te uszczelnienie jest tam tak liche? Bo wydaje mi się że to może być najsłabsza strona holseta. -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#397
|
|
User Dołączył: Sun, 09 June 2013 ![]() |
A jak zamierzasz to potem wywarzyć w domowych warunkach ?
|
|
|
![]()
Post
#398
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Kolego, a czy film olejowy nie przenosi całej siły z tłoków na wał? Tu masz jeszcze większą prędkość obrotową - jeszcze większą nośność. A siły mniejsze....
Poza tym koła są fabrycznie wyważone na 0. -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#399
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
jak nie oznaczyłeś osadzenia wirników wzgledem siebie to będzie problem. uszczelnicz wydechowy to zwykły pierścień jak w 99.9 konstrukcjach (czasem są dwa).
|
|
|
![]()
Post
#400
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
zasilanie oleju z jaką "zwężką" dajecie, 1mm ?
ja puściłem bezpośrednio przewodem 6mm wew. i niestety turbinka mocno popuszcza olej w wydech i dolot, siwy dym ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 20:11 |