Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 18 19 20 21 22 >  
Reply to this topicStart new topic
> Różnice pomiędzy Holsetami HX35, HX35 HX35G HX35W
k64
post Thu, 16 May 2013 - 17:53
Post #381


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(paww99 @ Thu, 16 May 2013 - 17:29) *
A na jakie najmniejsze doładowanie można liczyć? Oczywiście pi razy drzwi.
A jakby dołożyć jeden zewnętrzny WG z drugiego scrolla, który nie ma WG w tej turbinie i używać dwóch? Czy to wprowadzi tylko niepotrzebne zawirowania?


jak najbardziej wypusci zew to co potrzeba.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 16 May 2013 - 17:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
paww99
post Thu, 16 May 2013 - 21:07
Post #382


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Czyli użyć dwóch WG, wbudowanego i zewnętrznego? Czy olać wewnętrzny, złączyć runery i puścić w jednego WG?


To jeszcze zapytam. Rozbierał ktoś takiego holseta? Nie mogę wybić muszli strony gorącej... Może brakuje mi argumentów po prostu?

Orientacyjnie, mocno późno wstanie HX40? w 4.0?



--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 16 May 2013 - 21:20
Post #383


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(paww99 @ Thu, 16 May 2013 - 21:07) *
Czyli użyć dwóch WG, wbudowanego i zewnętrznego? Czy olać wewnętrzny, złączyć runery i puścić w jednego WG?


To jeszcze zapytam. Rozbierał ktoś takiego holseta? Nie mogę wybić muszli strony gorącej... Może brakuje mi argumentów po prostu?

Orientacyjnie, mocno późno wstanie HX40? w 4.0?



wew. zaspawaj, lepiej by bylo wyjscie miec ze wszystkich runerow do zew wg acz kolwiek nie jeden juz robil np. z polowy i tez dzialalo smile.gif





co do holseta nie bede sie wypowiadac.



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elcoyote
post Thu, 16 May 2013 - 21:32
Post #384


Super User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: Oświęcim





na tym wewnetrznym wg pewnie poleci pod 1.5 b
zaślep wewnetrzny kup duży zewnetrzny (im mniej chcesz dmuchać tym wiekszy wg )
jak masz v6 musisz co najmniej 3 runnery puscic do wg

dwa wg (wewnetrzny i zewnetrzny )
w tym przypadku to głupota tymbardziej że jak wspomniałem wewnetrzny wg w holsecie nie ma łagodnych zejść i spaliny biją w ściane muszli

P.S. po co ci hx40 jak chcesz pompować 0.3-0.5 b
bez sensu nawet hx 35 jest przerostem dla 0.5b
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 16 May 2013 - 21:34
Post #385


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(paww99 @ Thu, 16 May 2013 - 21:07) *
Czyli użyć dwóch WG, wbudowanego i zewnętrznego? Czy olać wewnętrzny, złączyć runery i puścić w jednego WG?


To jeszcze zapytam. Rozbierał ktoś takiego holseta? Nie mogę wybić muszli strony gorącej... Może brakuje mi argumentów po prostu?

Orientacyjnie, mocno późno wstanie HX40? w 4.0?
najlepszy argument to palnik do podgrzania muszli. zależy co chcesz osiągnąć ale hx40 to troche za mały do 4.0.
(brakuje wydajności)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 16 May 2013 - 21:37
Post #386


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(elcoyote @ Thu, 16 May 2013 - 21:32) *
na tym wewnetrznym wg pewnie poleci pod 1.5 b
zaślep wewnetrzny kup duży zewnetrzny (im mniej chcesz dmuchać tym wiekszy wg )
jak masz v6 musisz co najmniej 3 runnery puscic do wg

dwa wg (wewnetrzny i zewnetrzny )
w tym przypadku to głupota tymbardziej że jak wspomniałem wewnetrzny wg w holsecie nie ma łagodnych zejść i spaliny biją w ściane muszli

P.S. po co ci hx40 jak chcesz pompować 0.3-0.5 b
bez sensu nawet hx 35 jest przerostem dla 0.5b
wg mapy ten holset nie jest w stanie nadmuchać 0.5 bara...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Fri, 17 May 2013 - 08:30
Post #387


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





CYTAT
P.S. po co ci hx40 jak chcesz pompować 0.3-0.5 b
bez sensu nawet hx 35 jest przerostem dla 0.5b

Bo był tani, mocno tani.
Miało być N/A, ale jeśli tanim kosztem można podmuchać, to czemu nie?


To jak wkońcu, za duży, czy za mały? smile.gif


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 17 May 2013 - 17:37
Post #388


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





CYTAT(hz10 @ Thu, 16 May 2013 - 21:37) *
wg mapy ten holset nie jest w stanie nadmuchać 0.5 bara...

Jak to policzyłeś ? Patrząc na avatar, liczbe cylindrów i pojemność pytającego zakładam że to 4.0 cologne z explorera które kręci się troche wyżej niż przeciętny rower (bez urazy). Wklepując wywnioskowane dane w turbo kalkulator otrzymamy takie wykresy na mapach:

hx40
http://imageshack.us/a/img198/5439/hx40.bmp

hx35v
http://imageshack.us/a/img6/8403/hx35v.png
hx35
http://imageshack.us/a/img577/3033/hx35.png
setup w kalkulatorze
http://imageshack.us/a/img854/4194/danecy.jpg

Wyciąg z ustawień:
redline 5000
doładowanie 0,51 bara

ono się nawet dobrze nie rozkręci przy takich doładowaniach smile.gif

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Fri, 17 May 2013 - 21:12
Post #389


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Dobrzę widzę, powinien wstać od ~3tyś i sobie dmuchać te pół bara?
jeśli tak to jestem zadowolony, moje wszystkie pytania zostały rozwiane, czekam na zestaw regeneracyjny, składam silnik i testujemy.

A z silnikiem bardzo dobrze trafione. wink.gif Rozkręcać się nie musi, ale jeśli osprzęt dogram i będzie się dało, to można i więcej dmuchnąć...


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Fri, 17 May 2013 - 21:28
Post #390


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Nie nie, to nie tak działa, moment w którym wstaje turbo wpisujesz w ręki i na tej podstawie kalkulator generuje wykres na charakterystyce kompresora. Jak widać przy takim małym booscie te turbiny są poniżej cisnienia przy którym maja duzą sprawność ale te pol bara spoko nadmuchają . To kiedy turbo wstanie zależy od wielu czynników jak kolektor itd.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Fri, 17 May 2013 - 21:35
Post #391


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Ok, rozumiem. Wyjdzie w praniu, dzięki.


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 17 May 2013 - 22:25
Post #392


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nie sądziłem że kręci sie do 5 tyś tongue.gif tak to faktycznie da rade
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Sat, 18 May 2013 - 07:50
Post #393


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





CYTAT(hz10 @ Fri, 17 May 2013 - 22:25) *
nie sądziłem że kręci sie do 5 tyś tongue.gif tak to faktycznie da rade

No nie przesadzaj, to tylko 84.4mm skoku, trochę toporne ale idzie zakręcić, a jakby go wyważyć i zapakować główki 24v... byłby szatan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Mon, 24 Jun 2013 - 10:14
Post #394


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Przewód zasilający w olej holseta da się dorwać w oryginale/używce? Bo na allegro nie widzę ich.
Czy może ludzie zarabiający węże ogarną temat i będą mieli taką końcówkę?


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elcoyote
post Mon, 24 Jun 2013 - 10:52
Post #395


Super User
Dołączył: Tue, 15 May 2007
Skąd: Oświęcim





ogarną ja nie miałem żadnego problemu zrobili na poczekaniu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Tue, 25 Jun 2013 - 11:22
Post #396


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Dziękuję.
A zapytam jeszcze, ogarniał ktoś samemu regenerację? Swojego holseta rozebrałem w mak, technologia jest istnie z kosmosu, ale zastanawia mnie uszczelnienie części gorącej. Bo u mnie wyraźnie puściło lekko, spalający się olej zatarł łożysko, a sam uszczelniacz dosyć mocno się zapiekł na wirniku, wydobyłem go, ale rowek ma ślady walki i samego zapieczenia.
Te uszczelnienie jest tam tak liche? Bo wydaje mi się że to może być najsłabsza strona holseta.


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin lbn
post Tue, 25 Jun 2013 - 22:34
Post #397


User
Dołączył: Sun, 09 June 2013





A jak zamierzasz to potem wywarzyć w domowych warunkach ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Wed, 26 Jun 2013 - 05:58
Post #398


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Kolego, a czy film olejowy nie przenosi całej siły z tłoków na wał? Tu masz jeszcze większą prędkość obrotową - jeszcze większą nośność. A siły mniejsze....
Poza tym koła są fabrycznie wyważone na 0.


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 26 Jun 2013 - 08:15
Post #399


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





jak nie oznaczyłeś osadzenia wirników wzgledem siebie to będzie problem. uszczelnicz wydechowy to zwykły pierścień jak w 99.9 konstrukcjach (czasem są dwa).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adam R.
post Wed, 03 Jul 2013 - 19:50
Post #400


Super User
Dołączył: Wed, 21 January 2004
Skąd: Rawa Mazowiecka





zasilanie oleju z jaką "zwężką" dajecie, 1mm ?

ja puściłem bezpośrednio przewodem 6mm wew. i niestety turbinka mocno popuszcza olej w wydech i dolot, siwy dym angry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 18 19 20 21 22 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 20:11