![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
a jaka jest różnica między H1C a WH1C ?
|
|
|
![]()
Post
#363
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
Garrett T04E 60 trim is what you want, with a T4 1.0 turbine housing
odpowiednikiem tego będzie hx35 z muszlą 16 i 8 łopatkami ? |
|
|
![]()
Post
#364
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: drawsko p. ![]() |
tylko t4 byly rozne rodzaje turbin, ale idac po najmniejszej lini oporu mozna tak przyjac, ale 16cm do hx35 to prawdziwy overkill
|
|
|
![]()
Post
#365
|
|
User Dołączył: Thu, 14 August 2008 Skąd: tbu ![]() |
http://www.compressorracing.com/our-turbos.html
dobra cena tego "nowego hx35" zastanawiam sie nad nią,wie ktos cos moze wiecej na temat tej turbawki?to jest ich wyrób? |
|
|
![]()
Post
#366
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
jako że też cały czas śledzę ten temat i również szukam właściwego numerka turbinki dla siebie wklejam info od siebie pod tym adresikiem
edit: ten sprzedawca http://allegro.pl/show_item.php?item=1886706186 również ma na sprzedaż hx35 zew. wg 7łopat muszla 16cm o numerku 4036531 czyli dokładnie ta która kupił cowboy w cenie 2199brutto nówka sztuka trafił ktoś numerek dla hx35 z zew. wg 8łopatek i muszlą 16cm ? |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Ja mam 8 łopatek muszla 14 TW, hybryd 35-40 z wew. wg jak chcesz moge nr. podać
|
|
|
![]()
Post
#368
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 November 2011 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Witam,
jaki model holseta polecacie do 2.5l 1jz'ta zeby wydmuchac uzyteczne 400km? -------------------- RX8
|
|
|
![]()
Post
#369
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#370
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
czy ktoś zna numer uszczelki między turbiną a downpipe ?
oczywiście hx35 zew. wg. dzwoniłem do serwisu ale jak to serwis "proszę podać numer nadwozia" |
|
|
![]()
Post
#371
|
|
User Dołączył: Fri, 12 November 2004 Skąd: Opole ![]() |
-------------------- FUN:
Golf 1 400+ S4B5 450+ AudiCoupeQuattroV8T 600+ |
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 21 January 2004 Skąd: Rawa Mazowiecka ![]() |
z wew. nie ma problemu, nawet na alledrogo są na sprzedaż
jak masz soft to zerknij na 170E22, 170E24, 230E22 lub 230E24 |
|
|
![]()
Post
#373
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 04 July 2011 ![]() |
Witam
Nabyłem holset-a hy35 z niespotykaną stroną gorącą (7cm), dokładnie takiego : http://www.driftworks.com/forum/technical/...-wont-work.html Prócz tej strony nigdzie więcej nie znalazłem o tej dmuchawce informacji ![]() Chciałbym go założyć w sonacie 4g63 2.0 ale zastanawiam się czy nie będzie tu efektu back pressure i czy jak wystąpi to pomoże coś jakieś duże WG ?? Pozdrawiam ![]() |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
Wewnętrzny wg jest nieporozumieniem w tych turbinach nie dość ze mały to spaliny walą po ścianach (nie ma łagodnych przejść )
u mnie po rozwiercaniu otworu na maks wg skończyło się to tym ze go zaspawałem i dałem zewnętrzny wg zasilany dwoma runnerami , na wewnętrznym wg nie dało się uspokoić dmuchało 1.8b teraz trzyma pięknie 1b |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Mam hx40 z dupą 18 - chciałbym wrzucić 14 bez WG. Od czego da się podpasować i gdzie najlepiej szukać? Motoremo?
|
|
|
![]()
Post
#376
|
|
User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: Bielawa ![]() |
Witam mam pytanko: czy flansza 12 cm gorącej strony holseta hx35 jest taka sama jak w żeliwie 16 cm? (przeczytałem cały temat i odpowiedzi nie znalazłem)
|
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
tak, 12 i 16 sa takie same, przynajmniej ja tak miałem
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Witam!
Pytanie czysto teoretoryczne. Czy seryjny WG z HX40W da radę zbić cisnienie doładowania, tak żeby nie dmuchać więcej jak 0,3-0,5 bara w silniku 4.0 benzyna? Samo turbo jest wielkie, pewnie wstawać będzie późno, ale trudno. Nie chce dmuchać dużo. Z góry dzięki. -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
raczej nie ze względu ze wg nie ma łagodnego zejścia spaliny walą w ścianę nawet zwiększenie dziury w seryjnym wg nic nie da
|
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
A na jakie najmniejsze doładowanie można liczyć? Oczywiście pi razy drzwi.
A jakby dołożyć jeden zewnętrzny WG z drugiego scrolla, który nie ma WG w tej turbinie i używać dwóch? Czy to wprowadzi tylko niepotrzebne zawirowania? -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 01:58 |