![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
obudowy na bank chinskie ale co to za roznica - moga byc - o srodkach gosc pisal ze niby z fabryki holseta w indiach ale kto go tam wie ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 21 October 2008 Skąd: Hebdów/Kraków ![]() |
panowie, jak wyglada sprawa z hx35 na wewnetrznym WG? slyszalem kilka opini ze otwor WG jest za maly i nie mozna utrzymac odpowiedniego cisnienia, tzn przeladowuje. ma ktos jakies doswiadczenia z hx35w? chcialbym to turbo w rb25 na seryjnym kolektorze....
-------------------- _
![]() _http://www.facebook.com/poweredbyM.Klasa |
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
wszystko zalezy ile bedziesz dmuchac, bo jak 2 bary to pewnie wystarczy , mozesz rozwiertac o jakies setki zawsze pomoze,
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
panowie, jak wyglada sprawa z hx35 na wewnetrznym WG? slyszalem kilka opini ze otwor WG jest za maly i nie mozna utrzymac odpowiedniego cisnienia, tzn przeladowuje. ma ktos jakies doswiadczenia z hx35w? chcialbym to turbo w rb25 na seryjnym kolektorze.... flansza w hx35 jest t3 a Ty masz pewnie t2/t25 - ...ja uzywam hx40w , rozwiercilem otwor z 20mm do prawie 30mm - klapke powiekszylem dospawujac stalowa podkladke 40mm http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5356022620/ http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5356022616/ jeden gosc przy uzyciu obrabiarki powiekszyl otwor do 40mm i 45mm podkladke dal jako klapke. mi sie udalo przykrecic hx40w z flansza t3 do seryjnego kolektora z flansza t2/t25 za pomoca przejsciowki z 10mm plaskownika - tylko zeby poprawic lagliwosc 18cm2 hotside dalem wszystkiespaliny w jeden scroll...popatrz na fotki .... http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5334515766/ czekamna ecu od Coobcia ,wrzucam 3 bar map, deka 630 i jazda ![]() do ilu bedziesz krecil motor ? moze zaryzykuj hx50 od scanii z 22cm2 i dmuchaj w jeden scroll 11 cm2? u mnie na 2 litrowym motorze niewystrojonym do tego dmuchanie w jeden 9cm2 scroll daje jakies efekty od 3000/3500 obr ,mam nadzieje ze program od Coobcia to poprawi. |
|
|
![]()
Post
#285
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
ciekaw jestem jak wyglądało by wstawanie sprężarki gdybyć dał spaliny normalnie w dwa scrole
|
|
|
![]()
Post
#286
|
|
User Dołączył: Tue, 06 March 2007 Skąd: Rybnik - Kamień ![]() |
flansza w hx35 jest t3 a Ty masz pewnie t2/t25 - ...ja uzywam hx40w , rozwiercilem otwor z 20mm do prawie 30mm - klapke powiekszylem dospawujac stalowa podkladke 40mm http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5356022620/ http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5356022616/ jeden gosc przy uzyciu obrabiarki powiekszyl otwor do 40mm i 45mm podkladke dal jako klapke. mi sie udalo przykrecic hx40w z flansza t3 do seryjnego kolektora z flansza t2/t25 za pomoca przejsciowki z 10mm plaskownika - tylko zeby poprawic lagliwosc 18cm2 hotside dalem wszystkiespaliny w jeden scroll...popatrz na fotki .... http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5334515766/ czekamna ecu od Coobcia ,wrzucam 3 bar map, deka 630 i jazda ![]() do ilu bedziesz krecil motor ? moze zaryzykuj hx50 od scanii z 22cm2 i dmuchaj w jeden scroll 11 cm2? u mnie na 2 litrowym motorze niewystrojonym do tego dmuchanie w jeden 9cm2 scroll daje jakies efekty od 3000/3500 obr ,mam nadzieje ze program od Coobcia to poprawi. w RB25Det jest flansza t3 |
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Czy ktoś testował ile szybciej wstanie holset na przedzielonym kolektorze w 100% z dwoma WG niż na kolektorze bez przegrody?
![]() ![]() -------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 21 October 2008 Skąd: Hebdów/Kraków ![]() |
tak, flansza t3. seryjny kolektor jest taki ''prawie'' twinscroll.
![]() krecony bedzie do 7,5k. chcialbym tak 400km wiec okolo 1bar. troche dziwne to rozwiazanie z dmuchaniem w jednego scroll, nigdy o tym nie myslalem. turbo nie kisnie przy wysokich obrotach? co do wew. WG w hx35, jak go rozwierce to da rade? -------------------- _
![]() _http://www.facebook.com/poweredbyM.Klasa |
|
|
![]()
Post
#289
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
ciekaw jestem jak wyglądało by wstawanie sprężarki gdybyć dał spaliny normalnie w dwa scrole raczej napewno wiekszy lag ale rowniez wieksza moc na gorze. ------------to moja teoria ![]() 1.cisnienie spalin 2.ogolna ilosc spalin produkowanych przez silnik w calym zakresie obrotow okaze sie wkrotce ![]() na dzielonym kolektorze raczej z 1 wg da rade ( jakies 500 - 700 obrotow szybciej wstaje ) CYTAT krecony bedzie do 7,5k. chcialbym tak 400km wiec okolo 1bar. troche dziwne to rozwiazanie z dmuchaniem w jednego scroll, nigdy o tym nie myslalem. turbo nie kisnie przy wysokich obrotach? co do wew. WG w hx35, jak go rozwierce to da rade? tak wymyslilem zeby bylo bardziej streetowo ![]() 18cm2 bylo montowane w 8 litrowych dieslach wiec raczej spaliny z 2 litrowki nie powinny go zapchac ![]() nawet gdyby wziac pod uwage ze benzyna z 2l daje tyle spalin co diesel z 4 to wszystko gra bo dwa scrolle byly karmione z 8 litrow diesla wiec jak jeden bedzie karmiony z 2l benzyny( odpowiednik ilosci spalin z 4 litrow diesla) powino byc ok jak dotrze program od coobcia i wrzuce reszte gratow to wrzuce logi. co do portingu wg to da rade - jak masz dobrego szlifierza kolo siebie to daj mu zeby zrobil to profi http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5326976391/ http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5326976411/ otwor 40 mm ( wyrownac powierzchnie) klapka 45mm + odp sprezyna w puszcze wg bo te holsetowe to maja 1 - 1.5 bara czasem ![]() i bez walkow sport to wedlug mnie housing 12 cm 2 to max ![]() http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/...58252/lightbox/ |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 21 October 2008 Skąd: Hebdów/Kraków ![]() |
u mnie jest 2,5l. chcialbym zeliwo 12cm2 zeby jak najwczesniej wstawalo (auto do driftu). hx35 to chyba max jaki wejdzie mi pod maske. na poczatek rozwierce WG, jak nie wydoli to scianke tez. jakby ktos cos skladal na hx35w to dawac znac
-------------------- _
![]() _http://www.facebook.com/poweredbyM.Klasa |
|
|
![]()
Post
#291
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
u mnie jest 2,5l. chcialbym zeliwo 12cm2 zeby jak najwczesniej wstawalo (auto do driftu). hx35 to chyba max jaki wejdzie mi pod maske. na poczatek rozwierce WG, jak nie wydoli to scianke tez. jakby ktos cos skladal na hx35w to dawac znac byly tez 9cm2 ale rzadko.... opcja jest tez holset351ve z kierownica spalin - regulacja od 9cm2 do 23 chyba - ze stanow taka sciagniesz za 200$ zablokuj kierownice na max wysunietym polozeniu... to bedziesz mial mega spoola ale duze egt --- pomierzysz sprawdzisz i ew powiekszysz strone goraca ![]() |
|
|
![]()
Post
#292
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 January 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 21 October 2008 Skąd: Hebdów/Kraków ![]() |
z tego co wiem to taka sama
-------------------- _
![]() _http://www.facebook.com/poweredbyM.Klasa |
|
|
![]()
Post
#294
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
Mam pytanie odnośnie flanszy do Holseta HX35, mianowicie czy jest ona tych samych wymiarów co T3 divided? Poniżej zwymiarowana T3: ![]() Ktoś może to potwierdzić? ja potwierdzam - takie wymiary ma hx35 z 12cm zeliwem. nie musisz tego wycinac laserowo - 10 -12mm blacha zwykla stal plus obrabiarka u jakiegos slusaza sa ok / jakbys sie uparl to szlifierka i wiertarka tez dadza rade ![]() |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 January 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#296
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
A macie rysunek flanszy z drugiej strony muszli wydechowej ?
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#297
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: GRCHW ![]() |
Panowie, poniewaz temat walkowany ladnych pare razy ale wiem ze pare osob nie trafilo finalnie dobrych sprezarek to konkretne pytanie z mojej strony:
potrzebuje HX35 na twin scrollu z zewnetrznym wastegatem - ktos ma jakies numery? Jak to jest z iloscia tych lopatek. wiem ze brt kupil i finalnie dostal na 8 łopatek a miało być na 7, wiec numer byl nie trafiony. Ktos posiada jakąś konkretną wiedzę? |
|
|
![]()
Post
#298
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
Panowie, poniewaz temat walkowany ladnych pare razy ale wiem ze pare osob nie trafilo finalnie dobrych sprezarek to konkretne pytanie z mojej strony: potrzebuje HX35 na twin scrollu z zewnetrznym wastegatem - ktos ma jakies numery? Jak to jest z iloscia tych lopatek. wiem ze brt kupil i finalnie dostal na 8 łopatek a miało być na 7, wiec numer byl nie trafiony. Ktos posiada jakąś konkretną wiedzę? wewnetrzny wg to nie problem mozesz zaspawac ![]() ![]() znam kogos kto sprzedaje uzywana hx35 12 cm2 wew wg |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski ![]() |
(...) potrzebuje HX35 na twin scrollu z zewnetrznym wastegatem - ktos ma jakies numery? Jak to jest z iloscia tych lopatek. wiem ze brt kupil i finalnie dostal na 8 łopatek a miało być na 7, wiec numer byl nie trafiony. Ktos posiada jakąś konkretną wiedzę? Podpinam sie pod pytanie o numery - najlepiej z goraca strona 16cm PS Bedzie dobre pod c20let? |
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Podpinam sie pod pytanie o numery - najlepiej z goraca strona 16cm PS Bedzie dobre pod c20let? panowie, ile mozna pisać... nówki na allegro są po 2200 PLN 7 blade kompresor, zeliwo 16cm, turbina z iveco - wrzucałem fotki swojego holseta w tym temacie dla leniwych link: http://moto.allegro.pl/turbina-holset-ivec...1472584340.html Czy ktoś testował ile szybciej wstanie holset na przedzielonym kolektorze w 100% z dwoma WG niż na kolektorze bez przegrody? ilość WG to raczej nie ma wpływu na wstawanie turbiny... -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 09:55 |