Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Różnice pomiędzy Holsetami HX35, HX35 HX35G HX35W
saab93
post Wed, 26 Jan 2011 - 00:19
Post #281


User
Dołączył: Sun, 26 July 2009





CYTAT(Bogdan9999 @ Tue, 25 Jan 2011 - 23:31) *


obudowy na bank chinskie ale co to za roznica - moga byc - o srodkach gosc pisal ze niby z fabryki holseta w indiach ale kto go tam wie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 26 Jan 2011 - 00:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
silikone
post Thu, 03 Feb 2011 - 13:50
Post #282


Frequent User
Dołączył: Tue, 21 October 2008
Skąd: Hebdów/Kraków





panowie, jak wyglada sprawa z hx35 na wewnetrznym WG? slyszalem kilka opini ze otwor WG jest za maly i nie mozna utrzymac odpowiedniego cisnienia, tzn przeladowuje. ma ktos jakies doswiadczenia z hx35w? chcialbym to turbo w rb25 na seryjnym kolektorze....


--------------------
_

_http://www.facebook.com/poweredbyM.Klasa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 03 Feb 2011 - 15:18
Post #283


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





wszystko zalezy ile bedziesz dmuchac, bo jak 2 bary to pewnie wystarczy , mozesz rozwiertac o jakies setki zawsze pomoze,


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saab93
post Thu, 03 Feb 2011 - 16:37
Post #284


User
Dołączył: Sun, 26 July 2009





CYTAT(silikone @ Thu, 03 Feb 2011 - 13:50) *
panowie, jak wyglada sprawa z hx35 na wewnetrznym WG? slyszalem kilka opini ze otwor WG jest za maly i nie mozna utrzymac odpowiedniego cisnienia, tzn przeladowuje. ma ktos jakies doswiadczenia z hx35w? chcialbym to turbo w rb25 na seryjnym kolektorze....




flansza w hx35 jest t3 a Ty masz pewnie t2/t25 -
...ja uzywam hx40w , rozwiercilem otwor z 20mm do prawie 30mm - klapke powiekszylem dospawujac stalowa podkladke 40mm
http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5356022620/
http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5356022616/
jeden gosc przy uzyciu obrabiarki powiekszyl otwor do 40mm i 45mm podkladke dal jako klapke.

mi sie udalo przykrecic hx40w z flansza t3 do seryjnego kolektora z flansza t2/t25 za pomoca przejsciowki z 10mm plaskownika - tylko zeby poprawic lagliwosc 18cm2 hotside dalem wszystkiespaliny w jeden scroll...popatrz na fotki ....
http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5334515766/
czekamna ecu od Coobcia ,wrzucam 3 bar map, deka 630 i jazda smile.gif

do ilu bedziesz krecil motor ? moze zaryzykuj hx50 od scanii z 22cm2 i dmuchaj w jeden scroll 11 cm2? u mnie na 2 litrowym motorze niewystrojonym do tego dmuchanie w jeden 9cm2 scroll daje jakies efekty od 3000/3500 obr ,mam nadzieje ze program od Coobcia to poprawi.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Thu, 03 Feb 2011 - 16:56
Post #285


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





ciekaw jestem jak wyglądało by wstawanie sprężarki gdybyć dał spaliny normalnie w dwa scrole
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazabaza
post Thu, 03 Feb 2011 - 18:17
Post #286


User
Dołączył: Tue, 06 March 2007
Skąd: Rybnik - Kamień





CYTAT(saab93 @ Thu, 03 Feb 2011 - 16:37) *
flansza w hx35 jest t3 a Ty masz pewnie t2/t25 -
...ja uzywam hx40w , rozwiercilem otwor z 20mm do prawie 30mm - klapke powiekszylem dospawujac stalowa podkladke 40mm
http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5356022620/
http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5356022616/
jeden gosc przy uzyciu obrabiarki powiekszyl otwor do 40mm i 45mm podkladke dal jako klapke.

mi sie udalo przykrecic hx40w z flansza t3 do seryjnego kolektora z flansza t2/t25 za pomoca przejsciowki z 10mm plaskownika - tylko zeby poprawic lagliwosc 18cm2 hotside dalem wszystkiespaliny w jeden scroll...popatrz na fotki ....
http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5334515766/
czekamna ecu od Coobcia ,wrzucam 3 bar map, deka 630 i jazda smile.gif

do ilu bedziesz krecil motor ? moze zaryzykuj hx50 od scanii z 22cm2 i dmuchaj w jeden scroll 11 cm2? u mnie na 2 litrowym motorze niewystrojonym do tego dmuchanie w jeden 9cm2 scroll daje jakies efekty od 3000/3500 obr ,mam nadzieje ze program od Coobcia to poprawi.


w RB25Det jest flansza t3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Thu, 03 Feb 2011 - 18:38
Post #287


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Czy ktoś testował ile szybciej wstanie holset na przedzielonym kolektorze w 100% z dwoma WG niż na kolektorze bez przegrody?









--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silikone
post Thu, 03 Feb 2011 - 18:40
Post #288


Frequent User
Dołączył: Tue, 21 October 2008
Skąd: Hebdów/Kraków





tak, flansza t3. seryjny kolektor jest taki ''prawie'' twinscroll.




krecony bedzie do 7,5k. chcialbym tak 400km wiec okolo 1bar.
troche dziwne to rozwiazanie z dmuchaniem w jednego scroll, nigdy o tym nie myslalem. turbo nie kisnie przy wysokich obrotach?

co do wew. WG w hx35, jak go rozwierce to da rade?


--------------------
_

_http://www.facebook.com/poweredbyM.Klasa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saab93
post Thu, 03 Feb 2011 - 22:11
Post #289


User
Dołączył: Sun, 26 July 2009





CYTAT(DOHC @ Thu, 03 Feb 2011 - 16:56) *
ciekaw jestem jak wyglądało by wstawanie sprężarki gdybyć dał spaliny normalnie w dwa scrole


raczej napewno wiekszy lag ale rowniez wieksza moc na gorze.
------------to moja teoria smile.gif tylko nie jestem pewien co napedza turbine zeby dawala dajmy na to 1 bar ---- czy:

1.cisnienie spalin
2.ogolna ilosc spalin produkowanych przez silnik w calym zakresie obrotow
okaze sie wkrotce biggrin.gif

na dzielonym kolektorze raczej z 1 wg da rade ( jakies 500 - 700 obrotow szybciej wstaje )
CYTAT
krecony bedzie do 7,5k. chcialbym tak 400km wiec okolo 1bar.
troche dziwne to rozwiazanie z dmuchaniem w jednego scroll, nigdy o tym nie myslalem. turbo nie kisnie przy wysokich obrotach?

co do wew. WG w hx35, jak go rozwierce to da rade?


tak wymyslilem zeby bylo bardziej streetowo smile.gif z 18 cm2 hot side raczej spool by byl okolo 4500 - 5000 obr wiec marnie ...
18cm2 bylo montowane w 8 litrowych dieslach wiec raczej spaliny z 2 litrowki nie powinny go zapchac smile.gif
nawet gdyby wziac pod uwage ze benzyna z 2l daje tyle spalin co diesel z 4 to wszystko gra bo dwa scrolle byly karmione z 8 litrow diesla wiec jak jeden bedzie karmiony z 2l benzyny( odpowiednik ilosci spalin z 4 litrow diesla) powino byc ok
jak dotrze program od coobcia i wrzuce reszte gratow to wrzuce logi.

co do portingu wg to da rade - jak masz dobrego szlifierza kolo siebie to daj mu zeby zrobil to profi
http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5326976391/
http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/5326976411/
otwor 40 mm ( wyrownac powierzchnie) klapka 45mm + odp sprezyna w puszcze wg bo te holsetowe to maja 1 - 1.5 bara czasem smile.gif seryjnie
i bez walkow sport to wedlug mnie housing 12 cm 2 to max smile.gif wiec sproboj moze dmuchnac w jeden scroll jak masz duzy housing hot side jak chchesz w dwa dmuchac to koniecznie zlikwiduj czesc scianki dzielacej scrolle co by wszystkie spaliny mogly uciekac przez wg kiedy potrzeba
http://www.flickr.com/photos/50326813@N04/...58252/lightbox/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silikone
post Fri, 04 Feb 2011 - 10:39
Post #290


Frequent User
Dołączył: Tue, 21 October 2008
Skąd: Hebdów/Kraków





u mnie jest 2,5l. chcialbym zeliwo 12cm2 zeby jak najwczesniej wstawalo (auto do driftu). hx35 to chyba max jaki wejdzie mi pod maske. na poczatek rozwierce WG, jak nie wydoli to scianke tez. jakby ktos cos skladal na hx35w to dawac znac


--------------------
_

_http://www.facebook.com/poweredbyM.Klasa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saab93
post Fri, 04 Feb 2011 - 17:24
Post #291


User
Dołączył: Sun, 26 July 2009





CYTAT(silikone @ Fri, 04 Feb 2011 - 10:39) *
u mnie jest 2,5l. chcialbym zeliwo 12cm2 zeby jak najwczesniej wstawalo (auto do driftu). hx35 to chyba max jaki wejdzie mi pod maske. na poczatek rozwierce WG, jak nie wydoli to scianke tez. jakby ktos cos skladal na hx35w to dawac znac


byly tez 9cm2 ale rzadko.... opcja jest tez holset351ve z kierownica spalin - regulacja od 9cm2 do 23 chyba - ze stanow taka sciagniesz za 200$ zablokuj kierownice na max wysunietym polozeniu... to bedziesz mial mega spoola ale duze egt --- pomierzysz sprawdzisz i ew powiekszysz strone goraca smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PROcustom
post Mon, 07 Feb 2011 - 09:16
Post #292


Rookie
Dołączył: Sat, 15 January 2011





Mam pytanie odnośnie flanszy do Holseta HX35, mianowicie czy jest ona tych samych wymiarów co T3 divided?
Poniżej zwymiarowana T3:



Ktoś może to potwierdzić?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silikone
post Mon, 07 Feb 2011 - 10:39
Post #293


Frequent User
Dołączył: Tue, 21 October 2008
Skąd: Hebdów/Kraków





z tego co wiem to taka sama


--------------------
_

_http://www.facebook.com/poweredbyM.Klasa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saab93
post Tue, 08 Feb 2011 - 01:35
Post #294


User
Dołączył: Sun, 26 July 2009





CYTAT(PROcustom @ Mon, 07 Feb 2011 - 09:16) *
Mam pytanie odnośnie flanszy do Holseta HX35, mianowicie czy jest ona tych samych wymiarów co T3 divided?
Poniżej zwymiarowana T3:



Ktoś może to potwierdzić?


ja potwierdzam - takie wymiary ma hx35 z 12cm zeliwem. nie musisz tego wycinac laserowo - 10 -12mm blacha zwykla stal plus obrabiarka u jakiegos slusaza sa ok / jakbys sie uparl to szlifierka i wiertarka tez dadza rade smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PROcustom
post Tue, 08 Feb 2011 - 16:38
Post #295


Rookie
Dołączył: Sat, 15 January 2011





Gdyby ktoś chciał wyciąć tą flanszę CNC:

http://www.sendspace.pl/file/5f4c99d22b89cc458979779
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Tue, 08 Feb 2011 - 23:33
Post #296


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





A macie rysunek flanszy z drugiej strony muszli wydechowej ?


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krisso_s14
post Tue, 22 Feb 2011 - 19:04
Post #297


Frequent User
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: GRCHW





Panowie, poniewaz temat walkowany ladnych pare razy ale wiem ze pare osob nie trafilo finalnie dobrych sprezarek to konkretne pytanie z mojej strony:
potrzebuje HX35 na twin scrollu z zewnetrznym wastegatem - ktos ma jakies numery? Jak to jest z iloscia tych lopatek. wiem ze brt kupil i finalnie dostal na 8 łopatek a miało być na 7, wiec numer byl nie trafiony. Ktos posiada jakąś konkretną wiedzę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saab93
post Wed, 23 Feb 2011 - 04:06
Post #298


User
Dołączył: Sun, 26 July 2009





CYTAT(krisso_s14 @ Tue, 22 Feb 2011 - 19:04) *
Panowie, poniewaz temat walkowany ladnych pare razy ale wiem ze pare osob nie trafilo finalnie dobrych sprezarek to konkretne pytanie z mojej strony:
potrzebuje HX35 na twin scrollu z zewnetrznym wastegatem - ktos ma jakies numery? Jak to jest z iloscia tych lopatek. wiem ze brt kupil i finalnie dostal na 8 łopatek a miało być na 7, wiec numer byl nie trafiony. Ktos posiada jakąś konkretną wiedzę?




wewnetrzny wg to nie problem mozesz zaspawac smile.gif moge ci dac numery hx35 12cm2 z wew wg i hx4018cm2 wew wg smile.gif
znam kogos kto sprzedaje uzywana hx35 12 cm2 wew wg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Wed, 23 Feb 2011 - 07:54
Post #299


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





CYTAT(krisso_s14 @ Tue, 22 Feb 2011 - 19:04) *
(...)
potrzebuje HX35 na twin scrollu z zewnetrznym wastegatem - ktos ma jakies numery? Jak to jest z iloscia tych lopatek. wiem ze brt kupil i finalnie dostal na 8 łopatek a miało być na 7, wiec numer byl nie trafiony. Ktos posiada jakąś konkretną wiedzę?


Podpinam sie pod pytanie o numery - najlepiej z goraca strona 16cm

PS
Bedzie dobre pod c20let?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 23 Feb 2011 - 08:12
Post #300


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Woj.Tek @ Wed, 23 Feb 2011 - 07:54) *
Podpinam sie pod pytanie o numery - najlepiej z goraca strona 16cm

PS
Bedzie dobre pod c20let?


panowie, ile mozna pisać... nówki na allegro są po 2200 PLN

7 blade kompresor, zeliwo 16cm, turbina z iveco - wrzucałem fotki swojego holseta w tym temacie

dla leniwych link:

http://moto.allegro.pl/turbina-holset-ivec...1472584340.html

CYTAT(KamilC20XE @ Thu, 03 Feb 2011 - 18:38) *
Czy ktoś testował ile szybciej wstanie holset na przedzielonym kolektorze w 100% z dwoma WG niż na kolektorze bez przegrody?


ilość WG to raczej nie ma wpływu na wstawanie turbiny...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 09:55