![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
no mój stage 1 to zrobienie całego dołu a czapkę doprowadzić do stanu fabrycznego , kręcić do 7 tys , na stage 2 to głowica od AEB( już zakupiłem i czekam na przesyłkę) zawory super tech itp i kręcenie do 8 tys, czy jest szansa że auto będzie już jechać od 3 tys na hx35? no i w tym celu właśnie jaką dać tą gorącą cześć? no i turbo oczywiście twin scroll tak? 12 cm2 jest ok do 2 litrow - mozesz dac 9cm2 z hy35 jak znajdziesz bedzie lepiej od dolu ale top end ograniczony przy kreceniu do 7000 bedzie super z 12cm2 , jak bedzie mozliwosc krecenia do 8000 to koniecznie 14 lub 16 cm2 inaczej silnik bedzie sie troche zapychal spalinami u gory generalnie przy uzyciu holseta bez kierownicy spalin ( zmienna geometria) musisz wybrac co wolisz : 1. szybki spool od dolu i moc 400 - 500 km 2. spool kolo 4000 - 4500 i mocna gora jakies 550 - 600 hp 40 % sukcesu to odpowiedni kolektor typu twin scroll - ( spaliny 1,4 cylinder w jedna dziure i 3,2 cylinder w 2 dziure) + odpowiedniu duzy zewnetrzny wastegate 40 mm minimum - chinole z jebaja za ok 60 - 70 funtow daja rade tu link jak jezdzi 2.0 holset hx40 z 18 cm 2 , + 60 mm ewg + twin scroll kolektor + 2 pompy boscha 044 - walki enem 28.. cos na 11 liftu chyba http://www.youtube.com/watch?v=qW-z__-OcOw tylko ze Twoje autko to 4x4 tak wiec straty mocy podczas scigow z rolki sa jakies wieksze niz fwd wiec ja na twoim miejscu bym bral hx35 z 12 cm max albo z 9 cm2 lepiej ![]() ![]() pozdr |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
guzior napisal:
CYTAT 500 robisz na laicie bez dlubania czapki itp. Chyba nie masz pojęcia o 1.8 20VT skoro takie bzdury wypisujesz. Wszyscy spuszczają się na twin scrool, a wertując przrózne setupy, w zasadzie róznica jest w zakresie blędu pomiarowego - jeśli chodzi o 1.8T |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Juz bylo pisane w pyte razy ze zeliwo 12. Kolo 3000 moze sie zacznie cos dziac. Rozwiert jakis robiles?
HX35 nie wystepowal z pojedyncza muszla. CYTAT Chyba nie masz pojęcia o 1.8 20VT skoro takie bzdury wypisujesz. To jakies strasznie gowniane sa te 1,8T, skoro z 1,8 16v (KR, PL) tyle wychodzi. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no więc 8cm2 będzie zbyt małe(mogę mieć taką sprężarkę) ? auto będzie jechać jak diesel bo moment szybko wstanie i szybko opadnie?
odnośnie cyferek to jestem sceptyczny a 500 to dla mnie miły nierealny sen, bez robienia głowicy nie mażę się zbliżyć do 400km bo nie zamierzam wykorzystywać jej możliwosci na 90% lub więcej bo zależy mi także na bezawaryjności czyli dla seryjnej głowicy 12cm będzie górną granica z 9cm dolna? dodam że przy po zrobieniu głowicy bedę miał możliwość zmiany gorącej części na większą za free lub za koszt wysyłki paczki w pl wiec tak jak by za free. Lecz pytanie jak się różnią te musze, bo teraz np wyspawam kolektor pod 9cm2 i dp a potem zrobię głowicę i w sprężarce zostanie zmieniona gorąca cześć na 12cm2 i czy będzie to wymagało przeróbek w dp i kolektorze? Bo zastanawiam się czy różnice miedzy 12cm2 a 9cm2 bedą tylko w środku muszli(jedna będzie miala większą pojemnośc cieńsze scianki a druga mniejsza pojemność ale gabaryty zewnetrzne te same) bo nie chciałbym żeby zmiana z 9cm2 na 12cm wiązała się z dużymi przeróbami typu ciecie kolektora i dp bo znacznie mi to komplikuje sprawę i wtedy wychodzi że lepiej dobrać raz sprężarkę i już jej nie tykać przy robieniu głowicy:) |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 15 May 2007 Skąd: Oświęcim ![]() |
a jak się ma w porównaniu Wh1c do Hx35
|
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
po 12 stronach czytania mozna miec prawie pewnosc ze jesli chodzi o cene to hx35 / hx40 sa najlepsza opcja.
..... Moje pytanie brzmi dlaczego one sa niby tak toporne na usterki w porownaniu do np garretta gt. maja zwykle jedno lozysko holsety i stad wynika ich wytrzymalosc? znalazlem filmik gdzie widac ze taki holset po wylaczniu sie silnika kreci sie jeszce bardzo dlugo heh to by wychodzilo ze nawet lepiej niz gt seria garreta, a myslalem ze wlasnie stosowanie B.Barning w wyczynowych turbinach powodoje takie zachowanie i bez oporow krecenie ... a tu jestem w szoku - tak samo dlugo ... czy ma ktos liste bo jakos ciezko mi znalesc , gdzie sa NR holsetow hx40 lub tez samochody w jakich wystepowaly ... -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
numery HX40
http://www.turbomaster.info/eng/catalogs/m...amp;pagina=HX40 różnice pomiędzy wh1c, hx35, hy35 i np. Garrettami itp. http://www.turbo-mopar.com/forums/vbarticl...p;articleid=122 -------------------- VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)
VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;) |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
To jakies strasznie gowniane sa te 1,8T, skoro z 1,8 16v (KR, PL) tyle wychodzi. KR/PL ma glowice GORSZA (patrzac na przeplyw) niz 3B/AAN czy inne R5 20V, dmuchajac 2 bary udalo sie wam zrobic 500KM wiec ile w tego KRa chcialbys dmuchac zeby majac 1 cyl mnie dalej miec 500KM?? 2,5 bara?? 1.8T ma duzo wiekszy przeplyw ale ma inne wady...ale nie o tym ten temat PS wie ktos cos o kolektorze twin scroll do R5 ?? tylko prosze nie pisac ze sie nie da ![]() -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wojtek - kolezka mial GT32 garreta w 3b, samochod robil unitronic i polaczyl 2 ostatnie gary i 3 pierwsze, bo wysnul koncepcje ze te tylne sa najbardziej obciazone dlatego beda 2 ( mega
![]() samochod na 1,5 bara mial az cale 305koni ![]() To jest jedyny przyklad gdzie widzialem twinscroll ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
dobrze ze napisales unitronic .. to wiele tlumaczy
![]() -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
ale tak polaczony?
Teraz pewnie samochod trafi do nas, po 3 juz obroceniu panewki ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
odnośnie długiego kręcenia holsetów..to nie tylko od oporów zależy jak długo się kręci ale od momentu bezwładności..czyli po krótce mają spore wirniki dużej średnicy i pewnie ciężkawe?
odnośnie tego twin scroola w r5 to jakoś mi się to nie bardzo widzi...a że unitronic zrobił taki mega wynik to też mnie to jakoś nie dziwi:) |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 26 June 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Ma ktoś moze jakiś numer uszczelki pod hx35 miedzy kolektor a turbo?? Skąd taką uszczelke dorwac bo nigdzie nie moge znalesc a w kazdym sklepie chcą numer bo inaczej tez nie mogą znalesc
-------------------- corsa a c20... 11,1 ET
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
User Dołączył: Sun, 26 July 2009 ![]() |
Ma ktoś moze jakiś numer uszczelki pod hx35 miedzy kolektor a turbo?? Skąd taką uszczelke dorwac bo nigdzie nie moge znalesc a w kazdym sklepie chcą numer bo inaczej tez nie mogą znalesc twinscroll czy zwykla ? na ebay.uk za jakies 3 - 5 funtow flansza t3 oczywiscie http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkparms=65...op=15&_sc=1 pozdr p.s. tak sie zastanawialem czy nie mozna sobie wyciac czegos takiego na wzor ? ale juz kupilem jakbys mial problem ze zdobyciem to Ci moge wyslac z uk do pl |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
A niech mi ktoś powie, jak się odróżnia 12cm od 16cm itp? To jest rozmiar czego? Bo jakoś w wątku nie znalazłem.
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
Dziku to rozmiar muszli wydechowej. Zazwyczaj wybity na wlocie
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
muszli wydechowej, kazda normalna turbina ma podawane te rozmiary w AR np. 0,68 , ale holset to np. 12cm.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#240
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Rozmiar, w sensie średnica, czy no powierzchnia wylotu?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 15:29 |