![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
byl gdzies test HOLSETA a GT30, juz wklejam, nigdy w zyciu nie uwierze w to ze holset z tira albo ciezarowki kto jak woli da lepsze efekty niz wyczynowy GT .
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
był w test w GT, mam te skany chyba można już wrzucić bo ten numer GT juz niedostępny...
pytanie tylko co to za holset - ze zdjec wynika że mała muszla 12, zresztą na HH35 spokojnie mozna zrobić 500KM w 2.2T- zależy jaki kompresor - HX35 bylo mnóstwo rodzajów ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 26 June 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
A ile da sie zrobic na hx35 z muszlą 12 i kompresorem 7 lopatek w silniku 2.0 16v c20let opla?? Szukalem i nie moge znalesc a z map nic nie rozumiem... Moze ktoś wie??
-------------------- corsa a c20... 11,1 ET
|
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
A ile da sie zrobic na hx35 z muszlą 12 i kompresorem 7 lopatek w silniku 2.0 16v c20let opla?? Szukalem i nie moge znalesc a z map nic nie rozumiem... Moze ktoś wie?? 500-550 ps jak w każdym innym silniku.. tylko czy silnik jest na to gotowy ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no więc nikt nie poradzi odnośnie mojego posta co z tym moim 1.8t?
|
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
no więc nikt nie poradzi odnośnie mojego posta co z tym moim 1.8t? Powinieneś dodać, że twój mechanik zaproponował część gorącą 8" (chyba) czyli na tyle małą, że turbo powinno juz dobrego bosta mieć przy 3500obr a może nawet niżej. W 3,5l z cześcią 10" HX40 pompuje przy 2500 już ponad 0,5 bara a przy 3500 ponad 1 bar. Ty masz głowice 5 zawórw na cylinder a nie 2 jak w M30 w BMW. Na pewno będzie to troszkę test jak taka hybryda zachowa się przy tym silniku ale dopuki nie zamontujesz to się nie dowiesz i nikt Ci nawet na 95% nie da odpowiedzi. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no wiadomo że jest to troszkę wydumka i test...ale czy ktoś by mi podesłał jakieś ciekawe wykresy na holsetach w silnikach z małymi pojemnościami? może głupie pytanie ale na garrett jest tego pełno a na holset ciężko mi cokolwiek znaleźć...
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
no wiadomo że jest to troszkę wydumka i test...ale czy ktoś by mi podesłał jakieś ciekawe wykresy na holsetach w silnikach z małymi pojemnościami? może głupie pytanie ale na garrett jest tego pełno a na holset ciężko mi cokolwiek znaleźć... Ciężko będzie bo holsety hx35 a "naturze" wystepowały z czescią gorącą 12 najmniejsza i przez to minimum do 2-2,5 l silnikó wkładali. Ty dostaniesz hybryde której raczej nikt nie zrobił albo jest ich mało. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
hmm no więc nie pozostało nic innego jak po prostu spróbować co wyjdzie z połączenia 1.8t z holsetem:) a czy zna ktoś jakieś podobne projekty małolitrażowych silników gdzie jeden był na garrett a drugi na holset? zdania pewnie bedą i tak podzielone bo jeden lubi niebieski a drugi różowy a ten test z gt jakoś jak dla mnie dziwny bo dziwne mi się wydaje żeby takie duże turbo nie dało rady dmuchnąć 1.5 bar...to u mnie nawet gówniana k04 potrafi dać taki boost...co prawda nie do odciny ale w średnim zakresie obrotów widziałem takie wartości:P
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
500-550 ps jak w każdym innym silniku.. tylko czy silnik jest na to gotowy ![]() Odpiszę za Sebę. Sądzimy, że jest ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ?? -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no tak mi się wydaje że na 16cm może być spory lag ale temat holsetó studuję od krótkiego czasu więc mogę się mylić, kolega mi wysłał wykres gdziez z usa holseta hx35 (w 1.8t)na muszli gorącej 9cm2 części zimnej 4 cale (tam gdzie zasysa) i turbo miało full boost dopiero przy 4700 obrotów, ten wykres lub strojenie to kiepski przykład? bo 1.8t to nie aż tak dużo mniejszy silnik od 2.0 i skoro na 9cm2 jest taki lag to na 2.0 przy 16cm nie będzie mega lipa?
a generalnie wszyscy piszecie o części gorącej a co z zimną? zawsze przy hx35 dajecie takie same czy tez różne? może banalne pytania ale tak jak pisałem nie ma zbytnio projektów 1.8t na tych turbach i ciężko cokolwiek mi znaleść na ten temat |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Tu masz projekt audi 16v z holsetem HX 40( 16cm2 , 57/65mm )
http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=18518 -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Przez dłuższy czas wymienialem sie PW z tym gosciem co podal Kiwi i napisal ze:
CYTAT I got a 57/65mm hx40 with #16 hotside, full boost between 4000-4500.
Makes a powerband about 5000rpm, its enough -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no jak ktoś kręci do 9-10 tys tak jak na tym filmiku to może sobie pozwolić na to żeby turbo dmuchało dopiero od 4-4.5 tys , więc taki holset hx35 na twin scroolu z gorącą muszlą 12cm2 do mojego 1.8t 20v byłby chyba ok ? a jaką dobrać część zimną?
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
7blade ma byc. Glownie tym sie sugeruj. Mozliwie najwiekszy wirnik (ale chyba tylko 1 rodzaj byl) i 7 łopat
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jest później problem z regeneracją tego turbo....jak z trwałością to wygląda...opinie są,ze holset jest pancerną turbospręzarką??
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
a pojemność muszli gorącej? 12? generalnie jaki jest potencjał takiej turbawki? bo jedni piszą coś o 400-450km prawda to?
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
500 robisz na laicie bez dlubania czapki itp.
Kiwi, jak turbo jest nowe, to nic mu sie nie chce stac. Z regnerowanymi roznie bywa... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no mój stage 1 to zrobienie całego dołu a czapkę doprowadzić do stanu fabrycznego , kręcić do 7 tys , na stage 2 to głowica od AEB( już zakupiłem i czekam na przesyłkę) zawory super tech itp i kręcenie do 8 tys, czy jest szansa że auto będzie już jechać od 3 tys na hx35? no i w tym celu właśnie jaką dać tą gorącą cześć? no i turbo oczywiście twin scroll tak?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 09:55 |