Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Różnice pomiędzy Holsetami HX35, HX35 HX35G HX35W
k64
post Thu, 09 Dec 2010 - 21:13
Post #201


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





byl gdzies test HOLSETA a GT30, juz wklejam, nigdy w zyciu nie uwierze w to ze holset z tira albo ciezarowki kto jak woli da lepsze efekty niz wyczynowy GT .




--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 09 Dec 2010 - 21:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Thu, 09 Dec 2010 - 21:23
Post #202


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





był w test w GT, mam te skany chyba można już wrzucić bo ten numer GT juz niedostępny...

pytanie tylko co to za holset - ze zdjec wynika że mała muszla 12, zresztą na HH35 spokojnie mozna zrobić 500KM w 2.2T- zależy jaki kompresor - HX35 bylo mnóstwo rodzajów







--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebek-c20xe
post Thu, 09 Dec 2010 - 22:46
Post #203


Super User
Dołączył: Tue, 26 June 2007
Skąd: Grudziądz





A ile da sie zrobic na hx35 z muszlą 12 i kompresorem 7 lopatek w silniku 2.0 16v c20let opla?? Szukalem i nie moge znalesc a z map nic nie rozumiem... Moze ktoś wie??


--------------------
corsa a c20... 11,1 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 09 Dec 2010 - 23:37
Post #204


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(sebek-c20xe @ Thu, 09 Dec 2010 - 22:46) *
A ile da sie zrobic na hx35 z muszlą 12 i kompresorem 7 lopatek w silniku 2.0 16v c20let opla?? Szukalem i nie moge znalesc a z map nic nie rozumiem... Moze ktoś wie??


500-550 ps jak w każdym innym silniku.. tylko czy silnik jest na to gotowy wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 09 Dec 2010 - 23:40
Post #205


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no więc nikt nie poradzi odnośnie mojego posta co z tym moim 1.8t?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Fri, 10 Dec 2010 - 12:28
Post #206


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Pawel-2005 @ Thu, 09 Dec 2010 - 23:40) *
no więc nikt nie poradzi odnośnie mojego posta co z tym moim 1.8t?



Powinieneś dodać, że twój mechanik zaproponował część gorącą 8" (chyba) czyli na tyle małą, że turbo powinno juz dobrego bosta mieć przy 3500obr a może nawet niżej. W 3,5l z cześcią 10" HX40 pompuje przy 2500 już ponad 0,5 bara a przy 3500 ponad 1 bar. Ty masz głowice 5 zawórw na cylinder a nie 2 jak w M30 w BMW. Na pewno będzie to troszkę test jak taka hybryda zachowa się przy tym silniku ale dopuki nie zamontujesz to się nie dowiesz i nikt Ci nawet na 95% nie da odpowiedzi.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 10 Dec 2010 - 13:38
Post #207


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no wiadomo że jest to troszkę wydumka i test...ale czy ktoś by mi podesłał jakieś ciekawe wykresy na holsetach w silnikach z małymi pojemnościami? może głupie pytanie ale na garrett jest tego pełno a na holset ciężko mi cokolwiek znaleźć...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Fri, 10 Dec 2010 - 14:34
Post #208


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT(Pawel-2005 @ Fri, 10 Dec 2010 - 13:38) *
no wiadomo że jest to troszkę wydumka i test...ale czy ktoś by mi podesłał jakieś ciekawe wykresy na holsetach w silnikach z małymi pojemnościami? może głupie pytanie ale na garrett jest tego pełno a na holset ciężko mi cokolwiek znaleźć...



Ciężko będzie bo holsety hx35 a "naturze" wystepowały z czescią gorącą 12 najmniejsza i przez to minimum do 2-2,5 l silnikó wkładali. Ty dostaniesz hybryde której raczej nikt nie zrobił albo jest ich mało.


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 10 Dec 2010 - 15:17
Post #209


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





hmm no więc nie pozostało nic innego jak po prostu spróbować co wyjdzie z połączenia 1.8t z holsetem:) a czy zna ktoś jakieś podobne projekty małolitrażowych silników gdzie jeden był na garrett a drugi na holset? zdania pewnie bedą i tak podzielone bo jeden lubi niebieski a drugi różowy a ten test z gt jakoś jak dla mnie dziwny bo dziwne mi się wydaje żeby takie duże turbo nie dało rady dmuchnąć 1.5 bar...to u mnie nawet gówniana k04 potrafi dać taki boost...co prawda nie do odciny ale w średnim zakresie obrotów widziałem takie wartości:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lesiu.Z
post Fri, 10 Dec 2010 - 19:25
Post #210


Super User
Dołączył: Wed, 25 July 2007
Skąd: Grudziądz





CYTAT(rennen @ Thu, 09 Dec 2010 - 23:37) *
500-550 ps jak w każdym innym silniku.. tylko czy silnik jest na to gotowy wink.gif


Odpiszę za Sebę.

Sądzimy, że jest biggrin.gif









??


--------------------
Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Sat, 11 Dec 2010 - 10:58
Post #211


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





CYTAT(sebek-c20xe @ Thu, 09 Dec 2010 - 22:46) *
A ile da sie zrobic na hx35 z muszlą 12 i kompresorem 7 lopatek w silniku 2.0 16v c20let opla?? Szukalem i nie moge znalesc a z map nic nie rozumiem... Moze ktoś wie??


tez mysle o hx35 do tego silnika - ale podpowiadaj mi muszle 16cm

co o tym myslicie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sat, 11 Dec 2010 - 17:57
Post #212


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no tak mi się wydaje że na 16cm może być spory lag ale temat holsetó studuję od krótkiego czasu więc mogę się mylić, kolega mi wysłał wykres gdziez z usa holseta hx35 (w 1.8t)na muszli gorącej 9cm2 części zimnej 4 cale (tam gdzie zasysa) i turbo miało full boost dopiero przy 4700 obrotów, ten wykres lub strojenie to kiepski przykład? bo 1.8t to nie aż tak dużo mniejszy silnik od 2.0 i skoro na 9cm2 jest taki lag to na 2.0 przy 16cm nie będzie mega lipa?
a generalnie wszyscy piszecie o części gorącej a co z zimną? zawsze przy hx35 dajecie takie same czy tez różne? może banalne pytania ale tak jak pisałem nie ma zbytnio projektów 1.8t na tych turbach i ciężko cokolwiek mi znaleść na ten temat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 11 Dec 2010 - 23:16
Post #213


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Tu masz projekt audi 16v z holsetem HX 40( 16cm2 , 57/65mm )

http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6&t=18518


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 12 Dec 2010 - 08:35
Post #214


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Przez dłuższy czas wymienialem sie PW z tym gosciem co podal Kiwi i napisal ze:
CYTAT
I got a 57/65mm hx40 with #16 hotside, full boost between 4000-4500.
Makes a powerband about 5000rpm, its enough


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sun, 12 Dec 2010 - 21:33
Post #215


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no jak ktoś kręci do 9-10 tys tak jak na tym filmiku to może sobie pozwolić na to żeby turbo dmuchało dopiero od 4-4.5 tys , więc taki holset hx35 na twin scroolu z gorącą muszlą 12cm2 do mojego 1.8t 20v byłby chyba ok ? a jaką dobrać część zimną?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 12 Dec 2010 - 21:47
Post #216


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





7blade ma byc. Glownie tym sie sugeruj. Mozliwie najwiekszy wirnik (ale chyba tylko 1 rodzaj byl) i 7 łopat


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 12 Dec 2010 - 22:12
Post #217


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Jest później problem z regeneracją tego turbo....jak z trwałością to wygląda...opinie są,ze holset jest pancerną turbospręzarką??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sun, 12 Dec 2010 - 22:12
Post #218


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





a pojemność muszli gorącej? 12? generalnie jaki jest potencjał takiej turbawki? bo jedni piszą coś o 400-450km prawda to?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 12 Dec 2010 - 22:59
Post #219


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





500 robisz na laicie bez dlubania czapki itp.

Kiwi, jak turbo jest nowe, to nic mu sie nie chce stac. Z regnerowanymi roznie bywa...


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sun, 12 Dec 2010 - 23:10
Post #220


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no mój stage 1 to zrobienie całego dołu a czapkę doprowadzić do stanu fabrycznego , kręcić do 7 tys , na stage 2 to głowica od AEB( już zakupiłem i czekam na przesyłkę) zawory super tech itp i kręcenie do 8 tys, czy jest szansa że auto będzie już jechać od 3 tys na hx35? no i w tym celu właśnie jaką dać tą gorącą cześć? no i turbo oczywiście twin scroll tak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 09:55