Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Różnice pomiędzy Holsetami HX35, HX35 HX35G HX35W
cowboy
post Thu, 01 Jul 2010 - 11:54
Post #181


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ten link moze sie przydać wink.gif

http://www.turbo-mopar.com/forums/vbarticl...p;articleid=122


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 01 Jul 2010 - 11:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Amorr
post Thu, 01 Jul 2010 - 18:37
Post #182


Super User
Dołączył: Fri, 27 January 2006
Skąd: Lublin





CYTAT(Amorr @ Thu, 01 Jul 2010 - 10:42) *
hmmm typo napisal nr 504040250 wiec:
holset ... nic: http://www.holset.co.uk/mainsite/files/sea...text=504040250+
google: http://www.google.pl/search?q=holset+50404...amp;startPage=1 --->> oo boszeee alibaba wiec chinka : http://www.alibaba.com/trade/search?Search...ct_en&fsb=y

[img][/img]
[img][/img]

Na muszli tej z allegro jednak Holset a na chince tylko nr ... ale czego ten nr nic za bardzo nie mowi/znaczy ??

Ta z allegro ma 7 lopatek (chinka 8) ... wiem, ze chodzi o wersje z 7 lopatkami i najlepiej 12cm muszla ... czy to ta turbina ?? Wydech (5 srub) na flansze z T25/28 jest ??


Ok heres the assy, serial, customer, model numbers off the HX35W i've got.

Assy - 3597180
Serial - H041036408
Customer - 504040250
Model - HX35W

I've been trying to find some more info on it but can.



jesli te oznaczenia ma ta z allegro to WG ustawiony na 2 bary jest cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sat, 21 Aug 2010 - 22:08
Post #183


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





jakiego holseta polecili byscie do 4litrowego v8 ? hx40? hx50? hx52?

doladowanie w okolicach bara

każdy scroll napedzany jedna strona v , dwa wg 38mm.


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 22 Aug 2010 - 02:20
Post #184


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





40 lub 50. Blacha lata na 2 sztukach HX50, a jest to całkiem sporych rozmiarów turbo. 52 to już chyba przerost formy nad treścią.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sun, 22 Aug 2010 - 19:34
Post #185


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





tyle to i ja wiedzialem biggrin.gif ja chce jedna wiec niewiem czy hx40nie bedzie kapke przy mala

hx52 uzywaja w dsm 2l 4 cylindroiwych silnikach, boost jest kolo 5500 od 25-30psi ,wiec naprwde meski boost
mysle ze v-ka o dwa razy wiekszej liczbie cylindrow i pojemnosci miala by bara w okolicach 3500obr na hx52

ale niewiem czy to nie bedzie za duzo na streetowy woz

nacie jakies info o wielkosciach housingow hx50?
pasowalo by 14cm2 co by dobry spool zachowac jest w ogole cos takiego ?

ewentualnie w czym wystepowalo hx40 16cm2 ex-wastegate ?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
D0ctor_Z32
post Sun, 22 Aug 2010 - 20:31
Post #186


Frequent User
Dołączył: Fri, 09 May 2008





HX50 mial chyba najmniejszy housing 18 albo 19cm2. ja osobiscie zakladam do 3 litrowego silnika HX50 z housingiem 25cm2 (wczesniej wyczytalem na necie ze MB z silnikiem 3 litrowym 12V mial na tym housingu 1 bara w okolicach 4.5krpm)


--------------------
Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sun, 22 Aug 2010 - 20:54
Post #187


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





uuuu dosc duzy ar ..... wlasciwie to strasznie duzy a/r 1,87 to chyba nie wstanie tak szybko.....


50 chyba to bedzie najpelsza


tylko 16-18cm2 by sie przydala , chcial bym pelen boost w okolicach 3000, tzn 1 bar biggrin.gif


bylem w autosie na al krakowskiej w łazach, hx50 v-band , tylko nie widzialem ar.... ale chyba jakis wlasnie w okolicach 20...

jaka to ma flansze ?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
D0ctor_Z32
post Sun, 22 Aug 2010 - 21:53
Post #188


Frequent User
Dołączył: Fri, 09 May 2008





hx50 z v-bandem to wystepowal w scanii i tam wlasnie jest muszla 25cm2, a flansza to jest T4


--------------------
Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Sun, 22 Aug 2010 - 23:15
Post #189


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





o masz to niee , taki ar to strzal w kolano tongue.gif , to zabije streetable tego wozu ...

w czym siedzialy 18cm?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazabaza
post Mon, 23 Aug 2010 - 09:21
Post #190


User
Dołączył: Tue, 06 March 2007
Skąd: Rybnik - Kamień





Ja szukam hx30 w jakich samochodach one jeździły i jaki najlepiej model wybrać moc do 400km silnik 2,5l
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Mon, 23 Aug 2010 - 23:35
Post #191


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Jak do 2,5 to może HX35 z muszlą 12
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazabaza
post Tue, 24 Aug 2010 - 08:32
Post #192


User
Dołączył: Tue, 06 March 2007
Skąd: Rybnik - Kamień





Wolał bym mniejszą turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markosz
post Tue, 24 Aug 2010 - 18:36
Post #193


User
Dołączył: Sat, 22 October 2005
Skąd: Opole





Kolego jak ma być 400KM w 2,5L to pakuj hx35, będzie gitara.
Powinna koło 3 tys rpm już zapinać.


--------------------
http://www.fotosik.pl/u/markosz/albumy
http://www.youtube.com/user/markoszopole/videos
<b>krzysiek - gg2090663
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazabaza
post Wed, 25 Aug 2010 - 12:11
Post #194


User
Dołączył: Tue, 06 March 2007
Skąd: Rybnik - Kamień





no to teraz niech mi ktoś napisze gdzie takiego holseta hx35w 12cm dostać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 25 Aug 2010 - 13:32
Post #195


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





bazabaza: no to moze przeczytaj 10 stron tego tematu ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bazabaza
post Thu, 26 Aug 2010 - 00:38
Post #196


User
Dołączył: Tue, 06 March 2007
Skąd: Rybnik - Kamień





OT Dzięki za reprymendę wziąłem się do lektury
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crup-nick
post Mon, 04 Oct 2010 - 20:36
Post #197


Frequent User
Dołączył: Fri, 20 March 2009





sorry za odgrzanie
mam takie nietypowe pytanie da się porównać żeliwo w holsetah z żeliwem w garrettach? np. 12cm będzie odpowiadać +/- jakiemu a/r?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 04 Oct 2010 - 20:59
Post #198


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(crup-nick @ Mon, 04 Oct 2010 - 20:36) *
sorry za odgrzanie
mam takie nietypowe pytanie da się porównać żeliwo w holsetah z żeliwem w garrettach? np. 12cm będzie odpowiadać +/- jakiemu a/r?


na samej górze tej strony podalem przydatny link smile.gif

tam masz wiele informacji m.in, taką:

6cm2 = 0.41 A/R
7cm2 = 0.49 A/R
8cm2 = 0.57 A/R
9cm2 = 0.65 A/R
10cm2 = 0.73 A/R
11cm2 = 0.81 A/R
12cm2 = 0.89 A/R
14cm2 = 0.97 A R
15cm2 = 1.05 A/R
16cm2 = 1.13 A/R
17cm2 = 1.29 A/R
19cm2 = 1.37 A/R


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crup-nick
post Mon, 04 Oct 2010 - 21:10
Post #199


Frequent User
Dołączył: Fri, 20 March 2009





Wielkie dzięki zaraz zabieram się do lektury
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 09 Dec 2010 - 18:11
Post #200


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no dobra ja przeczytałem te wszystkie 10 stron. auto to 1.8t audi TT apx planowo miałbyć garrett 2871r z mniejszym ar potem jednak pomysł na gt3071r( po zrobieniu głowicy planuję przekroczyć 400km )
masa projektów jest na garrett( może by zrobić coś innego) lecz kolega ma dostęp do holsetów i mogę wybierać i przebierać w tych turbinach, auto na stage 1 ma mieć zrobiony calutki dół z zakuciem korb ( seryjne tłoki znoszą 600km więc zostają )mocnymi panewami itp głowica doprowadzona do serii czyli sprawna lecz seryjna, więc planuję sporo dmuchać(1.5 bar to myślę że na lajcie) i kręcić auto do 7 tys i na stage 1 zrobić przyzwoite 350km z fajnym momentem lecz chciałbym żeby auto zaczynało już cokolwiek jechać od 3 tys a żeby przy 4 tys był już full boost który nie spadnie przynajmniej do tych 6.5 tys. Domyślam się że turbo to hx 35 lecz czy część gorąca 12 czy mniejsza? czy lepsze z WG w turbo czy zewnętrznym. W planach ,a w zasadzie już kupiłem głowicę AEB z dużymi kanałami , planuję zrobić kompleksową obróbkę dać zawory super tech itp tak żeby bezpiecznie i z dobrymi przepływami kręcić to do 8 tys. Da się włożyć turbinę która będzie się sprawdzac w jednym jak i drugim wariancie czy lepiej potem zmienić sobie gorącą stronę na większą aby ciutkę później wstawała ale i dłużej trzymała? No i czy lepiej spawać od razu kolektor pod twin scroola czy nie zrobi to dużej różnicy w wstawaniu turbiny? liczę na jakieś porady gdyż nie widziałem projektów 1.8t na holsecie i dlatego mam sporo obaw bo na garrett to jest ich cała masa i wiadomo czego się spodziewać...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 09:55