![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Super User Dołączył: Fri, 27 January 2006 Skąd: Lublin ![]() |
hmmm typo napisal nr 504040250 wiec: holset ... nic: http://www.holset.co.uk/mainsite/files/sea...text=504040250+ google: http://www.google.pl/search?q=holset+50404...amp;startPage=1 --->> oo boszeee alibaba wiec chinka : http://www.alibaba.com/trade/search?Search...ct_en&fsb=y [img][/img] [img][/img] Na muszli tej z allegro jednak Holset a na chince tylko nr ... ale czego ten nr nic za bardzo nie mowi/znaczy ?? Ta z allegro ma 7 lopatek (chinka 8) ... wiem, ze chodzi o wersje z 7 lopatkami i najlepiej 12cm muszla ... czy to ta turbina ?? Wydech (5 srub) na flansze z T25/28 jest ?? Ok heres the assy, serial, customer, model numbers off the HX35W i've got. Assy - 3597180 Serial - H041036408 Customer - 504040250 Model - HX35W I've been trying to find some more info on it but can. ![]() jesli te oznaczenia ma ta z allegro to WG ustawiony na 2 bary jest ![]() |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
jakiego holseta polecili byscie do 4litrowego v8 ? hx40? hx50? hx52?
doladowanie w okolicach bara każdy scroll napedzany jedna strona v , dwa wg 38mm. -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
40 lub 50. Blacha lata na 2 sztukach HX50, a jest to całkiem sporych rozmiarów turbo. 52 to już chyba przerost formy nad treścią.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
tyle to i ja wiedzialem
![]() hx52 uzywaja w dsm 2l 4 cylindroiwych silnikach, boost jest kolo 5500 od 25-30psi ,wiec naprwde meski boost mysle ze v-ka o dwa razy wiekszej liczbie cylindrow i pojemnosci miala by bara w okolicach 3500obr na hx52 ale niewiem czy to nie bedzie za duzo na streetowy woz nacie jakies info o wielkosciach housingow hx50? pasowalo by 14cm2 co by dobry spool zachowac jest w ogole cos takiego ? ewentualnie w czym wystepowalo hx40 16cm2 ex-wastegate ? -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 May 2008 ![]() |
HX50 mial chyba najmniejszy housing 18 albo 19cm2. ja osobiscie zakladam do 3 litrowego silnika HX50 z housingiem 25cm2 (wczesniej wyczytalem na necie ze MB z silnikiem 3 litrowym 12V mial na tym housingu 1 bara w okolicach 4.5krpm)
-------------------- Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3 |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
uuuu dosc duzy ar ..... wlasciwie to strasznie duzy a/r 1,87 to chyba nie wstanie tak szybko.....
50 chyba to bedzie najpelsza tylko 16-18cm2 by sie przydala , chcial bym pelen boost w okolicach 3000, tzn 1 bar ![]() bylem w autosie na al krakowskiej w łazach, hx50 v-band , tylko nie widzialem ar.... ale chyba jakis wlasnie w okolicach 20... jaka to ma flansze ? -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 09 May 2008 ![]() |
hx50 z v-bandem to wystepowal w scanii i tam wlasnie jest muszla 25cm2, a flansza to jest T4
-------------------- Nissan 300ZX Z32 VH45DETT
Ford Focus RS MK3 |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
o masz to niee , taki ar to strzal w kolano
![]() w czym siedzialy 18cm? -------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
User Dołączył: Tue, 06 March 2007 Skąd: Rybnik - Kamień ![]() |
Ja szukam hx30 w jakich samochodach one jeździły i jaki najlepiej model wybrać moc do 400km silnik 2,5l
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Jak do 2,5 to może HX35 z muszlą 12
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
User Dołączył: Tue, 06 March 2007 Skąd: Rybnik - Kamień ![]() |
Wolał bym mniejszą turbine
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 October 2005 Skąd: Opole ![]() |
Kolego jak ma być 400KM w 2,5L to pakuj hx35, będzie gitara.
Powinna koło 3 tys rpm już zapinać. -------------------- http://www.fotosik.pl/u/markosz/albumy
http://www.youtube.com/user/markoszopole/videos <b>krzysiek - gg2090663 |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
User Dołączył: Tue, 06 March 2007 Skąd: Rybnik - Kamień ![]() |
no to teraz niech mi ktoś napisze gdzie takiego holseta hx35w 12cm dostać
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
bazabaza: no to moze przeczytaj 10 stron tego tematu ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
User Dołączył: Tue, 06 March 2007 Skąd: Rybnik - Kamień ![]() |
OT Dzięki za reprymendę wziąłem się do lektury
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
sorry za odgrzanie
mam takie nietypowe pytanie da się porównać żeliwo w holsetah z żeliwem w garrettach? np. 12cm będzie odpowiadać +/- jakiemu a/r? |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
sorry za odgrzanie mam takie nietypowe pytanie da się porównać żeliwo w holsetah z żeliwem w garrettach? np. 12cm będzie odpowiadać +/- jakiemu a/r? na samej górze tej strony podalem przydatny link ![]() tam masz wiele informacji m.in, taką: 6cm2 = 0.41 A/R 7cm2 = 0.49 A/R 8cm2 = 0.57 A/R 9cm2 = 0.65 A/R 10cm2 = 0.73 A/R 11cm2 = 0.81 A/R 12cm2 = 0.89 A/R 14cm2 = 0.97 A R 15cm2 = 1.05 A/R 16cm2 = 1.13 A/R 17cm2 = 1.29 A/R 19cm2 = 1.37 A/R -------------------- |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
Wielkie dzięki zaraz zabieram się do lektury
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no dobra ja przeczytałem te wszystkie 10 stron. auto to 1.8t audi TT apx planowo miałbyć garrett 2871r z mniejszym ar potem jednak pomysł na gt3071r( po zrobieniu głowicy planuję przekroczyć 400km )
masa projektów jest na garrett( może by zrobić coś innego) lecz kolega ma dostęp do holsetów i mogę wybierać i przebierać w tych turbinach, auto na stage 1 ma mieć zrobiony calutki dół z zakuciem korb ( seryjne tłoki znoszą 600km więc zostają )mocnymi panewami itp głowica doprowadzona do serii czyli sprawna lecz seryjna, więc planuję sporo dmuchać(1.5 bar to myślę że na lajcie) i kręcić auto do 7 tys i na stage 1 zrobić przyzwoite 350km z fajnym momentem lecz chciałbym żeby auto zaczynało już cokolwiek jechać od 3 tys a żeby przy 4 tys był już full boost który nie spadnie przynajmniej do tych 6.5 tys. Domyślam się że turbo to hx 35 lecz czy część gorąca 12 czy mniejsza? czy lepsze z WG w turbo czy zewnętrznym. W planach ,a w zasadzie już kupiłem głowicę AEB z dużymi kanałami , planuję zrobić kompleksową obróbkę dać zawory super tech itp tak żeby bezpiecznie i z dobrymi przepływami kręcić to do 8 tys. Da się włożyć turbinę która będzie się sprawdzac w jednym jak i drugim wariancie czy lepiej potem zmienić sobie gorącą stronę na większą aby ciutkę później wstawała ale i dłużej trzymała? No i czy lepiej spawać od razu kolektor pod twin scroola czy nie zrobi to dużej różnicy w wstawaniu turbiny? liczę na jakieś porady gdyż nie widziałem projektów 1.8t na holsecie i dlatego mam sporo obaw bo na garrett to jest ich cała masa i wiadomo czego się spodziewać... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 09:55 |