![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Witam. cowboy czy znalazłeś mapę zakupionej przez siebie turbiny?? Nie moge znaleźć ze względu na różne rodzaje hx35 ![]() były 2 rodzaje kompresorów w HX35 obydwa 56mm jeden 8 łoptake i ten wydajniejszy 7 łopatek tu masz mape ze stronki http://www.squirrelpf.com/turbocalc/ http://www.squirrelpf.com/turbocalc/graph....;product_id=113 -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT na jebaju był niedawno HX40 ale 6 łopatkowy wirnik kompresora - jakis rarytas podobno, poszedł chyba za 700 USD ... myslę że ten dałby radę do 650KM Własnie z ta moca to jest troche dziwnie. Niby HX40 ma potencjal do 700koni, a jakos projektow z mocami ok 600+ jest baaaaardzo malo. Do 650, zeby bylo pewnie, bralbym HX50. Cowboy, ostatnio rozmawialem z litwinami (zamawiałem turbo dla kolegi) i jest jakas nowa generacja wirników ssacych dla HX40 - 7 łopat nowego typu bije starszej generacji wirniki na glowe. I takie tez turbo zamowilem (HX40 new type 7 blade compressor wheel + 13cm exhaust housing) Rarytasem jest Super HX40 : CYTAT The Super40 has a 10 blade turbine, it has either a 6 or 7 blade 60mm compressor wheel, it also comes with a 16cm waste gated t-housing. Mapa do wyzszych cisnien i wirnik wywazony do wyzszych zakresow obrotow. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Własnie z ta moca to jest troche dziwnie. Niby HX40 ma potencjal do 700koni, a jakos projektow z mocami ok 600+ jest baaaaardzo malo. Do 650, zeby bylo pewnie, bralbym HX50. Cowboy, ostatnio rozmawialem z litwinami (zamawiałem turbo dla kolegi) i jest jakas nowa generacja wirników ssacych dla HX40 - 7 łopat nowego typu bije starszej generacji wirniki na glowe. I takie tez turbo zamowilem (HX40 new type 7 blade compressor wheel + 13cm exhaust housing) Rarytasem jest Super HX40 : Mapa do wyzszych cisnien i wirnik wywazony do wyzszych zakresow obrotow. no to własnie na jebaju była o ile pamietam ta super HX40 6 blade compressor wheel - bili sie jak dzicy o nią ![]() generalnie 8 blade w HX40 ma taka samą wydajność max jak 7 blade w HX5 czyli 60 lbs/min edit: aktualnie tez jest jakis HX40W z tym 6 blade compressor wheel http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Holset-Turb...sQ5fAccessories -------------------- |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: WWA ![]() |
Panowie dołączę się do tematu...
Jakiego Holseta byście proponowali do R4 1.8T w A4 na moc ok. 350-380KM ?? Tylko żeby to w miarę wstawało a nie przy 4000rpm. Autko total daily driver ![]() Jest to możliwe przy Holsetach czy lepiej poszukać innej suszarki ? Pozdr -------------------- Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :( >>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :) |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Można byłoby próbować HX35 na 12cm housingu do tej mocy powinna wydać bez wiekszego problemu tylko czy uda się jej wstać w okolicach 4000
-------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
Malo jest projektow w pelni wykorzystujacych mozliwosci holsetow, one moga ladowac chore cisnienia jak na benzyne.
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
No właśnie słyszałem coś o wartościach ok 2,5bar ??
![]() -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: WWA ![]() |
no najbardziej mnie interesuje żeby przy ok. 3500rpm miało już z 1,5bar
![]() O ile to możliwe ![]() -------------------- Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :( >>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :) |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 22 October 2005 Skąd: Opole ![]() |
no najbardziej mnie interesuje żeby przy ok. 3500rpm miało już z 1,5bar ![]() O ile to możliwe ![]() W 1,8 z hx35 1,5 bara może załapiesz przy 5-5,5tyś.rpm -------------------- http://www.fotosik.pl/u/markosz/albumy
http://www.youtube.com/user/markoszopole/videos <b>krzysiek - gg2090663 |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: WWA ![]() |
Hehe to odpada, a nie ma nic mniejszego ale zdolnego wydusić ok 350-370KM ?
-------------------- Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :( >>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :) |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
Witam rowniez i ja jestem zaineresowany turbina holset hx35 bylem nawet ogladac takowa ale gosciu wystawil mi 7 szt turbin i kazda inna mimo ze model ten sam...mialy wg zintegorwany duze muszle cieple male muszle cieple duze zimne i duze cieple i wirniki tez sie roznily.. ogolnie total.. a myslalem ze bedzie latwo.. czy ktos mi pomoze i doradzi mi co bedzie najlepszego dla mnie...
autko to bmw e36 2,5 tds (diesel) seryjnie turbo to mitsubishi td04 (obecnie hybryda z czescia zimna od td05)doladowanie 1.6 peak stale 1.3 celuje w jakies 260-300km i 450-500nm ktory z tych holsetow bedzie sensowny i zeby w miare sensownie wstawal wlasnie tak 2700-3000obr. dziekuje za info. |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT ehe to odpada, a nie ma nic mniejszego ale zdolnego wydusić ok 350-370KM ? HY35 CYTAT autko to bmw e36 2,5 tds (diesel) seryjnie turbo to mitsubishi td04 (obecnie hybryda z czescia zimna od td05)doladowanie 1.6 peak stale 1.3 celuje w jakies 260-300km i 450-500nm ktory z tych holsetow bedzie sensowny i zeby w miare sensownie wstawal wlasnie tak 2700-3000obr. dziekuje za info. Moze cos z H...30? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
Hej twoja odpowiedz nie jest zbyt pomocna...
Jezeli w 2.5 tds posiadam 6 garkow i bedzie zamontowana pompa boscha ve6 12mm ktora jest w stanie podac duzo paliwa to spokojnie wydaje mi sie ze jest w stanie napedzic holseta hx35 lecz moge sie mylic stad pytanie jaka najlepiej wziasc bo wybor jest tylko zebym wiedzial jaka bedzie lepsza pod silnik z wyzej tu omawianych |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
HX35 w TDS nie wstanie przy takich obrotac jak zakladasz. Przeciez diesel "wolniej" napedza turbo niz benzyna. Napedzic ja napedzi, ale nie bedzie to 2700-3000. Predzej 3500.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Malo jest projektow w pelni wykorzystujacych mozliwosci holsetow, one moga ladowac chore cisnienia jak na benzyne. hx50 x2 siedzi w tyfusie blachy zdaje się ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
Witam ponownie wiec tutaj masz wgląd jak wstaje turbo garett gt32 w tdsie właśnie z pompa 12mm mechaniczna. Jest to projekt zagraniczny ja chciałbym aby turbo wstawało u mnie nieco wcześniej myślałem o gt3076r ale dość spore koszta również miałem na oku mniejsze gt28rs ale uciekło:D
Mam dostęp do holseta hx35 wiec stad pytanie jak to może wstawać. foto wykresu ![]() Foto turbo ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Witam ponownie wiec tutaj masz wgląd jak wstaje turbo garett gt32 w tdsie właśnie z pompa 12mm mechaniczna. Jest to projekt zagraniczny ja chciałbym aby turbo wstawało u mnie nieco wcześniej myślałem o gt3076r ale dość spore koszta również miałem na oku mniejsze gt28rs ale uciekło:D Mam dostęp do holseta hx35 wiec stad pytanie jak to może wstawać. foto wykresu ![]() Foto turbo ![]() ![]() tym sie chyba nie da jezdzic... poszukaj jakiejs duuuuuzo mniejszej turbiny.. kilka firm tuningowych robilo diesle pod 300km to ci moze pomoga dobrac cos co bedzie wstawalo jak w dieslu, a nie jak w benzynie:] -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
potwierdzam jeździłem kiedyś dieslem z takim lagiem porażka , ja w ogóle poszedł bym w turbo z vnt odpowiednio duże |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
mialem kiedys w 1.6 dieslu holseta hx27w, moc tez troche ponad 100km z litra... do jazdy na codzien tak jak pisza przedmowcy - porazka (szczegolnie na miescie)
![]() |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: WWA ![]() |
-------------------- Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :( >>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 06:55 |