Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Różnice pomiędzy Holsetami HX35, HX35 HX35G HX35W
cowboy
post Sat, 23 Jan 2010 - 09:52
Post #141


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(crup-nick @ Sat, 23 Jan 2010 - 00:17) *
Witam. cowboy czy znalazłeś mapę zakupionej przez siebie turbiny?? Nie moge znaleźć ze względu na różne rodzaje hx35 wacko.gif . Jeśli byś wrzucił gdzieś link\mape byłbym bardzo wdzięczny.


były 2 rodzaje kompresorów w HX35 obydwa 56mm jeden 8 łoptake i ten wydajniejszy 7 łopatek

tu masz mape ze stronki

http://www.squirrelpf.com/turbocalc/

http://www.squirrelpf.com/turbocalc/graph....;product_id=113


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 23 Jan 2010 - 09:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guzior
post Sat, 23 Jan 2010 - 11:10
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
na jebaju był niedawno HX40 ale 6 łopatkowy wirnik kompresora - jakis rarytas podobno, poszedł chyba za 700 USD ... myslę że ten dałby radę do 650KM

Własnie z ta moca to jest troche dziwnie. Niby HX40 ma potencjal do 700koni, a jakos projektow z mocami ok 600+ jest baaaaardzo malo. Do 650, zeby bylo pewnie, bralbym HX50.

Cowboy, ostatnio rozmawialem z litwinami (zamawiałem turbo dla kolegi) i jest jakas nowa generacja wirników ssacych dla HX40 - 7 łopat nowego typu bije starszej generacji wirniki na glowe. I takie tez turbo zamowilem (HX40 new type 7 blade compressor wheel + 13cm exhaust housing)

Rarytasem jest Super HX40 :
CYTAT
The Super40 has a 10 blade turbine, it has either a 6 or 7 blade 60mm compressor wheel, it also comes with a 16cm waste gated t-housing.

Mapa do wyzszych cisnien i wirnik wywazony do wyzszych zakresow obrotow.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 23 Jan 2010 - 13:32
Post #143


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(guzior @ Sat, 23 Jan 2010 - 11:10) *
Własnie z ta moca to jest troche dziwnie. Niby HX40 ma potencjal do 700koni, a jakos projektow z mocami ok 600+ jest baaaaardzo malo. Do 650, zeby bylo pewnie, bralbym HX50.

Cowboy, ostatnio rozmawialem z litwinami (zamawiałem turbo dla kolegi) i jest jakas nowa generacja wirników ssacych dla HX40 - 7 łopat nowego typu bije starszej generacji wirniki na glowe. I takie tez turbo zamowilem (HX40 new type 7 blade compressor wheel + 13cm exhaust housing)

Rarytasem jest Super HX40 :

Mapa do wyzszych cisnien i wirnik wywazony do wyzszych zakresow obrotow.


no to własnie na jebaju była o ile pamietam ta super HX40 6 blade compressor wheel - bili sie jak dzicy o nią smile.gif

generalnie 8 blade w HX40 ma taka samą wydajność max jak 7 blade w HX5 czyli 60 lbs/min

edit:

aktualnie tez jest jakis HX40W z tym 6 blade compressor wheel

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Holset-Turb...sQ5fAccessories


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoLo
post Tue, 02 Feb 2010 - 16:12
Post #144


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: WWA





Panowie dołączę się do tematu...

Jakiego Holseta byście proponowali do R4 1.8T w A4 na moc ok. 350-380KM ??
Tylko żeby to w miarę wstawało a nie przy 4000rpm. Autko total daily driver wink.gif
Jest to możliwe przy Holsetach czy lepiej poszukać innej suszarki ?



Pozdr


--------------------
Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :(
>>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Tue, 02 Feb 2010 - 16:20
Post #145


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





Można byłoby próbować HX35 na 12cm housingu do tej mocy powinna wydać bez wiekszego problemu tylko czy uda się jej wstać w okolicach 4000


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Tue, 02 Feb 2010 - 16:21
Post #146


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





Malo jest projektow w pelni wykorzystujacych mozliwosci holsetow, one moga ladowac chore cisnienia jak na benzyne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Tue, 02 Feb 2010 - 16:28
Post #147


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





No właśnie słyszałem coś o wartościach ok 2,5bar ?? ohmy.gif


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoLo
post Tue, 02 Feb 2010 - 16:36
Post #148


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: WWA





no najbardziej mnie interesuje żeby przy ok. 3500rpm miało już z 1,5bar tongue.gif
O ile to możliwe wink.gif


--------------------
Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :(
>>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markosz
post Tue, 02 Feb 2010 - 17:07
Post #149


User
Dołączył: Sat, 22 October 2005
Skąd: Opole





CYTAT(CoLo @ Tue, 02 Feb 2010 - 16:36) *
no najbardziej mnie interesuje żeby przy ok. 3500rpm miało już z 1,5bar tongue.gif
O ile to możliwe wink.gif

W 1,8 z hx35 1,5 bara może załapiesz przy 5-5,5tyś.rpm


--------------------
http://www.fotosik.pl/u/markosz/albumy
http://www.youtube.com/user/markoszopole/videos
<b>krzysiek - gg2090663
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoLo
post Tue, 02 Feb 2010 - 17:13
Post #150


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: WWA





Hehe to odpada, a nie ma nic mniejszego ale zdolnego wydusić ok 350-370KM ?


--------------------
Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :(
>>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Wed, 03 Feb 2010 - 14:05
Post #151


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





Witam rowniez i ja jestem zaineresowany turbina holset hx35 bylem nawet ogladac takowa ale gosciu wystawil mi 7 szt turbin i kazda inna mimo ze model ten sam...mialy wg zintegorwany duze muszle cieple male muszle cieple duze zimne i duze cieple i wirniki tez sie roznily.. ogolnie total.. a myslalem ze bedzie latwo.. czy ktos mi pomoze i doradzi mi co bedzie najlepszego dla mnie...

autko to bmw e36 2,5 tds (diesel) seryjnie turbo to mitsubishi td04 (obecnie hybryda z czescia zimna od td05)doladowanie 1.6 peak stale 1.3
celuje w jakies 260-300km i 450-500nm
ktory z tych holsetow bedzie sensowny i zeby w miare sensownie wstawal wlasnie tak 2700-3000obr.
dziekuje za info.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 03 Feb 2010 - 17:21
Post #152


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
ehe to odpada, a nie ma nic mniejszego ale zdolnego wydusić ok 350-370KM ?

HY35

CYTAT
autko to bmw e36 2,5 tds (diesel) seryjnie turbo to mitsubishi td04 (obecnie hybryda z czescia zimna od td05)doladowanie 1.6 peak stale 1.3
celuje w jakies 260-300km i 450-500nm
ktory z tych holsetow bedzie sensowny i zeby w miare sensownie wstawal wlasnie tak 2700-3000obr.
dziekuje za info.

Moze cos z H...30?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Thu, 04 Feb 2010 - 08:32
Post #153


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





Hej twoja odpowiedz nie jest zbyt pomocna...
Jezeli w 2.5 tds posiadam 6 garkow i bedzie zamontowana pompa boscha ve6 12mm ktora jest w stanie podac duzo paliwa to spokojnie wydaje mi sie ze jest w stanie napedzic holseta hx35 lecz moge sie mylic stad pytanie jaka najlepiej wziasc bo wybor jest tylko zebym wiedzial jaka bedzie lepsza pod silnik z wyzej tu omawianych
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 04 Feb 2010 - 09:09
Post #154


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





HX35 w TDS nie wstanie przy takich obrotac jak zakladasz. Przeciez diesel "wolniej" napedza turbo niz benzyna. Napedzic ja napedzi, ale nie bedzie to 2700-3000. Predzej 3500.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 04 Feb 2010 - 10:33
Post #155


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(syncros @ Tue, 02 Feb 2010 - 16:21) *
Malo jest projektow w pelni wykorzystujacych mozliwosci holsetow, one moga ladowac chore cisnienia jak na benzyne.

hx50 x2 siedzi w tyfusie blachy zdaje się tongue.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Thu, 04 Feb 2010 - 10:44
Post #156


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





Witam ponownie wiec tutaj masz wgląd jak wstaje turbo garett gt32 w tdsie właśnie z pompa 12mm mechaniczna. Jest to projekt zagraniczny ja chciałbym aby turbo wstawało u mnie nieco wcześniej myślałem o gt3076r ale dość spore koszta również miałem na oku mniejsze gt28rs ale uciekło:D
Mam dostęp do holseta hx35 wiec stad pytanie jak to może wstawać.

foto wykresu


Foto turbo




Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Thu, 04 Feb 2010 - 12:10
Post #157


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(tdserek @ Thu, 04 Feb 2010 - 10:44) *
Witam ponownie wiec tutaj masz wgląd jak wstaje turbo garett gt32 w tdsie właśnie z pompa 12mm mechaniczna. Jest to projekt zagraniczny ja chciałbym aby turbo wstawało u mnie nieco wcześniej myślałem o gt3076r ale dość spore koszta również miałem na oku mniejsze gt28rs ale uciekło:D
Mam dostęp do holseta hx35 wiec stad pytanie jak to może wstawać.

foto wykresu


Foto turbo




tym sie chyba nie da jezdzic... poszukaj jakiejs duuuuuzo mniejszej turbiny.. kilka firm tuningowych robilo diesle pod 300km to ci moze pomoga dobrac cos co bedzie wstawalo jak w dieslu, a nie jak w benzynie:]


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Thu, 04 Feb 2010 - 12:48
Post #158


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska






potwierdzam jeździłem kiedyś dieslem z takim lagiem porażka , ja w ogóle poszedł bym w turbo z vnt odpowiednio duże
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaprzal
post Thu, 04 Feb 2010 - 13:15
Post #159


Super User
Dołączył: Wed, 01 March 2006
Skąd: Białystok





mialem kiedys w 1.6 dieslu holseta hx27w, moc tez troche ponad 100km z litra... do jazdy na codzien tak jak pisza przedmowcy - porazka (szczegolnie na miescie) smile.gif swapuj 3.0d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoLo
post Thu, 04 Feb 2010 - 14:11
Post #160


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: WWA





CYTAT(guzior @ Wed, 03 Feb 2010 - 17:21) *
HY35



Jak by to orientacyjnie mogło wstawać w 1.8 ??


--------------------
Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :(
>>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 06:55