Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Różnice pomiędzy Holsetami HX35, HX35 HX35G HX35W
guzior
post Tue, 22 Dec 2009 - 13:24
Post #121


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
12cm2 za mały

Bedzie bardzo dobry.

Dobrze by bylo jakby brt dał jakies zródło informacji o tych turbinach "non wastegated"


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 Dec 2009 - 13:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
brt
post Tue, 22 Dec 2009 - 14:50
Post #122


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(guzior @ Tue, 22 Dec 2009 - 13:11) *
A nie wystarczy twardsza sprezyna od Waste, zeby spaliny go nie uchylaly? Bo po mojemu to powinno starczyc.



Tez tak myslalem, wg to mozesz zaslepic na amen smile.gif nie pomoze biggrin.gif

Pewnie dlatego w US najczesciej kupuja holseta hx35w czyli z wbudowanym wastegatem, i poprostu go eliminuja. Ale maja pewnosc ze to nie wydumka smile.gif


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 22 Dec 2009 - 14:54
Post #123


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(brt @ Tue, 22 Dec 2009 - 14:50) *
Tez tak myslalem, wg to mozesz zaslepic na amen smile.gif nie pomoze biggrin.gif

Pewnie dlatego w US najczesciej kupuja holseta hx35w czyli z wbudowanym wastegatem, i poprostu go eliminuja. Ale maja pewnosc ze to nie wydumka smile.gif


1. jak moze sie otworzyc zaślepiony na amen WG
2. żeliwo z HX35W 12cm2 jest raczej jeszcze bardiej estrykcyjne dla spalin niz non wastegtated
3. w USA mają własnie bardzo duzo jeszcze tych starszych holsetów

jak to jest że tyle osób śmiga na HX35 i sobie chwalą ?

brt: napisz moze o jaki silnik chodzi, przy jaki doładowaniu i rpm wystąpił taki problem ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karol_e28
post Tue, 22 Dec 2009 - 15:01
Post #124


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2008
Skąd: TheDark





Może chodzi o to, że muszla będzie miała za wąski przelot, dla danej ilości spalin?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 22 Dec 2009 - 15:03
Post #125


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Tez tak myslalem, wg to mozesz zaslepic na amen nie pomoze

Pewnie dlatego w US najczesciej kupuja holseta hx35w czyli z wbudowanym wastegatem, i poprostu go eliminuja. Ale maja pewnosc ze to nie wydumka

Faktycznie to zadna wydumka - turbo z zaslepionym waste...

Ja smigałem na HX40 (z muszla 16cm2) rowniez bez wastegate-a (znaczy mialem zamontowanego zewnetrznego) i dzialal bez problemu. Hybryda HX35 na k26 (wiec jeszcze bardziej restrykcyjne zeliwo niz 12cm od holseta) - tez nie ma problemu.
Noorec lata na HX35 z zeliwem 12 i tez nie ma problemu. Gdzie jest ta wada non wastegated housings?

http://www.htturbo.com/thnew.htm
CYTAT
NEW 12CM UPGRADE (long*) non-wastegated TURBINE HOUSING FOR 88-2002 DODGE/CUMMINS
For H1, HX model Holset turbos
This is a simple and inexpensive alternative to wastegated turbine housings that should provide a lot of performance for your dollar. It will increase boost and low-end performance on your stock 1988-1993 truck BUT you must move the downpipe rearward just over an inch.
*When installing this housing on 99 and newer HX35W trucks, you should purchase the angled exhaust outlet adapter supplied by us in order to ease installation.*
This housing WON'T fit 2000 and newer automatic transmission trucks because they use a Holset HY35 turbo instead of the HX35. Specify the application you want to use this housing on and ask us about mounting flange and oil

Moze jednak cos macie nie tak?



--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Tue, 22 Dec 2009 - 17:01
Post #126


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Nie naskakujcie na mnie bo ja wam nic nie zrobilem smile.gif

CYTAT(cowboy @ Tue, 22 Dec 2009 - 14:54) *
1. jak moze sie otworzyc zaślepiony na amen WG
2. żeliwo z HX35W 12cm2 jest raczej jeszcze bardiej estrykcyjne dla spalin niz non wastegtated
3. w USA mają własnie bardzo duzo jeszcze tych starszych holsetów

jak to jest że tyle osób śmiga na HX35 i sobie chwalą ?

brt: napisz moze o jaki silnik chodzi, przy jaki doładowaniu i rpm wystąpił taki problem ?


1. wg sie otwiera bo cisnienie w wydechu wzrasta, chyba wiadomo czemu smile.gif Mozesz nawet z niego zrezygnowac (ale bedzie ogromny peak) a to i tak niczego nie zmieni, bedzie jeszcze gorzej bo jeszcze wzrosnie cisnienie spalin i spaliny zostana w komorze. A sprezarka wiecej nie poda bo wiecej spalin nie przejdzie przez czesc ciepla.

2. Owszem, tak wlasnie jest. Ale nie w przypadku tych cholernych czesci cieplych ze zwezka. Nigdzie nie napisalem ze wszystkie tak maja. Tylko niektore tak maja.

3. w tych starszych holsetach chyba nie bylo takich rozwiazan, dlatego z nimi wogole nie ma takich problemow. Przynajmniej nic o tym nie znalazlem.


CYTAT(guzior @ Tue, 22 Dec 2009 - 15:03) *
Faktycznie to zadna wydumka - turbo z zaslepionym waste...

Ja smigałem na HX40 (z muszla 16cm2) rowniez bez wastegate-a (znaczy mialem zamontowanego zewnetrznego) i dzialal bez problemu. Hybryda HX35 na k26 (wiec jeszcze bardziej restrykcyjne zeliwo niz 12cm od holseta) - tez nie ma problemu.
Noorec lata na HX35 z zeliwem 12 i tez nie ma problemu. Gdzie jest ta wada non wastegated housings?

http://www.htturbo.com/thnew.htm

Moze jednak cos macie nie tak?



Dobra napisze jeszcze raz.

Wystepuja w przyrodzie sprezarki ktore dzialaja w silnikach przemyslowych oraz ciezarowkach bez zadnego wastegate. Jak na nia trafisz to masz pecha, bo musisz wymienic czesc ciepla na inna (ktora zreszta kosztuje grosze) Dziala to tak jak bys zamontowal zwezke w czesci cieplej. Ciezko na nie trafic ale mi sie udalo smile.gif

Sprezarka ktora kupilem do siebie to pewnie wlasnie taki szczesliwy model HX35. Co prawda u mnie problemu nie ma, bo tam gdzie sie konczy flow tej sprezarki (z powodu ograniczen) konczyly sie takze moje wymagania wink.gif U mnie jezdzila na 1.0 bara oraz na 1.4 bara w SR20 (2.0 4cyl). Efekty znakomite, spool up zaskakujaco dobry, ogolnie rewela jak na tak spore turbo. Pozniej zalozylismy dokladnie takie samo turbo do nissana z silnikiem Rb25 (2.5 6 cyl)
i efekt jest taki ze na koncu obrotow boost spada do 1.0 bara oraz nawet czasami do 0.9 bara powyzej 7500 rpm . Mozna plynnie regulowac doladowaniem roznymi metodami, mozna zmieniac sprezyny w wg, mozna zmniejszac wylot na wg, mozna wyjac wg calkiem a i tak na koncu bedzie 0.9 bara. Wszystko sprawdzone, jedno co sie zmienia to cisnienie w wydechu smile.gif Wniosek nasuwa sie jeden.
Tak wiec odrazu sprawdzilem jak to sie ma u mnie i zwiekszylem boost do 1.7 bara. No i oczywiscie u mnie tez zaczyna sie problem i boost zaczyna spadac na 1.5 - 1.4 bara. Wnioski ?

Nie to ze te auta slabo chodza czy cos smile.gif Oba posiadaja dokladnie taki sam power! Ale chcialo by sie wiecej skoro jest z czego dmuchac biggrin.gif

Zamowilem 2 czesci cieple na podmianke do tych sprezarek ktore montowalismy, wymienimy i opisze czy to rozwiazalo problem. Z tego co do tej pory wyczytalem to powinno byc zdecydowanie lepiej.

A napisalem wczesniejszgo posta tylko i wylacznie dlatego ze czesc ktora kupiles jest uderzajaca podobna do tych ktore teraz sa zmontowane w obu naszych autach smile.gif Moze w dieslach sie sprawdza ze wzgledu na obroty. Trzeba to wybadac.




--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 22 Dec 2009 - 17:35
Post #127


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(brt @ Tue, 22 Dec 2009 - 17:01) *
Nie naskakujcie na mnie bo ja wam nic nie zrobilem smile.gif


nikt nie naskakuje, dzięki za rzeczowe wyjaśnienie tematu !!!

CYTAT(brt @ Tue, 22 Dec 2009 - 17:01) *
Pozniej zalozylismy dokladnie takie samo turbo do nissana z silnikiem Rb25 (2.5 6 cyl)
i efekt jest taki ze na koncu obrotow boost spada do 1.0 bara oraz nawet czasami do 0.9 bara powyzej 7500 rpm . Mozna plynnie regulowac doladowaniem roznymi metodami, mozna zmieniac sprezyny w wg, mozna zmniejszac wylot na wg, mozna wyjac wg calkiem a i tak na koncu bedzie 0.9 bara. Wszystko sprawdzone, jedno co sie zmienia to cisnienie w wydechu smile.gif Wniosek nasuwa sie jeden.


no i to wszystko wyjasnia ! 6 cyl, 2.5 Litra, powyżej 1 bara i powyżej 7500 rpm - do takiego zestawu trzeba raczej HX40
jaka tam moc była docelowa?
choć dziwne że WG nie zdał tu egzaminu, powinien częściowo upuścić spaliny ?

jak juz zmienicie housingi to napisz prosze czy coś się zmieniło ?

bo jest szansa że kompresor nie wyrabiał.... czy kompresor ma 7 czy 8 łopatek ?


CYTAT(brt @ Tue, 22 Dec 2009 - 17:01) *
A napisalem wczesniejszgo posta tylko i wylacznie dlatego ze czesc ktora kupiles jest uderzajaca podobna do tych ktore teraz sa zmontowane w obu naszych autach smile.gif Moze w dieslach sie sprawdza ze wzgledu na obroty. Trzeba to wybadac.


nie wiadomo mi nic na ten temat, żeby żeliwa 12cm występowały w kilku odmianach - w sensie zwężki, są z WG in bez WG oraz long i short ...

chodzi o to że generalnie te Holsety są do Diesli gdzie pracują w stosunkowo niewielkim zakresie obrotów - w takiej ciezarówce to pomiedzy 1200 a 2200 rpm sie jeździ smile.gif

generalnie u mnie 6 cyl. 2.8L i około 1 Bar do max 7000 rpm wychodzi na to że wszystko bedzie OK ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 22 Dec 2009 - 22:29
Post #128


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Nie naskakujcie na mnie bo ja wam nic nie zrobilem

Nikt nie naskakuje.

A odnosnie problemu z utrzymaniem boostu - po prostu turbo sie konczy w danym silniku i tyle. I to czy bedzie to muszla wastegated czy nonwastegated, nie bedzie mialo znaczenia, bo jesli ma numer 12, to ma A/R na poziomie 0.89 i bedzie tak samo trzymalo/nietrzymalo boost. Glownie o to mi chodzilo (ze ta z wbudowanym waste bedzie w stanie dluzej utrzymac boost.
Recepta na Twoj problem jest jakies wieksze zeliwo - nie wazne czy z czy bez waste.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KLEXUS
post Tue, 05 Jan 2010 - 15:24
Post #129


Rookie
Dołączył: Fri, 25 December 2009
Skąd: Silesia





BRT a jaka muszle załadowaliście do tego IS-a, czy jak do tego silnika wrzuce Holseta HX35 z 12 Hot bedziwe git??,
i jeszcze jedno ostatnie pytanko leprzy do tej turbiny kolektor na twin scrollu czy jedna wielka dziura ??


--------------------
HKS HI POWER
H&R GWINTOWANY ZAWIAS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 05 Jan 2010 - 15:57
Post #130


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(KLEXUS @ Tue, 05 Jan 2010 - 15:24) *
i jeszcze jedno ostatnie pytanko leprzy do tej turbiny kolektor na twin scrollu czy jedna wielka dziura ??


czy przeczytałeś ten temat, przecież juz napisane było że lepszy kolektor twin scroll , jesli masz turbine twinscroll

BTW: mam ten artykuł z GT zeskanowany, jak ktoś jest zainteresowany to niech podbije na PW, albo kupi w kiosku gazetke...w sumie troche dziwnie przeprowadzony test..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Tue, 05 Jan 2010 - 16:47
Post #131


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





cowboy dawaj skana tu na forum smile.gif, jeśli można. Na pewno każdego przeglądającego forum to zainteresuje.


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KLEXUS
post Tue, 05 Jan 2010 - 17:57
Post #132


Rookie
Dołączył: Fri, 25 December 2009
Skąd: Silesia





Zlukajcie to http://marketeo.com/pl/Oferta/Turbocharger...971-397483.html

sprawa jasna jak slonce


--------------------
HKS HI POWER
H&R GWINTOWANY ZAWIAS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrev
post Tue, 05 Jan 2010 - 18:49
Post #133


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 June 2007
Skąd: z ulicy





No ale co jest w tym takiego jasnego?? Chinski "holset" ot co
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eaton
post Mon, 18 Jan 2010 - 17:07
Post #134


Rookie
Dołączył: Thu, 22 January 2009





Witam panowie w polsce jest jakis przestawiciel który by mial na stanie holseta hx35. Jak ten holset ma sie do silnika 2.8 vr6. Doladowanie docelowe 1bar na calosci. Od ilu bedzie wstawala ta turbina i i jak skonstruować do niej kolektor ze 3 gary na jedna strone i 3 na druga(oczywiscie w jedno schodza sie te gary które w danej chwili współpracują ze soba 1-3-5 i 2-4-6) Ile moze kosztowac nowy hx35. Przy tej turbinie wyrobi wastegate 38mm czy kupic 40mm lub wiekszy. W jakich ciezarówkach wystepowal ten hx35 zeby kupic np uzywany w dobrej cenie.Czekam na jakies info panowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 18 Jan 2010 - 19:02
Post #135


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





eaton odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania juz padły w tym temacie...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eaton
post Mon, 18 Jan 2010 - 21:21
Post #136


Rookie
Dołączył: Thu, 22 January 2009





Tak czytalem wiem ze sprzedaje takie turba techmot który również jest na allegro. Napisalem do nich lecz zero odzewu. Czy te turbo z 8 lopatkami bedzie wporzadku bo wogule nie znam sie na specyfikacji turbo. Jedyna zecz której jeszcze nie dobralem do kompletnej listy zakupów na ten sezon. Zapytalem sie czy maja hx35i co w drugim zapytaniu dodac co zeby turbo bylo jak najlepsze ze 7 lopatek i zeliwo 12cm2 czy co zeby dobrac takie jak ma byc. Ma utrzymac do konca 0.8 bara. Mozesz pomóc cowboy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 22 Jan 2010 - 23:34
Post #137


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ja kupilem dzis taką HX 35

7 łopatek kompresora, żeliwo 16






--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Fri, 22 Jan 2010 - 23:39
Post #138


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Mam pytanie chodzi mi o holseta do BMW M3 3.0 pod 650KM.
Pewnie będę musiał poszukać coś z hx40 ale który dokładnie model?
Możecie podać nr. części bo muszę zamówić a jakoś mało info mam o tych sprężarkach.


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 22 Jan 2010 - 23:44
Post #139


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Mario @ Fri, 22 Jan 2010 - 23:39) *
Mam pytanie chodzi mi o holseta do BMW M3 3.0 pod 650KM.
Pewnie będę musiał poszukać coś z hx40 ale który dokładnie model?
Możecie podać nr. części bo muszę zamówić a jakoś mało info mam o tych sprężarkach.


na jebaju był niedawno HX40 ale 6 łopatkowy wirnik kompresora - jakis rarytas podobno, poszedł chyba za 700 USD ... myslę że ten dałby radę do 650KM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crup-nick
post Sat, 23 Jan 2010 - 00:17
Post #140


Frequent User
Dołączył: Fri, 20 March 2009





Witam. cowboy czy znalazłeś mapę zakupionej przez siebie turbiny?? Nie moge znaleźć ze względu na różne rodzaje hx35 wacko.gif . Jeśli byś wrzucił gdzieś link\mape byłbym bardzo wdzięczny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 01:57