Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Różnice pomiędzy Holsetami HX35, HX35 HX35G HX35W
brt
post Fri, 04 Dec 2009 - 23:05
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Rodrigez @ Fri, 04 Dec 2009 - 10:57) *
zgadza sie, ceny sa masakryczne, ja kupilem od nich HX40 w na prawde dobrej promocji.

do niewysoko kreconych 2litrowych motorow maja T-60R, mapa kompresora konczy sie przy 7k rpm
wg wykresow, ktore mam wstaje jak zle, jest na zupelnie innym obrabianym wirniku.
mocowo podchodzi pod 500hp przy tych 6,5k rpm i dmucha 1,5bara od 2k rpm
gabarytowo jest tez zupelnie inna jak HX35

PS. nie zniechecam do GS racing, ja po prostu odpuscilem, bo jezeli kwestia samego zakupu jest problematyczna w kontakcie
to nie wyobrazam sobie odpowiedzi na jakies problemy tudziez reklamacje.

pozdro !


Bartus, wystarczy nie byc dziadem i zadzwonic bezposrednio do goscia. Nie kazdy jest przywiazany do komputera, czekajac tylko na mail od ciebie smile.gif

Ja zadzwonilem i w 5 min dowiedzialem sie wszystkiego.


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 04 Dec 2009 - 23:05
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Piotr328
post Mon, 07 Dec 2009 - 09:11
Post #102


Super User
Dołączył: Wed, 28 March 2007
Skąd: Poznań





CYTAT(brt @ Fri, 04 Dec 2009 - 23:05) *
Ja zadzwonilem i w 5 min dowiedzialem sie wszystkiego.


No to mow co sie dowiedziałes....? smile.gif


--------------------
MAZDA RX8 1JZ GTE HX35/HX40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 07 Dec 2009 - 21:23
Post #103


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





kurde juz prawie miałem kupić HX35 z techmotu ale ta którą mają to 8 łopatkowy wirnik kompresora (1995-1998 cummins manual pickups - 52 lb/min), a ja szukam z 7 łopatkami (1999-2002 cummins manual pickups - 60lb/min)...

i za cholere nie moge wydumac numerka tej nowszej wydajniejszej wersji..

http://www.turbomaster.info/eng/catalogs/m...amp;pagina=HX35

moze ktoś sie natknął na oznaczenie tej wydajniejszej wersji z zeliwem 12 ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Mon, 07 Dec 2009 - 22:04
Post #104


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Jeden numerek to 3538868 a drugi 3592767, niestety oba z wew. WG.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 08 Dec 2009 - 09:25
Post #105


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(olozwirski @ Mon, 07 Dec 2009 - 22:04) *
Jeden numerek to 3538868 a drugi 3592767, niestety oba z wew. WG.


no właśnie, wiec wychodzi na to że nie występuje HX35 z tym wydajnieszym kompresorem w wersji bez WG ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szary
post Tue, 08 Dec 2009 - 15:49
Post #106


User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: Częstochowa





Występuje, ale z żeliwem 16 cm2. Sam chętnie bym kupil to małe żeliwo z WG - przecież to żaden problem na stałe zablokować (nawet zaspawać) klapkę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 10 Dec 2009 - 12:30
Post #107


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(guzior @ Fri, 13 Nov 2009 - 17:12) *
cowboy
jedz sobie w niedziele na giełde w Słomczynie - w turbosprezarkach za 900 zł bedziesz przebierał pół dnia. Ja swojego HXa kupiłem własnie tam na giełdzie.
Wszyskie z gwarancja.


chyba sie własnie wybiorę.... wink.gif

CYTAT(guzior @ Sat, 14 Nov 2009 - 14:33) *
To zalezy czego oczekujesz. Ja mialem 16 w 2.2T (dzielona muszla, niedzielony kolektor - czyli ekstremalnie dop dupy) i wstawalo przy 4000.


czyli jest szansa, że HX40 z housingiem 16cm2 (8 łopatek w kompresorze) na kolektorze pod twin scrolla bedzie wstawać od 3200-3400 rpm w silniku 2,8 VR6 ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 10 Dec 2009 - 19:33
Post #108


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Sam dzielony kolektor w przypadku pojemnosci 2.2 powinien umozliwic wstanie tej turbinie o 500rpm nizej. Dodatkowa pojemnosc tez swoje musi zrobic. Jak duza bedzie roznica miedzy 7blade (taka mam) a 8 blade - nie wiem.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 16 Dec 2009 - 11:52
Post #109


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(guzior @ Thu, 10 Dec 2009 - 19:33) *
Sam dzielony kolektor w przypadku pojemnosci 2.2 powinien umozliwic wstanie tej turbinie o 500rpm nizej. Dodatkowa pojemnosc tez swoje musi zrobic. Jak duza bedzie roznica miedzy 7blade (taka mam) a 8 blade - nie wiem.


"The spool speed of the 7blade hx35 is similar to the 8blade hx35"

we wstawaniu nie bedzie ale wirnik 7 łopatkowy w HX 35 ma przepływ 60 lns/min czyli taki jak w HX40 kompresor 8 łopatkowy

Podsumowując temat mając do wyboru:

1. HX35 - żeliwo 12, kompresor 8 łopatek 52 lbs/min
2. HX35 - żeliwo 16, kompresor 7 łopatek 60 lbs/min
3. HX40 - żeliwo 16, kompresor 8 łopatek 60 lbs/min


wybieram bramke nr 2, myslę że nawet na żeliwie 16cm2 na koletorze pod twin scrolla w silniki VR6 2.8 bedzie to wstawało koło 3200 rpm, potencjał pewnie 500-550 KM

oryginalnie takie turbiny są m.in. w 4 litrowych 4cylindrowych dieslach o mocy 170KM, mających max niuton 560NM juz przy 1200 rpm, max obroty takiej cięzarówki to pewnie z 3500 rpm, a boost pewnie przy maks momencie jest z 1,5 Bara


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Sat, 19 Dec 2009 - 21:05
Post #110


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





ja jeżdze na hx40 w 2 litrowym silniku wstaje w okolicach 3,5 wspomagana jest kompresorem
gdyby nie kompresor to pewnie wstala by przy 5 tyś kolektor oczywiście twinsol ar wydechu 16


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Mon, 21 Dec 2009 - 14:27
Post #111


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





W nowym GT jest test kilku sprężarek min. Holset HX35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 21 Dec 2009 - 15:11
Post #112


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





czy jak kupie HX35 - żeliwo 16, kompresor 7 łopatek 60 lbs/min, to żeliwo 12cm2 podchodzi PnP ?

rozumiem że odkręcam sie pare śrub i zakładam nowy housing ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 21 Dec 2009 - 19:22
Post #113


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
czy jak kupie HX35 - żeliwo 16, kompresor 7 łopatek 60 lbs/min, to żeliwo 12cm2 podchodzi PnP ?

W przypadku HX35 tak. W przypadku HX40 trzeba roztoczyc muszle.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 22 Dec 2009 - 08:50
Post #114


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(guzior @ Mon, 21 Dec 2009 - 19:22) *
W przypadku HX35 tak.


dziekować, teraz tylko musze kupić HX35 7blade wink.gif w sumie to chyba nie ma róznicy moze być nawet HX35W ? chyba tez siądzie bo tych z wewnętrznym WG jest większy wybór..

udało mi się zakupić housing 12cm2 pod HX35 non wastegated - nówka sztuka, choć troszkę poleżała w magazynie




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrev
post Tue, 22 Dec 2009 - 09:40
Post #115


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 June 2007
Skąd: z ulicy





Mozesz zdradzic gdzie zakupiles ten housing wink.gif ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 22 Dec 2009 - 09:46
Post #116


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(andrev @ Tue, 22 Dec 2009 - 09:40) *
Mozesz zdradzic gdzie zakupiles ten housing wink.gif ?


jebaj.kom

akurat szukałem non wastegated, a o te znacznie trudniej


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROTOR
post Tue, 22 Dec 2009 - 12:19
Post #117


Forum Killer
Dołączył: Tue, 08 March 2005
Skąd: Lublin





CYTAT(cowboy @ Tue, 22 Dec 2009 - 08:50) *
dziekować, teraz tylko musze kupić HX35 7blade wink.gif w sumie to chyba nie ma róznicy moze być nawet HX35W ? chyba tez siądzie bo tych z wewnętrznym WG jest większy wybór..

udało mi się zakupić housing 12cm2 pod HX35 non wastegated - nówka sztuka, choć troszkę poleżała w magazynie



przebiles mnie o pare dolca , gratki zakupu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Tue, 22 Dec 2009 - 12:55
Post #118


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(cowboy @ Tue, 22 Dec 2009 - 09:46) *
jebaj.kom

akurat szukałem non wastegated, a o te znacznie trudniej


nie chce cie martwic, ale non wastegated to turbo ktore w serii jezdzilo wogole bez wastegate smile.gif Do tego ma tak waska strone ciepla ze wiecej nie przepusci spalin niz potrzeba aby osiagnac dany przeplyw w aucie z ktorego pochodzi. W praktyce wyglada to tak ze gdy osiagnie swoj przeplyw spalin, to cisnienie rosnie w kolektorze wydechowym, i boost zaczyna spadac bo otwiera wastegate smile.gif Ja juz sie na to nabralem i tez musze zmienic czesc ciepla biggrin.gif

Nie takie proste z tymi holsetami biggrin.gif


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 22 Dec 2009 - 13:11
Post #119


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





A nie wystarczy twardsza sprezyna od Waste, zeby spaliny go nie uchylaly? Bo po mojemu to powinno starczyc.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 22 Dec 2009 - 13:19
Post #120


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(ROTOR @ Tue, 22 Dec 2009 - 12:19) *
przebiles mnie o pare dolca , gratki zakupu


ale jaja, ustawiłem w snipie max kwote i za tyle kupiło się, szok , kwestia 0,5 dolara i byłbym tego nie wygrał smile.gif

CYTAT(brt @ Tue, 22 Dec 2009 - 12:55) *
nie chce cie martwic, ale non wastegated to turbo ktore w serii jezdzilo wogole bez wastegate smile.gif Do tego ma tak waska strone ciepla ze wiecej nie przepusci spalin niz potrzeba aby osiagnac dany przeplyw w aucie z ktorego pochodzi. W praktyce wyglada to tak ze gdy osiagnie swoj przeplyw spalin, to cisnienie rosnie w kolektorze wydechowym, i boost zaczyna spadac bo otwiera wastegate smile.gif Ja juz sie na to nabralem i tez musze zmienic czesc ciepla biggrin.gif

Nie takie proste z tymi holsetami biggrin.gif


widziałem ten silnik Cuminsa, bez WG i nawet bez IC tylko od razu z turbo w dolot smile.gif

no to juz nie wiem, 16cm2 za duży, 12cm2 za mały ? wink.gif

w końcu 12cm2 to niemała część gorąca i zeby EMP (czy jak sie nazywa to cisnienie w kolektorze) otworzyło WG to chyba musi byc silnik 4 litrowa benzyna albo cos nie tak z WG ?

w każdym razie bede miał i 16 i 12 więc któryś z tych 2 housingów pewnie zapracuje smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 01:58