Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> cannabolic's hachi
cannabolic
post Tue, 25 Aug 2009 - 21:36
Post #81


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 February 2006
Skąd: Wrocław





No właśnie takie mam ustawienie kiedy spawam 0,8-1 mm, więc jeszcze muszę poćwiczyćbiggrin.gif
Z kolei w sprawie wolnego przesuwania drutu to jest duże prawdopodobieństwo, że przepale blachę.

Nic. Trening czyni mistrza. Ważne, że już się trochę pewniej czuje spawając.

A te zgrzewy mnie zabijąbiggrin.gif

Dzięki raz jeszcze!


--------------------
-------------------------------------------------------

Total-K-Oss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 25 Aug 2009 - 21:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Jim Beam
post Tue, 01 Sep 2009 - 09:03
Post #82


Rookie
Dołączył: Sun, 24 February 2008
Skąd: Jastrzębie Zdrój





Widze ze fotka z prac nad hachi znalazla sie na Speedhunters. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cannabolic
post Mon, 21 Sep 2009 - 10:48
Post #83


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 February 2006
Skąd: Wrocław





Kolejny update.

Prace idą coraz wolniej.

Akcja gniazdo amortyzatora trwa. Postanowiłem wspawać samo gniazdo jak będę miał most pod autem. W sumie tak powinienem był zrobić w lewej strony również.

Na razie przygotowania....






I zostawię.
Tymczasem zaślepiłem kieszeń bagażnika oraz wyczyściłem i "złożyłem" mocowanie Pan hard'a









...a na koniec prawe nadkole




Jak już to skończę to biorę się za dziurę w słupku oraz przełożę dach. Mam niemiecką wersje a w latach '80-tych była moda na szyberdachy, więc prawdopodobnie dealerzy brali gumówki i wkładali security. Słynne szyberdachy z klamką, otwarte/zamknięte. Ale ziomek mi załatwił "czysty":D


Z większy robót zostało jeszcze ob-spawanie komory silnika oraz kolejny słaby punkt hachi roku. Dolna część "wieżyczek" zawieszenia z przodu.


Zastanawiam się jeszcze czy walczyć z takim wgięciem i chyba wytnę i wstawię nowe...







--------------------
-------------------------------------------------------

Total-K-Oss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gimon3
post Mon, 21 Sep 2009 - 21:36
Post #84


Rookie
Dołączył: Tue, 22 April 2008





Nadkole elegansio ohmy.gif


Podziwiam cię za wkład pracy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lodoo
post Tue, 22 Sep 2009 - 15:30
Post #85


Frequent User
Dołączył: Thu, 15 November 2007
Skąd: Wrocław





Super robota :-) gratuluję i podziwiam :-) Wkład pracy jest niesamowity :-)


--------------------
www.klubrenault5.pl

Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cannabolic
post Fri, 25 Sep 2009 - 21:57
Post #86


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 February 2006
Skąd: Wrocław





Dzięki za słowa biggrin.gif

Nadkole musiałem wyciąć i od nowa zrobić. Nie byłem zadowolony z rezultatu.
Wyciąłem jeszcze blachę, którą wcześniej wspawałem

Nie przemyślana akcja z tym "paskiem"
Nadkole




...i próg


na razie wyczyściłem, zafosforyzowałem, zagruntowałem i trochę pospawałem


--------------------
-------------------------------------------------------

Total-K-Oss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cannabolic
post Thu, 01 Oct 2009 - 18:27
Post #87


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 February 2006
Skąd: Wrocław





Update.







Typowe miejsce korozji AE86



chore wyleciało




Z drugiej strony będzie wzmocnienie a'la Tsuchiya san.


--------------------
-------------------------------------------------------

Total-K-Oss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cannabolic
post Sat, 03 Oct 2009 - 18:49
Post #88


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 February 2006
Skąd: Wrocław





step by step biggrin.gif


potraktowane fosforem

Keiichi style smile.gif

zagruntowane


...i wspawane

Druga strona też była podrdzewiała





--------------------
-------------------------------------------------------

Total-K-Oss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luke1
post Sun, 04 Oct 2009 - 16:11
Post #89


Rookie
Dołączył: Mon, 29 September 2008





coraz ładniej Ci to wychodzi! piekna sprawa, trzymam kciuki za dalszy postep prac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
neranr1
post Tue, 06 Oct 2009 - 12:37
Post #90


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 October 2008
Skąd: Łomża





hehehehe a nie lepiej było by przespawać pole numerowe do JZA8x ?? =D


--------------------
Usunięto komercyjna sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cannabolic
post Tue, 06 Oct 2009 - 13:44
Post #91


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 February 2006
Skąd: Wrocław





po co??


--------------------
-------------------------------------------------------

Total-K-Oss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
neranr1
post Tue, 06 Oct 2009 - 15:11
Post #92


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 October 2008
Skąd: Łomża





Przecież oczywiści żartowałem ... sleep.gif


--------------------
Usunięto komercyjna sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cannabolic
post Tue, 06 Oct 2009 - 17:22
Post #93


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 February 2006
Skąd: Wrocław





spoko, tak myślałem wink.gif

Nie wiem tylko skąd ci po prostu JZA przyszedł do głowy.


--------------------
-------------------------------------------------------

Total-K-Oss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cannabolic
post Tue, 06 Oct 2009 - 21:51
Post #94


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 February 2006
Skąd: Wrocław





Kolejna seria

lewa strona

komora silnika



I zapadła decyzja. Będzie carbio. Jedyne w Europie





--------------------
-------------------------------------------------------

Total-K-Oss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Wed, 07 Oct 2009 - 09:41
Post #95


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Haczi cabrio ohmy.gif Szacun jak to się uda
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cannabolic
post Wed, 07 Oct 2009 - 11:01
Post #96


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 February 2006
Skąd: Wrocław





nie potrzebne rzeczy


--------------------
-------------------------------------------------------

Total-K-Oss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Wed, 07 Oct 2009 - 23:32
Post #97


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





ee a po mojemu z tym cabrio to tylko joke a mozna wiedziec na kiedy planowany koniec prac ?? wyjedzie przed tym nowym ae86 czyt:FT86?? biggrin.gif


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Wed, 07 Oct 2009 - 23:40
Post #98


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Widać ogromny wkład pracy, nic tylko pogratulować! Chciałbym umieć spawać... Sam się tego nauczyłeś "eksperymentując" czy terminowałeś u kogoś? smile.gif

Tak swoją drogą, nie myślałeś o tym żeby zaspawać niepotrzebne dziurki w komorze silnika i w środku? Pięknie pomalowana komora z czystym silnikiem i całym niepotrzebnym stuffem wywalonym do bagażnika bardzo ładnie by wyglądała.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cannabolic
post Thu, 08 Oct 2009 - 21:24
Post #99


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 February 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT(sokol22 @ Wed, 07 Oct 2009 - 23:32) *
ee a po mojemu z tym cabrio to tylko joke a mozna wiedziec na kiedy planowany koniec prac ?? wyjedzie przed tym nowym ae86 czyt:FT86?? biggrin.gif


Joke, joke. Dach będzie swapowany, wiadomo biggrin.gif

Będę się starał w skończyć przed wiosną 2010


CYTAT(240Z @ Wed, 07 Oct 2009 - 23:40) *
Widać ogromny wkład pracy, nic tylko pogratulować! Chciałbym umieć spawać... Sam się tego nauczyłeś "eksperymentując" czy terminowałeś u kogoś? smile.gif

Tak swoją drogą, nie myślałeś o tym żeby zaspawać niepotrzebne dziurki w komorze silnika i w środku? Pięknie pomalowana komora z czystym silnikiem i całym niepotrzebnym stuffem wywalonym do bagażnika bardzo ładnie by wyglądała.


Dzięki.
Ja tak zrobiłem. Kupiłem Haynes welding manual, dla teorii, potem eksperymentowałem i z 2 razy udało mi się załapac na chwilkę spawania u wujka w firmie. Tylko, że tam to całkiem inna bajka. Grubości tam były 10+ mm.
Najlepiej samemu próbować na różnych blachach (odradzam próby na nierdzewkę tongue.gif ). No i bardzo ważne jest przygotowanie przed oraz zaplanowanie akcji.

Do tyłu chyba tylko akumulator wyleci, ale do tego momentu jeszcze trochę zostało...


--------------------
-------------------------------------------------------

Total-K-Oss
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarny is
post Fri, 09 Oct 2009 - 14:04
Post #100


User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





He a ja sie na kwasówce nauczyłem spawac
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 12:10