![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
No właśnie takie mam ustawienie kiedy spawam 0,8-1 mm, więc jeszcze muszę poćwiczyć
![]() Z kolei w sprawie wolnego przesuwania drutu to jest duże prawdopodobieństwo, że przepale blachę. Nic. Trening czyni mistrza. Ważne, że już się trochę pewniej czuje spawając. A te zgrzewy mnie zabiją ![]() Dzięki raz jeszcze! -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 24 February 2008 Skąd: Jastrzębie Zdrój ![]() |
Widze ze fotka z prac nad hachi znalazla sie na Speedhunters.
![]() |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Kolejny update.
Prace idą coraz wolniej. Akcja gniazdo amortyzatora trwa. Postanowiłem wspawać samo gniazdo jak będę miał most pod autem. W sumie tak powinienem był zrobić w lewej strony również. ![]() Na razie przygotowania.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I zostawię. Tymczasem zaślepiłem kieszeń bagażnika oraz wyczyściłem i "złożyłem" mocowanie Pan hard'a ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ...a na koniec prawe nadkole ![]() ![]() ![]() Jak już to skończę to biorę się za dziurę w słupku oraz przełożę dach. Mam niemiecką wersje a w latach '80-tych była moda na szyberdachy, więc prawdopodobnie dealerzy brali gumówki i wkładali security. Słynne szyberdachy z klamką, otwarte/zamknięte. Ale ziomek mi załatwił "czysty":D ![]() ![]() Z większy robót zostało jeszcze ob-spawanie komory silnika oraz kolejny słaby punkt hachi roku. Dolna część "wieżyczek" zawieszenia z przodu. ![]() ![]() Zastanawiam się jeszcze czy walczyć z takim wgięciem i chyba wytnę i wstawię nowe... ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 22 April 2008 ![]() |
Nadkole elegansio
![]() Podziwiam cię za wkład pracy. |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 15 November 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Super robota :-) gratuluję i podziwiam :-) Wkład pracy jest niesamowity :-)
-------------------- www.klubrenault5.pl
Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Dzięki za słowa
![]() Nadkole musiałem wyciąć i od nowa zrobić. Nie byłem zadowolony z rezultatu. Wyciąłem jeszcze blachę, którą wcześniej wspawałem ![]() Nie przemyślana akcja z tym "paskiem" Nadkole ![]() ![]() ![]() ![]() ...i próg ![]() ![]() na razie wyczyściłem, zafosforyzowałem, zagruntowałem i trochę pospawałem ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Update.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Typowe miejsce korozji AE86 ![]() ![]() chore wyleciało ![]() ![]() ![]() Z drugiej strony będzie wzmocnienie a'la Tsuchiya san. -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
step by step
![]() potraktowane fosforem Keiichi style ![]() zagruntowane ...i wspawane Druga strona też była podrdzewiała -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 29 September 2008 ![]() |
coraz ładniej Ci to wychodzi! piekna sprawa, trzymam kciuki za dalszy postep prac
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża ![]() |
hehehehe a nie lepiej było by przespawać pole numerowe do JZA8x ?? =D
-------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
po co??
-------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża ![]() |
Przecież oczywiści żartowałem ...
![]() -------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
spoko, tak myślałem
![]() Nie wiem tylko skąd ci po prostu JZA przyszedł do głowy. -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
Kolejna seria
lewa strona ![]() komora silnika ![]() ![]() I zapadła decyzja. Będzie carbio. Jedyne w Europie ![]() ![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Haczi cabrio
![]() |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
nie potrzebne rzeczy
![]() -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
ee a po mojemu z tym cabrio to tylko joke a mozna wiedziec na kiedy planowany koniec prac ?? wyjedzie przed tym nowym ae86 czyt:FT86??
![]() -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Widać ogromny wkład pracy, nic tylko pogratulować! Chciałbym umieć spawać... Sam się tego nauczyłeś "eksperymentując" czy terminowałeś u kogoś?
![]() Tak swoją drogą, nie myślałeś o tym żeby zaspawać niepotrzebne dziurki w komorze silnika i w środku? Pięknie pomalowana komora z czystym silnikiem i całym niepotrzebnym stuffem wywalonym do bagażnika bardzo ładnie by wyglądała. |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 February 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
ee a po mojemu z tym cabrio to tylko joke a mozna wiedziec na kiedy planowany koniec prac ?? wyjedzie przed tym nowym ae86 czyt:FT86?? ![]() Joke, joke. Dach będzie swapowany, wiadomo ![]() Będę się starał w skończyć przed wiosną 2010 Widać ogromny wkład pracy, nic tylko pogratulować! Chciałbym umieć spawać... Sam się tego nauczyłeś "eksperymentując" czy terminowałeś u kogoś? ![]() Tak swoją drogą, nie myślałeś o tym żeby zaspawać niepotrzebne dziurki w komorze silnika i w środku? Pięknie pomalowana komora z czystym silnikiem i całym niepotrzebnym stuffem wywalonym do bagażnika bardzo ładnie by wyglądała. Dzięki. Ja tak zrobiłem. Kupiłem Haynes welding manual, dla teorii, potem eksperymentowałem i z 2 razy udało mi się załapac na chwilkę spawania u wujka w firmie. Tylko, że tam to całkiem inna bajka. Grubości tam były 10+ mm. Najlepiej samemu próbować na różnych blachach (odradzam próby na nierdzewkę ![]() Do tyłu chyba tylko akumulator wyleci, ale do tego momentu jeszcze trochę zostało... -------------------- -------------------------------------------------------
Total-K-Oss |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
User Dołączył: Mon, 02 February 2009 ![]() |
He a ja sie na kwasówce nauczyłem spawac
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 12:10 |